Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для фарбування в асортименті
Очікувана вартість
655 163,14 UAH
UA-2025-03-11-007392-a ● 66f2c1f4d37a47889e8612e1880c3bab
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Хмельницька обл., Нетішин, |
Контактна особа: |
Гізун Тетяна Петрівна 380384263829 hizun.tetiana@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:07 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:07 |
Очікувана вартість: | 655 163,14 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 275,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202 кілограм
Фарба водоемульсйна акрилова фасадна Снєжка, Стандарт (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
2610 кілограм
Фарба Церезит IN 51, STANDART, база А (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
3000 кілограм
Фарба Церезит IN 51, світло - сіра (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
1 кілограм
Колор УЛЬТРАМАРИН, пігмент, Синька (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для резидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 15:53 |
Рішення УО Протокол №95 від 17.03.2025.pdf | |
17 березня 2025 15:53 |
Тендерна документація зі змінами_PS.DOC | |
17 березня 2025 15:53 |
Змінений Додаток №3 до ТД - Технічна специфікація до предмету закупівлі_PS.DOC | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по п. 45 Особливостей_PS.DOCX | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №1 до ТД - Перелік документів які подаються учасником_PS.DOC | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №2 до ТД - Перелік документів, які подаються переможцем_PS.DOCX | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №4 до ТД - Тендерна пропозиція_PS.DOC | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
11 березня 2025 13:33 |
Додаток №5, 5.1 до ТД - проєкт Договору_проєкт Контракту_PS.DOCX |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно вимоги щодо класу стійкості до миття позиціям 2 та 3
Дата подання: 13 березня 2025 17:28
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:36
Добрий день.
По позиції 2 та 3 предмету закупівлі передбачена вимога: клас стійкості до миття: 3.
Звертаємо увагу Замовника на наступне. ДСТУ EN 13300:2012 визначає таку класифікацію лакофарбових матеріалів для внутрішніх стін та стель за стійкістю до мокрого стирання в залежності від втрати товщини покриття:
клас 1 < 5 мкм після 200 циклів стирання;
клас 2 ≥ 5 та < 20 мкм після 200 циклів стирання;
клас 3 ≥ 20 та < 70 мкм після 200 циклів стирання;
….
Тобто, найбільш стійкою до миття є фарба, яка має перший клас стійкості. При цьому 3 клас стійкості до миття, визначений Замовником для позиції 2 та 3, не є найкращим, йому передують за стійкістю фарба з 1-м та 2- класами.
Враховуючи зазначене, з метою надання можливості Учасникам пропонувати більш якісну продукцію, просимо внести зміни до вимог по позиціям 2 та 3:
«Клас стійкості до миття: 1-3».
Дані зміни ніяким чином не погіршать якість предмету закупівлі, натомість дозволять Замовнику отримати більш якісний еквівалент в межах свого бюджету закупівлі.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення на розгляді, при необхідності відповідні зміни будуть внесені у встановленому порядку.
Стосовно кольору позиції 3
Дата подання: 13 березня 2025 17:37
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:37
Доброго дня!
Частиною предмету закупівлі Замовником зокрема визначено «Фарба Церезит IN 51, світло - сіра».
Звертаємо увагу Замовника, що для створення бажаного відтінку і правильного тонування лакофарбових матеріалів використовуються спеціальні каталоги кольорів, які мають фіксовані характеристики кожного кольору і відтінку. Такі каталоги є загальноприйнятими і використовуються в різних сферах промисловості у всьому світі, зокрема це такі стандарти як RAL та NCS.
При цьому вказані каталоги містять по декілька відтінків кожного кольору. Вартість колірування буде різною для кожного окремого кольору, адже залежить від кількості пігментів, яку необхідно використати для досягнення певного кольору (яскравість, насиченість та ін.).
Окрім цього, якщо потрібен насичений колір, то для колорування будуть застосовуватись окремі види фарб (база С, TR), які ще й мають відмінне від стандартного фасування.
Без конкретизації, який саме колір позиції 3 Замовник має на увазі Учасники не зможуть сформувати свої цінові пропозиції.
Враховуючи зазначене, з метою коректного формування Учасниками цінової пропозиції просимо внести зміни до документації закупівлі та визначити для позицій 3 Додатку 3 «Фарба Церезит IN 51, світло - сіра» колір за каталогами RAL або NCS.
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення на розгляді, при необхідності відповідні зміни будуть внесені у встановленому порядку
проєкт
Дата подання: 14 березня 2025 17:05
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:49
Пунктом 5.1. вказано, що Оплата за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Сторони договору є рівними у своїх зобов’язаннях. Згідно п. 7.1. СОУ НАЕК 038:2021 Роботи з вхідного контролю повинні виконуватися відповідно до графіку поставки продукції в строк 30 робочих днів від дати надходження на склад або в строк, визначений договором.
Таким чином, виходячи з наведеного, строк оплати становить 180 к.д.+30 р.д. В той час як зобов’язання для Постачальника щодо поставки товару визначено 45 календарних днів з дати укладення Сторонами Договору. Таким чином строк виконання зобов’язання не рівнозначний для сторін. Тривале відтермінування оплати товару, в умовах нестабільної економічної системи, створює значні ризики для прибутку Постачальника. З метою створення справедливих умов договору для кожної із сторін, прошу зменшити строк оплати товару до 45 календарних днів з дати поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Умови оплати та постачання зазначено згідно визначених та встановлених вимог у нашій Компанії. Вимоги стосовно оплати не є дискримінаційними та не порушують жодних норм діючого законодавства
проєкт
Дата подання: 14 березня 2025 17:07
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:50
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що умовами розділу 7 пункту 7.2 додатку №5 до тендерної документації визначено, яким документом підтверджується настання форс - мажорних обставин
проєкт
Дата подання: 14 березня 2025 17:14
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:51
Пунктом 6.3.3. вказана вимога Замовника Забезпечити наявність гарантії виробника на Товар _________ (вказується строк гарантії, визначений тендерною пропозицією Постачальника) з дати поставки товару на склад Вантажоодержувача.
Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Забезпечити наявність гарантії виробника на Товар _________ (вказується строк гарантії, визначений тендерною пропозицією Постачальника) з дати виготовлення товару відповідно до ТУ виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення розглядається відповідними підрозділами філії «ВП ХАЕС», при необхідності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку
проєкт
Дата подання: 17 березня 2025 09:41
Дата відповіді: 18 березня 2025 11:40
Пунктом 10.6. Контрагент надає право Компанії на проведення протягом дії цього Договору антикорупційної перевірки Контрагента щодо рівня його доброчесності та оцінки рівня корупційних ризиків відповідно до положень Антикорупційної програми АТ «НАЕК «Енергоатом». Діяльність щодо перевірки щодо дотримання антикорупційної діяльності мають здійснюватися в рамках законодавства виключно уповноваженими органами згідно законодавства. Замовник не має права вимагати від Постачальника дотримання своїх внутрішніх нормативів. Які дії Замовник планує застосовувати до Постачальника щодо проведення антикорупційної перевірки? Постачальник у своїй діяльності має дотримуватись антикорупційної діяльності та гарантувати це під час здійснення своїх зобов’язань, а вимагати від Постачальника дозволу на проведення перевірки щодо дотримання внутрішніх нормативів Замовника є грубим порушенням прав Постачальника. Прошу підтвердити можливість коригування пункту договору та викласти у наступній редакції:
10.6. Контрагент має право надати дозвіл Компанії на проведення протягом дії цього Договору антикорупційної перевірки Контрагента щодо рівня його доброчесності та оцінки рівня корупційних ризиків відповідно до положень Антикорупційної програми АТ «НАЕК «Енергоатом».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Антикорупційні застереження в проекті договору визначені нормативним документом АТ «НАЕК «Енергоатом».
Пункт 10.6 проекту договору стосується не перевірки антикорупційної діяльності відповідно до законодавства, а антикорупційної перевірки Постачальника щодо рівня його доброчесності та оцінки рівня корупційних ризиків. Така перевірка проводиться шляхом аналізу інформації із заповненої Постачальником анкети про антикорупційну політику підприємства та інформації із відкритих в загальному доступі державних реєстрів, сервісів та інших відкритих даних, розпорядниками яких є органи державної влади; інтернет-ресурсів та джерел, у яких розміщена інформація щодо ділових партнерів.
Пункт 10.6 проекту договору залишається без змін, оскільки політика філії «ВП «Хмельницька АЕС» спрямована на мінімізацію правових та репутаційних ризиків, що можуть виникнути внаслідок недотримання потенційними та діючими діловими партнерами вимог впровадженої антикорупційної політики, принципів етичного та доброчесного ведення бізнесу.
Пункт 10.6 проекту договору стосується не перевірки антикорупційної діяльності відповідно до законодавства, а антикорупційної перевірки Постачальника щодо рівня його доброчесності та оцінки рівня корупційних ризиків. Така перевірка проводиться шляхом аналізу інформації із заповненої Постачальником анкети про антикорупційну політику підприємства та інформації із відкритих в загальному доступі державних реєстрів, сервісів та інших відкритих даних, розпорядниками яких є органи державної влади; інтернет-ресурсів та джерел, у яких розміщена інформація щодо ділових партнерів.
Пункт 10.6 проекту договору залишається без змін, оскільки політика філії «ВП «Хмельницька АЕС» спрямована на мінімізацію правових та репутаційних ризиків, що можуть виникнути внаслідок недотримання потенційними та діючими діловими партнерами вимог впровадженої антикорупційної політики, принципів етичного та доброчесного ведення бізнесу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
327 494,50
UAH
|
327 494,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
533 540,00
UAH
|
510 962,70
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БРАВО Н.В." |
552 280,00
UAH
|
511 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" |
595 988,00
UAH
|
525 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-СПЕЦТРЕЙД" |
590 074,00
UAH
|
530 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМ ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
639 558,04
UAH
|
639 558,04
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
327 494,50
UAH
|
07 квітня 2025 10:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 березня 2025 00:00
|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" #34392042 |
Переможець |
510 962,70
UAH
|
14 квітня 2025 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 16:30
|
Договір №53-124-01-25-25733 від 22.04.2025.pdf | укладений |
23 квітня 2025 16:30
|