Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГДМБ (ГОСПРОЗРАХУНКОВА ДІЛЬНИЦЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА) |
Код ЄДРПОУ: | 03331466 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ 2 СЛОБІДСЬКА будинок 140 |
Контактна особа: |
Вікторія Цехмайструк +380951219149 vikatseh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 618 276,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156 182,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає 78 091,38 грн. (сімдесят вісім тисяч дев’яносто одна гривня 38 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 1 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку): Отримувач: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГДМБ (ГОСПРОЗРАХУНКОВА ДІЛЬНИЦЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА) Місцезнаходження Замовника: 54034, м. Миколаїв, вул. 2 Слобідська, 140 Код ЄДРПОУ: 03331466 Банк отримувача: UA 203204780000026001924943578 АБ «Укргазбанк» Застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, вказані в пункті 3 цього Розділу. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок Учасника. Застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, вказані в пункті 3 цього Розділу. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок Учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником згідно з пп. 2 п. 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78091.38 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги та вартість виконаних робіт, відповідно до підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 16:00 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів з власної ініціативи.docx | |
24 березня 2025 16:00 |
Додаток 2 до тендерної документації (техн. завдання) нова редакція.docx | |
24 березня 2025 16:00 |
Тендерна документація за Особливостями нова редакція.docx | |
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 4 до тендерної документації (документи учасника).docx | |
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 5 до тендерної пропозиції (документи переможця).docx | |
12 березня 2025 09:49 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт_договору).docx | |
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 2 до тендерної документації ( техн.завдання).docx |
24 березня 2025 16:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 16:00 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів з власної ініціативи.docx
|
|||
24 березня 2025 16:00 |
Додаток 2 до тендерної документації (техн. завдання) нова редакція.docx
|
|||
24 березня 2025 16:00 |
Тендерна документація за Особливостями нова редакція.docx
|
|||
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 4 до тендерної документації (документи учасника).docx
|
|||
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 5 до тендерної пропозиції (документи переможця).docx
|
|||
12 березня 2025 09:49 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт_договору).docx
|
|||
12 березня 2025 09:49 |
Додаток 2 до тендерної документації ( техн.завдання).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000085 ● 13e796cb6e414402972e3a348e8f5df7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 46-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.04.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.04.2025 № 46-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-03-12-001566-a 12.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 16:22:25
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту адміністративно-побутової будівлі (літ. И-2 за Технічним паспортом), виробничої будівлі (літ. К-1 за Технічним паспортом), гаражного боксу (літ. Л-1 за Технічним паспортом) та адміністративної будівлі з гаражними боксами (літ М-2 за Технічним паспортом) за адресою: м. Миколаїв, вул. 2 Слобідська, №140 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-001566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 11:38:47
На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Комунальне підприємство Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва надає відповідь на Ваш запит
На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Комунальне підприємство Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва надає відповідь на Ваш запит щодо процедури закупівлі Капітальний ремонт адміністративно-побутової будівлі (літ.И-2 за Технічним паспортом), виробничої будівлі (літ. К-1 за Технічним паспортом), гаражного боксу (літ. Л-1 за Технічним паспортом) та адміністративної будівлі з гаражними боксами (літ М-2 за Технічним паспортом) за адресою: м. Миколаїв, вул. 2 Слобідська, №140 за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація , інформацію щодо якої опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-001566-a.
1. Надання інформації та документів для обґрунтування розміру витрат, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості
Для обґрунтування розміру витрат, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості надаємо наступні документи:
- Витяг з реєстру будівельної діяльності, щодо інформації про проектні документації, єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
- Договір Хімагро Консалтинг ТОВ ПКД
- Експертний звіт (позитивний), щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від ТОВ Експертиза МВК
- Кошторисна документація
- Робочий проєкт Том 1 загальна пояснювальна записка 0108-2024-ЗПЗ
- Робочий проєкт Том 2 Архітектурні-будівельні рішення 0108-2024-АБ
- Робочий проєкт Том 3 водопровід та каналізація 0108-2024-ВК
- Робочий проєкт Том 4 Опалення та вентиляція 0108-2024-ОВ
- Робочий проєкт Том 5 Пояснювальна записка і графічні матеріали Блискавказахист 0108-2024-БЗ
- Робочий проєкт Том 6 Електротехнічні рішення 0108-2024-ЕТР
- Робочий проєкт Том 7 Кошторисна документація 0108-2024-КД
Додатковий документ:
• Висновок департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради від 19.02.2025 року № 9634/21.01-08/25-2 щодо контрольної перевірки проєкту річного плану закупівлі.».
Відповідно цін на матеріальні ресурси, Замовник надає наступну інформацію: ціни на матеріали ресурси підібрані проектувальником на підставі регіональних цін відповідно ч.2 ст. 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення», наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 162 від 25.06.2021 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», довідника «Інформація про ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні, регіонах та областях України», що видається Міністерством розвитку громад та територій України, збірника «Ціноутворення у будівництві» та моніторингу ринку. перевірені та узгоджені експертною організацією, що проводила експертизу проекту.
2. Інформація про оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик
Відповідно до вимог чинного законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Посилання на сторінку: https://mkrada.gov.ua/content/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-ochikuvanoi-vartosti-ta-predmeta-zakupivli.html.
Відповідь, пояснення та зазначені документи надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до вашого запиту.
З повагою, уповноважена особа з питань публічних закупівель – Цехмайструк Вікторія Петрівна (+380930586872).
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
- Висновок ДВФКНПКММР №9634.21.01-08.25.2 від 19.02.2025.pdf
- Витяг з реєстру будівельної дільяності, щодо інформації про проектні документації, єдиної державної електронної системи у сфері будівнитцва.pdf
- Договір Хімагро Консалтинг ТОВ ПКД.pdf
- Експертний звіт (позитивний), щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від ТОВ Експертиза МВК.pdf
- Кошторисна документація.pdf
- Робочий проект Том 2 Архітектурні-будівельні рішення 0108-2024-АБ.pdf
- Робочий проект Том 3 водопровід та каналізація 0108-2024-ВК.pdf
- Робочий проект Том 4 Опалення та вентиляція 0108-2024-ОВ.pdf
- Робочий проєкт ТОМ 1 загальна пояснювальна записка 0108-2024-ЗПЗ.pdf
- Робочий проєкт Том 5 Пояснювальна записка і графічні матеріали Блискавказахист 0108-2024-БЗ.pdf
- Робочий проєкт Том 6 Електротехнічні рішення 0108-2024-ЕТР.pdf
- Робочий проєкт Том 7 Кошторисна документація 0108-2024-КД.pdf
- Протокол про надання пояснень органу державного фінансового контролю.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва (далі - КП ГДМБ) надає відповідь на Ваш Висновок щодо процедури закупівлі Капітальний ремонт адміністративно-побутової будівлі (літ.И-2 за Технічним паспортом), виробничої будівлі (літ. К-1 за Технічним паспортом), гаражного боксу (літ. Л-1 за Технічним паспортом) та адміністративної будівлі з гаражними боксами (літ М-2 за Технічним паспортом) за адресою: м. Миколаїв, вул. 2 Слобідська, №140 за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація , інформацію щодо якої опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-001566-a. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-12-001566-a від 25 квітня 2025 року, Замовник надає наступні пояснення: Уповноважена особа з питань публічних закупівель за допомогою майданчику zakupivli.pro з метою виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про відміну торгів, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НІКОВІТА» та оприлюднення документів, необхідних для автоматичної відміни процедури закупівлі, але технічно майданчик не дає змоги здійснити дані заходи саме у такий спосіб та у такій послідовності, а саме: скасувати рішення, щодо відміни торгів у разі неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На 21.04.2025 року, це дата проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Південного офісу держаудитслужби управління південного офісу держаудитслужби в Миколаївській області, Замовником вже було прийнято рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень у сфері публічних закупівель. Відповідно, моніторинг почався в періоді оскарження рішення Замовника, щодо відміни відкритих торгів. Виходячи з вищевикладеного, Уповноважена особа КП ГДМБ не має технічної змоги повернути учасника процедури закупівлі на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З Уповноваженою особою КП ГДМБ проведена роз’яснювальна бесіда щодо посилення уваги у сфері закупівель та важливістю в подальшому вживати всіх вичерпних заходів з метою недопущення під час проведення процедур закупівель будь-яких порушень у т.ч. виявлених за результатом моніторингу, проведено внутрішньо економічне навчання уповноваженої особи КП ГДМБ, щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі, й стосовно дотримання пункту 43 Особливостей, підпункту 2 пункту 50 Особливостей, підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вирішено відправити уповноважену особу КП ГДМБ до кінця 2025 року на додаткове навчання з питань публічних закупівель для покращення знань у сфері публічних закупівель. Відповідь та пояснення надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до Вашого Висновку. З повагою, уповноважена особа з питань публічних закупівель – Цехмайструк Вікторія Петрівна (+380930586872).
2025-04-29 10:03:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОВІТА" |
15 583 316,72
UAH з ПДВ
|
15 583 316,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОВІТА" #37436307 |
Рішення скасоване |
15 583 316,72
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 08:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОВІТА" #37436307 |
Очікує рішення |
15 583 316,72
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 08:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2025 09:26 |
Кінець періоду оскарження: | 26 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 26 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
15 квітня 2025 09:26
|
Електронний підпис |
15 квітня 2025 09:25
|
Протокол про відміну торгів та про оприлюднення в електронній системі підстави прийняття рішення про відміну.pdf |