Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
Очікувана вартість
1 839 097,22 UAH
UA-2025-03-11-013130-a d3ff255cdbc04c038cc65c6f5a27119e
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Дьомочкін

380933778912 demochkin.dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Місцезнаходження: 61004, Україна , м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Олег Дьомочкін
380933778912
demochkin.dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 09:00
Початок аукціону: 20 березня 2025 15:11
Початок аукціону: 20 березня 2025 15:11
Очікувана вартість: 1 839 097,22 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 390,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 послуга
Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
100 послуга
Встановлення GPS/GSM трекер СОКІЛ-ТРЕК в комплекті з датчиком рівня палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
25 послуга
Контрольний злив та залив палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Послуги з встановлення GPS\ GSM трекера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Заміна GPS\ GSM трекера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Зняття/встановлення датчика рівня палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Зняття/встановлення датчика рівня палива (бак більше 300 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Встановлення датчика рівня та тарування баку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Відновлювання роботи GPS\ GSM трекера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Відновлювання датчика рівня палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Діагностування GPS\ GSM трекера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Діагностування датчика рівня палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
40 послуга
Пломбування датчика рівня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних
30 послуга
Під’єднання до мережі запалювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72319000-4 — Послуги з постачання даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником наданих Послуг здійснюється шляхом перерахування 100 % коштів на банківський рахунок Виконавця після затвердження Сторонами Акту наданих послуг протягом 360 календарних днів Пiсляоплата 360 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії
Вимоги до документу: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
11 березня 2025 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 16:59
11.03.2025_додаток 3 до ТД_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
11 березня 2025 16:59
11.03.2025_ТД_ Послуги GPS моніторингу ТЗ_3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2025 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 621 750,00
UAH
1 603 359,03
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МОНІТЕРРА ПЛЮС" 1 740 000,00
UAH
1 621 749,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2025 20:53
Електронний підпис
29 березня 2025 20:50
Електронний підпис
29 березня 2025 20:50
Договір_обслуговування.pdf
29 березня 2025 20:45
Електронний підпис
29 березня 2025 20:40
Електронний підпис
29 березня 2025 20:34
Електронний підпис
29 березня 2025 20:34
Акт_31122017.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31102018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30042018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31122019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31032018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30062019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30042019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30112019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30112018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31072018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31012018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31032019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30092017.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31102017.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31072019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31012019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_28022019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31052019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30062018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31082019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31122018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31082018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31052018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_28022018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30112017.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31012020.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Відгук — Агротис.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30092018.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_30092019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31082017.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_31102019.pdf.p7s
29 березня 2025 20:34
Акт_29022020.pdf.p7s
29 березня 2025 20:29
Електронний підпис
29 березня 2025 20:20
Акт_31122018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30042018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30112017.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30062019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31102018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31012020.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31102017.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_28022018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31082017.pdf
29 березня 2025 20:20
Відгук — Агротис.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_29022020.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31102019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30042019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30112019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31122019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31032018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31122017.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31052019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30092017.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30092018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30092019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31052018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31072018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31082019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31012018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30112018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31032019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_28022019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_30062018.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31072019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31012019.pdf
29 березня 2025 20:20
Акт_31082018.pdf
19 березня 2025 00:19
Електронний підпис
19 березня 2025 00:19
Електронний підпис
19 березня 2025 00:18
Гарантійний лист.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Код_compressed.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Договір Агротіс.pdf
19 березня 2025 00:18
Код_compressed.pdf
19 березня 2025 00:18
Відгук — Агротіс.pdf
19 березня 2025 00:18
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2025 00:18
АКТ_Агротіс.pdf
19 березня 2025 00:18
АКТ_Агротіс_ремонт.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Паспорт_ПВВ.pdf
19 березня 2025 00:18
АКТ_Агротіс_ремонт.pdf
19 березня 2025 00:18
Договір Агротіс.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Паспорт_ПВВ.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Відгук — Агротіс.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
АКТ_Красилівська ЦРЛ.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
АКТ_Красилівська ЦРЛ.pdf
19 березня 2025 00:18
АКТ_Агротіс.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
19 березня 2025 00:18
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2025 00:18
Витяг з ЄДРПУ.pdf
19 березня 2025 00:18
Витяг з ЄДРПУ.pdf.p7s

Публічні документи

17 березня 2025 21:11
Електронний підпис
17 березня 2025 21:11
Електронний підпис
17 березня 2025 21:10
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2025 21:10
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
17 березня 2025 21:10
Довідка про ТДВ.pdf.p7s
17 березня 2025 21:10
4.1. Протокол №1.pdf.p7s
17 березня 2025 21:10
1.1.4. Відгук ШРБ.pdf
17 березня 2025 21:10
5.1. Статут.pdf
17 березня 2025 21:10
5.6. Гарантійний лист.pdf
17 березня 2025 21:10
5.6. Гарантійний лист.pdf.p7s
17 березня 2025 21:10
Довідка про ТДВ.pdf
17 березня 2025 21:10
4.1. Протокол №1.pdf
17 березня 2025 21:10
4.2. Наказ №1.pdf.p7s
17 березня 2025 21:10
5.1. Статут.pdf.p7s
17 березня 2025 21:10
4.2. Наказ №1.pdf
17 березня 2025 21:10
1.1.4. Відгук ШРБ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

ТОВ "МОНІТЕРРА ПЛЮС"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3153818877
Очікує рішення 1 603 359,03
UAH
20 березня 2025 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 20:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЕНКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 3153818877) (далі - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1 Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів.pdf»), довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів» (від 17.03.2025 р.) (далі – Довідка І). У рядку за №1 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про аналогічний договір, зокрема, про: - дату укладення договору та його номер: «Дата 28.07.2017 Номер №280717/1»; - про ціну договору: «Ціна договору 318600 грн.». За умовами підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: - у файлі: «Договір Агротіс.pdf», - завірену учасником копію договору, що вказаний учасником у рядку за № 1 другої графи таблиці Довідки І, а саме: «Договір № 280717/1 про надання інформаційно-технологічних послуг», укладений ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Виконавцем за договором) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Агротіс» (Замовником за договором)» «28» липня 2017 р.(далі – ДОГОВІР № 280717/1); - у файлі: «АКТ_Агротіс_ремонт.pdf», - завірену учасником копію акту наданих послуг, а саме: «АКТ надання послуг № 1359 від 31 липня 2019 р.», підписаний представником Замовника - ТОВ «АГРОФІРМА «АГРОТІС» - директором дирекції з операційного управління Акхоз Сергієм Андрійовичем та представником Виконавця - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ щодо надання послуг Виконавцем: «Ремонт GPS-терміналу» (далі – АКТ № 1359); - у файлі: «АКТ_Агротіс.pdf», - завірену учасником копію акту наданих послуг згідно з договором: 280717/1 від 28.07.2017 (ДОГОВІР № 280717/1), а саме: «АКТ надання послуг № 267 від 29 лютого 2020 р.», підписаний представниками: від Виконавця – Павленко Віталієм Володимировичем, від Замовника – генеральним директором Жерновим Ігорем Анатолійовичем (далі – АКТ № 267); - у файлі: «АКТ_Агротіс_встановлення.pdf», завірену учасником копію акту наданих послуг, а саме: «АКТ надання послуг № 492 від 22 квітня 2019 р.», підписаний представником Замовника ТОВ «АГРОФІРМА «АГРОТІС» - директором дирекції з операційного управління Акхоз Сергієм Андрійовичем та представником Виконавця - ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ щодо виконання робіт (надання послуг) Виконавцем: «Роботи з встановлення системи контролю рухомих об’єктів» (далі – АКТ № 492). Пунктом 4.1 розділу 4 ДОГОВОРУ № 280717/1 визначено: «4.1. Вартість типових Послуг з обслуговування Системи визначається відповідно до Додатку № 1 до цього Договору за кожний рухомий об’єкт Замовника, оснащений підключеним до Системи Обладнанням. Кількість Рухомих об’єктів Замовника, оснащених підключеним до Системи Обладнанням, щомісяця відображається Виконавцем в бухгалтерських документах». Натомість, у Додатку № 1 до ДОГОВОРУ № 280717/1 учасником - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ заретушована інформація щодо ціни Послуг, що мають бути надані за умовами ДОГОВОРУ № 280717/1. Разом з цим, у наданих учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ в актах наданих послуг: АКТІ № 1359, АКТІ № 267, АКТІ № 492 заретушована інформація щодо загальної вартості робіт (послуг). Оскільки учасником заретушована інформація у Додатку № 1 до ДОГОВОРУ № 280717/1 щодо ціни (вартості) Послуг, тому неможливо встановити виконання у повному обсязі ДОГОВОРУ № 280717/1 у відповідності з наданими АКТАМИ, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2 та 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Крім того, окремі пункти (умови) у наданому ДОГОВОРІ № 280717/1, заретушовані і не є можливим прочитати їх зміст повністю. Разом з цим учасник у складі тендерної пропозиції обґрунтовано не визначив заретушовану інформацію як конфіденційну, тому учаснику необхідно виправити вищезазначені невідповідності в наданих документах (з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей). Також, учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відгук — Агротіс.pdf»), завірену учасником копію листа-відгуку, а саме: «ВІДГУК ПРО РОБОТУ КОМПАНІЇ» (Від 20 листопада 2019 р.) (далі – ВІДГУК), згідно з яким ТОВ «Агрофірма «Агротіс» повідомляє, що «ФОП Павленко В. В. на постійній основі надає послуги згідно договору № 280717/1 від 28 липня 2017р. з інформаційно-технологічного обслуговування системи GPS-моніторингу…», та зазначає, зокрема про те, що «Роботою системи та ефективністю технічного обслуговування повністю задоволені». Однак, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ ВІДГУКУ не зазначено інформації про строк дії та ціну наданого договору (ДОГОВОРУ № 280717/1), що вимагається, серед іншого, для обов’язкового зазначення у підпункті 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим, учасник надав не оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (ВІДГУКУ), а завірену учасником його копію, що також не відповідає вимогам підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. У рядку за № 2 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про аналогічний договір, зокрема, про: - дату укладення договору та його номер: «Дата 10 червня 2020 р. Номер 158»; - про ціну договору: «Ціна договору 10200 грн». За умовами підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: у файлі: «Договір_роботи_Красилівська ЦРЛ.pdf», - завірену учасником копію договору, що вказаний учасником у рядку за № 2 другої графи таблиці Довідки І, а саме: Договір № 158, укладений ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Постачальником за договором) з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КРАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (ЗАМОВНИКОМ за договором)» 10 червня 2020 р.(далі – ДОГОВІР № 158); - у файлі: «АКТ_Красилівська ЦРЛ.pdf», - завірену учасником копію акту виконаних робіт (наданих послуг), а саме: «АКТ надання послуг № 1251 від 10 червня 2020 р.», підписаного представником Замовника КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КРАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ - Головним лікарем ДУДКОМ ДЕНИСОМ СЕРГІЙОВИЧЕМ та представником Виконавця ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЕНКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА -(далі – АКТ № 1251), складеного на підставі договору № 158 від 10 червня 2020 р. Пунктом 2.1 розділу 2 ДОГОВОРУ № 158 визначено: «2.1. ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЕВІ за виконання РОБІТ з встановлення (монтування) та налагоджування ОБЛАДНАННЯ за цінами і в кількості вказаними в Акті виконаних робіт.». Разом з цим, у пункті 2.2 розділу 2 ДОГОВОРУ № 158 заретушована інформація про загальну «вартість РОБІТ, що підлягають виконанню, по даному Договору (сума Договору)…» (ДОГОВОРУ № 158). Разом з цим, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ АКТІ № 1251 заретушована інформація щодо кількості, ціни, суми, загальної вартості робіт (послуг). Оскільки учасником заретушована інформація щодо ціни (вартості) робіт (послуг), тому неможливо встановити виконання у повному обсязі ДОГОВОРУ № 158 у відповідності з наданим АКТОМ № 1251, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2 та 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Разом з цим учасник у складі тендерної пропозиції обґрунтовано не визначив заретушовану інформацію як конфіденційну, тому учаснику необхідно виправити вищезазначені невідповідності в наданих документах (з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей). Також, учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відгук — Красилівська ЦРЛ.pdf») завірену учасником копію листа-відгуку, а саме: «Відгук про співробітництво» (від 03 серпня 2020 р.) (далі – ВІДГУК І). Однак, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ ВІДГУКУ І не зазначено інформації про номер договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії наданого договору (ДОГОВОРУ № 158), що вимагається, серед іншого, для обов’язкового зазначення у підпункті 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим, учасник надав не оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором - ВІДГУКУ І, а завірену учасником його копію, що також не відповідає вимогам підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Слід також звернути увагу на те, що у рядку за № 3 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про договір, а саме: «Дата 10 червня 2020 р. Номер 157», предметом якого є «Постачання товару», який не підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів, що в цілому не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - документальне підтвердження досвіду виконання ДОГОВОРУ № 280717/1 та ДОГОВОРУ № 158, зазначених учасником у таблиці Довідки І, у відповідності до вимог підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; - оригінал листа відгуку за кожним вказаним у таблиці Довідки І аналогічним договором (ДОГОВОРОМ № 280717/1 та ДОГОВОРОМ № 158), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку інформації у відповідності до вимог підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства учаснику необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка із зазначенням коду ЄДРПОУ.pdf», довідку, а саме: «Довідка із зазначенням коду ЄДРПОУ» (від 17.03.2025 р.) (далі – ДОВІДКА), в якій учасник зазначає про наступне: «У зв’язку з тим, що ФОП Павленко В. В. не є юридичною особою, то має лише ІПН 3153818877 та перебуває на 3-їй групі і є платником єдиного податку 5 %. ФОП Павленко В. В. діє на підставі Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (довідка до пропозиції додається)». Однак, ДОВІДКА, надана учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції не містить інформації про дату обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, що не відповідає вимогам підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ФОП ПАВЛЕНКУ ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати довідку, складену у довільній формі у відповідності з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації

Документи

26 березня 2025 10:20
Електронний підпис
20 березня 2025 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 квітня 2025 13:18
Кінець періоду оскарження: 18 квітня 2025 00:00
Дата відміни: 18 квітня 2025 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути в частині визначення предмета закупівлі