Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматичний біохімічний аналізатор
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2025-03-11-007706-a ● f7a3ba73392945eb8b0198b733838c8c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Вебсайт: | http://www.kmkl3.itmed.org |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Петра Запорожця, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ліна Маковецька +380445122567 uotenderkmkl924@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Автоматичний біохімічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська область, Київ, вул.Петра Запорожця 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 12:49 |
Перелік змін до додатку 2 ТД _04.04.docx | |
04 квітня 2025 12:49 |
Додаток 2 до ТД (04.04. нова редакція).docx | |
14 березня 2025 15:22 |
Перелік змін до додатку 2 ТД .docx | |
14 березня 2025 15:22 |
Додаток 2 до ТД (нова редакція).docx | |
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_4_до_ТД_(документи переможця) .docx | |
11 березня 2025 13:48 |
Тендерна_документацiя_(аналізатор).docx | |
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_3 Проект_Договору_(аналізатор ).docx | |
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_1_до_ТД_(документи учасника) .docx | |
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_2_до ТД (тех.характеристики).docx |
04 квітня 2025 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 квітня 2025 12:49 |
Перелік змін до додатку 2 ТД _04.04.docx
|
||||||
04 квітня 2025 12:49 |
Додаток 2 до ТД (04.04. нова редакція).docx
|
||||||
14 березня 2025 15:22 |
Перелік змін до додатку 2 ТД .docx
|
||||||
14 березня 2025 15:22 |
Додаток 2 до ТД (нова редакція).docx
|
||||||
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_4_до_ТД_(документи переможця) .docx
|
||||||
11 березня 2025 13:48 |
Тендерна_документацiя_(аналізатор).docx
|
||||||
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_3 Проект_Договору_(аналізатор ).docx
|
||||||
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_1_до_ТД_(документи учасника) .docx
|
||||||
11 березня 2025 13:48 |
Додаток_2_до ТД (тех.характеристики).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення щодо усунення порушень умов тендеру
Дата подання: 12 березня 2025 11:28
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:20
Шановний Замонику! Зауважимо, що наразі замовники здійснюють закупівлі у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). І так пункт 54 Особливостей визначає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Вважаємо, що Замовником прописані дискримінаційні вимоги в Додатку_2_до ТД (тех.характеристики), а саме:
Пункт 4.
Обмеження конкуренції – встановлення жорсткого діапазону (240–700 мкл) може штучно звужувати коло потенційних постачальників. Існують аналізатори, що працюють з меншими об’ємами реакційної суміші (наприклад, від 100 мкл), що дозволяє зменшити витрати реагентів та розширити вибір пропозицій. який параметр може свідомо або несвідомо відповідати технічним характеристикам лише певних виробників. якщо функціональність аналізатора не залежить критично від зазначеного діапазону, то вимога є надмірною та обмежує можливість пропозиції рівноцінних за якістю та продуктивністю моделей. Порушення принципу економічної ефективності – аналізатори з нижчим мінімальним об'ємом суміші можуть зменшувати витрати лабораторії на реагенти, що відповідає принципу раціонального використання бюджетних коштів. Вимагаємо прописати діапазон від 100 до 700 мкл.
ПУНКТ 8
Невизначеність вимоги – формулювання є надто загальним та нечітким. Будь-який біохімічний аналізатор працює хоча б з одним реагентом, тому вимога не встановлює конкретних технічних характеристик. Вимагаємо прибрати вимогу. Або уточнити, що саме має на увазі Замовник даною вимогою.
ПУНКТ 12
Надмірне звуження кола учасників – обмеження «до 388 мкл» може штучно виключати аналізатори, які працюють із більшим об’ємом проби (наприклад, до 400 або 500 мкл).
Невиправдане технічне обмеження – якщо лабораторні потреби не вимагають саме 388 мкл як максимум, то таке обмеження є необґрунтованим і може звужувати конкуренцію. Вимагаємо прибрати вимогу.
ПУНКТ 13
Ознаки дискримінації – якщо функціональність аналізатора не залежить від конкретного методу перемішування, то така вимога може бути націлена на конкретного виробника. Невиправдана технічна вимога – головна мета перемішування – забезпечити рівномірне змішування реагентів і проби. Якщо інші методи перемішування забезпечують таку ж ефективність. Вимагаємо прибрати вимогу.
ПУНКТ 15
Обмеження конкуренції – вимога про конкретні об’єми флаконів (15 мл і 30 мл) може обмежувати участь постачальників, які пропонують аналізатори з тримачами для флаконів іншого стандартного об’єму (наприклад, 10 мл, 25 мл, 50 мл).
Вимагаємо прописати в даному пункті діапазон - від 10 до 50 мл.
ПУНКТ17
Якщо аналізатор ефективно працює з іншим форматом кювет, то вимога саме 5-сегментних кювет може бути необґрунтованою та створювати перевагу для конкретного виробника. Важливіше, щоб аналізатор підтримував достатню кількість реакційних ємностей, а не використовував саме 5-сегментні кювети. Вимагаємо прибрати дану вимогу або замінити на «Загальна кількість кювет, яка має бути в аналізаторі»
ПУНКТ 30
жорстке обмеження «не більше 15 кг» може виключати аналізатори, які важать трохи більше (наприклад, 16–18 кг), навіть якщо вони мають кращі технічні характеристики або функціональність. Дана вимога не впливає на результати аналізів, які виконує аналізатор. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
У разі невиконання зазначених вимог залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!. Прийнявши Ваші зауваження до уваги внесено зміни в Додаток 2 до ТД (технічні характеристики).
ПУНКТ 4. Для аналізаторів з нижчим мінімальним об'ємом реакційної суміші, які можуть зменшити витрати лабораторії на реагенти внесли зміни у технічне завдання у наступній редакції: «Аналізатор має забезпечити можливість роботи мікрометодами з об’ємом реакційної суміші в діапазоні не гірше 240 - 700 мкл»;
ПУНКТ 8. Уточнюємо, що ця характеристика притаманна для програмованих автоматичних біохімічних аналізаторів, які можуть обробляти один реагент або декілька реагентів один за одним;
ПУНКТ 12. Для аналізаторів, які працюють із більшим об’ємом проби та реагенту змінили технічну вимогу у наступній редакції: «Об’єм дозування проб та реагентів не гірше 2 - 388 мкл»;
ПУНКТ 13 Головна мета перемішування - забезпечити рівномірне змішування реагентів і проби. Але саме такий спосіб перемішування - вібраційне перемішування забезпечує однорідне змішування реагентів та запобігає механічному пошкодженню чутливих зразків. Вібрація є більш контрольованим методом, який дозволяє уникнути побічних ефектів таких, як утворення піни або тривалої аерації, що може вплинути на результати аналізу;
ПУНКТ 15. Задля збільшення кількості потенційних учасників змінили технічну вимогу у наступній редакції: «Наявність у штативі лунок під флакони не менше двох видів різного об’єму в діапазоні від 15 мл до 50 мл». Флакони реагентів об’ємом менше 15 мл не зручні у використанні в безперервній роботі.
ПУНКТ 17. Змінюємо технічну вимогу у наступній редакції: «Кількість ємностей для реакцій – не менше 40»;
ПУНКТ 30. Легка вага забезпечує зручність у переміщенні та встановленні обладнання в лабораторії. Це особливо важливо, якщо прилад потрібно часто переміщати між різними зонами роботи. Важчі прилади можуть бути складнішими в обслуговуванні та розташуванні, що може негативно вплинути на загальну ефективність лабораторії.
ПУНКТ 4. Для аналізаторів з нижчим мінімальним об'ємом реакційної суміші, які можуть зменшити витрати лабораторії на реагенти внесли зміни у технічне завдання у наступній редакції: «Аналізатор має забезпечити можливість роботи мікрометодами з об’ємом реакційної суміші в діапазоні не гірше 240 - 700 мкл»;
ПУНКТ 8. Уточнюємо, що ця характеристика притаманна для програмованих автоматичних біохімічних аналізаторів, які можуть обробляти один реагент або декілька реагентів один за одним;
ПУНКТ 12. Для аналізаторів, які працюють із більшим об’ємом проби та реагенту змінили технічну вимогу у наступній редакції: «Об’єм дозування проб та реагентів не гірше 2 - 388 мкл»;
ПУНКТ 13 Головна мета перемішування - забезпечити рівномірне змішування реагентів і проби. Але саме такий спосіб перемішування - вібраційне перемішування забезпечує однорідне змішування реагентів та запобігає механічному пошкодженню чутливих зразків. Вібрація є більш контрольованим методом, який дозволяє уникнути побічних ефектів таких, як утворення піни або тривалої аерації, що може вплинути на результати аналізу;
ПУНКТ 15. Задля збільшення кількості потенційних учасників змінили технічну вимогу у наступній редакції: «Наявність у штативі лунок під флакони не менше двох видів різного об’єму в діапазоні від 15 мл до 50 мл». Флакони реагентів об’ємом менше 15 мл не зручні у використанні в безперервній роботі.
ПУНКТ 17. Змінюємо технічну вимогу у наступній редакції: «Кількість ємностей для реакцій – не менше 40»;
ПУНКТ 30. Легка вага забезпечує зручність у переміщенні та встановленні обладнання в лабораторії. Це особливо важливо, якщо прилад потрібно часто переміщати між різними зонами роботи. Важчі прилади можуть бути складнішими в обслуговуванні та розташуванні, що може негативно вплинути на загальну ефективність лабораторії.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-11-007706-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МФ ТРЕЙД КОРП», Код ЄДРПОУ:44864817
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2025-03-11-007706-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МФ ТРЕЙД КОРП», Код ЄДРПОУ:44864817
Дата подання: 14 березня 2025 16:43
Дата подання: 14 березня 2025 16:43
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2025 15:18
рішення від 18.03.2025 № 4164.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 15:17
інформція про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 № 4734.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 11:45
рішення від 26.03.2025 № 4734.pdf
Дата публікації: 31 березня 2025 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4734-р/пк-пз від 26.03.2025 порушення усунуті, шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2025 12:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" |
796 936,00
UAH з ПДВ
|
796 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" #36406334 |
Переможець |
796 936,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 11:47
|
Договір 3145.pdf | укладений |
21 квітня 2025 11:46
|