Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 Шкільні меблі (Стілець розкладний, стіл розкладний для облаштування укриття у рамках реалізації проєкту DECIDE)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2025-03-10-012715-a ● 787d89b981ed4d82a9f144ffeb44f052
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Ольга КОЛИЧЕВА +380462676319 kolycheva.o@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2025 15:04 |
Початок аукціону: | 18 березня 2025 15:04 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Стілець розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ЗЗСО №13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2025
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
30 штука
Стіл розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ЗЗСО №13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2025
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2025 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2025 17:01 |
ТД стілець та стіл для укриття.docx | |
10 березня 2025 17:01 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору п. 7.2.
Дата подання: 13 березня 2025 18:08
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:35
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «У разі затримки поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості непоставленого товару за кожний день прострочення». Відповідно до частини 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.2. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.2. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, закупівля зазначеного товару здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги. Питання застосування санкцій вирішується між сторонами договору, які його уклали, з урахуванням наведеного обгрунтування щодо обставин, які вливають на строки їх виконання.
Проект договору п. 7.6.
Дата подання: 13 березня 2025 18:10
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:35
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 7.6. з проекту Договору Запропоновані зміни обґрунтовані тим, що пункт 7.6. в редакції Замовника встановлює непомірну фінансову відповідальність, а саме штраф у розмірі 10% від ціни Договору за прострочення поставки товару навіть на 1 календарний день. Також, неможливо не зазначити, що відповідно до частини 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, чинним законодавством України допускається лише штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару лише у випадку прострочення виконання зобов'язання понад тридцять днів. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас виключити пункт7.6. з проекту Договору або внести в пункт 7.6. проекту Договору зміни з врахуванням положень частини 2 статті 231 Господарського кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, закупівля зазначеного товару здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги. Питання застосування санкцій вирішується між сторонами договору, які його уклали, з урахуванням наведеного обгрунтування щодо обставин, які вливають на строки їх виконання.
Проект договору п. 5.3.
Дата подання: 13 березня 2025 18:11
Дата відповіді: 14 березня 2025 10:33
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.3.проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «Строк (термін) поставки Товару: до 01 травня 2025 року». Запропоновані зміни обґрунтовані тим, що Звертаємо Вашу увагу на той факт, що строк до 04.04.2025 є занадто скороченим для виконання Поставки такої кількості Товару. Пункт 5.3. в редакції Постачальника може суттєво обмежити перелік учасників цієї закупівлі, які через територіальну віддаленість від міста поставки та через надскладні умови у яких перебувають суб’єкти господарювання, не зможуть реалізувати поставку такої кількості товарів в строк визначений в пункті 5.3. , що суттєво може вплинути на дотримання такого принципу публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2 частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Постачальники, які можуть запропонувати найвигідніше співвідношення ціна-якість будуть позбавлені можливості взяти участь у цій закупівлі через скорочений термін поставки Товару, або наразити себе на порушення умов договору, що у свою чергу призведе до застосування до них штрафних санкцій, які передбачені проектом Договору за несвоєчасну поставку Товару. Строк поставки до 01.05.2025 є обґрунтованим та жодним чином не обмежує права Постачальника. Таким чином, просимо Вас внести зміни в пункт 5.3. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції або зазначити інший строк протягом якого товар має бути переданий Покупцю, але виходячи з реалій сьогодення та з дотриманням принципу розумності строків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання, але кількість товару є незначною. Строк поставки товару визначений Замовником зважаючи на потребу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2025 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Дубина Ганна Михайлівна |
197 970,00
UAH з ПДВ
|
193 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пустовойт Марина Сергіївна |
214 890,00
UAH з ПДВ
|
193 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дубина Ганна Михайлівна #3059107888 |
Переможець |
193 400,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2025 19:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 10:02
|
Договір №25.212.PDF | укладений |
25 березня 2025 10:02
|