Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023: 48435 ВІЛ-1/ВІЛ-2, антигени IVD (діагностика in vitro), реагент (Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань))
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2025-03-11-001108-a ● 6ccb01101fc843b9b16aade7c95d810b
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
11 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Зоряна Костик +380334449097 zoryanakostik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Для надання екстреної та планової допомоги пацієнтам, які лікуються в закладі, були підібрані медичні вироби, які зазначені в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, медичними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Швидкі тести - повинні відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів із підтвердженими засвідченнями такої відповідності Постачальником в порядку, визначеному вказаним регламентом та залишковий строк придатності медичних виробів повинен становити 80-100 % від загального строку придатності встановленого виробником.
Постачальник зобов’язаний поставити Товар Замовнику в строк: з моменту підписання договору та по 31 березня 2025 року включно. Товар поставляється за місцезнаходженням Замовника (проспект Перемоги, буд. 7, м. Нововолинськ, Волинська обл., Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня»), що є місцем поставки Товару.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України (гривня) на поточний рахунок Постачальника у вигляді 100% післяоплати, впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару та підписання видаткових накладних.
Розгорнути
Згорнути
Швидкі тести - повинні відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів із підтвердженими засвідченнями такої відповідності Постачальником в порядку, визначеному вказаним регламентом та залишковий строк придатності медичних виробів повинен становити 80-100 % від загального строку придатності встановленого виробником.
Постачальник зобов’язаний поставити Товар Замовнику в строк: з моменту підписання договору та по 31 березня 2025 року включно. Товар поставляється за місцезнаходженням Замовника (проспект Перемоги, буд. 7, м. Нововолинськ, Волинська обл., Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня»), що є місцем поставки Товару.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України (гривня) на поточний рахунок Постачальника у вигляді 100% післяоплати, впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару та підписання видаткових накладних.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штука
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 березня 2025 09:24 |
Проєкт договору (3312 тести).doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Формат тесту |
Можливі значення:
|
|
Чутливість | від 100 до 100 | |
Специфічність | від 99.96 до 99.96 | |
Матеріал дослідження |
Можливі значення:
|
|
Метод аналізу |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кожокару Марина Адріянівна |
13 482,00
UAH з ПДВ
|
13 482,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСДІА ПЛЮС" |
17 334,00
UAH з ПДВ
|
17 334,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кожокару Марина Адріянівна #3468606743 |
Переможець |
13 482,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 09:27
|