Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2025-03-10-006534-a ● 522a45808bcf4960bc31f63042cae549
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37471967 |
Вебсайт: | http://minagro.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24 |
Контактна особа: |
Віталій БУДЧЕНКО +380443630863 v.budchenko@minagro.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 14:37 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 14:37 |
Очікувана вартість: | 2 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час подання тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції шляхом його розміщення в електронній системі закупівель у вигляді такого забезпечення, як гарантія (банківська), та надає у складі тендерної пропозиції підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до частини другої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції надається згідно з Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 41/10321, відповідно до вимог та за формою, затверджених наказом Міністерства економіки України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897. Розміщене в електронній системі закупівель забезпечення тендерної пропозиції, що надається банком – нерезидентом України, оформлюється та видається відповідно до правил про операції за гарантіями, встановлені законодавством країни, в якій зареєстрований банк – нерезидент України.0 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 88500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем електропостачання, електричних та телекомунікаційних мереж, електричних установок, приладів та електротехнічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування теплового пункту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем централізованого водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування системи кондиціювання повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
1 послуга
Послуги з поточного ремонту конструктивних елементів та елементів зовнішнього упорядження будинку, утримання в працездатному стані внутрішньо будинкових систем електропостачання, теплопостачання, кондиціювання повітря, гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, зливової каналізації, і електричних та телекомунікаційних мереж, електричних установок, приладів та електротехнічного обладнання
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень будинку та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник щомісячно сплачує за надані Послуги шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на банківський рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання акта приймання-передавання наданих послуг. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 22:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 22:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip | |
17 березня 2025 22:22 |
Додаток 4 до ТД (перелік документів ТП) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip | |
17 березня 2025 22:22 |
Перелік змін що вносяться від 17.03.2025.docx.asice.zip | |
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip | |
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 5 до ТД (перелік документів переможця) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip | |
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 3 до ТД (проект договору) - експлуатаційні послуги.rar.asice.zip | |
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip |
17 березня 2025 22:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2025 22:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip
|
|||
17 березня 2025 22:22 |
Додаток 4 до ТД (перелік документів ТП) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip
|
|||
17 березня 2025 22:22 |
Перелік змін що вносяться від 17.03.2025.docx.asice.zip
|
|||
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip
|
|||
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 5 до ТД (перелік документів переможця) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip
|
|||
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 3 до ТД (проект договору) - експлуатаційні послуги.rar.asice.zip
|
|||
10 березня 2025 13:14 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо акта огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території
Дата подання: 10 березня 2025 17:09
Дата відповіді: 13 березня 2025 23:59
З метою виконання вимоги тендерної документації щодо надання акта огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території, просимо вас надати інформацію прізвище, ім'я, по батькові, посаду службової (посадової) особи Замовника, до компетенції якої належать питання, що становлять Предмет закупівлі відповідно до виконуваних посадових обов’язків), а також її контактний телефон та час в який можна здійснити огляд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про службову (посадову) особу Замовника, до компетенції якої належать питання, що становлять Предмет закупівлі, відповідно до виконуваних посадових обов’язків, зокрема прізвище, ім'я, по батькові, посада та контактний телефон наведені у пункті 2.3 розділу 2 тендерній документації по предмету закупівлі.
Огляд об’єкта можна здійснити у будь-який зручний час в робочі дні з 09:00 по 18:00 годину.
Огляд об’єкта можна здійснити у будь-який зручний час в робочі дні з 09:00 по 18:00 годину.
щодо наявності в учасника трудових відносин із працівниками
Дата подання: 11 березня 2025 13:53
Дата відповіді: 17 березня 2025 22:26
Вами встановлено вимогу надати «Документи (наприклад окремі сторінки трудової книжки з відомостями про працевлаштування, наказ про прийняття на роботу, трудова угода, тощо), що підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці», проте тендерною документацією не передбачена можливість залучення працівників субпідрядників/співвиконавців для підтвердження кваліфікації, що суперечить вимогам частини 3 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" де встановлено, що якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" передбачаючи залучення субпідрядників/співвиконавців для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо порушеного питання до тендерної документації внесені зміни в частині задоволення звернення до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів
Щодо трудових відносин
Дата подання: 11 березня 2025 15:07
Дата відповіді: 17 березня 2025 22:26
Доброго дня. Вами встановлена вимога надати документи (наприклад окремі сторінки трудової книжки з відомостями про працевлаштування, наказ про прийняття на роботу, трудова угода, тощо), що підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці, що надається згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації.
Просимо додати можливість залучення працівників за договором цивільно-правового характеру. Фраза "трудові відносини" означає, що працівник повинен бути в штаті, що є для нас дискримінаційним, в інакшому випадку будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо порушеного питання до тендерної документації внесені зміни в частині задоволення звернення до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-10-006534-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 14 березня 2025 17:58
Дата подання: 14 березня 2025 17:58
Скарга на дискримінаційні умови
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 18 березня 2025 15:28
рішення від 18.03.2025 № 4136.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 15:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4660.pdf
Дата публікації: 26 березня 2025 12:41
рішення від 25.03.2025 № 4660.pdf
Дата публікації: 28 березня 2025 14:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" |
2 767 098,00
UAH з ПДВ
|
2 767 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
2 919 998,94
UAH з ПДВ
|
2 919 998,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" #39551816 |
Відхилено |
2 767 098,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 21:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 22:20
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
2 919 998,94
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 14:07
|