Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЮБЛИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20141576 |
Місцезнаходження: | 45034, Україна , Волинська обл., смт. Люблинець, вул. Незалежності, буд. 94 |
Контактна особа: |
Ольга Шинкар +335256985 sunkar_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 162 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
1. Товар поставляється Постачальником відповідно графіку, який встановлюється замовником – 3 рази на тиждень, та додатково на вимогу Замовника протягом року без перерви на канікули. Адреса постачання Люблинецький ліцей Волинської обласної ради, 45034, Волинська обл., Ковельський район, смт. Люблинець, вул. Незалежності, 94, 2. Якість товару має відповідати ДСТУ (ГОСТу, ТУ), постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР: - Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/ 227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», - Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», - Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом МОЗ України 24.03.2016 № 234, - Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР, - постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». 3. Кількість товару має відповідати Заявці Замовника, упаковка — санітарно-гігієнічним нормам. 4. Поставка замовленого товару здійснюється малими партіями (згідно замовлень) спеціально обладнаним транспортом Учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, за заявками та в строки, встановлені Замовником
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 15:30 |
ТД. риба 2025 р.docx | |
07 березня 2025 15:30 |
Додаток 3 проєкт договір риба 2025.rtf | |
07 березня 2025 15:30 |
Додаток 2 тех.вимоги.docx |