Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція складу паливо-мастильних матеріалів
Очікувана вартість
31 492 665,00 UAH
UA-2025-03-10-012518-a 4a658d105b9442aba61fbb093ec49185
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

133 Відділ закупівель

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 133 Відділ закупівель
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2025 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2025 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 16:00
Очікувана вартість: 31 492 665,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157 463,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 3% від ціни цього Договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція складу паливо-мастильних матеріалів

45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція складу паливо-мастильних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2025
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок проводиться замовником наступним чином: передплата 10% від загальної вартості робіт на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури впродовж 10 робочих днів з дати підписання Договору та отримання від Постачальника рахунку-фактури. Аванс 10 Робочі 10
Виконання робіт Остаточний розрахунок загальної вартості робіт проводиться ЗАМОВНИКОМ поетапно на підставі Акту (-ів) виконаних робіт, протягом 10 робочих днів від дати підписання Акту (-ів) виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 3% від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна превищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць)
Форма забезпечення
Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника
10 березня 2025 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2025 16:48
КД реконструкція - 06 03.docx
10 березня 2025 16:48
Проект договору - 06 03.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторрисна документація
Дата подання: 11 березня 2025 12:00
Дата відповіді: 11 березня 2025 14:48
Просимо Вас завантажити кошторисну документацію в АВК з нульовими цінами
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Повідомляємо, що завантаження кошторисної документації в АВК з нульовими цінами є неможливим, оскільки це суперечить вимогам конкурсної документації та прозорості закупівлі та може спотворити економічну обгрунтованість кошторису, що, в свою чергу, може призвести до некоректного визначення вартості робіт або послуг.
Дякуємо за розуміння.
Уточнення виду робіт
Дата подання: 13 березня 2025 17:25
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:59
У розділі 2 "Демонтжні роботи" п.9 - назва роботи "монтаж", а не "демонтаж", це помилка?
Відповідь: Добрий день, шановні колеги.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Конкурс буде переоголошено, з внесенням відповідних змін.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 березня 2025 15:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Рішення: 1) Скасувати конкурс за номером UA-2025-03-10-012518-a (Реконструкція складу паливо-мастильних матеріалів) у зв'язку з фактом про допущення технічної (механічної, формальної) помилки. 2) оприлюднити рішення про скасування конкурсу у вигляді цього Рішення в системі електронних закупівель Prozorro.
Документи:
14 березня 2025 15:16
Електронний підпис
14 березня 2025 15:16
Рішення ВО №403.docx