Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами категорій В,С
Очікувана вартість
1 317 312,00 UAH
UA-2025-03-10-012969-a 95c58609e186466ea547db024e694de2
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Ігор Анатолійович

+380445218437 gvkg_repairmedtech@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 07773293
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Литвин Ігор Анатолійович
+380445218437
gvkg_repairmedtech@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2025 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2025 12:00
Початок аукціону: 08 квітня 2025 14:35
Початок аукціону: 08 квітня 2025 14:35
Очікувана вартість: 1 317 312,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 173,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами категорій В,С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата отриманих Замовником послуг проводиться на підставі Акту виконаних робіт, підписаного представниками Сторін, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Оплата вартості послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно вимог тендерної документації
Вимоги до документу: Згідно вимог тендерної документації
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2025 17:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 березня 2025 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 15:14
Тендерна документація (нова редакція 2).docx
14 березня 2025 15:13
Перелік змін 2 до тендерної документації.doc
14 березня 2025 15:13
Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником (нова редакція 2).docx
14 березня 2025 15:13
Додаток 4 - Медико-технічні вимоги (нова редакція).docx
14 березня 2025 15:13
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону (нова редакція 2).docx
13 березня 2025 09:37
Перелік змін до тендерної документації.doc
13 березня 2025 09:37
Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником (нова редакція).docx
13 березня 2025 09:37
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону (нова редакція).docx
13 березня 2025 09:37
Тендерна документація (нова редакція).docx
10 березня 2025 17:26
Тендерна документація.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 4 - Медико-технічні вимоги .docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 1 - Форма тендерної пропозиції.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 2 - Лист-згода.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 7 - Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 5 - Проект договору.docx
14 березня 2025 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 09:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2025 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 15:14
Тендерна документація (нова редакція 2).docx
14 березня 2025 15:13
Перелік змін 2 до тендерної документації.doc
14 березня 2025 15:13
Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником (нова редакція 2).docx
14 березня 2025 15:13
Додаток 4 - Медико-технічні вимоги (нова редакція).docx
14 березня 2025 15:13
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону (нова редакція 2).docx
13 березня 2025 09:37
Перелік змін до тендерної документації.doc
13 березня 2025 09:37
Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником (нова редакція).docx
13 березня 2025 09:37
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону (нова редакція).docx
13 березня 2025 09:37
Тендерна документація (нова редакція).docx
10 березня 2025 17:26
Тендерна документація.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 4 - Медико-технічні вимоги .docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 1 - Форма тендерної пропозиції.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 2 - Лист-згода.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 7 - Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником.docx
10 березня 2025 17:26
Додаток 5 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога 1
Дата подання: 12 березня 2025 08:42
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:31
1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, містить щодо відходів що є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів згідно Національного переліку відходів; коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами» або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операції з управління відходами та інше) При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Висновку з оцінки впливу на довкілля (Висновку державної екологічної експертизи), повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, та Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів (у випадку його отримання Учасником).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності діючого законодавства.
Відповідно до ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами визначено, що ліцензіат повинен надати органу ліцензування висновок оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»: «3. Висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля».
Щодо зазначених вами невідповідностей законодавства, повідомляємо наступне:
Замовник не є контролюючим органом у сфері дотримання законодавства та діє виключно так, як визначено Законом.
Відповідно до вище зазначених норм учасники та ліцензіати можуть отримати ліцензію надаючи висновок оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Отже, Замовник не вважає за доцільне вимагати зазначені документи у потенційних Учасників, та не вбачає необхідності додавання такої вимоги до тендерної документації, оскільки вона є дискримінаційною.
Вимога 2
Дата подання: 12 березня 2025 08:43
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:32
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 9 ч.2 ст. 17 та п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до ч. 2 ст. 41 вказаного Закону суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Згідно з п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р. Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації, та додати до тендерної документації вимогу щодо наявності Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Вимога 3
Дата подання: 12 березня 2025 08:43
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:33
Відповідно до п.7 ч.1 Додатку 3 до тендерної документації вимагається Свідоцтво про допущення даного транспортного засобу(-ів) до перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О. Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами: - змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання; - транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL - транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1); - транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3. Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ (яку скаржник надає як доказ) з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями». Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 13 березня 2025 09:59
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:07
Шановний Замовник Вами в тендерній документації вказано наступне: 9.1. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті. Ця вимога є дискримінаційною та неодноразово була оскаржена в антимонопольному комітеті України. Просимо внести зміни в документацію та написати: "Копія ліцензії АБО ВИТЯГУ на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті." 9.4. Копія діючого сертифікату ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT). 9.5. Копія діючого сертифікату ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування” (ISO 14001:2015, IDT). 9.6. Копія діючого сертифікату ISO 45001:2018 “Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці”. Ця вимога є дискримінаційною для тих компаній які мають івказані сертифікати, але: ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 Ця вимога неодноразово була оскаржена в антимонопльному комітеті України Просимо внести зміни до тендерної документації та до вказаних вимога додати "або аналог" У разі Вашої незгоди будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
невідповідність чинному законодавству
Дата подання: 14 березня 2025 11:05
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:08
Шановний Замовнику, Вами вимагається: «Додаток 3 до тендерної документації. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1. Скановані копії свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів;» Відповідно до Закону України «Про управління відходами» таке поняття як «УТИЛІЗАЦІЯ» відсутнє. Також просимо надати роз’яснення відповідного якого чинного законодавства ви вимагаєте наявність такого навчання у потенційних учасників. Якими нормами чинного законодавства вимагається наявність саме навчання "про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів"? Можливо ви мали на увазі навчання щодо «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325? Вимагаємо видалити даний пункт оскільки він суперечить нормам чинного законодавства України. В іншрму випадку будемо змушені звернутися до АМК України із відповідною скаргою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 14 березня 2025 11:07
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:08
Шановний Замовнику, Вами вимагається: «Додаток 3 до тендерної документації. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної установки спалювання відходів (технічні характеристики обладнання мають забезпечувати температуру спалювання небезпечних відходів принаймні 1100 °C). Шановний Замовнику, інформуємо Вас, що відповідно до п. 20 розділу «Технологічні вимоги до провадження господарської діяльності» Постанови КМУ від 05.12.2023 р. №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» та «ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»: 20. Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або ОРЕНДИ на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. А тому наявність власної установки спалювання відходів є недоречним та таким, що дискримінує потенційних учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни щодо можливості наявності в потенційних учасників ОРЕНДОВАНОЇ матеріально-технічної бази. А саме ОРЕНДОВАНОЇ установки спалювання відходів. В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМК України із відповідною скаргою. Зверніть увагу, що щодо наявності у потенційних учасників ОРЕНДОВАНОЇ матеріально-технічної бази є позитивні рішення Антимонопольного Комітету України і така вимога була визнана дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-10-012969-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 14 березня 2025 18:59
Скарга
на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2025 15:04
рішення від 18.03.2025 №4154.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 15:04
рішення від 25.03.2025 №4644.pdf
Дата публікації: 28 березня 2025 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконуючи вимоги Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою приймається рішення щодо внесення наступних змін до тендерної документації: 1. У пункті 3.1 додатку 3 до тендерної документації вимогу: “Діючий договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності перевізника за збитки, які можуть бути завдані ним під час перевезення небезпечних відходів” викласти в такій редакції: “Копія чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.” 2. У Додатку 6 до тендерної документації внести наступні зміни: 2.1. Пункт 9.4 “Копія діючого сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT).” викласти в такій редакції: “Копія діючого сертифіката на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності”. 2.2. Пункт 9.6 “Копія діючого сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці” викласти в такій редакції: “Копія діючого сертифіката на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 або ДСТУ ISO 45001:2019 або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності”. 3. У п. 1 розділу IV “Подання та розкриття тендерної пропозиції” тендерної документації зазначити, що “кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12:00 08 квітня 2025 року.”
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2025 13:47

Документи подані скаржником

14 березня 2025 18:30
Додаток 2 - Лист-згода.docx
14 березня 2025 18:30
Докази за скаргою.pdf
14 березня 2025 18:30
Електронний підпис

Документи подані замовником

20 березня 2025 15:20
Протокол 10.pdf

Документи Органу Оскарження

18 березня 2025 15:04
рішення від 18.03.2025 №4154.pdf
28 березня 2025 12:47
рішення від 25.03.2025 №4644.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 860 376,00
UAH з ПДВ
860 376,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 1 127 160,00
UAH з ПДВ
1 127 160,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" 1 218 240,00
UAH з ПДВ
1 218 240,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2025 11:58
Електронний підпис
20 березня 2025 11:58
Електронний підпис
20 березня 2025 11:58
Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Довідка абз 14 п 47.pdf
20 березня 2025 11:58
Згода з тех умовами.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Пропозиція.pdf
20 березня 2025 11:58
Техпаспорт ТМ-Т-300 (1).pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Гарантійний лист закон.pdf
20 березня 2025 11:58
Диплом еколог освіта 2.pdf
20 березня 2025 11:58
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf
20 березня 2025 11:58
Пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Згода з тех умовами.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка про дозвіл.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Довідка субпідрядник.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка субпідрядник.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Інформація про учасника.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка підписант.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
20 березня 2025 11:58
Документи на пакування.pdf
20 березня 2025 11:58
Ситуативна картасхема.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка про дозвіл.pdf
20 березня 2025 11:58
Дозвіл на викиди.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Диплом еколог освіта 2.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Техпаспорт ТМ-Т-300 (1).pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка захист довкілля.pdf
20 березня 2025 11:58
НАКАЗ ВІДПОВІДАЛЬНІ.pdf
20 березня 2025 11:58
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Довідка підписант.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка абз 14 п 47.pdf
20 березня 2025 11:58
НАКАЗ ВІДПОВІДАЛЬНІ.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Диплом еколог освіта 1.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Диплом еколог освіта 1.pdf
20 березня 2025 11:58
Дозвіл на викиди.pdf
20 березня 2025 11:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка досвід.pdf
20 березня 2025 11:58
Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Баланс.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка постанова 1178.pdf
20 березня 2025 11:58
Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2025 11:58
Довідка постанова 1178.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Баланс.pdf.p7s
20 березня 2025 11:58
Довідка досвід.pdf.p7s

Публічні документи

18 березня 2025 18:07
Електронний підпис
18 березня 2025 18:07
Електронний підпис
18 березня 2025 18:06
8.4 Сп групп екотром (1).pdf
18 березня 2025 18:06
8.13 протокол стр 1 и 11 (2).pdf
18 березня 2025 18:06
8.2 свідоцтво на MAN (1).pdf
18 березня 2025 18:06
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2025 18:06
Dodatok-rozshyrennya.pdf
18 березня 2025 18:06
Пр_прием_Лазаковича.pdf
18 березня 2025 18:06
довідки до пропозиції.PDF
18 березня 2025 18:06
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
18 березня 2025 18:06
Витяг УЕП 14.02.2025.pdf
18 березня 2025 18:06
8.6 UA.024.C.0125-24.pdf
18 березня 2025 18:06
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
18 березня 2025 18:06
8.12 довідка 2 (1).pdf
18 березня 2025 18:06
BT3430CT (5).pdf
18 березня 2025 18:06
цінова пропозиція.PDF
18 березня 2025 18:06
Статут + опис.pdf
18 березня 2025 18:06
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
18 березня 2025 18:06
8.11 довідка 1 (1).pdf

Публічні документи

20 березня 2025 10:45
Електронний підпис
20 березня 2025 10:45
Електронний підпис
20 березня 2025 10:45
01_пропозиція.pdf
20 березня 2025 10:45
01_пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
відсутність зобов.pdf
20 березня 2025 10:45
05_витяг ПДВ.PDF
20 березня 2025 10:45
07_Довідка МТБ.pdf
20 березня 2025 10:45
04_статут з описом.PDF
20 березня 2025 10:45
07-3_Техпасп УТ500.pdf
20 березня 2025 10:45
08_довідка спецтранспорт.pdf
20 березня 2025 10:45
12-6_Сертифікат ISO 45001-2027.pdf
20 березня 2025 10:45
12-1_Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf
20 березня 2025 10:45
04_статут з описом.PDF.p7s
20 березня 2025 10:45
12-7_Сертифікат ISO 14001-2027.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
07-3_Техпасп УТ500.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
12-5_дозвіл викиди_2032.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
05_витяг ПДВ.PDF.p7s
20 березня 2025 10:45
12-6_Сертифікат ISO 45001-2027.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
07_Довідка МТБ.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
06_ВИТЯГ з ЄДР 07-03-2025.pdf
20 березня 2025 10:45
09-2_накази.PDF.p7s
20 березня 2025 10:45
12-5_дозвіл викиди_2032.pdf
20 березня 2025 10:45
12-7_Сертифікат ISO 14001-2027.pdf
20 березня 2025 10:45
10-1_Договір 229Ж23 онко В+С.pdf
20 березня 2025 10:45
09-2_накази.PDF
20 березня 2025 10:45
12-8_Сертифікат ISO 9001-2027.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
12-1_Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
12-8_Сертифікат ISO 9001-2027.pdf
20 березня 2025 10:45
06_ВИТЯГ з ЄДР 07-03-2025.pdf.p7s
20 березня 2025 10:45
11_техвимоги.pdf
20 березня 2025 10:45
11_техвимоги.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Аналогічні договори

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Аналогічні договори

ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна""

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Очікує рішення 860 376,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2025 15:04

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 квітня 2025 16:36
Кінець періоду оскарження: 19 квітня 2025 00:00
Дата відміни: 19 квітня 2025 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Керуючись абзацом 3 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, на підставі рішення органу оскарження – Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 № 4644-р/пк-пз замовником було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації (протокол № 17/п/мед від 01 квітня 2025 року). Під час внесення зазначеної інформації до електронної системи закупівель ПРОЗОРРО (намагання додати нову редакцію тендерної документації, додатків, рішення замовника щодо скарги, змінити кінцевий строк подання тендерних пропозицій) доступ до закупівлі UA-2025-03-10-012969-a було заблоковано системою. Звернення до Служби підтримки системи ПРОЗОРРО не допомогло розблокувати доступ. В той же час, інформація щодо виконання замовником рішення органу оскарження в системі відображається. Таким чином, замовник виконав рішення органу оскарження від 25.03.2025 № 4644-р/пк-пз, але додати виправлені документи система ПРОЗОРРО не надає можливості. Відсутність зазначених документів в матеріалах закупівлі UA-2025-03-10-012969-a є порушенням процедури відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Керуючись п. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” пропонується відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно п. 7 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Замовником заплановано в найкоротші терміни об’явити нову процедуру закупівлі зазначених послуг з урахуванням рішення органу оскарження від 25.03.2025 № 4644-р/пк-пз.
Документи:
08 квітня 2025 16:36
Електронний підпис
08 квітня 2025 16:35
Протокол 17 про відміну тендеру.pdf