Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Кримчак Павло +380636937329 tender_uzkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2025 15:42 |
Початок аукціону: | 19 березня 2025 15:42 |
Очікувана вартість: | 441 366,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 207,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2025 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2025 14:47 |
ТД технагляд Калинівка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000001 ● 9c2b6162455d4c969a2c672f26bfc7ea
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 11:37 |
14.04.2025 № 73
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 73
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2025-03-10-008826-a 10.03.2025 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 12:14:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041722 Калинівка-Вовніги Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-10-008826-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 15:10:47
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041722 Калинівка-Вовніги Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-008826-a) повідомляємо:
1. Стосовно питання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником було здійснено на підставі розробленої кошторисної документації на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041722 Калинівка-Вовніги Дніпропетровської області» на 2025 рік, щодо якої була отримана експертна оцінка № 185-Е-25/ЕО від 24.02.2025.
2. Стосовно питання, яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг?
Розмір очікуваної вартості в даній закупівлі визначався відповідно до кошторисної документації, тож потреба в дослідженні ринку аналогічних послуг по даній закупівлі – відсутня.
До пояснення окремими файлами додається сканована копія зведеного кошторисного розрахунку та експертної оцінки № 185-Е-25/ЕО від 24.02.2025.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2025 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ" |
311 141,88
UAH з ПДВ
|
299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Жилком" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-ІНЖИНІРИНГ ДНІПРО" |
317 400,00
UAH з ПДВ
|
317 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ" #45237689 |
Відхилено |
299 999,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 17:24
|
|
ДП "Жилком" #32350021 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 13:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2025 17:32
|
ТОВ "БУД-ІНЖИНІРИНГ ДНІПРО" #43287041 |
Переможець |
317 400,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 13:17
|
Договір №6.pdf | укладений |
09 квітня 2025 13:16
|