Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Номерні знаки для разових поїздок
Очікувана вартість
28 248 750,00 UAH
UA-2025-03-07-009233-a ● fa8872e4cf5b4beda44574b62bd6e92b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, будинок 62 |
Контактна особа: |
Боянівський Ігор Йосипович 080442722887 i.boianivskyi@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 28 248 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 243,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення пропозиції. Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (номерні знаки для разових поїздок)». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 282 490,00 грн. (двісті вісімдесят дві тисячі чотириста дев’яносто грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення; - гарантія подається у складі пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до Положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 282490 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
177750 комплект
Номерний знак для разових поїздок тип 2 (авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2025
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
34350 штука
Номерний знак для разових поїздок тип 2 (причеп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2025
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
4635 штука
Номерний знак для разових поїздок підтип 3-3 (мопед)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2025
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
43460 штука
Номерний знак для разових поїздок тип 6 (мото)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2025
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
4000 штука
Номерний знак для разових поїздок підтип 12-2 (номерний знак "Транзит") (великотоннажні транспортні засоби та інші технологічні транспортні засоби, зняті з обліку в разі їхньої реалізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2025
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2025 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 16:27 |
ТД - НЗ для разових поїздок.docx | |
07 березня 2025 16:27 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx |
10 березня 2025 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2025 16:27 |
ТД - НЗ для разових поїздок.docx
|
|||
07 березня 2025 16:27 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2025 20:07
Дата відповіді: 13 березня 2025 12:34
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-07-009233-a, яке розміщене 07.03.2025 на Прозорро, Головний сервісний центр МВС (надалі по тексту – Замовник) оголосив процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби.
07.03.2025 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю за предметом: пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (номерні знаки для разових поїздок) та проект договору.
Відповідно до п. 1.1. проекту договору Продавець зобов’язується виготовити та передати у власність Покупця номерні знаки для разових поїздок (пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7), далі – «Товар», а Покупець – прийняти Товар та оплатити його на умовах цього Договору.
Відповідно до п. 5.1. проекту договору Продавець зобов’язується здійснити передачу Товару у кількості та асортименті, що зазначені Покупцем у заявці встановленого зразка (Додаток 2 до цього Договору).
Тобто Товар повинен бути виготовлений Продавцем за вказаними параметрами, зокрема, регіон, серія, номер.
Згідно ч. 1ст. 712 Цивільного кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Відповідно до ч.1ст. 837 Цивільного кодексу України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові (ч. 2ст. 837 Цивільного кодексу України).
Отже, головна відмінність договору підряду від договору поставки/купівлі-продажу полягає в тому, що предметом першого є робота підрядника та її матеріалізований результат, а предметом другого - майно, що підлягає передачі у власність покупцю.
Проект договору на закупівлю за предметом: пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (номерні знаки для разових поїздок) є договором підряду.
Пункт 48 Особливостей встановлює, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Тобто Замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та/або
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій, такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг.
В оголошеній процедурі закупівлі Замовником встановлено всі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону і тому учасник вправі з метою підтвердження своєї відповідності вказаним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, а Замовник зобов’язаний встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відсутність можливості залучення субпідрядника/співвиконавця є дискримінаційною вимогою для учасників, які планують залучення субпідрядників/співвиконавців, адже участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які не планують залучати співвиконавців для виконання робіт за договором закупівлі.
Таким чином, Замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників.
Прохаємо врахувати зазначене та внести зміни до тендерної документації встановши вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відповідно до частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив до тендерної документації кваліфікаційний критерій (додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до статті 1 Закону товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Таким чином, Замовник здійснює закупівлю номерних знаків для разових поїздок, тобто товару.
Виходячи з вищевикладеного, законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено застосування критерію «Залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців» при закупівлі товару.
Згідно статті 655 Цивільного кодексу України, за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Таким чином, договір про закупівлю номерних знаків для разових поїздок є договором купівлі-продажу, а не договором підряду.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відповідно до частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив до тендерної документації кваліфікаційний критерій (додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до статті 1 Закону товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Таким чином, Замовник здійснює закупівлю номерних знаків для разових поїздок, тобто товару.
Виходячи з вищевикладеного, законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено застосування критерію «Залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців» при закупівлі товару.
Згідно статті 655 Цивільного кодексу України, за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Таким чином, договір про закупівлю номерних знаків для разових поїздок є договором купівлі-продажу, а не договором підряду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН" |
28 247 210,10
UAH з ПДВ
|
28 247 210,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН" #45246190 |
Переможець |
28 247 210,10
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 15:45
|