Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце
Очікувана вартість
6 156 000,00 UAH
UA-2025-03-11-004426-a 4df4acf442e54c7fabf21cd41eb7d90c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

030 Відділ закупівель

380996641997 tender030@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: 63501, Україна , Харківська обл., Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Контактна особа: 030 Відділ закупівель
380996641997
tender030@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 6 156 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штука
12.00.942.0 Фланець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 71333000-1 — Послуги у галузі машинобудування
54 штука
12.00.952.0 Фланець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 71333000-1 — Послуги у галузі машинобудування
54 штука
12.00.973.0 Кільце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 71333000-1 — Послуги у галузі машинобудування
54 штука
12.00.661.0 Кільце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 71333000-1 — Послуги у галузі машинобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних Робіт в розмірі 100% вартості партії Робіт, що зазначені в Специфікації протягом 10 робочих днів з моменту проведення вхідного контролю, підписання видаткової накладної та з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2025 11:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 11:23
942 фланець(2).pdf
11 березня 2025 11:23
942 фланець.pdf
11 березня 2025 11:23
952 фланець.pdf
11 березня 2025 11:23
661 кільце.pdf
11 березня 2025 11:23
Конкурсна документація виготовлення деталей.docx
11 березня 2025 11:23
973 кільце.pdf
11 березня 2025 11:23
Договір про виконання робіт.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН" 6 156 000,00
UAH
6 156 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2025 13:16
Електронний підпис
25 березня 2025 13:16
Довідка юр.особи.zip
25 березня 2025 13:16
Витяг з ЄДР 18.10.2024.pdf
25 березня 2025 13:16
Лист ЕкстудерВізар.pdf
25 березня 2025 13:16
Витяг з ЄДР 18.10.2024.pdf.p7s
25 березня 2025 13:16
Довідка фіз.особи.zip.p7s
25 березня 2025 13:16
Довідка фіз.особи.zip
25 березня 2025 13:16
Лист ЕкстудерВізар.pdf.p7s
25 березня 2025 13:16
Структура власності.pdf.p7s
25 березня 2025 13:16
Довідка юр.особи.zip.p7s
25 березня 2025 13:16
Структура власності.pdf
21 березня 2025 12:20
Електронний підпис
21 березня 2025 12:20
Електронний підпис
21 березня 2025 12:19
Штатний розклад 03.03.2025.pdf
21 березня 2025 12:19
наказ про призначення.pdf.p7s
21 березня 2025 12:19
наказ про призначення.pdf
21 березня 2025 12:19
Технічна специфікація.pdf
21 березня 2025 12:19
Штатний розклад 03.03.2025.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"
#24099109
Переможець 6 156 000,00
UAH
26 березня 2025 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 10:34

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику, ТОВ «СТАНКІН». За результатами Конкурсу UA-2025-03-11-004426-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Для підтвердження якісного виконання договорів (або наданих послуг) просимо надати додатково мінімум один позитивний відгук замовника про виконання аналогічного договору (надання послуг). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

Документи

26 березня 2025 15:10
Електронний підпис
26 березня 2025 15:07
Рішення №98 від 26.03.2025.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"
#24099109
6 156 000,00
UAH
Документи

Документи

26 березня 2025 15:10
Електронний підпис
26 березня 2025 15:07
Рішення №98 від 26.03.2025.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис
Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
укладений
17 квітня 2025 14:39
Договір.docx укладений
17 квітня 2025 14:39