Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
561 326,00 UAH
UA-2025-03-11-009099-a ● d3dc25f743a84c5eab591fe50a67f609
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Poltava, Sobornosti Street, 36 |
Контактна особа: |
Марченко Юлія Вікторівна +380532609554 agentdo112@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2025 14:45 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 12:16 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 12:16 |
Очікувана вартість: | 561 326,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 613,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, навчальні заклади освіти, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг по цілодобовому нагляду за роботою об’єктової пожежної сигналізації та приймання результатів оформлюється Актом виконаних робіт, який підписується щомісячно повноваженими працівниками Сторін | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 15:04 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору Зміни.doc | |
02 квітня 2025 15:04 |
Тендерна документація ЗМІНИ.docx | |
02 квітня 2025 15:04 |
Зміни (3).doc |
02 квітня 2025 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2025 15:04 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору Зміни.doc
|
|||
02 квітня 2025 15:04 |
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
|
|||
02 квітня 2025 15:04 |
Зміни (3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 березня 2025 10:33
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:25
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Обов’язкова наявність у штаті (у складі документації надати штатний розклад затверджений на початок року без розголошення інформації що до отримання заробітної плати персоналом Учасника) Учасника персоналу.
У деяких підприємств та організацій штатні розклади затверджуються і потім за потреби вносяться зміни, наприклад: штатний розклад затверджено у 2018 році, а зміни до нього з 01.012025 року не вносились. Немає потреби або вимог нормативних документів щодо щорічного затвердження штатних розкладів, то як потенційним Учасникам даних підприємств та організацій виконати Ваші вимоги.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Замовники при здійсненні публічних закупівель керуються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості)та
З останніми змінами, внесеними Законом від 19.09.2024 № 3988-IX. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. . Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Штатний розпис – це внутрішній документ підприємства, який визначає структуру, чисельність і посадові оклади працівників. Його наявність є обов’язковою для товариств з обмеженою відповідальністю (ТОВ), але не є обов’язковою для фізичних осіб-підприємців (ФОП). Бюджетні установи мають обов’язково мати затверджений штатний розпис на початок календарного року, що регулюється відповідними Законопроектами.
Таким чином, для ТОВ штатний розпис є необхідним документом, особливо якщо йдеться про ведення кадрової та фінансової документації.
ФОП не зобов’язані мати штатний розпис, оскільки вони не є юридичними особами. ФОП ведуть облік кадрів і виплат через трудові договори та розрахункові відомості, але не зобов’язані мати штатний розпис.
Необхідністю оновленого штатного розпису є саме потреби Замовника в забезпечення гарантій надійного обслуговування , та гарантій того , що Учасник/Виконавець має необхідний штат працівників для повного виконання зобов’язань відповідно до Закупівлі.
В разі того якщо Учасник відповідно до чинних норм Законодавства не зобов’язаний (та має усі підстави) для ненадання якогось з вказаних документів , надається лист-роз’яснення з посиланням на відповідні законодавчі акти в довільній формі.
З останніми змінами, внесеними Законом від 19.09.2024 № 3988-IX. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. . Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Штатний розпис – це внутрішній документ підприємства, який визначає структуру, чисельність і посадові оклади працівників. Його наявність є обов’язковою для товариств з обмеженою відповідальністю (ТОВ), але не є обов’язковою для фізичних осіб-підприємців (ФОП). Бюджетні установи мають обов’язково мати затверджений штатний розпис на початок календарного року, що регулюється відповідними Законопроектами.
Таким чином, для ТОВ штатний розпис є необхідним документом, особливо якщо йдеться про ведення кадрової та фінансової документації.
ФОП не зобов’язані мати штатний розпис, оскільки вони не є юридичними особами. ФОП ведуть облік кадрів і виплат через трудові договори та розрахункові відомості, але не зобов’язані мати штатний розпис.
Необхідністю оновленого штатного розпису є саме потреби Замовника в забезпечення гарантій надійного обслуговування , та гарантій того , що Учасник/Виконавець має необхідний штат працівників для повного виконання зобов’язань відповідно до Закупівлі.
В разі того якщо Учасник відповідно до чинних норм Законодавства не зобов’язаний (та має усі підстави) для ненадання якогось з вказаних документів , надається лист-роз’яснення з посиланням на відповідні законодавчі акти в довільній формі.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 березня 2025 10:35
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:27
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- диспетчер АПС не менше 4 осіб відповідно до Ліцензійних умов (надати штатний розклад);
У ліцензійних умовах зазначено: п.23. Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну), тобто наявність диспетчерів або операторів, а не диспетчер АПС.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! КМУ Постанова від 23 листопада 2016 р. № 852 м.Київ « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 1190 від 02.12.2020}» ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну);
Наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду.
На підставі цивільно-правового договору може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень.
Наявність диспетчерів або операторів тотожно з назвою «диспетчер АПС» , що не буде вважатися помилкою при виконанні інших умов Додатку 4. Наявність їх в обсязі не менше чотирьох осіб є необхідністю для виконання умов охорони праці на підприємстві , що відповідає нормативним актам які регулюються Законодавством України та забезпечуватимуть безперебійний цілодобовий нагляд на об’єктах Замовника.
Наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну);
Наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду.
На підставі цивільно-правового договору може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень.
Наявність диспетчерів або операторів тотожно з назвою «диспетчер АПС» , що не буде вважатися помилкою при виконанні інших умов Додатку 4. Наявність їх в обсязі не менше чотирьох осіб є необхідністю для виконання умов охорони праці на підприємстві , що відповідає нормативним актам які регулюються Законодавством України та забезпечуватимуть безперебійний цілодобовий нагляд на об’єктах Замовника.
Дискримінація
Дата подання: 14 березня 2025 17:04
Дата відповіді: 16 березня 2025 15:17
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме:
У складі пропозиції надати Сертифікат від виробника пультового обладнання (встановленого на підприємстві Учасника) про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання) для підтвердження наявності відповідної кваліфікації для подальшого введення в експлуатацію та постановку на пульт цілодобового нагляду обладнання що вказано Замовником , або те що буде встановлено Виконавцем відповідно до Додатку 2. Згідно ліцензійних умов працівник не повинен мати такого навчання : (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання), видаліть данну вимогу що не відповідає чинному законодавству
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник, при встановленні даної вимоги в тендерній документації, керувався тим, що інженерно-технічниий працівник (інженер пульта) пожежної сигналізації повинен проходити навчання у виробників обладнання з таких причин:
1. Гарантія коректного налаштування та експлуатації
• Кожен виробник має свої унікальні технічні особливості обладнання.
• Неправильне налаштування може призвести до хибних спрацьовувань або, навпаки, до пропуску реальної пожежної загрози.
2. Знання оновлень та модернізацій
• Виробники постійно вдосконалюють системи: оновлюють прошивки, додають нові функції, змінюють алгоритми роботи.
• Інженери, які не пройшли навчання, можуть не враховувати ці зміни, що підвищує ризики технічних збоїв.
3. Дотримання нормативних вимог
• В Україні встановлені вимоги до систем пожежної безпеки (ДБН, ДСТУ, ISO).
• Виробники обладнання враховують ці вимоги та навчають правильній інтеграції своїх рішень у відповідності до стандартів.
4. Оптимізація роботи та зменшення витрат
• Навчений інженер швидше і точніше проводить монтаж, діагностику та усуває несправності.
• Це знижує витрати на експлуатацію, запобігає простою систем та скорочує час реагування на аварійні ситуації.
5. Офіційні сертифікати та гарантія виробника
• Деякі виробники не надають гарантійного обслуговування обладнання, якщо воно встановлене чи обслуговується некваліфікованими спеціалістами.
• Сертифіковані інженери мають більше можливостей працювати з офіційними постачальниками та брати участь у тендерах.
1. Гарантія коректного налаштування та експлуатації
• Кожен виробник має свої унікальні технічні особливості обладнання.
• Неправильне налаштування може призвести до хибних спрацьовувань або, навпаки, до пропуску реальної пожежної загрози.
2. Знання оновлень та модернізацій
• Виробники постійно вдосконалюють системи: оновлюють прошивки, додають нові функції, змінюють алгоритми роботи.
• Інженери, які не пройшли навчання, можуть не враховувати ці зміни, що підвищує ризики технічних збоїв.
3. Дотримання нормативних вимог
• В Україні встановлені вимоги до систем пожежної безпеки (ДБН, ДСТУ, ISO).
• Виробники обладнання враховують ці вимоги та навчають правильній інтеграції своїх рішень у відповідності до стандартів.
4. Оптимізація роботи та зменшення витрат
• Навчений інженер швидше і точніше проводить монтаж, діагностику та усуває несправності.
• Це знижує витрати на експлуатацію, запобігає простою систем та скорочує час реагування на аварійні ситуації.
5. Офіційні сертифікати та гарантія виробника
• Деякі виробники не надають гарантійного обслуговування обладнання, якщо воно встановлене чи обслуговується некваліфікованими спеціалістами.
• Сертифіковані інженери мають більше можливостей працювати з офіційними постачальниками та брати участь у тендерах.
Роз'яснення з приводу тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2025 12:05
Дата відповіді: 04 квітня 2025 14:36
Шановний Замовнику, чому у працівників учасника, а саме у електромонтера ОПС та налагоджувальника КВПтаА повинні бути свідоцтва/дипломи/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)? Надайте роз'яснення, що саме повинно бути вказано у свідоцтві/дипломі/посвідченні про отримання відповідної кваліфікації, яка спеціальність?Тому що особа, яка є електромонтером і отримала відповідну освіту електромонтера має право працювати електромонтером ОПС та налагоджувальникиком КВПтаА. Або внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на ваше питання надаємо роз’яснення, що відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, для організації роботи з технічного обслуговування за пожежною автоматикою , електромонтер повинен мати спеціальну освіту а також навчання з питань пожежної безпеки та охорони праці , з метою підвищення кваліфікації фахівців установ і організацій і набуття ними спеціальних знань у галузі господарської діяльності протипожежного призначення. Також Міністерством освіти і науки України наказом № 485 від 26.05.2022 року , було затверджено державний освітній стандарт «Про професійну (професійно-технічну освіту)» з професією «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» код : 7244 , кваліфікований робітник (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 3-го, 4-го, 5-го, 6-го розряду ). Первинна професійна підготовка, перепідготовка, професійне (професійно-технічне) навчання, підвищення кваліфікації. Особі, яка при професійному (професійно-технічному) навчанні, перепідготовці або підвищенні кваліфікації опанувала відповідну освітню програму та успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, видається свідоцтво про присвоєння професійної кваліфікації. Здобувач освіти, якому видано свідоцтво про присвоєння професійної кваліфікації чи розряду. При професійному (професійно-технічному) навчанні за частковими кваліфікаціями (у разі навчання для виконання окремих видів робіт за професією) заклад навчання та освіти надавати документи : сертифікати, дипломи , посвідчення власного зразка на кожен окремий результат навчання.
Отже відповідно до закупівлі :
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) ,виконавці робіт повинні мати достатній освітній рівень, відповідно, та мати необхідну кваліфікацію для якісного виконання робіт. Перелік документів вказаний в Додатку 4 п.4.
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів);
- налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів) ;
У відповідь на ваше питання надаємо роз’яснення, що відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, для організації роботи з технічного обслуговування за пожежною автоматикою , електромонтер повинен мати спеціальну освіту а також навчання з питань пожежної безпеки та охорони праці , з метою підвищення кваліфікації фахівців установ і організацій і набуття ними спеціальних знань у галузі господарської діяльності протипожежного призначення. Також Міністерством освіти і науки України наказом № 485 від 26.05.2022 року , було затверджено державний освітній стандарт «Про професійну (професійно-технічну освіту)» з професією «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» код : 7244 , кваліфікований робітник (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 3-го, 4-го, 5-го, 6-го розряду ). Первинна професійна підготовка, перепідготовка, професійне (професійно-технічне) навчання, підвищення кваліфікації. Особі, яка при професійному (професійно-технічному) навчанні, перепідготовці або підвищенні кваліфікації опанувала відповідну освітню програму та успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, видається свідоцтво про присвоєння професійної кваліфікації. Здобувач освіти, якому видано свідоцтво про присвоєння професійної кваліфікації чи розряду. При професійному (професійно-технічному) навчанні за частковими кваліфікаціями (у разі навчання для виконання окремих видів робіт за професією) заклад навчання та освіти надавати документи : сертифікати, дипломи , посвідчення власного зразка на кожен окремий результат навчання.
Отже відповідно до закупівлі :
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) ,виконавці робіт повинні мати достатній освітній рівень, відповідно, та мати необхідну кваліфікацію для якісного виконання робіт. Перелік документів вказаний в Додатку 4 п.4.
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів);
- налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів) ;
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-11-009099-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:42509387
Дата подання: 14 березня 2025 14:31
Дата подання: 14 березня 2025 14:31
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)»
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)»,
вчинене уповноваженою особою «Департамент освіти Полтавської міської ради» (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», за ідентифікатором UA-2025-03-11-009099-a, очікувана вартість закупівлі 561 326,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Скаржник), реалізує це право.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2025 16:20
рішення від 18.03.2025 № 4173.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 16:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 №4774.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 11:51
рішення від 26.03.2025 №4774.pdf
Дата публікації: 31 березня 2025 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник прийняв рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4774-р/пк-пз від від 26.03.2025 до виконання.
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2025 15:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області |
280 314,00
UAH з ПДВ
|
280 314,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" |
509 874,00
UAH з ПДВ
|
439 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" |
550 014,00
UAH з ПДВ
|
439 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПФ ТОВ "Пожежне спостерігання" |
560 325,00
UAH з ПДВ
|
560 325,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області #40109042 |
Відхилено |
280 314,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 16:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 квітня 2025 00:00
|
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" #42509387 |
Очікує рішення |
439 980,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 10:51
|