Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
31 березня 2025 12:19 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42180111 |
Вебсайт: | https://starokozacka-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67730, Україна , Одеська обл., село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 34, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області |
Контактна особа: |
Гнатенко Ольга Василівна +380984614440 buhvostotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 11:56 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 11:56 |
Очікувана вартість: | 315 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 000,00 грн. (не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті (Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів). Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Код ЄДРПОУ: 42180111 Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Соборна, 34 IBAN: UA648201720355139028022088549 УДКСУ у Білгород-Дністровському районі Одеської області МФО 820172 Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на лоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником щомісячно протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг. Розрахунки здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 15:57 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 000,00 грн. (не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті (Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів). Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Код ЄДРПОУ: 42180111 Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Соборна, 34 IBAN: UA648201720355139028022088549 УДКСУ у Білгород-Дністровському районі Одеської області МФО 820172 Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Банківська гарантія |
Вимоги до документу: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: 67730, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Старокозаче, вулиця Соборна, 34 Код ЄДРПОУ: 42180111 IBAN: UA648201720355139028022088549 УДКСУ у Білгород-Дністровському районі Одеської області МФО 820172 Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківської гарантія повинна перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Повернення забезпечення виконання договору про закупівлю |
Вимоги до документу: | Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Банківська гарантія |
Вимоги до документу: | Банківська гарантія повинна перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Банківська гарантія |
Вимоги до документу: | Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям |
07 березня 2025 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 15:57 |
ТД ПОСЛУГИ З ЦІЛОДОБОВОГО ПАТРУЛЮВАННЯ ТА ОХОРОНИ.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 11 березня 2025 20:41
Документи подані скаржником
Документи подані замовником
Документи Органу Оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС" |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Аккерман-Сервіс |
279 018,00
UAH з ПДВ
|
229 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Форма забезпечення
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.2.1.На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. 1.2.2.Наявність радіозвʼязку та обладнання для користування радіозвʼязком. Для підтвердження цієї вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати: Договір про послуги радіозвʼязку. Видаткові накладні з переліком обладнання для радіозвʼязку.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
1.1.1.На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати Довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. 1.1.2.Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують повне його виконання. 1.1.3.Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір предметом якого є надання послуг, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає виконавцем тощо. 1.1.4.У разі відсутності інформації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати лист з поясненням відсутності ненаданих документів.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3.1.1.На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Форма 3 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Довідка у довільній формі про наявність працівників залучених на підставі трудового договору або цивільно правової угоди, підтверджується наданням оригіналів або належним чином завірених копій трудових книжок або наказів , та або договорів(скановані копії), (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи). - Сканкопія довідка про відсутність судимості у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Копія сертифікату (або інший документ) на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Сканкопія медичної довідки (або інший документ) про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Сканкопія сертифікату (або інший документ) про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Копія медичної довідки працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Підтверджую
ТОВ Аккерман-Сервіс
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Форма забезпечення
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.2.1.На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. 1.2.2.Наявність радіозвʼязку та обладнання для користування радіозвʼязком. Для підтвердження цієї вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати: Договір про послуги радіозвʼязку. Видаткові накладні з переліком обладнання для радіозвʼязку.
Підтверджую
Довідка Форма 2 мат.тех база.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
3.1.1.На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Форма 3 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Довідка у довільній формі про наявність працівників залучених на підставі трудового договору або цивільно правової угоди, підтверджується наданням оригіналів або належним чином завірених копій трудових книжок або наказів , та або договорів(скановані копії), (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи). - Сканкопія довідка про відсутність судимості у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Копія сертифікату (або інший документ) на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Сканкопія медичної довідки (або інший документ) про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Сканкопія сертифікату (або інший документ) про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. - Копія медичної довідки працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
1.1.1.На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати Довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. 1.1.2.Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують повне його виконання. 1.1.3.Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір предметом якого є надання послуг, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає виконавцем тощо. 1.1.4.У разі відсутності інформації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати лист з поясненням відсутності ненаданих документів.
Підтверджую
Довідка Форма 1 аналог. договори.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС" #45179470 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 08:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду пропозиції Учасника – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (код ЄДРПОУ 45179470), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-009001-а, було виявлено наступні невідповідності: Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 1. п.4.п.п.4.13. Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток № 6 до тендерної документації) – Відсутня інформація на Гержик Олександр Андрійович (охоронник). 2. п.4.п.п.4.12. Тендерна пропозиція (за формою встановленою у Додатку № 5 до тендерної документації) – Надано, але в результаті проведеного аукціону виникла невідповідність загальної суми тендерної пропозиції з електроними полями в електронній системі закупівель. 3. Учасником надано Додаток № 3 до тендерної документації «Проєкт договору», але в Специфікації (Додаток №1 до Договору), в результаті проведеного аукціону, виникла невідповідність загальної суми специфікації з електроними полями в електронній системі закупівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявленої невідповідності: 1. Надати інформацію, згідно Додатку №1 до тендерної документації п.4 п.п.4.13. 2.Привести у відповідність Тендерну пропозицію (за формою встановленою у Додатку № 5 до тендерної документації), згідно Додатку №1 до тендерної документації п.4.п.п.4.12. 3.Привести у відповідність Додаток № 3 до тендерної документації «Проєкт договору», а саме Специфікацію (Додаток №1 до Договору).
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 квітня 2025 08:53
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС" #45179470 |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |