Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування військовослужбовців Управління
Очікувана вартість
291 200,00 UAH
UA-2025-03-11-008924-a 1fe71be4523d47e583cfdf9101e3e14e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Вілянський

+380937371852 vilyanskuy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34769728
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, буд. 19/2
Контактна особа: Володимир Вілянський
+380937371852
vilyanskuy@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2025 14:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2025 14:34
Очікувана вартість: 291 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 456,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Щоденна триразова доставка приготованої їжі.

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 та Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель продуктів харчування, послуг із забезпечення комплектами продуктів харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з організації харчування для особового складу Збройних Сил Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1120 штука
Сніданок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
1120 штука
Обід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
1120 штука
Вечеря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує надані послуги протягом 10-ти банківських днів з дня підписання сторонами акту наданих послуг, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2025 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 14:35
Проєкт договору.docx
11 березня 2025 14:35
Оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій