Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горох
Очікувана вартість
50 750,00 UAH
UA-2025-03-07-006623-a 5bd52c8eb3b44b3c9d0f753556a9d880
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Касима

+380976658385
+380983274700
osvitagromadu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді, спорту та зовнішніх зв'язків Пісківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41089661
Місцезнаходження: 07820, Україна , Київська обл., селище Пісківка, ВУЛИЦЯ ДАЧНА, будинок 66
Контактна особа: Антон Касима
+380976658385, +380983274700
osvitagromadu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок закладів. Строки поставки товару: не більше одного календарного дня після отримання заявки від Замовника.
Графік завозу продукції: тричі на тиждень з 8:00 до 15:00 години, якщо узгоджений Сторонами день поставки припадає на святковий чи вихідний день поставка здійснюється на наступний робочий день (або в інший робочий день що визначений за домовленістю сторін).

Приймається товар – Горох (морожений)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07820, Україна, Київська область, с-ще Пісківка, С-ще Пісківка: вул.Шкільна, 33, вул.Ніни Сосніної, 12А, вул.Шевченка, 2а, вул.Дачна, 60, вул..Шкільна, 35; 07822 с. Мигалки: вул.Покровська, 2б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі накладних протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

07 березня 2025 13:05
ЗПП Проєкт договору горох.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Колір Можливі значення:
  • жовтий
  • Відповідність ДСТУ 7701 Так
    Ґатунок Можливі значення:
  • перший
  • Вид Можливі значення:
  • колотий
  • Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 10 березня 2025 16:06
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: відпала потреба у зв’язку з невірним визначенням профілю товару, що технічно виправити неможливо.
    Документи:
    10 березня 2025 16:08
    Електронний підпис
    10 березня 2025 16:06
    Протокол УО №65 ВІДМІНА.docx