Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліграфічна продукція
Очікувана вартість
15 800,00 UAH
UA-2025-03-10-009748-a d6f4d7d453c94877b111e49d2e8b814f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Дорошенко

+380932093684 a.demirska@cip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр кіберзахисту Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
Код ЄДРПОУ: 36947982
Вебсайт: https://scpc.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Аліна Дорошенко
+380932093684
a.demirska@cip.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2025 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 15 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

10 березня 2025 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2025 15:15
ОГОЛОШЕННЯ_Поліграфія_2025.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Обкладинка для справ тимчасового зберігання (Форма 13, НА № 100)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 шт
Обкладинка для справ тимчасового зберігання (Форма 13, НА № 100)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної, складеної Постачальником, шляхом оплати вартості фактично отриманого Замовником Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після її підписання Сторонами, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій