Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (послуги з технічного обслуговування обладнання системи контролю доступу та відеоспостереження)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2025-03-07-004477-a d15f647b30ba4453a053d4956247a602
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Сігалов

+380442561070 o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олег Сігалов
+380442561070
o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2025 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2025 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2025 14:31
Початок аукціону: 19 березня 2025 14:31
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання системи контролю доступу та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2025 11:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 11:32
Оголошення (спрощена) вимоги та проект договору ТО СКДВ 2025.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Державна таємниця
Дата подання: 12 березня 2025 10:34
Дата відповіді: 13 березня 2025 09:19
Доброго дня. Для виконання данного обслуговування чи достатня наявність чинного допуску до державної таємниці у головних працівників виконавця чи ця вимога стосується всіх працівників учасника котрі будуть обслуговувати обладнання.Дякую.
Відповідь: Ця вимога стосується працівників, що будуть здійснювати обслуговування СКДВ, зокрема тих, що здійснюють налаштування системи відеоспостереження під управлінням ПЗ Milestone XProtect та налаштування систем контролю доступу та відеоспостереження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2025 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" 999 999,96
UAH з ПДВ
749 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2025 17:09
Електронний підпис
17 березня 2025 17:09
Електронний підпис
17 березня 2025 17:05
Електронний підпис
17 березня 2025 17:05
Електронний підпис
17 березня 2025 15:08
Електронний підпис
17 березня 2025 15:08
Електронний підпис
17 березня 2025 15:07
10. Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2025 15:07
22. Статут 2024.pdf
17 березня 2025 15:07
24. ВИПИСКА.pdf
17 березня 2025 15:07
2. Аналогічний договір.pdf
17 березня 2025 15:07
13. Довідка повідомлення.pdf
17 березня 2025 15:07
19. Проект договору.pdf

Публічні документи

25 березня 2025 16:49
Електронний підпис
25 березня 2025 16:48
2. Довідка ліцензування.pdf
25 березня 2025 16:48
Наказ 439 від 12.11.2024.pdf
25 березня 2025 16:48
Наказ 439 від 12.11.2024.pdf.asice
24 березня 2025 17:37
Електронний підпис
17 березня 2025 16:07
Електронний підпис
17 березня 2025 16:07
Електронний підпис
17 березня 2025 16:05
Електронний підпис
17 березня 2025 16:05
Електронний підпис
17 березня 2025 16:04
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 березня 2025 16:04
6. Довідка досвід.pdf
17 березня 2025 16:04
6. Довідка досвід.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
12. Строк дії пропозиції.pdf
17 березня 2025 16:04
7. Погодження з ттх.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
9. Лист підписант.pdf
17 березня 2025 16:04
16. ГЛ довкілля.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
15. ГЛ санкції.pdf
17 березня 2025 16:04
Довідки ПДВ.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
Іващенко Трудова книжка.pdf
17 березня 2025 16:04
Довіреність.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
11. Лист обробка даних.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
Довідки ПДВ.pdf
17 березня 2025 16:04
16. ГЛ довкілля.pdf
17 березня 2025 16:04
10. ГЛ допуск установа.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
11. Лист обробка даних.pdf
17 березня 2025 16:04
13. Об'єднання учасників.pdf
17 березня 2025 16:04
Посвідчення Омельченко.pdf
17 березня 2025 16:04
8. ГЛ АРМА.pdf
17 березня 2025 16:04
7. Погодження з ттх.pdf
17 березня 2025 16:04
18. ГЛ рф.pdf
17 березня 2025 16:04
10. ГЛ допуск установа.pdf
17 березня 2025 16:04
8. ГЛ АРМА.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
15. ГЛ санкції.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
19. Довідка ліцензування.pdf
17 березня 2025 16:04
Семченко Магістр Диплом.pdf
17 березня 2025 16:04
9. Лист підписант.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
наказ МВС від 01.07.2024.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
18. ГЛ рф.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
Довіреність.pdf
17 березня 2025 16:04
20. ГЛ врахування норм.pdf
17 березня 2025 16:04
14. Співвиконавці.pdf
17 березня 2025 16:04
Трудова книжка Лепеха.pdf
17 березня 2025 16:04
22. ГЛ допуск працівники.pdf
17 березня 2025 16:04
14. Співвиконавці.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
Семченко Трудова книжка.pdf
17 березня 2025 16:04
17. ГЛ місцезнаходження.pdf
17 березня 2025 16:04
Наказ МВС директор.pdf.asice
17 березня 2025 16:04
21. Довідка працівники.pdf
17 березня 2025 16:04
наказ МВС від 01.07.2024.pdf
17 березня 2025 16:04
Наказ МВС директор.pdf
17 березня 2025 16:04
20. ГЛ врахування норм.pdf.asice

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА"

ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА"
#40899537
Відхилено 749 998,00
UAH з ПДВ
24 березня 2025 11:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 11:36
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
#24521399
Переможець 749 999,00
UAH з ПДВ
25 березня 2025 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 13:28

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" не надано інформацію про підтвердження наявності кваліфікованих працівників саме згідно штатного розпису. 2. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник повинен мати кваліфікованих працівників, згідно штатного розпису необхідного рівня професійної кваліфікації, які будуть залучені до надання Послуг, які мають необхідні знання та досвід у виконані даних робіт. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, документи та/або інформацію що підтверджує наявність працівників в учасника саме у штаті, згідно штатного розпису.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Учасником Державна установа "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" не надано копію документу дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки, що надається уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. (зі змінами), а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та/або роботи верхолазні та скелелазні, та/або верхолазні роботи та промисловий альпінізм. 2. Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник повинен надати копію документу дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки, що надається уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. (зі змінами), а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та/або роботи верхолазні та скелелазні, та/або верхолазні роботи та промисловий альпінізм*. * У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи не видаються, надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів.. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, копію документу дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки, що надається уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. (зі змінами), а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та/або роботи верхолазні та скелелазні, та/або верхолазні роботи та промисловий альпінізм.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
#24521399
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2025 14:12
Додугода № 1 від 16.04.2025 до договору № 265 від 27.03.2025.pdf зміни до договору
16 квітня 2025 14:10
Електронний підпис укладений
27 березня 2025 08:58
Договір №265 від 27.03.2025.pdf укладений
27 березня 2025 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі,
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного обслуговування обладнання системи контролю доступу та відеоспостереження 9 послуга 74 999,90
UAH