Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18110000-3 Формений одяг (Халат жіночий (темний), фартух прогумований з нагрудником, фартух білий, костюм для кухара жіночий, костюм літній для охоронця (чорний), костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий), жилет сигнальний, светр з напіввовняної пряжі)
Очікувана вартість
231 774,00 UAH
UA-2025-03-10-001358-a ● a5d8154b14e84ebebff3cac222fab30f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., смт Козин, Обухівський район, |
Контактна особа: |
Діхтяренко Ірина Олександрівна 380443640234 IRYNA.DIKHTIARENKO@CENTRENERGO.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2025 21:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2025 13:20 |
Початок аукціону: | 20 березня 2025 13:20 |
Очікувана вартість: | 231 774,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 317,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Халат жіночий (темний), фартух прогумований з нагрудником, фартух білий, костюм для кухара жіночий, костюм літній для охоронця (чорний), костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий), жилет сигнальний, светр з напіввовняної пряжі для потреб ТЕС ПАТ "Центренерго". Кількість: 401 шт.; 95 комплектів (зокрема: ТпТЕС– 111 шт, 95-комп.; ЗмТЕС – 290 шт.)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 штука
Халат жіночий (темний). Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
89 штука
Фартух прогумований з нагрудником. Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
68 штука
Фартух білий. Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
46 комплект
Костюм для кухара жіночий. Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
1 комплект
Костюм літній для охоронця (чорний). Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
36 комплект
Костюм для прибиральника жіночий (кольоровий). Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
12 комплект
Костюм медичний брючний жіночий та чоловічий (кольоровий). Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
1 штука
Светр з напіввовняної пряжі (чорний). Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
107 штука
Жилет сигнальний. Інформація зазначена в Додатку №3 до Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, на умовах 35% передплати протягом 20 робочих днів з дня отримання рахунку Постачальника, та 65% протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передавання Продукції. | Аванс | 20 | Робочі | 35 |
Поставка товару | Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, на умовах 35% передплати протягом 20 робочих днів з дня отримання рахунку Постачальника, та 65% протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передавання Продукції. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 11:22 |
Перелік змін до ТД від 14.03.2025.docx | |
14 березня 2025 11:22 |
Тендерна документація (39-ВЗ від 14.03.2025).docx |
14 березня 2025 11:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2025 11:22 |
Перелік змін до ТД від 14.03.2025.docx
|
|||
14 березня 2025 11:22 |
Тендерна документація (39-ВЗ від 14.03.2025).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 11 березня 2025 15:03
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:59
Доброго дня, в переліку продукції є позиції які не підлягають обов'язковій сертифікації, наприклад светр. Тому , для збільшення потенційного кола учасників, просимо внести зміни та викласти вимогу в наступній редакції :" Учасник для підтвердження відповідності повинен надати або сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом, або сертифікат про експертизу зразка виданий уповноваженим органом або паспорт (сертифікат) якості виробника товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого звернення на внесення змін до Додатку №3 Технічні вимоги, повідомляємо, що у разі прийняття відповідного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дотримання законодавства
Дата подання: 11 березня 2025 17:46
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:59
Нагадуємо, згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічна частина складена таким чином , щоб не було можливості приймати участь багатьом учасникам, що суперечить принципу максимальній економії державних коштів. Тому радимо внести зміни та відповідати чинному законодавству
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого звернення на внесення змін до Додатку №3 Технічні вимоги, повідомляємо, що у разі прийняття відповідного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
продукція не підлягає обов'язковій сертифікації
Дата подання: 13 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:16
Звертаємо вашу увагу, що фартух прогумований і фартух білий також внесені до переліку продукції що не підлягає обов'язковій сертифікації. Тому , для збільшення потенційного кола учасників, просимо внести зміни та викласти вимогу в наступній редакції :" Учасник для підтвердження відповідності повинен надати або сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом, або сертифікат про експертизу зразка виданий уповноваженим органом або паспорт (сертифікат) якості виробника товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого звернення на внесення змін до Додатку №3 Технічні вимоги, повідомляємо, що у разі прийняття відповідного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-10-001358-a.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:36969283
Дата подання: 05 квітня 2025 14:36
Порушення принципів публічних закупівель
Підміна предмету закупівлі
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2025-03-10-001358-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Новинка", Код ЄДРПОУ:13717359
Дата подання: 04 квітня 2025 17:04
Вимога щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції «ТОВ Новинка» у закупівлі Prozorro
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 39-РТП/2 від 02.04.2025р. наша компанія, Товариство з обмеженою відповідальністю «Новинка», з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 183 001,00 грн. без ПДВ, була дискваліфікована у закупівлі № UA-2025-03-10-001358-a, назва предмету закупівлі – ДК 021-2015 18110000-3 Формений одяг (Халат жіночий (темний), фартух прогумований з нагрудником, фартух білий, костюм для кухара жіночий, костюм літній для охоронця (чорний), костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий), жилет сигнальний, светр з напіввовняної пряжі) на підставі:відсутня комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації я якій повинна зазначатись інформація щодо
- найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру відповідно п.1 Додатку №3 до тендерної документації
Після детального аналізу причин відхилення вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним з огляду на наступне:
В Тендерній документації Замовника не зазначено, що комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації є невід’ємною частиною технічної специфікації.
Інформація що зазначається у комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації - найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру, ТОВ «Новинка» підтвердило надав довідку що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі Вих № 65/25 від 19.03.2025 р згідно з Додатком №1 до Технічних вимог (зазначених у Додатку №3 до Тендерної документації),що відповідно включає п1. Додатку №3 до Тендерної документації. А також на підтвердження відповідних ДСТУ ТОВ «Новинка» надало паспорт якості на фартух білий Вих № 67/25 від 19.03.2025р, паспорт якості на Фартух прогумований з нагрудником Вих № 68/25 від 19.03.2025р, паспорт якості на светр з напіввовняної пряжі чорний Вих № 69/25 від 19.03.2025р., на Халат жіночий (темний), костюм для кухара жіночий, костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий)- декларація про відповідність ЗІЗ категорія І засвідчену уповноваженим органом ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ»» №UA.TR.YT.D.111225-24 від 12.11.2024р., декларацію категорії ІІ № UA.TR.YT.D.111224-24 від 12.11.2024р, та сертифікату про експертизу зразка №UA1-YT.111209-24 від 12.11.2024р. відповідності Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 771 категорії ІІ видан органом з оцінки відповідності ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ»» для одягу охорони. Також на жилет сигнальний надали сертифікат відповідності №UA.CRT.00772-24 видан органом оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» від 11.10.2024 та декларація про відповідність №UA.TR.D.00189-24 від 11.10.2024 зареєстрована ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН. Додатково ТОВ «Новинка» додало пояснювальну довідку, щодо сертифікатів Вих № 70/25 від 19.03.2025 р. і довідку щодо закінчення терміну дії документів щодо сертифікації продукції Вих № 71/25 від 19.03.2025 р.
Отже, нами надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі недоліки в проколі 39-РТП/2 від 02.04.2025р. не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11543-р/пк-пз від 27.07.2023 року, замовник зобов'язаний надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Ненадання такої можливості є порушенням законодавства про публічні закупівлі. У нашому випадку, тендерну пропозицію було відхилено без надання можливості виправити зазначені недоліки, що є аналогічним до вищезазначеного рішення.
Відповідно, просимо:
1)переглянути рішення про дискваліфікацію та надати можливість усунути зазначені невідповідності.
2) надати ТОВ «Новинка» 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме додати комерційну (цінову пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру відповідно п.1 Додатку №3 до тендерної документації
Після детального аналізу причин відхилення вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним з огляду на наступне:
В Тендерній документації Замовника не зазначено, що комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації є невід’ємною частиною технічної специфікації.
Інформація що зазначається у комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації - найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру, ТОВ «Новинка» підтвердило надав довідку що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі Вих № 65/25 від 19.03.2025 р згідно з Додатком №1 до Технічних вимог (зазначених у Додатку №3 до Тендерної документації),що відповідно включає п1. Додатку №3 до Тендерної документації. А також на підтвердження відповідних ДСТУ ТОВ «Новинка» надало паспорт якості на фартух білий Вих № 67/25 від 19.03.2025р, паспорт якості на Фартух прогумований з нагрудником Вих № 68/25 від 19.03.2025р, паспорт якості на светр з напіввовняної пряжі чорний Вих № 69/25 від 19.03.2025р., на Халат жіночий (темний), костюм для кухара жіночий, костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий)- декларація про відповідність ЗІЗ категорія І засвідчену уповноваженим органом ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ»» №UA.TR.YT.D.111225-24 від 12.11.2024р., декларацію категорії ІІ № UA.TR.YT.D.111224-24 від 12.11.2024р, та сертифікату про експертизу зразка №UA1-YT.111209-24 від 12.11.2024р. відповідності Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 771 категорії ІІ видан органом з оцінки відповідності ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ»» для одягу охорони. Також на жилет сигнальний надали сертифікат відповідності №UA.CRT.00772-24 видан органом оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» від 11.10.2024 та декларація про відповідність №UA.TR.D.00189-24 від 11.10.2024 зареєстрована ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН. Додатково ТОВ «Новинка» додало пояснювальну довідку, щодо сертифікатів Вих № 70/25 від 19.03.2025 р. і довідку щодо закінчення терміну дії документів щодо сертифікації продукції Вих № 71/25 від 19.03.2025 р.
Отже, нами надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі недоліки в проколі 39-РТП/2 від 02.04.2025р. не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11543-р/пк-пз від 27.07.2023 року, замовник зобов'язаний надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Ненадання такої можливості є порушенням законодавства про публічні закупівлі. У нашому випадку, тендерну пропозицію було відхилено без надання можливості виправити зазначені недоліки, що є аналогічним до вищезазначеного рішення.
Відповідно, просимо:
1)переглянути рішення про дискваліфікацію та надати можливість усунути зазначені невідповідності.
2) надати ТОВ «Новинка» 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме додати комерційну (цінову пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ" |
189 980,00
UAH
|
182 999,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новинка" |
195 839,40
UAH
|
183 001,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій