Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (підлогове покриття - ламінат)
Очікувана вартість
140 400,00 UAH
UA-2025-03-07-008523-a ● ba524ef93d854ebbbbee6555a83a8a3b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43749377 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
Контактна особа: |
Володимир Юркевич +380988818259 czoivanofrankivsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Прикарпатський фаховий коледж лісового господарства та туризму |
Код ЄДРПОУ: | 22178017 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 11:39 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 11:39 |
Очікувана вартість: | 140 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 404,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 метр квадратний
ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (підлогове покриття - ламінат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77202, Україна, Івано-Франківська область, Болехів, вул. Замкова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 44112200-0 — Підлогове покриття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після оплата в розмірі 100%. Розрахунки за товар, що поставляється проводяться шляхом оплати за фактично поставлений товар, протягом 7 (семи) банківських днів з дня поставки товару Постачальником Замовнику. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 11:15 |
Перелік змін 17.03.2025.docx | |
17 березня 2025 11:15 |
Оголошення 17.03.2025 із змінами.docx | |
17 березня 2025 11:15 |
Тендерна документація 17.03.2025 із змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
помилка в оголошенні
Дата подання: 11 березня 2025 09:04
Дата відповіді: 11 березня 2025 12:45
Доброго дня1
в п.17 Оголошення до даної закупівлі вказано:
"Постачальник поставляє Споживачу товар (електрична енергія) на об’єкти (пункти призначення): м. Болехів, вул. Замкова, 14; Коновальця, 34."
Предмет даної закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (підлогове покриття - ламінат). Будь ласка, внесіть зміни, виправивши електричну енергію на ламінат. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додрого дня. В оголошення внесено зміни.
помилка в ТД
Дата подання: 11 березня 2025 09:30
Дата відповіді: 11 березня 2025 12:46
1. В п.4.3. розділу 1 ТД вказано:
"Місце поставки товару: 77202, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, м. Болехів, вул. Замкова, 14, у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічної специфікації) тендерної документації.
Кількість: 17".
В оголошенні - 170 метр квадратний.
Просимо виправити дану невідповідність.
2. В п.4.4. розділу 1 ТД вказано "Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)": з дати підписання договору до 15.04.2025 р. (відповідно до тендерної документації). Всі надані послуги Учасником повинні бути без доробок та зауважень зі сторони Замовника, у чіткій відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічного завдання), що є Додатком № 4 до Тендерної документації, у терміни, обумовлені в договорі про закупівлю, що укладатиметься Сторонами за результатами проведених торгів (Проєкт договору наведено в Додатку № 5 до даної Документації), що є предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є не послуги, а товар. Просимо виправити цю описку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додрого дня. В ТД внесено зміни.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 березня 2025 09:47
Дата відповіді: 13 березня 2025 13:32
Просимо роз'яснити, чим саме обгрунтовується вимога про надання аналогічного договору, який був укладений у 2022-2025 роках?
Така вимога є явно дискримінаційною і неодноразово такі вимоги були предметом оскарження в АМКУ. Є багато позитивних рішень, коли Учасниками оскажено, а АМКУ задоволено такі скарги. Замовники вносили зміни до ТД.
Ми, як потенційний учасик, маємо договори, укладені з державними замовниками, в т.ч., до 2022 року. Проте, не можемо взяти участь у тендері. Хоча, маємо можливість запропонувати Замовнику ціну, яка дозволить зекономити бюджетні кошти і дозволить дотриматися принципу максимальної економії.
Просимо внести зміни до ТД і виключити дискимінаційну норму про надання аналогічного договору, який був укладений у 2022-2025 роках?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційний критерій встановлено у відповідності до п. 48 Особливостей та статті 16 Закону Про публічні закупівлі. У даній вимозі не має дискримінації, і ніяким чином не обмежено право учасника надати договір на поставку товару не з бюджетними організаціями.
Замовник вимагає: Довідка, складена у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що виконувався в 2022-2025 роках. Мова йде про те що учасник може надати договір який виконувався у 2022 році або у 2023 році, або у 2024 році, або у 2025 році.
Замовник вимагає: Довідка, складена у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що виконувався в 2022-2025 роках. Мова йде про те що учасник може надати договір який виконувався у 2022 році або у 2023 році, або у 2024 році, або у 2025 році.
Характеристика плінтусів
Дата подання: 13 березня 2025 17:34
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:27
Шановний Замовнику, допущенна помилка у Додатку №4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі». Вказано «Плінтус та його частини Плінтус INDO Arbiton (Дуб вишуканий) 2,8х70х2500 мм» . Параметр «2.8 мм» не є коректним, на офіційному сайті даного виробника (https://arbiton.com/ua/plintus/indo) чітко вказана характеристика - «розмір шва - 26 мм». Якщо ж Замовник мав на увазі плінтус Плинтус Korner EVO Дуб Вишуканий 020, то його характеристики висота – 70 мм, довжина 2500мм, глибина (розмір шва) 20,7-20,8 мм (відрізняється у різних джерелах). Прохання виправити помилку, та надати діапазон значень глибини плінтусів та фурнітури для можливості пропонувати різні варіанти матеріалів, які є однаково якісні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В оголошення внесено зміни.
Характеристики плінтуса
Дата подання: 14 березня 2025 13:32
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:13
Шановний Замовнику, змінені характеристики плінтуса - 2,6х70х2500 мм, можна вважати що 2,6 це см?
Відповідь: Внесено зміни.
щодо технічних характеристик
Дата подання: 14 березня 2025 14:56
Дата відповіді: 19 березня 2025 10:04
Вітаю!
Шановний Замовнику! Ми маємо намір взяти участь у вашій закупівлі, проте, у технічних вимогах до товару є ряд умов, які неможливо виконати, пропонуючи еквівалент.
В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі є такий абзац:
"Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Тобто, ми, як потенційний учасник, вправі пропонувати Вам еквівалент товару.
Предметом закупівлі є Ламінат (назва і кількість) Kronopol Дуб Лев – 170 м2 (або еквівалент). Отже, якщо ми запропонуємо товар іншого, а не Kronopol виробника, то і назва відтінку кольору буде інша, хоча колір - максимально схожий. В різних виробників різні назви відтінків кольорів. Якщо Ви зазначаєте про прийняття еквівалента, то чи не відхилите нашу пропозицію, якщо ми запропонуємо товар з іншою назвою відтінка, а не Kronopol Дуб Лев. Кільксть метрів буде 170м2.
Аналогічно, в різних виробників в упаковці може бути різна кількість ламінату. Тому, просимо Вас видалити з технічних характеристик пункт " Кількість в упаковці, м2 - 1,864". Ми пропонуємо Вам кількість ламінату, який Ви хочете купити - 170 кв.м. Якщо в нас в упаковці буде не 1, 864 кв.м., а трохи менше, чи більше? В тендері одиниця вимірю вання не упаковки, а кв.м. Отже, зазначенні чіткої кількості кв.м. в упаковці - це дискримінаційна умова. Запропонувати товар з таким упакуванням може лише постачальник, який продає Kronopol. А це - явно дискримінаційна вимога, яку можна оскаржити до АМКУ. На цей період зупиниться закупівля.
Вважаємо, що чітке зазначення кольору, виробника і відтінку, кількості товару в упаковці порушує наше право на участь у закупівлі. Ми можемо запропонувати Вам товар з аналогічними характеритиками іншого виробника по нормальній ціні, проте, не можемо цього зробити, через іншу назву відтінку і кількість метрів у паковці, яка не співпадає з вмогами Замовника.
Також звертамо Вашу увагу на помилку в розмірах плінтуса, на яку Вам звернув увагу інших потенційний Учасник. Проте, у внесених змінах не змінилися розміри плінтуса. Тобто, зважаючи на помилку у технічних вимогах, жоден з потенційних учсників не зможе запропонувати Вам такого товару, і Ви будете змушені відхилити пропозиції всіх учасників, а згодом оглошувати тендер знову.
Просимо звернути увагу на наше запитання та внести відповідні зміни до ТД.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги сформовані у відповідності до потреб замовника та жодної дискримінації до учасників не має.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" |
98 800,00
UAH з ПДВ
|
98 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СТЕЛЬМАХОВИЧ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ |
106 990,00
UAH з ПДВ
|
106 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС" |
114 496,80
UAH з ПДВ
|
113 079,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ЮНІТІ" |
129 400,00
UAH з ПДВ
|
114 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Вашенюк Степан Степанович" |
114 784,00
UAH з ПДВ
|
114 784,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кремер Сергій Михайлович |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" #20971740 |
Відхилено |
98 800,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 15:51
|
ФОП СТЕЛЬМАХОВИЧ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ #3132005453 |
Переможець |
106 990,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 13:37
|