Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, Київської області
Очікувана вартість
25 704 691,00 UAH
UA-2025-03-07-009625-a ● 965e6e490e6e4bbb80464746e573ca86
Відкриті торги з особливостями
Аукціон
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:43 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:43 |
Очікувана вартість: | 25 704 691,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257 046,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 128 000,00 (сто двадцять вісім тисяч) грн. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант або особа, що завірила копію в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються: копія ліцензії та/або витягу з державного реєстру банків*. * - у разі надання витягу з державного реєстру банків накладення КЕП на сам документ не вимагається. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 128000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, дорога загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 100 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 10 березня 2025 13:36
Дата відповіді: 13 березня 2025 13:05
Доброго дня шановний Замовнику! Підкажіть будь ласка згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати зокрема "Сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO
9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), ІSO 19011:2018". Чи вважатиме Замовник невідповідністю надання Учасником замість СЕРТИФІКАТУ внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO
9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), ІSO 19011:2018" - СВІДОЦТВА "Системи управління якістю та внутрішній аудит системи менеджменту" ДСТУ EN ISO 19011:2022, ДСТУ ISO 19011:2019, ISO 19011:2018 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, ІSO EN 9001:2015, ISO 9001:2015" ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати саме Сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), ІSO 19011:2018;
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати саме Сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), ІSO 19011:2018;
Додатки до договору
Дата подання: 11 березня 2025 10:36
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:20
Прохання переглянути додатки та викласти їх у редакції згідно останніх змін у законодавстві
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
поставка асфальту
Дата подання: 11 березня 2025 15:02
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:57
Доброго дня! Шановний Замовник поясність будь ласка, що Ви маєте на увазі коли вимагаєте до договору поставки асфальтобетонної суміші - сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником, та ким повинні бути видані дані документи?
Відповідь: Доброго дня!
Відповдіно до Додатку 4 до тендерної документації У разі відсутності в ласного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати договір поставки асфальтобетонної суміші, а також сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником. Отже учасник У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) має надати у складі тендерної документації договір поставки асфальтобетонної суміші, а також сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником
Відповдіно до Додатку 4 до тендерної документації У разі відсутності в ласного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати договір поставки асфальтобетонної суміші, а також сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником. Отже учасник У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) має надати у складі тендерної документації договір поставки асфальтобетонної суміші, а також сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником
наявність працівників
Дата подання: 11 березня 2025 15:12
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:35
У таблиці Б Ви, як Замовник наводите мінімально-необхідниий склад працівників, а саме: Інженер з охорони праці (не нижче І категорії) або інша особа, яка виконує
такі функції, а чому саме Інженер з охорони праці повинен бути не нижче І категорії СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, чому дані роботи не може викуонувати інженер з базовою категорією. Адже Ви як, Замовник наразі встановлюєте обмеження кола Учасників, які можуть прийти до Вас на тендер і це є дискримінацією Учасників. Тому просимо внести зміни в даний пункт вимоги тендерної документації та прибрати вимогу - не нижче І категорії, або додати до цієї вимоги можливість подання базового кваліфікаційного рівня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У відповідності до п.2 частини 2 статті 16 Закону Замовником було передбачено такий кваліфікаційний критерій, як Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Окрім того, в тендерній документації додатково передбачено Інженер з охорони праці (не нижче І категорії) або інша особа, яка виконує такі функції, разом з тим учасник має надати діюче посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці з НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009) та кваліфікаційне посвідчення протоколу про проходження навчання вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Тендерна документація, зокрема, включає вимоги для підтвердження кваліфікації та надійності учасника, а також його здатності виконати роботи в установлені строки та належної якості.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У відповідності до п.2 частини 2 статті 16 Закону Замовником було передбачено такий кваліфікаційний критерій, як Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Окрім того, в тендерній документації додатково передбачено Інженер з охорони праці (не нижче І категорії) або інша особа, яка виконує такі функції, разом з тим учасник має надати діюче посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці з НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009) та кваліфікаційне посвідчення протоколу про проходження навчання вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Тендерна документація, зокрема, включає вимоги для підтвердження кваліфікації та надійності учасника, а також його здатності виконати роботи в установлені строки та належної якості.
аналогічні договори
Дата подання: 11 березня 2025 15:53
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:17
Згідно Вашої вимоги, а саме: Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Вимога, щодо подання у підтвердження виконання аналогічних договорів, які укладені протягом останніх 4 календарних років є дискримінаційною! Адже згідно Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі ЗУ "Про публічні закупівлі": Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлюючи один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). І тому враховуючи вищевикладене та ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо прибрати вимогу, щодо подання аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років та не створювати дискримінаційні вимоги до Учасників і так в тяжкий час для нашої країни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У відповідності до п.3 частини 2 статті 16 Закону Замовником було передбачено такий кваліфікаційний критерій, як наявність Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатково в тенедрній документації зазначено , що учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років, що жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільни договори мають бути виконані в період з 2021 по 2024 роки
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У відповідності до п.3 частини 2 статті 16 Закону Замовником було передбачено такий кваліфікаційний критерій, як наявність Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатково в тенедрній документації зазначено , що учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років, що жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільни договори мають бути виконані в період з 2021 по 2024 роки
проектно-кошторисна документація
Дата подання: 11 березня 2025 15:55
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:24
Шановний Замовник, підскажіть будь ласка як можно ознайомитися з проектно-кошторисною документацією, для коректності та правильності визначення вартості предмету закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Т
ендерна документація буде приведена у відповідність до чинного законодавства, зокрема до вимог передбачених Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
ендерна документація буде приведена у відповідність до чинного законодавства, зокрема до вимог передбачених Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
АБЗ
Дата подання: 13 березня 2025 11:30
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:45
Шановний Замовник. Надайте будь-ласка роз'яснення чому Ви поставили вимогу до асфальтобетонного заводу потужність не менше 200 тон/год? згідно мінімальної кількості техніки одним асфальтоукладальником і 3-ма самоскидами - 200 тон за годину не перевезуть і не укладуть.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 1.5 Додатку 4 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність(т/год) (не менше 200 тон/год). Разом з тим таблиця А пункту 1 Додатку 4 містить Мінімально-необхідний перелік обладнання матеріальної-технічної бази та технологій. Учасником може бути розширений на власний розсуд перелік матеріальної-технічної бази та технологій у томи числі в частині самоскидів.
Відповідно до пункту 1.5 Додатку 4 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність(т/год) (не менше 200 тон/год). Разом з тим таблиця А пункту 1 Додатку 4 містить Мінімально-необхідний перелік обладнання матеріальної-технічної бази та технологій. Учасником може бути розширений на власний розсуд перелік матеріальної-технічної бази та технологій у томи числі в частині самоскидів.
1 Питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:53
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:21
1. А 329 - Навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби екскаватором з перевезенням до 2 км в обсязі 217,32 м3:
- який конкретно матеріал навантажуємо (грунт, щебінь якої фракції, або гравій, або щебенево-піщану сумішь) і яким механізмом і з якою місткістю ковша виконується навантаження сипких матеріалів?
- залежно від того який матеріал навантажуємо рахується вартість його навантаження і перевезення, тому що потрібно м3 перерахувати в тони. Тобто, як зрозуміти яка питома вага, якщо ми не розуміємо який матеріал)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Грунт другої групи.
Грунт другої групи.
2 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:53
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:22
D110 - Вирізування сухих гілок вручну на деревах з діаметром стовбура до 350 мм, до 15 зрізів, з навантаженням та перевезенням до 30 км в обсязі 15 дерев:
- потрібно знати вагу зрізаних сухих гілок, для того щоб правильно розцінити роботу з навантаження і перевезення до 30 км, тому що ці норми існують тільки з одиницею виміру в тонах.
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни.
До тендерної документації буде внесено зміни.
3 Питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:53
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:22
А334.1 - Ущільнення земляного полотна котком дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу масою 13 т в обсязі 248,99 м3:
- яка кількість проходів котка потрібна (4, або 8, чи можливо 2 проходи)?
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни.
До тендерної документації буде внесено зміни.
4 Питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:54
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:23
D541.1 - Навантаження конструкцій автопавільйону на транспортні засоби вручну та перевезення на вiдстань 80 км в обсязі 0,75 т.:
- необхідно знати з якого матеріалу автопавільон (перевозити бетонні конструкції, або металеві)?
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни, в яких буде зазначено матеріал автопавільйону.
До тендерної документації буде внесено зміни, в яких буде зазначено матеріал автопавільйону.
5 Питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:54
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:24
М799 - Монтаж автопавільйона в обсязі 3 шт:
- необхідно знати вагу 1 шт, щоб порахувати вартість роботи;
- автопавільйон б/у чи нові (якщо новий, то потрібні характеристики, щоб правильно розрахувати вартість).
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни, в яких буде зазначено характеристики.
До тендерної документації буде внесено зміни, в яких буде зазначено характеристики.
6 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:54
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:26
Е712.2 - Планування узбіччя бульдозером. Кут нахилу 10*-45* до горизонталі в обсязі 1972,9 м2;
Е712.3 - Планування укосів бульдозером. Кут нахилу 45*-90* до горизонталі в обсязі 415,3 м2:
- яка ширина укосу (2 метри, або 3 метри)?
- як бульдозер повинен їхати (в одному напрямку, або в двох)?
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації будуть внесені зміни із зазначенням ширини укосу. Бульдозер повинен їхати в одному напрямку
До тендерної документації будуть внесені зміни із зазначенням ширини укосу. Бульдозер повинен їхати в одному напрямку
7 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:55
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:27
Е722 - Розрівнювання ґрунту при відсипанні насипів в обсязі 1111,78 м3:
- яку товщину шару і якої групи грунту потрібно розрівнювати (товщиною 0,3 м, або 0,6 м, а можливо 1 м)?
Відповідь: Доброго дня!
Товщина шару 2 групи грунту, 0,6м
Товщина шару 2 групи грунту, 0,6м
8 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:55
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:27
Н61 - Встановлення бортових каменів на цементобетонну суміш в обсязі 413 м/п:
- яке призначення та маркування бортового каменю (який матеріал рахувати)?
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації будуть внесені зміни.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
9 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:55
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:28
Н111 - Улаштування покриття фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші тротуарів, шириною до 2 м в обсязі 573 м2:
- якою товщиною Плити бетонні тротуарні фігурні потрібно улаштувати ( 60, 70, 80 мм)? Від товщини плит залежить і товщина шару основи з піско-цементної суміші.
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни.
До тендерної документації буде внесено зміни.
10 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:56
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:28
І739 - Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 300 мм з гідравличним випробуванням в обсязі 71,5 м:
- яку трубу рахувати, тобто яке маркування труби (її призначення, товщина стінки?)
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни.
До тендерної документації буде внесено зміни.
11 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:56
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:28
К159 - Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1,5 м у сухих ґрунтах в обсязі 20,58 м3:
- кільця Півтораметрові бетонні (Внутрішній діаметр 1,5м) по прайсу існують такі: КС15-3, КС15-5, КС15-6, КС15-9. Які рахувати (Євро, або звичайні)?
- яка кількість колодязів (скільки плит днищ рахувати)?
- які кришки колодязів рахувати (ПП15-1, або ПП15-2, або ПП15-2Євро)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни.
До тендерної документації буде внесено зміни.
12 питання до кошторису
Дата подання: 14 березня 2025 10:56
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:30
R472 - Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття основного проїзду і покриття примикань фрезою шириноюфрезерування 2,1 м при глибині фрезерування 5 см з перевезенням фрезерованого матеріалу на відстань 15 км в обсязі 6185,3 м2:
- роботи виконуються на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині дороги, чи ні? (цей фак впливає на застосування, або не застосування К=1,2 до маш/год машин і механізмів та люд/год робітників);
- яка вага фрезерованого матеріалу (це важливо, тому що перевезення в тонах, а фрезерування в м2)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни.
До тендерної документації буде внесено зміни.
Дефектний акт
Дата подання: 14 березня 2025 10:58
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:32
Надайте дефектний акт будь ласка
Відповідь: Доброго дня!
Для розрахунку договірної ціни замовником у складі тендерної документації відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 надано повний перелік документів
Для розрахунку договірної ціни замовником у складі тендерної документації відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 надано повний перелік документів
Аналогічнийдоговір
Дата подання: 17 березня 2025 09:48
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:41
Доброго дня! Шановний замовнику, чи буде вважатись аналогічним, в розумінні тендерної документації, договір на капітальний ремонт дорожнього покриття за класом наслідків СС1?
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним буде вважатися договір за класом наслідків СС1 оскільки відповідно до Додатку 4 до тендерної докукментації під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Аналогічний договір - договір співставний за складом робіт, як це?
Дата подання: 18 березня 2025 09:24
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:44
Чи будуть вважатись аналогічними договорами, договори в яких виконувались роботи з влаштування покритів з асфальту і все? Чи аналогічні договори мають відповідати ще якимось вимогам, типу клас наслідків не менше СС2 (як в закупівлі) чи обов'язково має бути капітальний ремонт, тощо. Опишіть конкретно вимогу, будь ласка
Відповідь: Доброго дня! Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Клас наслідків може бути будь-який. Договори в яких виконувались роботи з влаштування покритів з асфальту будуть вважатись аналогічними
аналогічні договори
Дата подання: 18 березня 2025 09:39
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:45
В додатку 4 до тендерної документації зазначено, що учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації.
У своїй відповіді на запитання стосовно аналогічних договорів від 14.03.2025 о 12:17 Вами було повідомлено наступне - Додатково в тенедрній документації зазначено , що учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років, що жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільни договори мають бути виконані в період з 2021 по 2024 роки.
Шановний Замовнику, просимо Вас надати наступні роз’яснення щодо аналогічних договорів: чи правильно ми розуміємо, що аналогічні договори повинні бути повністю виконані? Чи буде належним підтвердженням встановленій в тендерній документації вимозі, якщо аналогічні договори будуть укладені, наприклад, в 2020 році, а їх остаточне виконання буде в період з 2021 по 2024 роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо аналогічні договори були укладені, наприклад, в 2020 році, а їх остаточне виконання було в період з 2021 по 2024 роки, то такі договори вважаються аналогічними.
Відомість обсягів
Дата подання: 18 березня 2025 11:03
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:25
Прохання пояснити об'ємно насипну вагу грунту? позиція Е223 - розробка 421,39м3 а перевозимо (973,72+428,31)=1402,03т, якщо 1402,03/421,39=3,3 ???????
Відповідь: Доброго дня!
Технічне завдання до тендерної документації формується на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. В складі тендерної документації надано всю інформацію для розрахунку договірної ціни у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
Технічне завдання до тендерної документації формується на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. В складі тендерної документації надано всю інформацію для розрахунку договірної ціни у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
Вкотре. Припиніть дискримінацію, вимагаючи ДВА договори!
Дата подання: 18 березня 2025 11:29
Дата відповіді: 19 березня 2025 12:24
В частині 3 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації зокрема зазначено наступне: «Учасник надає інформаційну довідку ПРО ВИКОНАННЯ учасником НЕ МЕНШЕ 2 АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації.»
В порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, яким встановлені наступні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.» вищевказана вимога замовника НЕОБҐРУНТОВАНА, ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ТА яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Отже, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявності певної інформації, то ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ТАКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИННА БУТИ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ (ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВКЛЮЧАТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ БУДЬ-ЯКІ ВИМОГИ, ЯКІ ВІН ЗАХОЧЕ, що додатково підтверджується частиною четвертою статті 22 Закону).
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА щодо надання інформації ПРО ВИКОНАННЯ НЕ МЕНШЕ ДВОХ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ прямо порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, та є такою, що ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
Таким чином, через встановлену замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ участь в даній закупівлі зможуть прийняти ЛИШЕ ТІ УЧАСНИКИ, якими у складі тендерної пропозиції буде надано інформацію ПРО ВИКОНАННЯ НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ, що Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб’єктів господарювання, ЗОКРЕМА ДО НОВОСТВОРЕНИХ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ, ЯКІ МАЮТЬ ТІЛЬКИ ОДИН ВИКОНАНИЙ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР. Наявність у потенційного учасника ЛИШЕ ОДНОГО УКЛАДЕНОГО (ВИКОНАНОГО) аналогічного договору зовсім не означає, що такий учасник не має досвіду виконання аналогічних робіт, оскільки обсяги та вартість виконаних аналогічних робіт за ОДНИМ аналогічним договором можуть у декілька разів перевищувати зазначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета даної закупівлі.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону №922-VIII, цілком достатньо щоб учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору.
Наполегливо просимо Замовника врахувати сталу практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з аналогічних питань, яка склалася на даний час. В своїх рішеннях Антимонопольний комітет України чітко зазначає, що ЗАМОВНИКИ НЕОБҐРУНТОВАНО ВСТАНОВЛЮЮТЬ ВИМОГУ щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ДОГОВОРІВ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема: НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ (рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 тощо).
Враховуючи вищевикладене з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання інформації ПРО ВИКОНАННЯ НЕ МЕНШЕ 2 АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, надавши можливість підтвердження досвіду одним аналогічним договором.
У випадку відмови щодо внесення змін, вимагаємо від Замовника надати належне обґрунтування з посиланням на чинне законодавство України ( із зазначенням номеру пункту, номеру та дати відповідного нормативно-правового акту), яким передбачено надання учасниками закупівель інформації про виконання аналогічного договору САМЕ У КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШЕ ДВОХ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник під час проведення закупівель дотримується наступних принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, законом не заборонено вимагати надання більше одного аналогічного договору відповідно до статті 16, оскільки чітко зазначено АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.
Окрім того наголошуємо, що рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 стосуються редакції Закону від 10.12.2016. Відповідно до частини 2 Статті 16 Закону в редакції від 16.03.2017р 2. «2.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.»
Зважаючи на викладене вище, повідомляємо, що станом на 2017 рік вимога щодо декількох аналогічних договорів вважалась дискримінаційною, оскільки Законом було передбачено надання «аналогічного договору». Станом на 2025 рік Законом передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник під час проведення закупівель дотримується наступних принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, законом не заборонено вимагати надання більше одного аналогічного договору відповідно до статті 16, оскільки чітко зазначено АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.
Окрім того наголошуємо, що рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 стосуються редакції Закону від 10.12.2016. Відповідно до частини 2 Статті 16 Закону в редакції від 16.03.2017р 2. «2.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.»
Зважаючи на викладене вище, повідомляємо, що станом на 2017 рік вимога щодо декількох аналогічних договорів вважалась дискримінаційною, оскільки Законом було передбачено надання «аналогічного договору». Станом на 2025 рік Законом передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Технічне завдання
Дата подання: 18 березня 2025 11:32
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:22
Добрий день, шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, в розцінках Н61.1 та Н61.2 марку бортового каменю, БР100.20.18 - не існує.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
Відомість обсягів
Дата подання: 18 березня 2025 15:01
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:23
Шановний замовнику прохання поправити відомість обсягів, так як кодовий номер повинен складатися з 3-х цифр до точки а не 2 так як в позиції H61.1 та H61.2. А також прохання виправити назви Бортових каменів.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
Повторно!!!Технічне завдання
Дата подання: 19 березня 2025 14:17
Дата відповіді: 19 березня 2025 14:29
Добрий день, шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, в розцінках Н610.1 та Н610.2 марку бортового каменю, БР100.20.18 - не існує.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни
Відомість обсягів
Дата подання: 20 березня 2025 08:22
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:26
Шановний замовнику. Проаналізувавши креслення та відомість обсягів, можемо зауважити що у вас помилка в позиції Н610.2 так як там повинен бути БР100.30.18. Також прохання прохання надати або кошторис або відомість ресурсів так як немає відомості стосовно на які стійки влаштовуються знаки та щитки, і можливо не в повному обсязі завантажена відомість дорожніх знаків так як позиція R811.2 передбачає влаштування 106 опор а знаків всіх по відомості 66?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічне завдання до тендерної документації формується на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. В складі тендерної документації надано всю інформацію для розрахунку договірної ціни у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
Технічне завдання до тендерної документації формується на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. В складі тендерної документації надано всю інформацію для розрахунку договірної ціни у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-07-009625-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:37131764
Дата подання: 18 березня 2025 17:37
Дата подання: 18 березня 2025 17:37
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-07-009625-a.
ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. .
ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація ЗАТВЕРДЖЕНА Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2025 року № 170 Уповноважена особа Волохонський О.В. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно пункту 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 20 березня 2025 16:20
рішення від 20.03.2025 №4333.pdf
Дата публікації: 20 березня 2025 16:20
інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2025 №4904.pdf
Дата публікації: 31 березня 2025 13:06
рішення від 28.03.2025 №4904.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2025 09:21