Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (харчування для хворих).
Очікувана вартість
5 516 920,00 UAH
UA-2025-03-07-007413-a 5d962a1c237e41f5bb98dfe8043fc97c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2025 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:18
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:18
Очікувана вартість: 5 516 920,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 584,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31068 послуга
Кейтерингові послуги (харчування для хворих).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Строк поставки харчування з моменту подання замовлення у відповідності з графіком поставки - 7 (сім) днів на тиждень у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в терміни не пізніше: сніданок – 8 год. 00 хв; обід – 12 год. 00 хв.; вечеря – 16 год. 00 хв. Збої з надання послуг/поставки продукції не допустимі Повторювана поставка 1 Робочі 100
Надання послуг Оплата послуг, які надані Виконавцем, проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі видаткових накладних, протягом 30 календарних днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2025 14:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 березня 2025 14:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 14:17
ТД у редакції від 14.03.2025р.doc
12 березня 2025 16:48
ТД у редакції від 12.03.2025р.doc
07 березня 2025 14:02
ТД.doc
14 березня 2025 14:17
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у редакції від 14.03.25.docx
12 березня 2025 16:48
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у редакції від 12.03.25.docx
07 березня 2025 14:02
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
14 березня 2025 14:17
Перелік змін від 14.03.2025р..docx
12 березня 2025 16:48
Перелік змін.docx
07 березня 2025 14:02
Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
07 березня 2025 14:02
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація повністю прописана під Хілінг Фуд!
Дата подання: 09 березня 2025 12:04
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:06
Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році); Шановний Замовник! Ви серйозно? Акт виданий у 2023 році? А якщо у 2024 чи 2025, то вам не підійде??? Скільки ще Хілінг буде диктувати свої умови??? ВСЯ документація просто "напічкана" дискримінаційними вимогами, це вже не просто знущання над іншими учасниками, а насміхання. Дуже хочеться, щоб хоч одну уповноважену особу притягнули по справжньому до кримінальної відповідальності!!!! І це все коли гинуть наші хлопці!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Одночасно, просимо Вас утриматись від звинувачень Замовника у діях, які на Вашу думку містять ознаки того чи іншого злочину, передчасно робити якісь висновки, когось звинувачувати і безпідставно компрометувати, вважаємо це неправильним. Просимо Вас дотримуватись етичних норм спілкування та не спекулювати фактом війни при участі в закупівлі.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:40
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:06
Шановний замовник В додатку 1 висунуті наступні вимоги Надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівник Учасника пройшов перевірку знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок у посадових осіб і спеціалістів підприємств, згідно з наказом Мінистерства енергетики № 476 від 21.07.2017 р 2 Про затвенрдження правил улаштування електроустановок" є визначення ,що електроустановка це - Комплекс взаємопов’язаних машин, апаратів, ліній та допоміжного обладнання (разом з будівлями і приміщеннями, в яких їх установлено), призначених для виробництва, трансформації, передавання, розподілу електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії. Електроустановки за умовами електробезппеки розділяють на електроустановки до 1 кВ і електроустановки понад 1 кВ (за діючим значенням напруги).Яким чином кейтерінгова компанія має відношення до циї правил? Як буде впливати посвідчення,на якість харчування. Просимо прибрати цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:06
Шановний Замовник в ТД є вимога Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, пакувальників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною. законом не заборонено,щоб працівник мав свій спецодяг, також не має чітких вимог до кейтерінгових компаній закупати його централізовано. А якщо підприємство закупає, то немає в видаткових накладних розмежування між одягом пакувальника та вантажника. Просимо прибрати цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:54
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Шановний Замовник У складі пропозиції учасник повинен надати копію чинного договору (укладеного в період 2024-2025 років) з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача. Ми як кейтерінгова компанія зацікавлені в збереженні навколишнього середовища. Тому своїми силами встановлюємо, чистимо сепаратори, не застосовуємо підрядників. Маємо сертифікат екологічного контроля, а також програми передумови. Просимо видалити або змінити цю вимогу,тому що в тендері зможуть прийняти участь тільки ті підприємства, які мають договори з сторонніми організаціями
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 12:59
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі технолога, необхідно надати наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра за спеціальністю «Харчові технології», а також надати свідоцтво щодо успішного закінчення технологом учасника курсу навчання "Розроблення систем управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог ISO 22000:2018 та підготовка до сертифікації".. шановний Замовник,ця вимога розглядалась в антимонопольному комітеті. Просимо видалити або зміними цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
У складі пропозицій надати результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів. Чому не 30,20,40,15? ніяка нормативна документація не вказує, скільки повинно бути змивів. Просимо змінити формулювання, не вказувати кількість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 13:11
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Учасник повинен надати у складі пропозиції звіт про аудит (виданий Учаснику), сфера аудиту – стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. У вказаному звіті повинно бути вказано ціль аудиту – підтвердження відповідності системи менеджменту об’єкта аудиту вимогам критерії аудиту. Також має вказуватися оцінка ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій ціль аудиту для кожного підприємства різна і визначається індивідуально. Щодо зазначення оцінки ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій, то дана вимога абсурдна, оскільки вона відноситься лише до тих звітів які мають зауваження, якщо ж після проведення звіту таких зауважень не було, то і коригувальних дій немає. Встановлення даної вимоги Замовником явно свідчить про написання тендерної документації «під свого постачальника» та не допускання до участі в тендері інших потенційних учасників. Чим порушується умова конкретності та прозорості публічних закупівель. Таким чином, вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, шляхом виключення дискримінаційних вимог,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
вимоги документації
Дата подання: 10 березня 2025 20:49
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:07
Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий Учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році)" Встановивши зазначену вимогу, замовник обмежив коло потенційних учасників лише тими, які мають в наявності такий акт, виданий саме у 2023 році, що є дискримінаційним
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Замовником уважно вивчена інформація зазначена Вами. Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо освіти технолога
Дата подання: 13 березня 2025 20:30
Дата відповіді: 14 березня 2025 14:22
Шановний Замовнику! Вами були внесені зміни стосовно освіти технолога. Питання перше, чим Замовник керується, щодо саме вищої освіти. На нашому підприємстві є технолог з дипломом молодшого спеціаліста, даною вимогою ви порушуєте наші права як учасника. Питання друге, ви дуже звузили спеціальність. Технологія і організація громадського харчування, саме так написано в дипломі нашого спеціаліста, така спеціальність для кейтерингових послуг вашому закладу, не підходить? Вимагаємо внести зміни в даному пункті, а саме не вказувати рівень освіти та вказати спеціальність більш загально, наприклад: в сфері харчування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Інформуємо, що Замовник у своїй діяльності керується чинними нормативними актами. Що стосується Вашого першого питання це - ЗУ «Про вищю освіту». Відповідно до даного документу, диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра. Молодший бакалавр є відповідним ступенем вищої освіти. Але враховуючи Ваше занепокоєння в тендерну документацію будуть внесені зміни. Стосовно другого питання Вашого звернення повідомляємо Вам, що навпаки, після внесення змін, Замовник розширив коло потенційних учасників, коли додав нове формулювання щодо спеціальності технолога. Станом на дату проведення торгів нормативним документом, який регламентує перелік галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, є зокрема постанова КМУ від 29.04.2015 № 266. Навчання здійснюється за кодом і найменуванням спеціальності G13 Харчові технології - інших не передбачено. Зважаючи на попередні звернення, Замовником були внесені відповідні зміни. Враховуючи Ваше прохання ми додамо освітню спеціальність «Технологія і організація громадського харчування» в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-07-007413-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ", Код ЄДРПОУ:36184988
Дата подання: 11 березня 2025 18:12
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог в Тендерній документації за предметом закупівлі: кейтерингові послуги (харчування для хворих)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2025 19:34
Рішення від 13.03.2025 №3896.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 19:33
Рішення від 19.03.2025 №4298.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 16:57
Номер скарги: UA-2025-03-07-007413-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2765310029
Дата подання: 04 квітня 2025 18:11
ФОП Дженджера Оксана Петрівна код 2765310029 03179, м. Київ, вул. М. Ушакова 20-А, 067-441-08-87 № 1 від 04.04.2025 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА код ЄДРПОУ: 2765310029 Адреса: Україна, 03179, місто Київ, вулиця Ушакова Миколи, будинок 20А, квартира 137 Замовник: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» код ЄДРПОУ: 05493562 Адреса: Україна, 03038, м. Київ, вул. Амосова, буд.6 Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-007413-a СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-007413-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА (надалі за текстом – ФОП ДЖЕНДЖЕРА О.П.) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги (харчування для хворих). За результатами розгляду, пропозиція ФОП ДЖЕНДЖЕРА О.П. була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне – « Учасник у складі пропозиції повинен був надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно додатку 1.1. до тендерної документації), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис. У складі тендерної пропозиції Учасником надано технологічні картки №39 «Тефтеля куряча» та №132 «Рибна котлета в яких відсутня інформація щодо технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (смак та запах страви). Пункт 43 Особливостей визначає відсутність відомостей або документації у складі тендерної пропозиції, які передбачає тендерна документація, як невідповідність. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак дія цієї норми не поширюється на такі випадки, як: відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Зазначені вище невідповідності належать до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. За таких умов, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА» (код ЄДРПОУ 2765310029) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-03-07-007413-a. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1.Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА» (Код ЄДРПОУ 2765310029), з підстав передбачених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відхилення тендерної пропозиції у порядку та строки регламентовані нормами чинного законодавства..» Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в переліку «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 та додатку 1.1 до тендерної документації; Згідно п.2 додатку 1 до тендерної документації: 16.У складі пропозиції надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно додатку 1.1 до тендерної документації), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис. У складі тендерної пропозиції надано усі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією та відповідають її вимогам. Надано файли: «21 Тех.карти.pdf» на 125 сторінках, «тех.карт 2.pdf» на 14 сторінках, «Тех.карти 2 (1) .pdf» на 8 сторінках «Техн. карти 3.pdf» на 3 сторінках, в якому знаходяться технологічні карти запропонованих страв та містять вичерпну інформацію, яка вимагалася замовником, включаючи смак та запах. Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих критеріїв, за якими має бути включена та яким має відповідати інформація у технологічні карти стосовно смаку та запаху. Тобто всі вимоги замовника виконані повною мірою. Крім того, в складі тендерної пропозиції надана довідка від 17.03.2025 року з вих.№32, якою підтверджено спроможність виконати поставлене завдання та підтверджено відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предметам закупівлі, викладеним у додатку 1.1. (файл: «38 Кваліфікаційні та інше», стор.6) Отже, Тендерна пропозиція ФОП ДЖЕНДЖЕРА О.П. була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №1 від 31.03.2025 року. Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ДЖЕНДЖЕРИ ОКСАНИ ПЕТРІВНИ та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додаток: 1. Копія протоколу №1 від 31.03.2025 року на 2 арк. З повагою, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕП ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2025 15:33
рішення від 08.04.2025 № 5496.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 15:32
рішення від 16.04.2025 № 6058.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 12:36

Документи подані скаржником

11 березня 2025 17:50
Скарга.pdf
11 березня 2025 17:50
Скарга.doc
11 березня 2025 17:50
3. Глава 1.1 ПУЕ-2014.pdf
11 березня 2025 17:53
Електронний підпис

Документи подані замовником

17 березня 2025 11:40
ПРОТОКОЛ від 14.03.2025.docx
17 березня 2025 11:40
Протокол від 12.03.2025р.pdf
17 березня 2025 11:40
ТД.doc
17 березня 2025 11:40
Клопотання (пояснення).docx
17 березня 2025 11:40
ПРОТОКОЛ від 12.03.2025.docx
17 березня 2025 11:40
ТД у редакції від 12.03.2025р.doc
17 березня 2025 11:40
ПРОТОКОЛ від 14.03.2025.pdf
17 березня 2025 11:40
Клопотання (Пояснення).pdf
17 березня 2025 11:40
ТД у редакції від 14.03.2025р.doc

Документи подані скаржником

04 квітня 2025 18:08
Протокол розгляду (1).pdf
04 квітня 2025 18:08
Скарга.docx
04 квітня 2025 18:09
Електронний підпис

Документи подані замовником

10 квітня 2025 14:08
21 Тех.карти.pdf
10 квітня 2025 14:08
тех.карт 2.pdf
10 квітня 2025 14:08
Пояснення.docx
10 квітня 2025 14:08
Пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

08 квітня 2025 15:32
рішення від 08.04.2025 № 5496.pdf
21 квітня 2025 12:36
рішення від 16.04.2025 № 6058.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" 4 567 936,00
UAH
2 799 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД" 4 800 238,00
UAH
2 800 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 13:17
Електронний підпис
28 березня 2025 13:16
довідка пояснення.pdf
27 березня 2025 18:53
Електронний підпис
27 березня 2025 18:50
25 Лист ДСНС.pdf
27 березня 2025 18:50
26витяг пожежна безпека.pdf
27 березня 2025 18:50
20 Протокол ОП.pdf
27 березня 2025 18:50
19 Посвідчення ОП.pdf
27 березня 2025 18:50
24 Сан. книги нові.pdf
27 березня 2025 18:50
18 Накази + повідомлення.pdf
27 березня 2025 18:50
Наявність персоналу.pdf
27 березня 2025 18:50
8 Аналог.догов.12 міс.pdf
27 березня 2025 18:50
32Лист118 (1).pdf
27 березня 2025 18:50
Довідки МТБ.pdf
27 березня 2025 18:50
3техпаспорт Пежо.pdf
27 березня 2025 18:50
3техпаспорт Пежо.pdf
27 березня 2025 18:50
1Договір оренди Київ.pdf
27 березня 2025 18:50
0 ДУ оренда.pdf
25 березня 2025 13:13
Електронний підпис
18 березня 2025 19:13
Електронний підпис
18 березня 2025 19:13
Електронний підпис
18 березня 2025 19:12
31 ISO 28000.PDF
18 березня 2025 19:12
8 Аналог.догов.12 міс.pdf
18 березня 2025 19:12
32Лист118 (1).pdf
18 березня 2025 19:12
5Потужності Салютна 2631.pdf
18 березня 2025 19:12
34 Термоси.pdf
18 березня 2025 19:12
11Атестат_сфера_НОВИЙ (1).pdf
18 березня 2025 19:12
4тех. паспорт рено.pdf
18 березня 2025 19:12
тех.карт 2.pdf
18 березня 2025 19:12
35 Висновок тара.pdf
18 березня 2025 19:12
30 Звіт аудит (1).PDF
18 березня 2025 19:12
9Копія паспорт код_merged.pdf
18 березня 2025 19:12
16 22002 ISOTS.pdf
18 березня 2025 19:12
23 22000_нов. (1) (1).pdf
18 березня 2025 19:12
22 Пр.Дог..pdf
18 березня 2025 19:12
24 Сан. книги нові.pdf
18 березня 2025 19:12
10Витяг Виписка.pdf
18 березня 2025 19:12
20 Протокол ОП.pdf
18 березня 2025 19:12
інші документи (3).pdf
18 березня 2025 19:12
19 Посвідчення ОП.pdf
18 березня 2025 19:12
17Дослідженя змивів.pdf
18 березня 2025 19:12
13 ISO 14001 (1).pdf
18 березня 2025 19:12
21 Тех.карти.pdf
18 березня 2025 19:12
27 Свідоцтво Воронова.pdf
18 березня 2025 19:12
18 Накази + повідомлення.pdf
18 березня 2025 19:12
12 ISO 9001.pdf
18 березня 2025 19:12
Тех.карти 2 (1).pdf
18 березня 2025 19:12
3техпаспорт Пежо.pdf
18 березня 2025 19:12
1Договір оренди Київ.pdf
18 березня 2025 19:12
26витяг пожежна безпека.pdf
18 березня 2025 19:12
Техн. карти 3.pdf
18 березня 2025 19:12
14Акт НАССР.pdf
18 березня 2025 19:12
6Витяг потужності рено.pdf
18 березня 2025 19:12
0 ДУ оренда.pdf
18 березня 2025 19:12
29 Диплом Воронова.pdf
18 березня 2025 19:12
15 Витяг ЄДР 14.03.pdf
18 березня 2025 19:12
33 Висновок НЕРЖ 2023.pdf
18 березня 2025 19:12
28 цінова пропозиція (7).pdf
18 березня 2025 19:12
37 Технічні нові.pdf
18 березня 2025 19:12
8 Аналог.догов.12 міс.pdf
18 березня 2025 19:12
32Лист118 (1).pdf
18 березня 2025 19:12
4тех. паспорт рено.pdf
18 березня 2025 19:12
24 Сан. книги нові.pdf
18 березня 2025 19:12
20 Протокол ОП.pdf
18 березня 2025 19:12
19 Посвідчення ОП.pdf
18 березня 2025 19:12
18 Накази + повідомлення.pdf
18 березня 2025 19:12
3техпаспорт Пежо.pdf
18 березня 2025 19:12
Довідки МТБ.pdf
18 березня 2025 19:12
1Договір оренди Київ.pdf
18 березня 2025 19:12
26витяг пожежна безпека.pdf
18 березня 2025 19:12
0 ДУ оренда.pdf
18 березня 2025 19:12
Наявність персоналу.pdf

Публічні документи

23 квітня 2025 16:41
Електронний підпис
23 квітня 2025 16:24
Електронний підпис
22 квітня 2025 15:34
Електронний підпис
22 квітня 2025 15:34
МВС_Мануйлова_17.04.2025.zip.p7s
22 квітня 2025 15:34
МВС_Солодкий_17.04.2025.zip.p7s
22 квітня 2025 15:34
Довідка (торгівля).pdf.p7s
22 квітня 2025 15:34
Довідка НАЗК Хілінг.zip.p7s
22 квітня 2025 15:34
ВИТЯГ ПЛАТНИК ПДВ.pdf.p7s
22 квітня 2025 15:33
Статут.pdf.p7s
22 квітня 2025 15:32
Довідка (торгівля).pdf
22 квітня 2025 15:32
ВИТЯГ ПЛАТНИК ПДВ.pdf
22 квітня 2025 15:32
Статут.pdf
22 квітня 2025 15:32
МВС_Мануйлова_17.04.2025.zip
22 квітня 2025 15:32
МВС_Солодкий_17.04.2025.zip
22 квітня 2025 15:32
Довідка НАЗК Хілінг.zip
22 квітня 2025 15:32
Довідка НАЗК Солодкий.zip
22 квітня 2025 15:32
Витяг Хілінг Фуд 26.11.2024.pdf
04 квітня 2025 10:14
Електронний підпис
18 березня 2025 14:58
Електронний підпис
18 березня 2025 14:56
2.1. Меню 4х 17.03.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
9. ВИТЯГ ПЛАТНИК ПДВ.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
8. паспорт Постайчук.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.2. Ціни.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.4 ГЛ транспорт.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
22. Субпідрядник.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
26.3. Переклад додатку 7.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
28.2. 20 змивів.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
38. Довідка МТБ.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
41.3. Апаткіна Т_ Т_ (3).pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
41.3. Івашко.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
33.1. Сертифікат ДСТУ 4281.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.8 ГЛ 1 година.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.7 ГЛ розвантаження.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
7. Статут.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
9. код Постайчук.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
5.3. Специфікація.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
2.1. Меню 4х.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
2.2. ГЛ.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
2.2. Меню 3х.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
2.2. Меню 3х 17.03.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
4. П.47.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
3. Специфікація.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
2. Меню.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
5.5. ГЛ якість сировини.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.3. Різноманітність.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.6 ГЛ заміна.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
18.9 ГЛ графік доставки.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
28. 05.10.24. Змиви на БГКП.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
28.1. 20 змивів.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
33. Сертифікат ISO 28000.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
41.1. Медична Присяжнюк.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
41.3 Медична Ганусова.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
41. Медична Іванчик.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
60. П.45.pdf.p7s
18 березня 2025 14:56
63. Декларація МТБ.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
5.4. Згода з додатком 1.1..pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
43. Жироуловлювач.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
41. Медична Циманович.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
43.1. ДУ жиріки.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
41.6. Форма (спецодяг).pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
41.3. Андронатій Ю_В_ (3).pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
37. Технолог.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
18. ГЛ меню.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
18.10 ГЛ тара.pdf.p7s
18 березня 2025 14:55
2.1. ГЛ.pdf.p7s
18 березня 2025 13:21
МТБ.pdf
18 березня 2025 13:21
Працівники.pdf
18 березня 2025 13:21
Досвід.pdf
18 березня 2025 13:21
9. ВИТЯГ ПЛАТНИК ПДВ.pdf
18 березня 2025 13:21
18.9 ГЛ графік доставки.pdf
18 березня 2025 13:21
2.2. ГЛ.pdf
18 березня 2025 13:21
41. Медична Іванчик.pdf
18 березня 2025 13:21
5.5. ГЛ якість сировини.pdf
18 березня 2025 13:21
18.5 ГЛ нанесення на тару.pdf
18 березня 2025 13:21
60. П.45.pdf
18 березня 2025 13:21
16. Згода персоналні дані.pdf
18 березня 2025 13:21
33. Сертифікат ISO 28000.pdf
18 березня 2025 13:21
41.3. Апаткіна Т_ Т_ (3).pdf
18 березня 2025 13:21
7. Статут.pdf
18 березня 2025 13:21
38. Довідка МТБ.pdf
18 березня 2025 13:21
5.4. Згода з додатком 1.1..pdf
18 березня 2025 13:21
28.1. 20 змивів.pdf
18 березня 2025 13:21
2. Меню.pdf
18 березня 2025 13:21
2.1. ГЛ.pdf
18 березня 2025 13:21
18.7 ГЛ розвантаження.pdf
18 березня 2025 13:21
41.6. Форма (спецодяг).pdf
18 березня 2025 13:21
18.3. Різноманітність.pdf
18 березня 2025 13:21
22. Субпідрядник.pdf
18 березня 2025 13:21
18.4 ГЛ транспорт.pdf
18 березня 2025 13:21
18.8 ГЛ 1 година.pdf
18 березня 2025 13:21
5.3. Специфікація.pdf
18 березня 2025 13:21
41.3. Івашко.pdf
18 березня 2025 13:21
3. Специфікація.pdf
18 березня 2025 13:21
43. Жироуловлювач.pdf
18 березня 2025 13:21
41.3 Медична Ганусова.pdf
18 березня 2025 13:21
2.1. Меню 4х.pdf
18 березня 2025 13:21
25.1. Наказ на потужності.pdf
18 березня 2025 13:21
26.3. Переклад додатку 7.pdf
18 березня 2025 13:21
2.2. Меню 3х.pdf
18 березня 2025 13:21
18.6 ГЛ заміна.pdf
18 березня 2025 13:21
41.3. Андронатій Ю_В_ (3).pdf
18 березня 2025 13:21
28.2. 20 змивів.pdf
18 березня 2025 13:21
63. Декларація МТБ.pdf
18 березня 2025 13:21
18.10 ГЛ тара.pdf
18 березня 2025 13:21
2.2. Меню 3х 17.03.pdf
18 березня 2025 13:21
41.5. охорона праці ХІЛІНГ.pdf
18 березня 2025 13:21
35.3. Акт ДПСС стара форма.pdf
18 березня 2025 13:21
2.1. Меню 4х 17.03.pdf
18 березня 2025 13:21
18. ГЛ меню.pdf
18 березня 2025 13:21
8. Витяг Хілінг Фуд 26.11.2024.pdf
18 березня 2025 13:21
1. Тендерна пропозиція 3х.pdf
18 березня 2025 13:21
33.1. Сертифікат ДСТУ 4281.pdf
18 березня 2025 13:21
28. 05.10.24. Змиви на БГКП.pdf
18 березня 2025 13:21
1. Тендерна пропозиція 4х.pdf
18 березня 2025 13:21
18.2. Ціни.pdf
18 березня 2025 13:21
41.1. Медична Присяжнюк.pdf
18 березня 2025 13:21
4. П.47.pdf
18 березня 2025 13:21
37. Технолог.pdf
18 березня 2025 13:21
43.1. ДУ жиріки.pdf
18 березня 2025 13:21
41. Медична Циманович.pdf

Конфіденційні документи

18 березня 2025 13:21
9. код Постайчук.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація: персональні дані (код)

18 березня 2025 13:21
8. паспорт Постайчук.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація: персональні дані (паспорт)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Підтверджую

Працівники.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Підтверджую

Досвід.pdf

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

МТБ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
Відхилено
2 799 000,00
UAH
31 березня 2025 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 16:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 березня 2025 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
Переможець 2 800 000,00
UAH
21 квітня 2025 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 17:44

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до листа роз’яснення від 03.09.2024 № 3323-04/65721-06 "Щодо технічної реалізації кваліфікаційних критеріїв в ЕСЗ та питання аномально низької ціни". ДП “ПРОЗОРРО” технічно реалізувало чергову частину електронної тендерної документації – кваліфікаційні критерії. Відтак з 30.07.2024 у тестовому режимі замовникам надана можливість розміщення інформації щодо кваліфікаційних критеріїв шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. При цьому звертається увага замовників, що даний функціонал матиме обов'язковий характер. При цьому слід врахувати, що згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок) у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. При заповненні учасником електронних полів допущенні невідповідності, не завантажені, саме в електронні поля, інформація, що вимагалась Замовником. Тому просимо з метою усунення невідповідностей додатково оприлюднити інформацію, що вимагалась від учасника при заповненні електронних полів відповідно до вимог, що висувались Замовником (інформація щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації; Наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

31 березня 2025 14:39
Електронний підпис
31 березня 2025 14:09
Протокол розгляду.pdf
24 березня 2025 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 березня 2025 13:41
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних в якому не вірно зазначено дату народження особи уповноваженої на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження оновленого документу з виправленнями. Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

21 квітня 2025 14:31
Довідка НАЗК
21 квітня 2025 14:31
Електронний підпис
21 квітня 2025 13:54
Протокол розгляду.pdf
31 березня 2025 14:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2025 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
2 800 000,00
UAH
Документи

Документи

21 квітня 2025 14:31
Довідка НАЗК
21 квітня 2025 14:31
Електронний підпис
21 квітня 2025 13:54
Протокол розгляду.pdf
31 березня 2025 14:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2025 16:58
ДУ №1.pdf зміни до договору
01 травня 2025 16:57
Електронний підпис укладений
01 травня 2025 16:55
Договір 13ПХ.pdf укладений
01 травня 2025 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Зменшення ціни за одиницю послуги в зв’язку з чим зменшення орієнтовну вартість Договору на 50.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 13ПХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML