Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуга з проведення комплексного будівельно-технічного, оціночно-будівельного, економічного, електротехнічного, товарознавчого, транспортно-товарознавчого дослідження, оцінки для визначення збитків у вартісному виразі, витрат, необхідних для відновлення майна, що зазнало руйнівного впливу внаслідок збройної агресії, а також упущеної вигоди ПрАТ «Укргідроенерго», для подання позовів до судових інстанцій, зокрема міжнародних)
Очікувана вартість
8 627 777,78 UAH
UA-2025-03-11-010133-a ● 04c8ef69df554731858524f8835197c1
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Ксенія МОНЗУЛЬ 380459658495 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2025 15:19 |
Початок аукціону: | 20 березня 2025 15:19 |
Очікувана вартість: | 8 627 777,78 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 258 800,00 грн. (Двісті п'ятдесят вісім тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 258800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Послуга з проведення комплексного будівельно-технічного, оціночно-будівельного, економічного, електротехнічного, товарознавчого, транспортно-товарознавчого дослідження, оцінки для визначення збитків у вартісному виразі, витрат, необхідних для відновлення майна, що зазнало руйнівного впливу внаслідок збройної агресії, а також упущеної вигоди ПрАТ «Укргідроенерго», для подання позовів до судових інстанцій, зокрема міжнародних
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення комплексного будівельно-технічного, оціночно-будівельного, економічного, електротехнічного, товарознавчого, транспортно-товарознавчого дослідження, оцінки для визначення збитків у вартісному виразі, витрат, необхідних для відновлення майна, що зазнало руйнівного впливу внаслідок збройної агресії, а також упущеної вигоди ПрАТ «Укргідроенерго», для подання позовів до судових інстанцій, зокрема міжнародних
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 71319000-7 — Експертні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за надану послугу по відповідному етапу Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, отримання відповідних Висновків експертів, Звітів, рецензій на Звіти згідно з Технічним завданням, за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури по кожному етапу окремо. Якщо Виконавець не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №4.doc | |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №6.pdf | |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №5.rtf | |
11 березня 2025 15:12 |
Тендерна документація.rtf | |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №2.rtf | |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №3.rtf | |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №1.rtf | |
11 березня 2025 15:12 |
Додаток №7.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо ТД
Дата подання: 12 березня 2025 16:00
Дата відповіді: 13 березня 2025 16:11
Шановний Замовнику!
Прохання надати роз'яснення щодо кількості Листів відгуків відповідно до п. 3.1.1.2. Лист-відгук** від Замовника (у разі якщо Учасник був виконавцем) та/або Лист(и)-відгук(и)** від Замовника та/або виконавця (у разі якщо Учасник був співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. цього Додатку та на який є посилання у довідці, складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку.
Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог п. 3.1. Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації, учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, які укладені після 01.01.2020 року. Аналогічними за предметом закупівлі договорами в розумінні цієї документації є договори (не менше трьох) предметом яких є надання послуг з оцінки збитків та оцінки упущеної вигоди, внаслідок пошкодження об'єктів (промислових, адміністративних та господарських будівель/споруд, обладнання, інших активів) підприємств, що становлять суспільний інтерес. Досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник може підтвердити окремими договорами. Підпунктом 3.1.1.2. Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено надання учасником листа-відгуку від Замовника (у разі якщо Учасник був виконавцем) та/або Лист(ів)-відгук(ів) від Замовника та/або виконавця (у разі якщо Учасник був співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. цього Додатку та на який є посилання у довідці, складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку. Приміткою до цього підпункту визначено, що лист(и)-відгук(и) повинен(ні) бути оформлений(і) на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням номеру та дати договору. Оскільки, відповідно до вимог п. 3.1. Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації досвід виконання аналогічного договору учасником має бути підтверджено трьома договорами, а лист-відгук має містити номер та дату такого договору, кількість листів-відгуків має відповідати кількості виконаних аналогічних за предметом договорів. В той же час, учасник може надати один лист-відгук, з дотриманням встановлених тендерною документацією вимог, який підтверджує виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в разі якщо ці договори були укладені з одним і тим самим контрагентом.
Додаток №1 ТД
Дата подання: 13 березня 2025 14:17
Дата відповіді: 16 березня 2025 07:43
Шановний Заморвник!
В вимогах тендерної документації у Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» у пункті «4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» підпунктом 4.1. передбачено:
«4.1. Для документального підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати Звіт про фінансові результати учасника (Звіт про сукупний дохід) (форма №2 або форма №2-м) за 2024 рік та підтвердити, що дана фінансова звітність була прийнята державним органом статистики і надати квитанцію про його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідну звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. При цьому Звіт про фінансові результати учасника (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік повинен відповідати наступним вимогам:
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000 форми №2 або форми №2-м або форми №2-мс) за звітний період повинен становити не менше 8 млн. грн.
- чистий фінансовий результат (код рядка 2350 форми №2) або чистий прибуток (збиток) (код рядка 2350 форми №2-м або форми №2-мс) за звітний період повинен становити не менше 0 грн.»
Вважаємо, що вимоги щодо підтвердження чистого фінансового результату (код рядка 2350 форми №2) або чистий прибуток (збиток) (код рядка 2350 форми №2-м або форми №2-мс) за звітний період в розмірі не менше 0 грн за 2024 рік суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки військова агресія російської федерації проти України негативно та по різному вплинула на господарську діяльність та на фінансові результати суб’єктів господарювання (в тому числі, в залежності від місця їх розташування). Крім того пунктом 3 статті 16 Закона України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року не передбачено підтвердження саме фінансового результату діяльності або чистого прибутку (збитку).
Також вважаємо, що відсутність у учасника чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) в 2024 році в розмірі не менше 8 млн. грн. не може свідчити про неможливість або про ризики неналежного виконання учасником даного предмета закупівлі (оскільки дохід може формуватися від реалізації різної продукції, товарів, робіт, послуг за різними напрямами діяльності учасника).
Крім того вважаємо, що обов’язкова вимога надання учасниками закупівлі в складі тендерної пропозиції звітних форм Звіт про фінансові результати учасника (Звіт про сукупний дохід) (форма №2 або форма №2-м) за 2024 рік звужує коло учасників закупівлі, оскільки такі форми звітності не можуть надати новостворені підприємства, підприємства які в своїй діяльності не використовують Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку (а саме ними передбачено подання форми №2 або форми №2-м), підприємства які звітують за міжнародними стандартами фінансової звітності. Така вимога унеможливлює участь таких підприємств в даній закупівлі.
Отже, для розширення кола учасників та з метою дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників пропонуємо виключити зі складу тендерної документації пункт №4 Додатку №1 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У відповідності до ч. 2 ст. 16 Закону, до даної закупівлі Замовником було встановлено наступні кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Оскільки, очікувана вартість предмета закупівлі становить 8 627 777,78 грн. без ПДВ, та відповідно до п 4.1., п. 4.2. Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за звітний період та загальна сума доходу за звітний (податковий) період (2024 рік) повинні становити не менше 8 млн. грн. Беручи до уваги тривалість надання послуги з оцінки, високу значимість результату цієї послуги для Замовника, відсутність критерію щодо наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю несе для замовника ризик, що в разі, якщо переможець закупівлі виявиться збитковим, умови договору не будуть виконані належним чином, а також те, що збитковість переможця може призвести в майбутньому до його банкрутства. Враховуючи, що результат наданої послуги (визначення розміру реальних збитків (у вартісному виразі), витрат, необхідних для відновлення майна та майнових прав, що зазнали руйнівного впливу внаслідок збройної агресії) Замовник в майбутньому планує використовувати для подання заяв про компенсацію, а також подання позовів до судових інстанцій, зокрема міжнародних, а також приналежність об’єктів, на яких надаватимуться послуги до підприємств, що становлять суспільний інтерес, об’єктів критичної інфраструктури, надзвичайно важливих інженерних споруд з підвищеною економічною, соціальною й екологічною значимістю, Замовник вважає вимогу щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансової звітністю учасника, обґрунтованою та не погоджує внесення змін в тендерну документацію.
Вимога щодо надання листів відгуків у тендерній документації та періоду набуття досвіду
Дата подання: 13 березня 2025 21:23
Дата відповіді: 16 березня 2025 19:00
1. Оскарження вимоги щодо періоду набуття досвіду
Вимога щодо того, що аналогічні договори повинні бути укладені після 01.01.2020 року, є обмежувальною. Встановлення жорстких обмежень щодо періоду укладання договорів може призвести до того, що учасники з досвідом, набутим до цієї дати, не зможуть підтвердити свій досвід через формальні вимоги.
У багатьох випадках учасники виконували аналогічні договори до 2020 року і мають достатній досвід для виконання тендеру. Тому, на наш погляд, вимога щодо обмеження періоду укладання договорів не є обґрунтованою і повинна бути переглянута. Пропонуємо змінити вимогу щодо періоду укладання аналогічних договорів, зменшивши обмеження на період до 01.01.2018 року.
2. Оскарження вимоги щодо надання листа відгуку
Вимога надання листа відгуку як документу для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є необґрунтованою та суперечить чинному законодавству України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Закон не зобов'язує замовника вимагати надання листа відгуку як обов'язковий документ. Замість цього замовник може вимагати надання копій виконаних договорів, актів виконаних робіт/наданих послуг, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Згідно з частиною 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник може встановлювати вимоги до учасників щодо документів, які підтверджують їх кваліфікацію та досвід, але ці вимоги повинні бути пропорційними і не обмежувати конкуренцію. Вимога надання листів відгуків є необґрунтованою і може порушувати принципи відкритості, прозорості та недискримінації.
3. Причини неможливості надання листа відгуку
Не всі замовники можуть надати листи відгуки через політику конфіденційності або інші внутрішні нормативні акти їх компанії, які забороняють надання рекомендацій або листів відгуків про виконану роботу. Тому вимога щодо надання листа відгуку не може бути обов'язковою, оскільки існують об'єктивні фактори, які обмежують можливість надання таких документів.
Пропозиція щодо змін у вимогах
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
1. Змінити вимогу щодо періоду укладання аналогічних договорів.
2. Зменшити вимогу щодо надання кількох листів відгуків або надати можливість замінити їх іншими документами, зокрема актом наданих послуг, який підтверджує завершення аналогічного договору за предметом закупівлі та наявність відповідного досвіду.
Ці зміни дозволять забезпечити відкритість, прозорість та рівний доступ до участі в тендері для всіх учасників, не створюючи додаткових бар'єрів для тих, хто має необхідний досвід, але не може надати більше одного листа відгуку з об'єктивних причин.
Зважаючи на викладене, ми просимо вас переглянути тендерну документацію та внести зміни, що дозволять забезпечити рівні умови для всіх учасників тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У відповідності до ч. 2 ст. 16 Закону, до даної закупівлі Замовником було встановлено наступні кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовником встановлені вимоги, які прямо передбачені законодавством, а також додаткові вимоги, які не суперечать чинному законодавству України в сфері публічних закупівель.
Щодо зміни вимоги щодо періоду укладання аналогічних договорів.
Враховуючи, що результат наданої послуги (визначення розміру реальних збитків (у вартісному виразі), витрат, необхідних для відновлення майна та майнових прав, що зазнали руйнівного впливу внаслідок збройної агресії) Замовник в майбутньому планує використовувати для подання заяв про компенсацію, подання позовів до судових інстанцій, зокрема міжнародних, а також приналежність об’єктів, на яких надаватимуться послуги до підприємств, що становлять суспільний інтерес, об’єктів критичної інфраструктури, надзвичайно важливих інженерних споруд з підвищеною економічною, соціальною й екологічною значимістю, учасники, які братимуть участь в даній закупівлі повинні мати триваючий практичний досвід в сфері оцінювання збитків, які з 2020 року надавали і надають ці послуги на постійній основі.
Щодо надання листів-відгуків.
Підпунктом 3.1.1.2. Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено надання учасником листа-відгуку від Замовника (у разі якщо Учасник був виконавцем) та/або Лист(ів)-відгук(ів) від Замовника та/або виконавця (у разі якщо Учасник був співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. цього Додатку та на який є посилання у довідці, складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку.
Лист-відгук свідчить про якість надання послуг та має містити позитивний відгук від попереднього замовника/контрагента, НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОЇ КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, в той час як копія договору(ів) свідчить про факт його укладання, а копія акту(ів) приймання-передачі наданих послуг свідчить про його виконання, однак не надає замовнику інформації щодо якості такого виконання.
Враховуючи викладене вище, Замовник вважає вимогу щодо надання аналогічних договорів, укладених після 01.01.2020 року та вимогу щодо надання листів-відгуків обґрунтованими, такими, що не суперечать чинному законодавству України в сфері публічних закупівель та не погоджує внесення змін в тендерну документацію.
Щодо зміни вимоги щодо періоду укладання аналогічних договорів.
Враховуючи, що результат наданої послуги (визначення розміру реальних збитків (у вартісному виразі), витрат, необхідних для відновлення майна та майнових прав, що зазнали руйнівного впливу внаслідок збройної агресії) Замовник в майбутньому планує використовувати для подання заяв про компенсацію, подання позовів до судових інстанцій, зокрема міжнародних, а також приналежність об’єктів, на яких надаватимуться послуги до підприємств, що становлять суспільний інтерес, об’єктів критичної інфраструктури, надзвичайно важливих інженерних споруд з підвищеною економічною, соціальною й екологічною значимістю, учасники, які братимуть участь в даній закупівлі повинні мати триваючий практичний досвід в сфері оцінювання збитків, які з 2020 року надавали і надають ці послуги на постійній основі.
Щодо надання листів-відгуків.
Підпунктом 3.1.1.2. Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено надання учасником листа-відгуку від Замовника (у разі якщо Учасник був виконавцем) та/або Лист(ів)-відгук(ів) від Замовника та/або виконавця (у разі якщо Учасник був співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. цього Додатку та на який є посилання у довідці, складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку.
Лист-відгук свідчить про якість надання послуг та має містити позитивний відгук від попереднього замовника/контрагента, НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОЇ КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, в той час як копія договору(ів) свідчить про факт його укладання, а копія акту(ів) приймання-передачі наданих послуг свідчить про його виконання, однак не надає замовнику інформації щодо якості такого виконання.
Враховуючи викладене вище, Замовник вважає вимогу щодо надання аналогічних договорів, укладених після 01.01.2020 року та вимогу щодо надання листів-відгуків обґрунтованими, такими, що не суперечать чинному законодавству України в сфері публічних закупівель та не погоджує внесення змін в тендерну документацію.
Питання до Технічного завдання
Дата подання: 14 березня 2025 10:54
Дата відповіді: 17 березня 2025 16:24
Технічним завданням (Додаток №6 до тендерної документації) визначений обсяг послуг, що є предметом закупівлі, який полягає в проведенні комплексного будівельно-технічного, оціночно-будівельного, економічного, електротехнічного, товарознавчого, транспортно-товарознавчого дослідження та оцінки для визначення збитків у вартісному виразі, витрат, необхідних для відновлення майна, що зазнало руйнівного впливу внаслідок збройної агресії, а також упущеної вигоди.
Завдання комплексного експертного дослідження та оцінки полягають у:
- Визначенні розміру реальних збитків (у вартісному виразі), вартісного виміру потреб у відновленні об’єкта дослідження (10.6, 10.10, 10.18, 12.1, 12.2)
- Визначенні розміру упущеної вигоди (неотриманого прибутку) Замовника від втрат, руйнувань та пошкоджень об’єкта дослідження (11.1, 11.2).
Перелік питань експертизи/експертного дослідження та оцінки, що зазначені в Технічному завданні (Додаток №6 до тендерної документації) не містить питань, що відносяться до електротехнічного виду експертиз (10.18).
У зв’язку з цим, просимо надати роз’яснення, в чому полягає завдання комплексного експертного дослідження в частині проведення електротехнічного експертного дослідження, та визначити питання експертного дослідження, що ставиться до експерта за спеціальністю «10.18 Дослідження технічної експлуатації електроустаткування» в рамках проведення комплексного експертного дослідження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку № 6 тендерної документації, завдання комплексного експертного дослідження та оцінки полягають у визначенні розміру реальних збитків (у вартісному виразі), вартісного виміру потреб у відновленні об’єкта дослідження (10.6, 10.10, 10.18, 12.1, 12.2) та визначенні розміру упущеної вигоди (неотриманого прибутку) Замовника від втрат, руйнувань та пошкоджень об’єкта дослідження (11.1, 11.2). Питання експертизи/експертного дослідження та оцінки полягають у встановленні: розміру реальних збитків (у вартісному виразі), витрат, необхідних для відновлення об’єктів дослідження, зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської федерації; розміру вартісного виміру потреб у відновленні об’єктів дослідження, зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації; розміру упущеної вигоди у вигляді неотриманого прибутку від втрат, руйнувань та пошкоджень об’єктів дослідження, внаслідок збройної агресії російської федерації, завданих ПрАТ «Укргідроенерго»; розміру витрат на облаштування захисних споруд та протидронового / антидронового захисту об'єктів критичної інфраструктури ПрАТ «Укргідроенерго» в розрізі філій понесено ПрАТ «Укргідроенерго» у зв’язку із збройною агресією російської федерації.
Завдання електротехнічної експертизи обмежується компетенцією виду експертизи за спеціальністю «10.18 Дослідження технічної експлуатації електроустаткування» в рамках проведення комплексного експертного дослідження» і має два напрямки: - встановлення технічного стану електроустановки і її елементів; - встановлення причино-наслідкового зв’язку між станом об’єкта дослідження і певними подіями, діями певних осіб.
Внаслідок збройної агресії було пошкоджено, як безпосередньо певне електротехнічне обладнання гідроелектростанцій, визначених у технічному завданні (додаток № 6 тендерної документації – об’єкти дослідження), так і зв’язки певного електротехнічного обладнання, що не було пошкоджено, але внаслідок цього втратило можливість нормальної роботи з виробництва електроенергії і надання послуг резервів потужності.
За результатами аналізу ступеню пошкодження (руйнування) та можливості / неможливості відновлення електрообладнання необхідно експертно оцінити (визначити) розмір реальних збитків (у вартісному виразі), вартісний вимір потреб у відновленні відповідного обладнання на об’єктах дослідження.
Враховуючи, що об’єкти дослідження – це ГЕС та ГАЕС, які (об’єкти в цілому та майно) зазнали руйнувань внаслідок збройної агресії, наявність експерта даної кваліфікації є необхідною та обґрунтованою.
Завдання електротехнічної експертизи обмежується компетенцією виду експертизи за спеціальністю «10.18 Дослідження технічної експлуатації електроустаткування» в рамках проведення комплексного експертного дослідження» і має два напрямки: - встановлення технічного стану електроустановки і її елементів; - встановлення причино-наслідкового зв’язку між станом об’єкта дослідження і певними подіями, діями певних осіб.
Внаслідок збройної агресії було пошкоджено, як безпосередньо певне електротехнічне обладнання гідроелектростанцій, визначених у технічному завданні (додаток № 6 тендерної документації – об’єкти дослідження), так і зв’язки певного електротехнічного обладнання, що не було пошкоджено, але внаслідок цього втратило можливість нормальної роботи з виробництва електроенергії і надання послуг резервів потужності.
За результатами аналізу ступеню пошкодження (руйнування) та можливості / неможливості відновлення електрообладнання необхідно експертно оцінити (визначити) розмір реальних збитків (у вартісному виразі), вартісний вимір потреб у відновленні відповідного обладнання на об’єктах дослідження.
Враховуючи, що об’єкти дослідження – це ГЕС та ГАЕС, які (об’єкти в цілому та майно) зазнали руйнувань внаслідок збройної агресії, наявність експерта даної кваліфікації є необхідною та обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АПРАЙСЕЛ ЮА |
5 200 000,00
UAH
|
5 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" |
7 115 000,00
UAH
|
6 898 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВАЙЗОРІ ТА РЕСЬОРЧ" |
8 200 000,00
UAH
|
6 899 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕССЕТ ЕКСПЕРТАЙЗ" |
8 500 000,00
UAH
|
6 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АПРАЙСЕЛ ЮА #39012668 |
Відхилено |
5 200 000,00
UAH
|
26 березня 2025 16:22
|
|
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" #38506047 |
Переможець |
6 898 000,00
UAH
|
07 квітня 2025 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 15:30
|