Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали
Очікувана вартість
122 169,62 UAH
UA-2025-03-11-005854-a aa5790a1147d4a6aa6201c4df24f820e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кожан

+380969690601 o.kozhan@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45182059
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Вишенського Івана, буд. 4
Контактна особа: Ольга Кожан
+380969690601
o.kozhan@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 122 169,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 610,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штука
Витратні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, Рівне, Івана Вишенського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс" 118 682,46
UAH з ПДВ
118 682,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2025 19:55
Електронний підпис
21 березня 2025 16:41
12. Пропозиція.pdf
21 березня 2025 16:41
7. Структура власності.pdf
18 березня 2025 21:03
Електронний підпис
18 березня 2025 20:59
Електронний підпис
18 березня 2025 20:55
Пропозиція.pdf
18 березня 2025 20:54
2. Довідка про невідмову.pdf
18 березня 2025 20:54
12. Пропозиція.pdf
18 березня 2025 20:54
8. Статут.pdf
18 березня 2025 20:54
11. Свідоцтво.pdf
18 березня 2025 20:54
2. Щодо сертифікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"
#37446776
Переможець 118 682,46
UAH з ПДВ
25 березня 2025 08:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2025 11:29

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до вимог п.4 Додатку 2 Документації Учасник повинен надати Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) Підпис і печатка мають бути на кожній сторінці. В Опитувальнику контрагента - юридичної особи відсутні печатки та підписи на кожній сторінці. В Опитувальнику Додаток 8 відсутня відмітка в п.2.9. 2. Відповідно до п.7 Учасник повинен надати Копію структури власності контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства. Даний документ відсутній в пропозиції Учасника. 3. Відповідно до п.12 Учасник надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі відповідно до вимог, що запропоновані Замовником на своєму бланку та за формою пропозиції відповідно до додатку 1. Учасник не повинен відступати від наданої форми. Пропозиція Учасника надана не на бланку. Просимо усунути зазначені невідповідності.

Документи

25 березня 2025 08:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"
#37446776
118 682,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2025 08:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2025 12:43
Рівне-опт-сервіс Договір № РвФ-100-09-Р-НД-177-25 від 25.03.2025.pdf укладений
26 березня 2025 12:41
Рівне-опт-сервіс Договір № РвФ-100-09-Р-НД-177-25 від 25.03.2025.pdf укладений
26 березня 2025 11:48