Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34350000-5— «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Шини до автотранспортних засобів)
Очікувана вартість
62 500,00 UAH
UA-2025-03-11-003730-a ● 8cf87c3cecf4441992804e08c9a6fcfc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 62 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 4 найменування (16 шт)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Юлія Шведюк- провідний економіст ВМТП тел. 048-7388236, e-mail: Yu.Shvediuk@imtp.ua.
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Шини до автотранспортних засобів
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», за кодом ДК 021:2015 - 34350000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 4 найменування (16 шт.)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ»
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 10 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 62 500,00 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.03.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Юлія Шведюк- провідний економіст ВМТП тел. 048-7388236, e-mail: Yu.Shvediuk@imtp.ua.
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Шини до автотранспортних засобів
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», за кодом ДК 021:2015 - 34350000-5
8. Кількість товарів, робіт послуг: 4 найменування (16 шт.)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ»
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 10 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 62 500,00 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.03.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Шина легковантажна літня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
12 штука
Шина легкова літня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штука
Шина легкова зимова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штука
Шина легкова літня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 11:01 |
ТД 3435.docx | |
11 березня 2025 11:01 |
Додаток 1 3435.docx | |
11 березня 2025 11:01 |
Додаток 2 3435.docx | |
11 березня 2025 11:01 |
Додаток 3 3435.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 11 березня 2025 11:24
Дата відповіді: 13 березня 2025 08:26
Шановний замовнику, питання щодо п.4 Дод.1/2
215/70 16С на разі в основному в Україні тільки Китай.
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що очікувана вартість закупівлі розрахована Замовником з використанням методу порівняння ринкових цін, отриманих із загальнодоступних джерел інформації про ціну такого товару, а саме в мережі інтернет на сайтах виробників та постачальників товару виробництва країн Євросоюзу, або Туреччини, або Кореї, або Японії та направлення письмових запитів цінових пропозицій офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. Замовник вимагає щоб якість товару (шин) відповідала єдиним технічним приписам щодо офіційного затвердження шин відповідно до правил ЄЕК ООН та/або DOT та/або ТУ виробника. Всі шини повинні мати маркування згідно «Правил ЄЕК ООН», еквівалентним їм директивам ЄС, стандартам США, міжнародним стандартам та нормативним документам, згідно яких маркують шини, що перебувають в експлуатації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що очікувана вартість закупівлі розрахована Замовником з використанням методу порівняння ринкових цін, отриманих із загальнодоступних джерел інформації про ціну такого товару, а саме в мережі інтернет на сайтах виробників та постачальників товару виробництва країн Євросоюзу, або Туреччини, або Кореї, або Японії та направлення письмових запитів цінових пропозицій офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. Замовник вимагає щоб якість товару (шин) відповідала єдиним технічним приписам щодо офіційного затвердження шин відповідно до правил ЄЕК ООН та/або DOT та/або ТУ виробника. Всі шини повинні мати маркування згідно «Правил ЄЕК ООН», еквівалентним їм директивам ЄС, стандартам США, міжнародним стандартам та нормативним документам, згідно яких маркують шини, що перебувають в експлуатації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій