Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали” геотекстиль 300 гр/м2 (або еквівалент)
Очікувана вартість
40 309 740,00 UAH
UA-2025-03-11-014442-a ● 5f007b1e1d16420eb091898cc0d21db6
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А3160 |
Код ЄДРПОУ: | 26614001 |
Місцезнаходження: | 16612, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
Контактна особа: |
Веремієнко Ліна Михайлівна 380463126330 a3160@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 23:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 12:59 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 12:59 |
Очікувана вартість: | 40 309 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 097,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає - 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та витяг з державного реєстру банків, виданий банку. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Перерахування коштів здійснюється на р/р UA248201720355119002000088837 Одержувач: Військова частина А3160, код ЄДРПОУ 26614001, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 403097.4 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19270000-9: Неткані матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
860400 метр квадратний
ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали” геотекстиль 300 гр/м2 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2025
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 15:26 |
Перелік змін 2 Геотекстиль.docx | |
19 березня 2025 15:25 |
ЗМІНИ 2 до ТД ГЕОТЕКСТИЛЬ 2025.doc | |
15 березня 2025 19:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗМІНИ 1 до ТД ГЕОТЕКСТИЛЬ 2025.doc | |
11 березня 2025 23:12 |
дод 4(24).docx |
19 березня 2025 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2025 15:26 |
Перелік змін 2 Геотекстиль.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:25 |
ЗМІНИ 2 до ТД ГЕОТЕКСТИЛЬ 2025.doc
|
||||||
15 березня 2025 19:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗМІНИ 1 до ТД ГЕОТЕКСТИЛЬ 2025.doc
|
||||||
11 березня 2025 23:12 |
дод 4(24).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Колір геотекстиля
Дата подання: 12 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 12 березня 2025 22:57
Добрий день! У тендерній документації вказан колір "Маскуючий, захисний (темно-зелений меланж)". Чи будуть розглядатись пропозиції з геотекстилем темно-сірого кольору?
Відповідь: Шановний Учаснику – технічні вимоги до предмету закупівлі, чітко викладені в Додатку 3 тендерної документації. Будьласка – детально ознайомтеся з цими вимогами та дотримуйтесь їх при формуванні своєї пропозиції.
Умови післяплати
Дата подання: 19 березня 2025 16:35
Дата відповіді: 20 березня 2025 08:43
Шановний Замовник! Ми як компанія з великим досвідом у даній галузі, здатні виконати ваш тендер на 100% та задовільнити всі умови. Однак, для нас важливо, щоб умови оплати були наступними - 75% передплата, бо потрібні значні кошти для закупівлі сировини. Просимо Вас переглянути тендерну документацію, та змінити умови оплати на такі - 75% передплати, та 25% післяплати. З повагою, ТОВ "Дакота Трейдінг"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику – замовник є розпорядником коштів 3-го рівня, а отже не має юридичного права проводити закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти на умовах передплати. Дякуємо за звернення.
не діючий стандарт
Дата подання: 20 березня 2025 16:01
Дата відповіді: 20 березня 2025 22:22
Шановний замовнику!
У таблиці Додатку 6 до Документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю нижче визначених предметів закупівлі, що зазначені в таблиці, а також поза таблицею (ДК 021:2015 - 19270000-9: “Неткані матеріали”)» Замовником прописана ВИМОГА щодо надання сертифікату на відповідність ДСТУ EN 1244.
Даний стандарт ДСТУ EN 12447:2009 Геотекстиль та віднесені до геотекстилю вироби. Метод відбракувального випробування для визначення тривкості до гідролізу у воді (EN 12447:2001, IDT) – не діючий (дата скасування 01.01.2024 р.)
Просимо внести відповідні зміни та скасувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовник звернеться з приводу зазначених питань розробника технічних вимог – за результатом – буде повідомлено. Дякуємо за звернення.
державні стандарти
Дата подання: 20 березня 2025 18:43
Дата відповіді: 22 березня 2025 14:30
Шановний замовнику!
У таблиці Додатку 6 до Документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю нижче визначених предметів закупівлі, що зазначені в таблиці, а також поза таблицею (ДК 021:2015 - 19270000-9: “Неткані матеріали”)» Замовником прописана наступна вимога -
ВИМОГА ЗАМОВНИКА:
"Надати в складі пропозиції документи, які видані акредитованою лабораторією, на підтвердження якості предмета закупівлі. Сертифікат на відповідність ДСТУ EN 14030, ДСТУ 8607, ДСТУ ISO 11721, з урахуванням вимог ДСТУ 7372, ДСТУ — Н 8544, ДСТУ EN 13251 Вимоги»."
А саме, на відповідність:
- ДСТУ EN 14030:2005 Геотекстиль та віднесені до геотекстилю вироби. Метод відбракувального випробування для визначення стійкості до дії кислотних та лужних рідин (EN 14030:2001, IDT) стосується методу відбракувального випробування для визначення стійкості до дії кислотних та лужних рідин;
- ДСТУ 8607:2015 Матеріали геосинтетичні дорожні. Методи випробування;
- СТУ ISO 11721-1:2007 Матеріали текстильні. Метод визначення опірності текстильних полотен із вмістом целюлози до дії мікроорганізмів. Частина 1. Випробування закопуванням у грунт (ІSO 11721-1:2001, ІDT)
Дані державні стандарти України являються стандартами, які передбачають розширені методи випробування для визначення різного роду показників, вимоги, процедури визначення, які закріплються протоколами випробувань.
Разом з тим у таблиці також зазначено - Відповідність вимогам (Стійкість до агресивних середовищ, УФ стійкість, морозостійкість, стійкість до впливу мікроорганізмів) з посиланням на ДСТУ EN 12447, ДСТУ EN 14030, ДСТУ 8607, ДСТУ ISO 11721 з урахуванням вимог ДСТУ 7372, ДСТУ - Н8544, ДСТУ EN 13251.
Враховуючи вищевикладене, просимо конкретизувати та уточнити, яким саме стандартам має відповідати сертифікат відповідності, так як стандарти які зазначені вище являються лише стандартами, у яких описані методи та процедура випробувань, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. У вказаному Вами зверненні Додатку 6 до документації викладена типова вимога форма листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Тоді як технічні вимоги до предмета закупівлі, чітко викладені в Додатку 3 тендерної документації. Будьласка – детально ознайомтеся з цими вимогами та дотримуйтесь їх при формуванні своєї пропозиції.
Відповідь на попереднє Звернення
Дата:20-03-2025, 16:01
Дата відповіді:20-03-2025, 22:22
Тема:не діючий стандарт
Шановний учаснику, в тендерній документації вказано: «ДСТУ EN 12447». ДСТУ EN 12447:2009 дійсно відмінено. Але, натомість, діючимиє ДСТУ EN 12447:2022 (EN 12447:2021, IDT). Документи, щодо чинності: наказ №285 від 28.12.2022 року, наказ №64 від 13.04.2023 року. Відповідно, замовник не вважає за потрібне, щодо внесення змін відносно документів, які визначають якість товару.
Відповідь на попереднє Звернення
Дата:20-03-2025, 16:01
Дата відповіді:20-03-2025, 22:22
Тема:не діючий стандарт
Шановний учаснику, в тендерній документації вказано: «ДСТУ EN 12447». ДСТУ EN 12447:2009 дійсно відмінено. Але, натомість, діючимиє ДСТУ EN 12447:2022 (EN 12447:2021, IDT). Документи, щодо чинності: наказ №285 від 28.12.2022 року, наказ №64 від 13.04.2023 року. Відповідно, замовник не вважає за потрібне, щодо внесення змін відносно документів, які визначають якість товару.
Захист прав учасників та Замовника внесенням змін до забезпечення виконання Договору про закупівлю
Дата подання: 20 березня 2025 19:08
Дата відповіді: 23 березня 2025 09:13
Шановний Замовнику!
Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі № UA-2025-03-11-014442-a за предметом: ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали” геотекстиль 300 гр/м2 (або еквівалент), оголошеної Військовою частиною А3160.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015 — 19270000-9: “Неткані матеріали” геотекстиль 300 гр/м2 (або еквівалент) Замовником вказаний великий період післяплати - за фактом постачання з відстрочкою платежу до 90 банківських днів.
Вказаний порядок розрахунків відображений Замовником у підпукті 3.7 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 4 до Документації):
«Розрахунок за Товар здійснюється лише після його фактичного отримання або прийняття (та передачі Товару на зберігання) Замовником на підставі належним чином оформлених видаткової накладної та рахунків-фактур. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання і прийняття (та передачі на зберігання) Замовником Товару та отримання рахунків-фактур, за умови надходження коштів на рахунок ЗамовникаТакож, Замовником у п.3.7 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 4 до Документації) зазначено, що у разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасну або не повну оплату за Товар, з незалежних від Замовника причин, зокрема, у разі затримки оплати (перерахування коштів) при здійсненні розрахунково-касового обслуговування органами Державної казначейської служби України. Сторони погодили, що відсутність фінансування (затримка фінансування) Замовника не є порушенням ним своїх грошових зобов’язань, а отже визнається Сторонами фактом, який звільняє Замовника від відповідальності»
Пунктом 8 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ передбачена наступна вимога: «Оскільки оплата Товару здійснюється за рахунок коштів, які визначаються Кабінетом Міністрів України на забезпечення Збройних Сил України, то у разі несвоєчасного або неповного виділення коштів на відповідне забезпечення, Замовник не розглядає, а Постачальник не висуває претензії та позови, які пов'язані з цими обставинами.»
Отже в разі поставки Товару переможцем по закупівлі є ризик того, що буде відтермінування оплати за поставлений товар на більший період чим 90 (дев’яносто) банківських днів, враховуючи фінансування в умовах сьогодення у воєнний час в Україні.
Учасник зобов’язаний надати банківську гарантію у вигляді забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі) з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
Додатково, Учасник має надати банківську гарантію у вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 4 % від суми договору з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
Наше підприємство готове надати банківську гарантію у вигляді забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі) з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
Проте, є великі ризики щодо надання банківської гарантії у вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 4 % від суми договору з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, так як дані кошти у сумі орієнтовно 1 650 00,00 грн. будуть заморожені не весь період даної гарантії.
Потенційні учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі у зв’язку із ризиками замороження власних коштів. Така обставина перешкоджає в реалізації своїх можливостей та не гарантує рівноправну можливість конкуренції у рамках даної закупівлі.
У той самий час, у разі відсутності фінансування зі сторони Замовника цей строк продовжується на невизначений термін для двох сторін, що призводить до замороження власних коштів Постачальника.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні та виключити вимогу щодо надання ПОВНОГО ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ для надання банківської гарантії у вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 4 % від суми договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Усі вище перераховані Вами вимоги, не відносяться до дискримінаційних, а тому не можуть впливати на звуження конкуренції між учасниками. Учасник, самостійно приймає рішення, щодо участі або не участі у поданні своєї пропозиції замовнику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛБУД ТРЕЙД" |
38 898 684,00
UAH з ПДВ
|
38 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАКОТА ТРЕЙДІНГ" |
39 965 580,00
UAH з ПДВ
|
38 459 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛБУД ТРЕЙД" #40025827 |
Відхилено |
38 459 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2025 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАКОТА ТРЕЙДІНГ" #44413393 |
Відхилено |
38 459 880,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2025 14:41
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій