Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці та крісла
Очікувана вартість
6 417 483,00 UAH
UA-2025-03-10-013231-a ● c7f40796bc68452bbbaf35b788d251a7
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 14:36 |
Початок аукціону: | 25 березня 2025 14:36 |
Очікувана вартість: | 6 417 483,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 174,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Крісло для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
196 штука
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
313 штука
Крісло зі спинкою сіткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
484 штука
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
221 штука
Стільці для відвідувачів (тканина, чорні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
261 штука
Крісло офісне із спинкою сіткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
150 штука
Стільці для відвідувачів (тканина,сірі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
109 штука
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
505 штука
Стільці розкладні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
151 штука
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 80 % від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних; | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | 20 % від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 10:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 10:23 |
Перелік змін 17.03.25.docx | |
17 березня 2025 10:23 |
Тендерна документація 3911 (Нова редакція 17.03.25).docx | |
17 березня 2025 10:23 |
Додаток 5 до ТД. Проект договору (Нова редакція 17.03.25).docx | |
17 березня 2025 10:23 |
Додаток 4 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (Нова редакція 17.03.25).docx | |
17 березня 2025 10:23 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Нова редакція 17.03.25).docx | |
17 березня 2025 10:23 |
Додаток 2 до ТД. Перелік ПЕРЕМОЖЦЮ (Нова редакція 17.03.25).docx | |
17 березня 2025 10:23 |
Додаток 1 до ТД. Перелік УЧАСНИКУ (Нова редакція 17.03.25).docx | |
14 березня 2025 14:35 |
Перелік змін 14.03.25.docx | |
14 березня 2025 14:35 |
Орієнтовні зображення товарів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору п.5.1.
Дата подання: 12 березня 2025 14:00
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:54
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни в пункт 5.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється Постачальником у відповідності із замовленням Покупця на поставку Товару протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів після направлення Покупцем такого замовлення Постачальнику, якщо інше не передбачено у такому замовленні». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що пункт 5.1. проекту Договору в редакції Покупця може наразити Постачальника на застосування до нього несправедливих штрафних санкцій, оскільки Постачальник може отримати від Покупця замовлення на поставку Товару за 1 календарний день до дати закінчення терміну (строку) дії Договору та не вистигнути здійснити таку поставку через об’єктивну неможливість. Такі положення є дискримінаційними по відношенню до Постачальника та створюють передумови для накладання на Постачальника несправедливих штрафних санкцій, які можуть мати місце у разі зловживання Покупцем своїми правами передбаченими Договором. Таким чином, просимо вас викласти пункт 5.1. проекту Договору в вищевказаній редакції Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Проект договору п. 5.13
Дата подання: 12 березня 2025 14:02
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:54
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни в пункт 5.13. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «У строк передбачений Податковим кодексом України після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар Постачальник зобов’язаний надати Покупцю податкову накладну, а у випадках, передбачених Податковим кодексом України також копію квитанції про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних». Важливо зазначити, що строк у три дні на реєстрацію Податкової накладної є занадто скороченим та таким, що суттєво обмежує права Постачальника, також важливо зазначити, що Постачальник є надійним контрагентом та завжди вчасно реєструє Податкові накладні. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт в пункт 5.13. мають бути внесені відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Проект договору п. 7.2.
Дата подання: 12 березня 2025 14:02
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:54
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2. проекту Договору шляхом вкладення його в наступній редакції: «За прострочення Постачальником постачання товару за цим договором Покупець має право нарахувати пеню в розмірі 0,1 % від вартості непоставленого товару за кожний день прострочення» Відповідно до частини 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Також, зазначення в пункті 7.2. проекту Договору, що штрафні санкції нараховуються за будь-яке порушення зобов’язань за договором є недоречним, а також таким, що порушує звичаї ділового обороту, оскільки не конкретизація зобов’язань за порушення яких нараховуються штрафні санкції дає можливість покупцю нарахувати штрафні санкції фактично за будь-які порушення умов Договору, навіть за незначні порушення, а пеня у розмірі 0,1% від ціни договору є занадто завищеною. Таким чином, пункт 7.2. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.2. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: частина 2 статті 231 Господарського кодексу України не розповсюджує свою дію на Замовника так як Замовник не є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, а зобов’язання, що виникнуть після укладення договору між Замовником та Учасником не будуть пов'язані з виконанням державного контракту, або виконанням зобов'язань що фінансуються за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту.
Проект договору п. 7.6.
Дата подання: 12 березня 2025 14:03
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:55
Шановний Замовник!
Просимо Вас виключити пункт 7.6. з проекту Договору. Відповідно до частини 2 статті 258 Цивільного кодексу України Позовна давність в один рік застосовується, зокрема, до вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені). Звертаємо Вашу увагу на те, що строк позовної давності в один рік є достатнім для звернення до суду для відновлення свого порушеного становища та повністю відповідає вимогам законодавства. Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.. Цей строк є повністю достатнім та обґрунтованим для захисту однією зі сторін свої порушених прав. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією. Тому, на підставі вищевикладеного, просимо Вас включити пункт 7.6. з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Проект договору п. 7.7.
Дата подання: 12 березня 2025 14:04
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:55
Шановний Замовник!
Просимо Вас виключити пункт 7.7. з проекту Договору, оскільки відповідно до частини 6 статті 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. На думку Постачальника вищезазначений строк для нарахування штрафних санкцій жодним чином не обмежує права та законні інтереси Покупця та є оптимальним та таким, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Тому, просимо Вас виключити пункт 7.7. з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Проект договору п. 7.8.
Дата подання: 12 березня 2025 14:05
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:55
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни в пункт 7.8. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Сплата Постачальником визначених цим Договором штрафних санкцій (неустойка, штраф, пеня) не звільняє його від обов’язку відшкодовувати за вимогою Покупця збитки, завдані порушенням Договору (реальні збитки, упущена вигода) у повному обсязі. Сплата штрафних санкцій, а також відшкодування збитків не звільняє Постачальника від виконання зобов’язань в натурі. Сторони дійшли згоди, що за прострочення виконання грошового зобов’язання, передбаченого цим Договором, Покупець на вимогу Постачальника зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення виконання грошового зобов’язання від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов’язання». Оскільки відповідно до частини 1 статті 229 Господарського кодексу України Учасник господарських відносин у разі порушення ним грошового зобов'язання не звільняється від відповідальності через неможливість виконання і зобов'язаний відшкодувати збитки, завдані невиконанням зобов'язання, а також сплатити штрафні санкції відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом та іншими законами. Договір поставки (купівлі-продажу) за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків, так Постачальник несе обов’язок поставити Товар Замовнику в строк передбачений Договором, а Замовник несе обов’язок сплатити за Поставлений Товар. У випадку порушення цих зобов’язань виходячи з положень чинного законодавства України та звичаїв ділового обороту Сторона, яка допустила таке порушення зобов’язана відшкодувати другій Стороні збитки та сплатити штрафні, які передбачені Договором. Отже встановлення штрафних санкцій лише по відношенню до Постачальника є дискримінаційним та порушує баланс прав та обов’язків між Сторонами, а тому положення про відповідальність за порушення виконання зобов’язання обов’язково мають бути відображені у Договорі. На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України, просимо Вас внести запропоновані зміни в пункт 7.8. проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.1. статті 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» визначили умови проекту договору та виклали їх у складі тендерної документації. Ви маєте право або погодитись на наші умови і укласти з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» договір згідно ч.1 статті 638 Цивільного кодексу України, або відмовитись від укладення договору. У цьому полягає принцип свободи договору.
Уточнення по технічним вимогам
Дата подання: 12 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 14 березня 2025 09:49
Шановний Замовнику, прошу надати візуалізацію/картинки/фото товару оскільки за наявним технічним описом не можливо коректно підготувати цінову пропозицію, в зв'язку з тим що за даними параметрати підходить велика кількість різних моделей та брендів ціна яких суттєво відрізняється в залежності від зовнішнього вигляду.
Відповідь: відсутній функціонал додавання файлів у відповідь на звернення по закупівлі. Тому орієнтовні зображення будуть надані замовником як файл до тендерної документації при внесенні змін
Стілець Ізо
Дата подання: 13 березня 2025 16:05
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:04
Шановний Замовник! Стілець офісний, за параметрами та описом всіма відомий стілець ІЗО (ИСО, ISO), відноситься до категорії найбільш відомих стільців для відвідувачів, розміри якого є стандартними та сталими у різних виробників, які не змінюються протягом багатьох років. Найбільшими виробниками цього стільця на території України є ТОВ «АМФ УКРАЇНА» (Торгова марка AMF), торгові марки Новий Стиль та Прімтекс Плюс, які у публічній плоскості декларують розміри своїх виробів. Слід зазначити, що всі виробники пропонують стільці для відвідувачів Ізо з глибиною сидіння в межах від 40см (Примтекс) до 41см (Новий Стиль), шириною сидіння від 47см (всі виробники), висотою від пола в межах 44 см (Новий Стиль) до 50см (Примтекс), висотою виробу від 81см (Новий Стиль) до 82см (Примтекс), висотою спинки від 34см (AMF) до 37см (Новий Стиль) що підтверджується інформацією із офіційних сайтів виробників.
Посилання на офіційні сайти виробників, зазначених вище:
https://amf.ua/stul_izo_chernyjj_a01/p011007/
https://nowystyl.ua/ru/stul-iso-17-black
https://primteks.ua/ua/product/iso-black
Прохання внести зміни до тендерної документації та вказати можливість допустимих розмірів щодо виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Стілець офісний поз. 4
Дата подання: 14 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 17 березня 2025 08:10
Шановний Замовник!
Надайте інформацію щодо кольору каркасу офісного стільця. Він повинен бути чорний, хромований чи під алюміній?
Дякуємо.
Відповідь: замовником будуть внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна |
4 694 715,00
UAH з ПДВ
|
4 559 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка" |
5 327 371,20
UAH з ПДВ
|
4 559 857,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна #2636822120 |
Переможець |
4 559 800,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 15:39
|