Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екологічний менеджмент (Послуги з верифікації звітності по викидам парникових газів за 2024 рік для установок оператора)
Очікувана вартість
12 095 000,00 UAH
UA-2025-03-11-002947-a ● dfe56482753f41fc991f2aaaf1914b7c
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Мороз Юрій Володимирович 380342784302 MOROZ-YV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 13:50 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 13:50 |
Очікувана вартість: | 12 095 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | згідно з вимогами п. 4.10 Розділу I тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.1 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 360000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-03-05-017154-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з верифікації звітності по викидам парникових газів за 2024 рік для установок оператора (90714000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 09:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 09:06 |
25-2088 перелік змін.docx | |
11 квітня 2025 09:06 |
25-2088 тендерна документація зм 4.docx | |
11 квітня 2025 09:06 |
25-2088 додаток 2 перелік інформації зм 4.docx | |
04 квітня 2025 15:25 |
25-2088 додаток 4 проект договору.docx | |
31 березня 2025 14:41 |
25-2088 додаток 1 технічне завдання зм 2.docx | |
11 березня 2025 10:35 |
25-2088 додаток 6.2 вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
11 березня 2025 10:35 |
25-2088 додаток 5 форма оцінки.pdf | |
11 березня 2025 10:35 |
25-2088 додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
11 березня 2025 10:35 |
25-2088 додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
11 березня 2025 10:35 |
25-2088 додаток 6.1 вимоги до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Деталі технічного завдання
Дата подання: 14 березня 2025 14:09
Дата відповіді: 17 березня 2025 12:12
Доброго дня
Прохання надати інформацію стосовно наступного:
1. Яка категорія установок?
2. Форма плану моніторингу - спрощена чи стандартна?
3. Типи матеріальних потоків
4. Обсяг викидів - т СО2екв/рік
Дякуємо
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учаснику.
Інформація, що Вами запитується, зазначена в Планах моніторингу за кожною установкою і буде надана виконавцю послуг після укладення договору на 1 етапі проведення верифікації «Розроблення плану верифікації».
Інформація, що Вами запитується, зазначена в Планах моніторингу за кожною установкою і буде надана виконавцю послуг після укладення договору на 1 етапі проведення верифікації «Розроблення плану верифікації».
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 березня 2025 13:54
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:26
Згідно з пунктом 2.1.2., учасник має надати оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії кваліфікаційних свідоцтв/сертифікатів про підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020 та ДСТУ EN ISO 14065:2022 не менш як двох працівників Учасника, зазначених у довідці, наданій згідно з вимогою п. 2.1.1. Однак, Замовник не обґрунтував, чому саме додані свідоцтва/сертифікати мають бути про підвищення кваліфікації, а не про проходження навчання. Крім того, враховуючи запланований обсяг робіт, а саме – 43 майданчики, для належного виконання всього обсягу робіт у межах 2025 року необхідна більша кількість кваліфікованих співробітників ніж два. У зв’язку з цим, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимоги щодо кількості кваліфікованих працівників у відповідність до реального обсягу запланованих робіт.
Відповідно до пункту 5.2 Додатку 1 технічного завдання, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику копію декларації Держпраці на виконання робіт із підвищеною небезпекою, а також інші документи. Однак, дана вимога викликає питання щодо етапу надання зазначених документів. Зокрема, не визначено, чи повинні ці документи бути подані вже на етапі подання тендерної пропозиції Учасником, чи їх необхідно надавати лише після укладення договору. У зв’язку з цим виникає ситуація, за якої потенційний Учасник може надати повний пакет документів відповідно до тендерних вимог, здобути перемогу у торгах, але згодом бути дискваліфікованим через необхідність надання додаткових документів, про які не було чітко зазначено у кваліфікаційних вимогах. З метою забезпечення прозорості процедури закупівлі та рівних умов для всіх Учасників просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити вимогу щодо наявності декларації Держпраці на виконання робіт із підвищеною небезпекою а також інших необхідних документів як кваліфікаційної вимоги. Перелік таких документів просимо зазначити у Додатку 2 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учаснику.
За результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо, що, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
За результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо, що, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Невідповідність Таблиці 1 доповнення 2 до тендерної документації з закупівлі до вимог пункту 2.1.1. доповнення 2 до тендерної документації з закупівлі
Дата подання: 20 березня 2025 14:23
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:27
Пункт 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації закупівлі викладено у такій редакції:
2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки/листа Учасника (за формою, наведеною у таблиці 1 цього додатку) про кількість, кваліфікацію, досвід роботи працівників, які будуть залучені Учасником до надання послуг за вказаним предметом закупівлі.
Отже п. 2.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації встановлює вимогу щодо надання інформації про кількість, кваліфікацію, досвід роботи працівників, які будуть залучені Учасником до надання послуг, за формою, наведеною у таблиці 1 даного Додатку.
Таблиця 1 Додатку 2 цієї тендерної документації передбачає надання інформації лише про кількість, ПІБ, посаду та наявні Свідоцтва/сертифікати про підвищення кваліфікації працівників. Тобто відсутнє поле що стосується кваліфікації та досвіду роботи працівників.
Вимагаємо внести зміни до Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі, відповідно вимог пункту 2.1.1 цього додатку, оскільки самостійна зміна форми Таблиці 1 або ненадання інформації про кваліфікацію та досвід роботи працівників, які будуть залучені Учасником до надання послуг за вказаним предметом закупівлі може спричинити дискваліфікацію Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учаснику.
За результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо, що, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
За результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо, що, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимога щодо акредитації виключно в Національному агентстві з акредитації України
Дата подання: 28 березня 2025 11:33
Дата відповіді: 31 березня 2025 14:52
Як викладено в Додатку 1 (Технічне завдання), п. 2 міститься вимога, що верифікатор «може бути юридичною особою, акредитованою відповідно до вимог, установлених Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” в НААУ … на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022».
Проблема: така жорстка прив’язка лише до акредитації в НААУ потенційно може обмежувати участь іноземних організацій, які вже мають акредитацію від інших національних органів країн-учасниць багатосторонніх чи двосторонніх угод про взаємне визнання (наприклад, EA MLA, ILAC MRA, IAF MLA). Хоча акредитація в НААУ зазвичай є обов’язковою для робіт у межах України, вимога про виключно українську акредитацію без згадування можливості визнання еквівалентних атестатів від акредитованих ЄС чи інших міжнародних органів може вважатися надмірною або дискримінаційною (ст. 5, 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Вимога: передбачити в Додатку 1 (Технічне завдання), п. 2, що допускається еквівалент – тобто визнання сертифікатів/акредитацій, виданих органами, які мають діючі угоди про взаємне визнання з НААУ або з європейськими/міжнародними органами з акредитації (EA, ILAC, IAF). Наприклад, включити формулювання «або рівнозначні документи про акредитацію, отримані від органів, що є підписантами відповідних Угод EA MLA/ILAC MRA/IAF MLA (за необхідності – із легалізованим підтвердженням)» тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учаснику.
Відповідно до п. 27 Постанови КМУ №959 від 23.09. 2020 р. «Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» акредитація верифікатора здійснюється відповідно до вимог, установлених Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020 (EN ISO/IEC 17029:2019, IDT; ISO/IEC 17029:2019, IDT) “Оцінка відповідності. Загальні принципи та вимоги до органів з валідації та верифікації”, ДСТУ EN ISO 14065:2022 (EN ISO 14065:2021, IDT; ISO 14065:2020, IDT) “Загальні принципи та вимоги до органів, які перевіряють екологічну інформацію” або за відповідними іншими стандартами, якими їх може бути замінено, з урахуванням вимог інших документів, прийнятих національним органом з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації.
В той же час, Законом України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» (підпункт 1, пункт 1 стаття 1) визначено, що верифікатор – юридична особа, акредитована відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", яка проводить верифікацію. В свою чергу, статтею 6 Законі України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації.
У зв’язку з наведеним вище та враховуючи верховенство закону над підзаконними актами, зазначена в п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимога щодо акредитації верифікатора є правомірною та не суперечить законодавству України в сфері МЗВ.
Виходячи з зазначеного, вважаємо, що внесення запропонованих Вами змін до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Технічне завдання) є недоцільним та необґрунтованим.
Відповідно до п. 27 Постанови КМУ №959 від 23.09. 2020 р. «Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» акредитація верифікатора здійснюється відповідно до вимог, установлених Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020 (EN ISO/IEC 17029:2019, IDT; ISO/IEC 17029:2019, IDT) “Оцінка відповідності. Загальні принципи та вимоги до органів з валідації та верифікації”, ДСТУ EN ISO 14065:2022 (EN ISO 14065:2021, IDT; ISO 14065:2020, IDT) “Загальні принципи та вимоги до органів, які перевіряють екологічну інформацію” або за відповідними іншими стандартами, якими їх може бути замінено, з урахуванням вимог інших документів, прийнятих національним органом з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації.
В той же час, Законом України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» (підпункт 1, пункт 1 стаття 1) визначено, що верифікатор – юридична особа, акредитована відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", яка проводить верифікацію. В свою чергу, статтею 6 Законі України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації.
У зв’язку з наведеним вище та враховуючи верховенство закону над підзаконними актами, зазначена в п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Технічне завдання) вимога щодо акредитації верифікатора є правомірною та не суперечить законодавству України в сфері МЗВ.
Виходячи з зазначеного, вважаємо, що внесення запропонованих Вами змін до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Технічне завдання) є недоцільним та необґрунтованим.
неоднозначне трактування вимог
Дата подання: 03 квітня 2025 12:01
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:27
Доброго дня, шановний Замовнику. Після останніх змін внесених Вами до кваліфікаційних вимог 31.03.2025 року - Додаток 2 до тендерної документації, а саме п.7.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Дозволу Держпраці або декларації відповідності (за потреби) на право виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, якщо це передбачено Порядком видачі дозволів на відповідний вид робіт чи експлуатацію обладнання, додатком 2 Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011, Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 (якщо Послуга не підпадає під сферу виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки – надається відповідна інформаційна довідка)." Не зрозуміло, що Замовник розуміє під формулюванням "(...за потреби...)". Якщо Замовник визначає потребу, то чому одразу не вказав, що дані документи необхідні. А якщо Виконавець має визначити чи необхідно, чи - ні, то Виконавець на 100% визначить, що дана Послуга не підпадає під сферу виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. Тому вимагаємо або чітко прописати, що дані документи необхідні для надання послуг, або виключити дану вимогу. В іншому разі Ви своїми діями ставите в неравні умови учасників закупівлі у яких є відповідні документи і у яких їх не має!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учаснику. За результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо, що, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо строку надання послуг
Дата подання: 04 квітня 2025 17:10
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:09
Вітаємо, колеги.
1. Згідно Додатку 4 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ, п. 5. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ, п.п. 5.1. Загальний строк надання Виконавцем Послуг – з моменту підписання Сторонами Договору і до 31.08.2025 (включно) з обов’язковим дотриманням строків та послідовності етапів надання Послуг відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 1 до Договору).
2. Згідно п. 7. Терміни надання послуг ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, строк надання послуг з верифікації звіту оператора за 2024 рік: 30 календарних днів з моменту надання Замовником затверджених/прийнятих Міндовкіллям Планів моніторингу в новій версії та звітів про викиди парникових газів за 2024 рік.
Зауваження 1:
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ не містить інформації щодо термінів надання Замовником Планів моніторингу, Звітів оператора та іншої інформації, необхідної для проведення верифікаційних заходів. А також не враховані терміни усунення Замовником невідповідностей/порушень вимог або викривлень (у разі наявності), що впливає на загальні терміни надання послуг та не залежить від Виконавця.
Зауваження 2:
Визначений Замовником загальний строк надання послуг з верифікації звіту оператора за 2024 рік становить 120 к.д. та 31.08.2025 (включно). Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів за звітний 2024 рік оператор має право подати звіт оператора до кінця року, в якому цей Закон набирає чинності, тобто до кінця 2025 року.
Пропозиція:
Врахувати в ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ терміни надання Замовником інформації для верифікації, терміни усунення Замовником невідповідностей/порушень вимог ПМЗ або викривлень (у разі наявності), подовжити строк надання послуг до 01 грудня 2025 або до прийнятної для Замовника дати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учаснику.
Відповідно до п. 3 Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі (Додаток 1 до проекту договору) для початку проведення верифікації Звіту оператора за 2024 рік верифікатор надсилає Замовнику відповідний запит із переліком необхідної вихідної інформації. Відповідно до п. 7 Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі відлік строку надання послуг йде від моменту надання Замовником затверджених Планів моніторингу, а не від дати укладання договору. Відповідно до вимог Постанови КМУ № 959 від 23.09.2020 р. «Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» у випадку, коли верифікатором виявлено невідповідності, Замовник має право внести виправлення до видачі верифікатором верифікаційного звіту. Право оператора подати звіт оператора до кінця 2025 р. не є підставою для збільшення терміну надання послуг. У зв’язку з вищезазначеним вважаємо, що внесення запропонованих Вами змін є недоречним.
Відповідно до п. 3 Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі (Додаток 1 до проекту договору) для початку проведення верифікації Звіту оператора за 2024 рік верифікатор надсилає Замовнику відповідний запит із переліком необхідної вихідної інформації. Відповідно до п. 7 Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі відлік строку надання послуг йде від моменту надання Замовником затверджених Планів моніторингу, а не від дати укладання договору. Відповідно до вимог Постанови КМУ № 959 від 23.09.2020 р. «Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів» у випадку, коли верифікатором виявлено невідповідності, Замовник має право внести виправлення до видачі верифікатором верифікаційного звіту. Право оператора подати звіт оператора до кінця 2025 р. не є підставою для збільшення терміну надання послуг. У зв’язку з вищезазначеним вважаємо, що внесення запропонованих Вами змін є недоречним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" |
6 630 600,00
UAH
|
1 956 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ" |
6 168 450,00
UAH
|
3 998 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР КТФ" |
8 297 000,00
UAH
|
7 890 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП"" |
11 700 000,00
UAH
|
7 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ КАРБОН" |
8 900 000,00
UAH
|
8 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Юридична компанія "Фелікс Арт-А" |
10 500 000,00
UAH
|
10 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" #32349901 |
Очікує рішення |
1 956 500,00
UAH
|
18 квітня 2025 14:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 квітня 2025 00:00
|