Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
15 450 000,00 UAH
UA-2025-03-11-013624-a 40bd85b72fbc458c8cb88850c54dc144
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скиба Сергій Євгенійович

+380459771470 19hayron97@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А3796
Код ЄДРПОУ: 08086024
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., смт Коцюбинське,
Контактна особа: Скиба Сергій Євгенійович
+380459771470
19hayron97@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2025 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2025 12:00
Очікувана вартість: 15 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
640 рулон
Папір для портерного друку 80 гр/м2 610мм х 50 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 тонна
Папір для друку топографічних карт 80 гр/м2, 700мм х 1000мм (аркушевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 тонна
Папір для друку топографічних карт 80 гр/м2, 910мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
58 тонна
Папір для друку топографічних карт 80 гр/м2, 610мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товарів Пiсляоплата 30 Календарні 100
Підписання договору поставка товарів Одноразова поставка 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Пункт 12 оголошення про проведення закупівлі
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)/ Розмір забезпечення пропозиції: 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: • після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; • за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; • у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону України “Про публічні закупівлі”; • згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Пункт 12 оголошення про проведення закупівлі
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)/ Розмір забезпечення пропозиції: 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: • після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; • за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; • у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону України “Про публічні закупівлі”; • згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Пункт 12 оголошення про проведення закупівлі
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)/ Розмір забезпечення пропозиції: 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: • після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; • за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; • у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону України “Про публічні закупівлі”; • згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
13 березня 2025 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 08:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 17:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 12:22
Додаток 3 редакція від 13.03.25.doc
11 березня 2025 17:55
Додаток 3.doc
13 березня 2025 12:22
Додаток 2 редакція від 13.03.25.docx
12 березня 2025 08:35
Додаток 2.docx
11 березня 2025 17:55
Додаток 2.docx
13 березня 2025 12:22
Додаток 1 редакція від 13.03.25.docx
11 березня 2025 17:55
Додаток 1.docx
13 березня 2025 12:22
Внесені зміни в документацію.pdf
13 березня 2025 12:22
ПРОТОКОЛ_ПРИИ_НЯТТЯ_РІШЕННЯ_УПОВНОВАЖЕНОЮ_ОСОБОЮ.pdf
12 березня 2025 08:35
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx
11 березня 2025 17:55
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик паперу
Дата подання: 13 березня 2025 14:28
Дата відповіді: 17 березня 2025 10:21
Доброго дня! Є питання щодо технічних вимог до паперу 1. Додаток 1 до тендерної документації взагалі не встановлює технічних вимог до паперу "для портерного друку 80 гр/м2 610мм х 500 мм – 640 рул." (можливо є помилки як у назві, так і форматі ). Адже складно уявити папір розміром 61 х 50 см в рулонах. - формат паперу (ширина рулону) - розмір втулки - максимальний діаметр рулону (чи його максимальна вага) - характеристики паперу (за прикладом паперу по іншим позиціям) 2. за характеристиками офсетного паперу за позиціями : щільність, товщина, пухкість, вологість, шорсткість слід встановити допуски (+/-, не менше, не більше). До прикладу, зрозуміло, що вологість та шорсткість - не більше, але краще це прописати, щоби уникнути подальших непорозумінь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Помилку щодо довжини рулону виправлено, а відповідні зміни внесено. Щодо інших технічних характеристик, папір має підходити для друку на стандартних плотерах формату А1 виробництва Epson, Canon та HP.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" 14 310 000,00
UAH з ПДВ
14 310 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2025 15:59
Електронний підпис
19 березня 2025 19:23
Електронний підпис
19 березня 2025 19:23
Електронний підпис
19 березня 2025 19:21
Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Довідка повноваження.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Банкрутство АТ 06-03-2025.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
НАЗК Фурдило ОБ 06-03-2025.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Відомості про учасника.pdf
19 березня 2025 19:21
НАЗК Фурдило ОБ 06-03-2025.pdf
19 березня 2025 19:21
Витяг ЄДР 17-03-2025.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Гарантійний лист 236 ГКУ.pdf
19 березня 2025 19:21
Довідка повноваження.pdf
19 березня 2025 19:21
Статут АТ + опис.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Банкрутство АТ 06-03-2025.pdf
19 березня 2025 19:21
Витяг ЄДР 17-03-2025.pdf
19 березня 2025 19:21
Проєкт Договору.pdf
19 березня 2025 19:21
Довідка ст 17.pdf
19 березня 2025 19:21
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2025 19:21
НАЗК АТ 06-03-2025.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Довідка ст 17.pdf.p7s
19 березня 2025 19:21
Статут АТ + опис.pdf
19 березня 2025 19:21
НАЗК АТ 06-03-2025.pdf
19 березня 2025 19:21
Проєкт Договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
Переможець 14 310 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2025 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 14:17

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! При перевірці документів було виявлено помилки у акті прийому-передачі (проєкт договору) та в ціновій помилку в пункті 1 значення величини рулону повинно бути 610мм х 50 м. Прошу усунути недоліки

Документи

21 березня 2025 14:42
Електронний підпис
21 березня 2025 14:40
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2025 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
14 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2025 14:42
Електронний підпис
21 березня 2025 14:40
Протокол рішення