Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01982940 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Контактна особа: |
Катерина Матвіюк +380968887860 mtmo_vse_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 30 738 105,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 691,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно п.6.2.1 Договору. Більш детально в проекті Договору | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Iнша подія | згідно п.6.9 Договору. Більш детально в проекті Договору | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 13:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 13:56 |
Перелік змін 1.pdf.p7s.zip | |
25 березня 2025 13:56 |
Тендерна документація в новій редакції 1.rar.p7s.zip | |
24 березня 2025 16:42 |
Перелік змін.pdf.p7s.zip | |
24 березня 2025 16:42 |
Тендерна документація в новій редакції.rar.p7s.zip | |
11 березня 2025 17:24 |
Тендерна документація.rar.p7s.zip |
25 березня 2025 13:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2025 13:56 |
Перелік змін 1.pdf.p7s.zip
|
||||||
25 березня 2025 13:56 |
Тендерна документація в новій редакції 1.rar.p7s.zip
|
||||||
24 березня 2025 16:42 |
Перелік змін.pdf.p7s.zip
|
||||||
24 березня 2025 16:42 |
Тендерна документація в новій редакції.rar.p7s.zip
|
||||||
11 березня 2025 17:24 |
Тендерна документація.rar.p7s.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наказ Міністерства економіки України № 26335 від 22.11.2024 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» має рекомендаційний характер, тому Замовник не зобов'язаний його дотримуватися
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-10-000017 ● 299f339affa84aca86df15560d62cd2f
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2025 10:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2025-03-11-013410-a 11.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 13:52:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція приміщення дитячої поліклініки під будівлю ветеранського простору Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області на вул. Олени Пчілки,19 в м. Ковелі Волинської області (45454000-4) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-013410-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2025 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
28 986 035,19
UAH з ПДВ
|
28 986 035,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Переможець |
28 986 035,19
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 17:11
|