Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги із технічного обстеження, виготовлення проєктно - кошторисної документації з поточного ремонту приміщень «Адмінкорпусу» Державної митної служби України за адресою: 04119, місто Київ, вул. Дегтярівська, буд. 11Г)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2025-03-07-007535-a ● eac5c5244e8e46b9818539c6b26ca0ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій 0444811875 kalinavv@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:05 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:05 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії (з урахуванням вимог тендерної документації). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії (з урухуванням вимог тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою (з урахуванням вимог підпункту 9.10. пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги із технічного обстеження, виготовлення проєктно - кошторисної документації з поточного ремонту приміщень «Адмінкорпусу» Державної митної служби України за адресою: 04119, місто Київ, вул. Дегтярівська, буд. 11Г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання-передачі наданих Послуг (Додаток 5 до Договору) впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 15:41 |
Додаток 5 до ТД проєкт договору послуги з технічного обстеження.docx | |
11 березня 2025 15:30 |
Перелік змін до ТД.doc | |
11 березня 2025 15:30 |
Додаток 4 до ТД послуги з технічного обстеження.docx | |
11 березня 2025 15:30 |
ТД послуги з технічного обстеження у новій редакції.doc |
11 березня 2025 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2025 15:41 |
Додаток 5 до ТД проєкт договору послуги з технічного обстеження.docx
|
||||||
11 березня 2025 15:30 |
Перелік змін до ТД.doc
|
||||||
11 березня 2025 15:30 |
Додаток 4 до ТД послуги з технічного обстеження.docx
|
||||||
11 березня 2025 15:30 |
ТД послуги з технічного обстеження у новій редакції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експертиза
Дата подання: 09 березня 2025 23:15
Дата відповіді: 11 березня 2025 11:07
Хто виступає замовником експертизи та хто її оплачує?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов договору замовником експертної оцінки виступає проєктувальник. Вартість експертної оцінки є складовою ціни договору (п.3.5 проєкту договору).
Поточний ремонт
Дата подання: 09 березня 2025 23:18
Дата відповіді: 11 березня 2025 11:08
робити описані в завданні на проектування не можуть відноситися до поточного ремонту. Також для поточного ремонту не потрібно розробляти проектну документацію. Отже, правильно визначте на назвіть об'єкт . Це як мінімум капітальний ремонт
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із 2 застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що предмет закупівлі послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема і поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Доброго дня! Пунктом 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із 2 застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що предмет закупівлі послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема і поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Доброго дня! Пунктом 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із 2 застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що предмет закупівлі послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема і поточний ремонт з розробленням проектної документації.
8 аналогічних договорів
Дата подання: 09 березня 2025 23:36
Дата відповіді: 11 березня 2025 11:08
Додаток 2. Замовник вимагає: "6.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років не менше 3 (трьох) аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) обєктів що відповідають класу наслідків не нижче СС-2,за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, виконані в повному обсязі, за наведеною формою:" "6.2. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років не менше 3 (трьох) аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання послуг з Візуального та інструментального обстеження будівель:" та "6.3.Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років не менше 2 (двох) аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт з розробки дизайнпроекту інтер’єрів приміщень громадського призначення.". Тобто замовник вимагає наявність в учасника 8 аналогічних договорів. Дана вимога надмірна, неправомірна та націлена на мінімізацію кількості учасників. 1Яке відношення всі ці роботи мають до поточного ремонту? 2. Щодо п. 6.3 (розробка дизайн проекту) Дані роботи не передбачені завданням на проектування. Та, згідно п.37 Додатку 4 до Тендерної документації: "Склад робочого проекту: ПЗ – Пояснювальна записка АР – Архітектурно рішення КБ – Конструкції будівельні ВК – Водопостачання та водовідведення ОВіК – Опалення, вентиляція і кондиціювання ЕТР – Електротехнічні рішення. СКС – Структурована кабельна система СПЗ – Система протипожежного захисту СККГ – Система контролю концентрації газів АК – Автоматизація та диспетчеризація інженерного обладнання БЗ – Блискавкозахист ЕЕ – Енергоефективність РЧЕ – Розрахунок часу евакуації КД – Кошторисна документація. Мало того, що при поточному ремонті (побілити та покрасити) ніякі дизайн проекти не розробляються, так і завданням на проектування не передбачено дизайнт проект. Отже, вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги п.6.3. Додатку 2. та зменшити вимоги в п.6.1 та 6.2. Вважаємо, що достатнім буде вимагати наявність по 1 договору по п.6.1 та п.6.2. Додатково наголошуємо, що з 2022 року триває повномасштабна війна тому Замовник не має права вимагати наявність досвід за останні 3 роки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Інженерні вишукування
Дата подання: 10 березня 2025 11:02
Дата відповіді: 11 березня 2025 11:10
Прошу уточнити, ЗАВДАННЯМ НА ОБСТЕЖЕННЯ І ПРОЕКТУВАННЯ ДОДАТОК № 4 до тендерної документації, передбачено виконання інженернх вишукувань (геодезія, геологія)? ТАК?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що завданням на обстеження і проєктування геодезичні та геологічні вишукування не передбачено.
Щодо кошторисних розрахунків
Дата подання: 10 березня 2025 20:00
Дата відповіді: 12 березня 2025 09:56
Шановний Замовник, надайте будь ласка роз'яснення , щодо надання в складі пропозиції кошторисних розрахунків ціни пропозиції учасника?
Відповідь: Доброго дня! Кошторисний розрахунок вартості послуг надає підрядник після визначення переможця тендеру і остаточної вартості надання послуг під час підписання договору.
Клас наслідків
Дата подання: 12 березня 2025 11:54
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:48
1. Яка кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті?
2. Яка кількість осіб, які періодично перебувають на об'єкті?
3. Яка кількість осіб, які знаходяться зовні об'єкта?
4. Який обсяг можливого економічного збитку?
5. Об’єкт не знаходиться в охоронній зоні об’єктів культурної спадщини і не є об’єктом культурної спадщини?
6. Проектується поточний ремонт всіх приміщень "Адмінкорпусу" чи частини приміщень?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Завданням на технічне обстеження та поточний ремонт визначення класу наслідків не вимагається, тому задані питання не стосуються предмету закупівлі.
забезпечнення
Дата подання: 12 березня 2025 12:19
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:52
зазначена замовником вимога щодо надання суми забезпечення 66000,00 грн суперечить п.1.ст.25 ЗУ Про публічні закупівлі, згідно якого розмір забезпечення не повинен перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості. Просимо усунути порушення вимог Закону.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення закупівлі.
визначити
Дата подання: 12 березня 2025 12:38
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:53
просимо вас надати роз'яснення, що ви маєте на увазі, коли пишете: "визначити", наприклад: Визначити проектом систему резервного електрозабезпечення від трьох джерел електропостачання. Вказані системи вже існують? чи їх потрібно заново проектувати ? це стосується до всіх інших інженерних системи де ви указуєте "визначити" !!
Відповідь: Доброго дня! Станом на сьогодні будівля експлуатується. Всі внутрішні інженерні мережі наявні і експлуатуються. Під терміном «визначити» мається на увазі визначити стан зношеності та необхідність і можливість поліпшень мереж і систем.
вид будівництва
Дата подання: 12 березня 2025 12:42
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:53
вказаний вами вид будівництва "поточний" не відповідає наведеному в переліку дод.4 завдання на проєктування, та не відповідає чинному нормативному документу: Л И С Т від 30.04.2003 N 7/7-401 Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів . https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-401509-03#Text
просимо привести назву проект та закупівлі до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до листа Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 26.01 2005 №4/3-102 абзац 5:
«Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі)».
В будівлі заплановано провести поточний ремонт.
«Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі)».
В будівлі заплановано провести поточний ремонт.
експертиза
Дата подання: 12 березня 2025 12:51
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:54
Шановний замовник ! виходячи із вимог наведеного в завданні на проектування: п.39, та договору 5.4, 5.5, ви указуєте: про експертну оцінку, потім звіт, а також про висновок. Визначиться що вам потрібно чи звіт чи оцінку, звертаємо на увагу що для експертизи технічних рішень однієї оцінки не можливо. має бути тільки звіт. і ніякий не висновок ! читайте ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво. Просимо усунути невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію було внесено зміни.
етапи
Дата подання: 12 березня 2025 12:54
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:55
просимо повідомити про які етапи йде мова в п.5.4 договору, адже згідно п.16 дод. 4 завдання на проектування: Проектування в одну чергу стадія - Робочий проект (РП). Необхідність виділення пускових комплексів визначається проектом. Що таке етапи? чим обґрунтовано необхідність етапів? що саме входить до етапу? скільки має бути етапів?
Відповідь: Доброго дня! Під словом «етап» мається на увазі етапи надання послуг і їх оплати. Проєктом договору визначено наступні етапи (послідовність):
1 етап – інструментальне обстеження з підготовкою дефектних актів;
2 етап – розробка проєктних рішень (чи робочого проєкту за потреби) та кошторисів;
3 етап – експертиза кошторисів з отриманням «позитивного експертного звіту» уповноваженого на це експертного органі.
1 етап – інструментальне обстеження з підготовкою дефектних актів;
2 етап – розробка проєктних рішень (чи робочого проєкту за потреби) та кошторисів;
3 етап – експертиза кошторисів з отриманням «позитивного експертного звіту» уповноваженого на це експертного органі.
кошторисна зп
Дата подання: 12 березня 2025 12:56
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:56
зазначена в п. 38 кошторисна зп не відповідає вимогам: Лист від 06.03.2025 № 19.1-19-98 Про рівень кошторисної заробітної плати. https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=114535
Відповідь: Доброго дня! Рівень кошторисної заробітної плати під час проведення ремонтно-будівельних робіт затверджено наказом Держмитслужби для всіх підрозділів Держмитслужби і становить 18 000 грн
Лист від 06.03.2025 № 19.1-19-98 «Про рівень кошторисної заробітної плати ДП "НІРІ"» не є нормативно-правовим документом, носить рекомендаційний характер для органів самоврядування і не є обов’язковим для виконання органами державної виконавчої влади.
Наразі після затвердження Держмитслужбою нового рівня кошторисної заробітної плати вихідні данні для розрахунку вартості ремонтних робіт можуть бути змінені
Лист від 06.03.2025 № 19.1-19-98 «Про рівень кошторисної заробітної плати ДП "НІРІ"» не є нормативно-правовим документом, носить рекомендаційний характер для органів самоврядування і не є обов’язковим для виконання органами державної виконавчої влади.
Наразі після затвердження Держмитслужбою нового рівня кошторисної заробітної плати вихідні данні для розрахунку вартості ремонтних робіт можуть бути змінені
дані для розділу ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 12 березня 2025 12:58
Дата відповіді: 14 березня 2025 13:58
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Чи буде надано вказане завдання генпроєктувальнику ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Сфера застосування ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проєктної документації на будівництво об’єктів» не поширюється на заходи з поточного ремонту (розділ 1 ДСТУ 8773:2018).
РЧЕ
Дата подання: 12 березня 2025 12:59
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:00
згідно вимог п.4.15 ДБН А2.2.3-2014 зі змінами 1,2 для об'єктів що становлять клас наслідків СС2. СС3 необхідно виконувати розрахунок часу евакуації. У вашому додатку №3 вказана вимога чомусь відсутня. Напевно потрібно внести зміни. Чи не так ?
Відповідь: Доброго дня! Сфера застосування ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво не поширюється на заходи з поточного ремонту. Завданням на обстеження і проєктування (додаток 4 до тендерної документації) виконання розрахунку часу евакуації не вимагається.
інструментальне обстеження
Дата подання: 12 березня 2025 13:01
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:01
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження?
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються ЗАМОВНИКОМ !. Отже п.11.1 додатку 4 - технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По-перше, сфера застосування ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво не поширюється на заходи з поточного ремонту. По-друге Завданням на обстеження і проєктування (додаток 4 до тендерної документації) передбачено проведення попереднього обстеження з підготовкою відповідних дефектних актів. В третіх, вимогами щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (пункт 8 додатку 2 до тендерної документації) передбачено наявність відповідного сертифікованого спеціаліста – експерта у галузі експертизи та обстеження у будівництві.
завдання на проектування
Дата подання: 12 березня 2025 13:07
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:06
згідно вимог: ст.29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, п.4 Наказу Мінрегіону: Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, ДБН А.2.2.3-214 зі змінами, підставою для розробки проекту є: завдання на проектування. ви ж назвали оприлюднений документ (дод. 4) : ЗАВДАННЯ НА ОБСТЕЖЕННЯ І ПРОЕКТУВАННЯ, що не відповідає вимогам вище вказаних нормативних документів. Просимо усунути порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Сфера застосування ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво не поширюється на заходи з поточного ремонту.
Враховуючи відсутність нормативних документів, які б регламентували проведення обстеження, підготовку дефектних актів, розробку проєктних рішень і робочих проєктів і креслень для робіт з поточного ремонту замовник вибрав таку форму висвітлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі.
Враховуючи відсутність нормативних документів, які б регламентували проведення обстеження, підготовку дефектних актів, розробку проєктних рішень і робочих проєктів і креслень для робіт з поточного ремонту замовник вибрав таку форму висвітлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі.
КЕП
Дата подання: 12 березня 2025 18:56
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:05
Доводимо до Вашого відома, що Кабінет Міністрів України постановив продовження використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню або припиненню. Отже, просимо передбачити можливість підписання документів та пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Відповідь: Доброго дня! Вимогами пункту «1. Оформлення та зміст тендерної пропозиції, тендерної документації» розділу «III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено що відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджують відповідно до поданих документів.
Файл накладеного електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» повинен бути придатний для перевірки на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням czo.gov.ua.
Також пунктом «2. Додаткова інформація», розділу «VII. Інша інформація», встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (із змінами).
Файл накладеного електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» повинен бути придатний для перевірки на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням czo.gov.ua.
Також пунктом «2. Додаткова інформація», розділу «VII. Інша інформація», встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (із змінами).
Програми
Дата подання: 12 березня 2025 19:13
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:06
Згідно п. 7.2. додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен володіти мінімально-необхідним ліцензійним програмних забезпеченням (комплексом), які необхідні для виконання робіт, а саме: програмний комплекс для двох- і тривимірного проектування «AutoCad» або аналог, формат dwg або його аналог, програмний комплекс для складання кошторисів на проектно вишукувальні роботи «АС4-ПВР» або аналог, формат apr або його аналог, програмний комплекс для складання кошторисів на будівельні роботи «АВК-5» або аналог, формат ims або його аналог, для підтвердження права володіння учасник надає скан-копію документу, що підтверджує володіння програмним забезпеченням/ комплексом, (учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців). На підтвердження необхідно надати копії наявних ліцензій, які видані на імя учасника, на право користування вказаними вище програмними комплексами.» Щодо наявності програмного комплексу для складання кошторисів на проектно вишукувальні роботи «АС4-ПВР» або аналог. Доводимо до Вашого відома, що немає жодного нормативного документа, який би встановлював вимогу для проектувальників складати свої кошториси з використанням якихось спеціальних програм. Є збірники і особа, яка здійснює розрахунок має право навіть в ручному режимі скласти кошторис. Різного роду програми існують для полегшення роботи виконавця кошторису але якщо виконавець не хоче платити кошти, то він може скласти кошторис і без спеціальних програм або з використання безкоштовних програм. Отже, просимо прибрати вимогу щодо наявності в Учасника програмного комплексу для складання кошторисів на проектно вишукувальні роботи «АС4-ПВР» або аналог. Щодо формат apr або його аналог. Наголошуємо, що завданням на проектування не передбачено виконання робіт для яких би знадобилися програми які працюють з форматом apr. Формат apr можна відкрити за допомогою будь-якого текстового редактора навіть безкоштовного, тому просимо виключити вимогу щодо наявності ліцензії на «формат apr».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 22 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Київський Промбудпроект" |
1 886 401,09
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» #42031078 |
Переможець |
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 13:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2025 10:29
|
39_25.pdf | укладений |
28 квітня 2025 10:26
|
Протокол подовження.pdf | укладений |
28 квітня 2025 10:25
|