Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київська міська лікарня ветеринарної медицини" |
Код ЄДРПОУ: | 32828319 |
Вебсайт: | https://kmlvm.kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Наталя Півнева +380443666403 npivneva9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 12:33 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 0,5% 9 000 грн. (дев'ять тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ» Юр. адреса: 02232, м. Київ, вул. Героїв Енергетиків, 5А. Код ЄДРПОУ: 32828319. IBAN № UA463052990000026001010104608 в АТ КБ «ПриватБанк» Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату протягом 30 календарних днів з дати підписання Замовником Акту про виконані роботи (за формою згідно з Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) за надання проектно-кошторисної документації на паперових носіях у чотирьох примірниках та на електронному носії, надання позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт) вказаному у предметі Договору за умови надходження фінансування у відповідності до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) та ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 14:54 |
ТД ВТ з Особливостями_ПКД ПН 11032025.docx | |
11 березня 2025 14:54 |
Додаток № 1 Проєкт договору НП 11032025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-22-000051 ● c72566a2ad224a77a900d8bd95e25784
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2025 № 166
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-11-009558-a 11.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 14:29:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул. Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» Коригування, за кодом ДК 021:2015:71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-11-009558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 11:26:20
У відповідь на Ваш запит у межах проведення моніторингу (UA-M-2025-04-22-000051) процедури закупівлі «Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул.Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» Коригування, за кодом ДК 021:2015:71320000-7 - Послуги з інженерного проектування надаємо пояснення з відповідною інформацією та документами.
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність коригування проектно-кошторисної документації зумовлена технологічними та законодавчими змінами процесів будівництва, інфляційними процесами, коливанням цін. Зокрема, проєктом скоригованої проектно-кошторисної документації, передбачено у т.ч.: - вентильований фасад всіх будівель Об`єкта (по типу «Сканрок»); - покрівлі всіх будівель Об`єкта з покрівельної ПВХ мембрани; - будівництво споруди подвійного призначення у будівлі Об`єкта «Готель для тварин», згідно до ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 року № 702. - технічне обстеження цегляної кладки з наданням технічного звіту з обстеження будівлі ветеринарної лікарні, карантинного блоку з гаражами І-ого пускового комплексу. Крім того, відповідно до висновку за результатами проведення експертного будівельно-технічного дослідження від 22.05.2024 року № 24-45/ЕДС, фактично виконані роботи генпідрядною організацією ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» за договором від 31.10.20219 року № 31-10-2019-01, не відповідають дійсній наразі проектно-кошторисній документації. Невідповідність полягає в порушенні технології виконання робіт, а саме: - відсутнє утеплення фасаду мінеральною ватою, анкери для з`єднання основної несучої стіни з лицевою цеглою та сама цегла; - відсутня монолітна консольна плита ПМ-9, яка повинна бути виконана по периметру будівлі для підтримання фасадної цегли та утеплювача. Улаштування фактично виконаних зовнішніх цегляних стін Об`єкта не відповідають проектно-кошторисній документації, а саме не виконане одночасне з улаштуванням зовнішніх цегляних стін утеплення фасаду, влаштування закладних деталей та облицювання лицевою цеглою що є відхиленням від проектної документації. Також відсутня монолітна консольна плита, яка повинна була виконана по периметру будівлі для підтримання фасадної цегли і утеплювача, що є відхиленням від проектно-кошторисної документації. Якість зовнішнього ряду цегли в багатьох місцях не відповідає нормам (висоли, розтріскування цегли та її руйнування від циклів заморожування-відтаювання), що неприпустимо – зменшене розрахункове січення несучої конструкції. Якщо в подальшому продовжувати влаштувати утеплення фасаду й облицювання його лицевою цеглою без коригування проектно-кошторисної документації це призведе до необхідності перепроектування консольних плит та обпирання лицевої цегли, вузлів анкерування лицевої цегли та значного здорожчення вартості виконання цих робіт, оскільки необхідним буде влаштування великої площі риштувань та майже ручної подачі матеріалів. Окрім того, останні проєктні роботи по коригуванню проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул.Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» здійснювались в 2019 році, тому зазначені рішення в ПКД вже не відповідають діючим будівельним та іншим нормам в будівельній галузі України, та цінам на сьогоднішній день. 2. Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості: передбачений обсяг бюджетних призначень на 2025 рік – 2 000 000,00 гривень (у тому числі загального фонду – 0,00 гривен. спеціального фонду – 2 000 000,00 гривень), відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» від 05.12.2024 № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік», рішення Київської міської ради від 05.12.2024 № 425/10233 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва». Очікувана вартість предмету закупівлі була визначення на підставі отриманих комерційних пропозицій з дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності.
3. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://kmlvm.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/pkmu-710-budivnycztvo-avtoparkovoyi.pdf .
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Будівельний комплекс «Універсал»» № 11/03-20 від 11.03.2025р. – 1 арк.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Центрбудпроект.» № 05/03 від 05.03.2025р.- 1 арк.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Престиж Укрбуд» № 10/03-19 від 10.03.2025р.- 1 арк.
4. Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 077/17-459 – 5 арк.
5. Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 077/17-457 – 5 арк.
6. Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 077/17-458 – 5 арк.
7. Висновок за результатами проведення експертного будівельно-технічного дослідження від 22.05.2024 року № 24-45/ЕДС – 38 арк.
8. Розпорядження КМВА № 1169 від 07.10.2024 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської адміністрації від 29 грудня 2023 року № 1107»– 4 арк.
9. Рішення КМР № 425/10233 від 05.12.2024 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки»- 3 арк.
- Висновок 2445ЕДС від 22052024.pdf
- Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 07717457.pdf
- Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 07717458.pdf
- Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 07717459.pdf
- Протокол 24052025 01 відповідь на запит ДАСУ.pdf
- Рішення КМР № 42510233 від 05.12.2024.pdf
- Розпорядження КМВА № 1169 від 07.10.2024.pdf
- ТОВ БК Універсал комерційна пропозиція.pdf
- ТОВ ПРестиж Укрбуд комерційна.pdf
- ТОВ Центрбудпроект комерційна пропозиція.pdf
- Електронний підпис
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" |
995 192,75
UAH з ПДВ
|
995 192,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" |
1 617 474,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТРБУДПРОЕКТ." |
1 717 577,10
UAH з ПДВ
|
1 717 577,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" #39935189 |
Відхилено |
995 192,75
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 10:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 березня 2025 00:00
|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" #40381892 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 16:02
|
|
ТОВ "ЦЕНТРБУДПРОЕКТ." #36993709 |
Переможець |
1 717 577,10
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 13:05
|
Договір Автопаркова ТОВ ЦЕНТРБУДПРОЕКТ 1104202501.pdf | укладений |
11 квітня 2025 13:03
|