Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (харчування для хворих).
Очікувана вартість
5 516 920,00 UAH
UA-2025-03-07-007413-a ● 5d962a1c237e41f5bb98dfe8043fc97c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493562 |
Вебсайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Контактна особа: |
Хора Олег +380442498999 amosova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:18 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:18 |
Очікувана вартість: | 5 516 920,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 584,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31068 послуга
Кейтерингові послуги (харчування для хворих).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Строк поставки харчування з моменту подання замовлення у відповідності з графіком поставки - 7 (сім) днів на тиждень у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в терміни не пізніше: сніданок – 8 год. 00 хв; обід – 12 год. 00 хв.; вечеря – 16 год. 00 хв. Збої з надання послуг/поставки продукції не допустимі | Повторювана поставка | 1 | Робочі | 100 |
Надання послуг | Оплата послуг, які надані Виконавцем, проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі видаткових накладних, протягом 30 календарних днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 14:17 |
ТД у редакції від 14.03.2025р.doc | |
14 березня 2025 14:17 |
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у редакції від 14.03.25.docx | |
14 березня 2025 14:17 |
Перелік змін від 14.03.2025р..docx | |
12 березня 2025 16:48 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2025 14:02 |
Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
07 березня 2025 14:02 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація повністю прописана під Хілінг Фуд!
Дата подання: 09 березня 2025 12:04
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:06
Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році);
Шановний Замовник! Ви серйозно? Акт виданий у 2023 році? А якщо у 2024 чи 2025, то вам не підійде??? Скільки ще Хілінг буде диктувати свої умови??? ВСЯ документація просто "напічкана" дискримінаційними вимогами, це вже не просто знущання над іншими учасниками, а насміхання. Дуже хочеться, щоб хоч одну уповноважену особу притягнули по справжньому до кримінальної відповідальності!!!! І це все коли гинуть наші хлопці!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Одночасно, просимо Вас утриматись від звинувачень Замовника у діях, які на Вашу думку містять ознаки того чи іншого злочину, передчасно робити якісь висновки, когось звинувачувати і безпідставно компрометувати, вважаємо це неправильним. Просимо Вас дотримуватись етичних норм спілкування та не спекулювати фактом війни при участі в закупівлі.
Одночасно, просимо Вас утриматись від звинувачень Замовника у діях, які на Вашу думку містять ознаки того чи іншого злочину, передчасно робити якісь висновки, когось звинувачувати і безпідставно компрометувати, вважаємо це неправильним. Просимо Вас дотримуватись етичних норм спілкування та не спекулювати фактом війни при участі в закупівлі.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:40
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:06
Шановний замовник
В додатку 1 висунуті наступні вимоги
Надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівник Учасника пройшов перевірку знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок у посадових осіб і спеціалістів підприємств,
згідно з наказом Мінистерства енергетики № 476 від 21.07.2017 р 2 Про затвенрдження правил улаштування електроустановок" є визначення ,що електроустановка це - Комплекс взаємопов’язаних машин, апаратів, ліній та допоміжного обладнання
(разом з будівлями і приміщеннями, в яких їх установлено), призначених для виробництва,
трансформації, передавання, розподілу електричної енергії і перетворення її в інший вид
енергії. Електроустановки за умовами електробезппеки розділяють на електроустановки до
1 кВ і електроустановки понад 1 кВ (за діючим значенням напруги).Яким чином кейтерінгова компанія має відношення до циї правил? Як буде впливати посвідчення,на якість харчування. Просимо прибрати цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:06
Шановний Замовник
в ТД є вимога
Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, пакувальників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною.
законом не заборонено,щоб працівник мав свій спецодяг, також не має чітких вимог до кейтерінгових компаній закупати його централізовано. А якщо підприємство закупає, то немає в видаткових накладних розмежування між одягом пакувальника та вантажника. Просимо прибрати цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:54
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Шановний Замовник
У складі пропозиції учасник повинен надати копію чинного договору (укладеного в період 2024-2025 років) з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача.
Ми як кейтерінгова компанія зацікавлені в збереженні навколишнього середовища. Тому своїми силами встановлюємо, чистимо сепаратори, не застосовуємо підрядників. Маємо сертифікат екологічного контроля, а також програми передумови.
Просимо видалити або змінити цю вимогу,тому що в тендері зможуть прийняти участь тільки ті підприємства, які мають договори з сторонніми організаціями
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:59
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі технолога, необхідно надати наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра за спеціальністю «Харчові технології», а також надати свідоцтво щодо успішного закінчення технологом учасника курсу навчання "Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації"..
шановний Замовник,ця вимога розглядалась в антимонопольному комітеті. Просимо видалити або зміними цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
У складі пропозицій надати результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета
дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів.
Чому не 30,20,40,15? ніяка нормативна документація не вказує, скільки повинно бути змивів. Просимо змінити формулювання, не вказувати кількість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 13:11
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Учасник повинен надати у складі пропозиції звіт про аудит (виданий Учаснику), сфера аудиту – стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. У вказаному звіті повинно бути вказано ціль аудиту – підтвердження відповідності системи менеджменту об’єкта аудиту вимогам критерії аудиту. Також має вказуватися оцінка ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій
ціль аудиту для кожного підприємства різна і визначається індивідуально. Щодо зазначення оцінки ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій, то дана вимога абсурдна, оскільки вона відноситься лише до тих звітів які мають зауваження, якщо ж після проведення звіту таких зауважень не було, то і коригувальних дій немає. Встановлення даної вимоги Замовником явно свідчить про написання тендерної документації «під свого постачальника» та не допускання до участі в тендері інших потенційних учасників. Чим порушується умова конкретності та прозорості публічних закупівель. Таким чином, вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, шляхом виключення дискримінаційних вимог,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
вимоги документації
Дата подання: 10 березня 2025 20:49
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий Учаснику процедури закупівлі, акт
має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів
та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами
проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур,
заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути
виданим у 2023 році)"
Встановивши зазначену вимогу, замовник обмежив коло потенційних учасників
лише тими, які мають в наявності такий акт, виданий саме у 2023 році, що є
дискримінаційним
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо освіти технолога
Дата подання: 13 березня 2025 20:30
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:22
Шановний Замовнику! Вами були внесені зміни стосовно освіти технолога. Питання перше, чим Замовник керується, щодо саме вищої освіти. На нашому підприємстві є технолог з дипломом молодшого спеціаліста, даною вимогою ви порушуєте наші права як учасника. Питання друге, ви дуже звузили спеціальність. Технологія і організація громадського харчування, саме так написано в дипломі нашого спеціаліста, така спеціальність для кейтерингових послуг вашому закладу, не підходить? Вимагаємо внести зміни в даному пункті, а саме не вказувати рівень освіти та вказати спеціальність більш загально, наприклад: в сфері харчування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Інформуємо, що Замовник у своїй діяльності керується чинними нормативними актами. Що стосується Вашого першого питання це - ЗУ «Про вищю освіту». Відповідно до даного документу, диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра. Молодший бакалавр є відповідним ступенем вищої освіти. Але враховуючи Ваше занепокоєння в тендерну документацію будуть внесені зміни. Стосовно другого питання Вашого звернення повідомляємо Вам, що навпаки, після внесення змін, Замовник розширив коло потенційних учасників, коли додав нове формулювання щодо спеціальності технолога. Станом на дату проведення торгів нормативним документом, який регламентує перелік галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, є зокрема постанова КМУ від 29.04.2015 № 266. Навчання здійснюється за кодом і найменуванням спеціальності G13 Харчові технології - інших не передбачено. Зважаючи на попередні звернення, Замовником були внесені відповідні зміни. Враховуючи Ваше прохання ми додамо освітню спеціальність «Технологія і організація громадського харчування» в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-07-007413-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ", Код ЄДРПОУ:36184988
Дата подання: 11 березня 2025 18:12
Дата подання: 11 березня 2025 18:12
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог в Тендерній документації
за предметом закупівлі: кейтерингові послуги (харчування для хворих)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2025 19:34
Рішення від 13.03.2025 №3896.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 19:33
Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 18.03.2025 №666.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 13:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 №4298.pdf
Дата публікації: 20 березня 2025 11:31
Рішення від 19.03.2025 №4298.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 16:57
Номер скарги: UA-2025-03-07-007413-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 04 квітня 2025 18:11
Дата подання: 04 квітня 2025 18:11
ФОП Дженджера Оксана Петрівна код 2765310029
03179, м. Київ, вул. М. Ушакова 20-А, 067-441-08-87
№ 1 від 04.04.2025
До
Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА
код ЄДРПОУ: 2765310029
Адреса: Україна, 03179, місто Київ, вулиця Ушакова Миколи, будинок 20А, квартира 137
Замовник: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
код ЄДРПОУ: 05493562
Адреса: Україна, 03038, м. Київ, вул. Амосова, буд.6
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-007413-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-007413-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА (надалі за текстом – ФОП ДЖЕНДЖЕРА О.П.) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги (харчування для хворих).
За результатами розгляду, пропозиція ФОП ДЖЕНДЖЕРА О.П. була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –
« Учасник у складі пропозиції повинен був надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно додатку 1.1. до тендерної документації), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано технологічні картки №39 «Тефтеля куряча» та №132 «Рибна котлета в яких відсутня інформація щодо технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (смак та запах страви).
Пункт 43 Особливостей визначає відсутність відомостей або документації у складі тендерної пропозиції, які передбачає тендерна документація, як невідповідність. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак дія цієї норми не поширюється на такі випадки, як: відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Зазначені вище невідповідності належать до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
За таких умов, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА» (код ЄДРПОУ 2765310029) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-03-07-007413-a.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1.Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА» (Код ЄДРПОУ 2765310029), з підстав передбачених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відхилення тендерної пропозиції у порядку та строки регламентовані нормами чинного законодавства..»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в переліку «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 та додатку 1.1 до тендерної документації;
Згідно п.2 додатку 1 до тендерної документації: 16.У складі пропозиції надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно додатку 1.1 до тендерної документації), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис.
У складі тендерної пропозиції надано усі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією та відповідають її вимогам.
Надано файли: «21 Тех.карти.pdf» на 125 сторінках, «тех.карт 2.pdf» на 14 сторінках, «Тех.карти 2 (1) .pdf» на 8 сторінках «Техн. карти 3.pdf» на 3 сторінках, в якому знаходяться технологічні карти запропонованих страв та містять вичерпну інформацію, яка вимагалася замовником, включаючи смак та запах.
Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих критеріїв, за якими має бути включена та яким має відповідати інформація у технологічні карти стосовно смаку та запаху.
Тобто всі вимоги замовника виконані повною мірою. Крім того, в складі тендерної пропозиції надана довідка від 17.03.2025 року з вих.№32, якою підтверджено спроможність виконати поставлене завдання та підтверджено відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предметам закупівлі, викладеним у додатку 1.1. (файл: «38 Кваліфікаційні та інше», стор.6)
Отже, Тендерна пропозиція ФОП ДЖЕНДЖЕРА О.П. була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №1 від 31.03.2025 року.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ДЖЕНДЖЕРИ ОКСАНИ ПЕТРІВНИ та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №1 від 31.03.2025 року на 2 арк.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕП ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2025 15:33
рішення від 08.04.2025 № 5496.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 15:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 № 6058.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 13:53
рішення від 16.04.2025 № 6058.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 12:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" |
4 567 936,00
UAH
|
2 799 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД" |
4 800 238,00
UAH
|
2 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" #2765310029 |
Відхилено |
2 799 000,00
UAH
|
31 березня 2025 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 16:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 березня 2025 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
2 800 000,00
UAH
|
21 квітня 2025 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2025 16:58
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2025 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2025 16:55
|
Договір 13ПХ.pdf | укладений |
01 травня 2025 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Зменшення ціни за одиницю послуги в зв’язку з чим зменшення орієнтовну вартість Договору на 50.00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 13ПХ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |