Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас другий, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2025-03-11-011462-a 897bc5ce3f46420dbc4b46fb8a0a6381
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Валеріївна Спесивцева

+380575631313 krkut_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОКУТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02002718
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Богодухівський район, селище Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ГОРЯНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Маргарита Валеріївна Спесивцева
+380575631313
krkut_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Строк поставки Товару - до 30 червня 2025 року.
Місце поставки Товару: вул. Горянська, буд. 1, селище Краснокутськ, Богодухівський район, Харківська обл., Україна, 62002.
Постачання Товару здійснюється один раз на тиждень за рахунок Постачальника на підставі письмових або усних заявок Замовника по телефону протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки.
Товар постачається за установленими нормами відвантаження в тарі та упаковці, яка забезпечує його зберігання під час транспортування. Продукція має бути маркована та фасована відповідно до Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Картопля столова пізня, клас другий, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Богодухівський район селище Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ГОРЯНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 березня 2025 15:52
Додаток Проєкт договору .docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Так
Клас Можливі значення:
  • другий
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 17 березня 2025 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ 72 000,00
    UAH з ПДВ
    72 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "Радченко Інна Володимирівна" 78 990,00
    UAH з ПДВ
    78 990,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД-ТРЕЙДІНГ ЛТД" 81 900,00
    UAH з ПДВ
    81 900,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЛБЕРКІН ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 94 200,00
    UAH з ПДВ
    94 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    13 березня 2025 08:09
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас другий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    14 березня 2025 19:10
    Електронний підпис
    14 березня 2025 19:10
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас другий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    12 березня 2025 13:02
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас другий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    14 березня 2025 16:55
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас другий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
    #2165716177
    Переможець 72 000,00
    UAH з ПДВ
    19 березня 2025 10:58

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 19 березня 2025 10:58

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
    #2165716177
    72 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    19 березня 2025 15:36
    протокол виправлення помилок.pdf зміни до договору
    19 березня 2025 15:35
    Електронний підпис укладений
    19 березня 2025 11:01
    Договір № 0321.pdf укладений
    19 березня 2025 11:00

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    19 березня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    19 березня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): усунення помилок роботи електронного майданчика
    Номер договору про закупівлю: 0321
    Договір:
    Номер додаткової угоди: протокол №19/03-1-25
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Картопля столова пізня, клас другий, ДСТУ 9221, 1 кг 3000 кілограм 24,00
    UAH