Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
15 400 000,00 UAH
UA-2025-03-07-003661-a ● 68ea697d2b1d44bba216d959a37b5930
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Контактна особа: |
Середа Ірина 380445299594 plankmkltender12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 15:52 |
Очікувана вартість: | 15 400 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103375 послуга
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2025 09:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2025 09:53 |
Перелік змін_1.docx | |
07 квітня 2025 09:52 |
Нова_ред_04_04_25Додаток_2_документи_та_інформація_.docx | |
07 квітня 2025 09:52 |
Нова_ред_04_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx | |
07 квітня 2025 09:52 |
Нова ред (від 04.04.25) ТД кейтерінг.docx | |
27 березня 2025 15:25 |
Перелік змін.docx | |
27 березня 2025 15:25 |
Нова ред. Додаток_5_Документи_переможця.docx | |
27 березня 2025 15:24 |
Нова ред. Додаток № 4 ПРОЕКТ Договору.docx | |
07 березня 2025 11:06 |
Додаток 3.1 картка розкладка.xlsx | |
07 березня 2025 11:06 |
Додаток_№1_Цінова.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 10:50
Дата відповіді: 12 березня 2025 20:05
Шановний Замовник .Додаток 2 містить вимогу
результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 10-ти змивів. Ніяким Законом та нормативною документацією не передбачено кількість змивів. Встановлюючи кількість 10 штук ви свідомо обмежуєте коло учасників і прописуєте документацію під того учасника, в кого є 10 змивів. Посимо змінити трактування без зазначення кількості
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,Інформуємо Вас, що 11.03.2025 об 18:46. ID: UA-2025-03-07-003661-a.c1 було зареєстровано подану Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД", зокрема, на обговорюваний Вами пункт. У разі встановлення порушень за вказаним пунктом тендерної документації Колегією АМКУ, Замовником будуть внесені відповідні зміни до умов Документації в цй частині. Про внесення змін, буде повідомлено на веб-порталі Уповноваженого органу.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 11:01
Дата відповіді: 12 березня 2025 20:06
Шановний Замовник
В додатку 2 є вимога надати
Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
Ми,, висловлюємо зацікавленість у участі в тендері на надання послуг харчування для медичних закладів. Однак, після ознайомлення з умовами тендеру, ми виявили вимогу щодо наявності медичної сестри з дієтичного харчування у нашому штаті.
Ми, як кейтерінгова компанія, забезпечуємо виконання меню, наданого замовником, і не займаємося складанням дієтичних раціонів. У зв'язку з цим, вважаємо цю вимогу дискримінаційною та недоречною для нашого виду діяльності.
Просимо вас надати роз'яснення щодо підстав для цієї вимоги та, за можливості, розглянути можливість її скасування або зміни для кейтерінгових компаній, які не займаються складанням дієтичних меню.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Інформуємо Вас, що встановлені вимоги є такими, що не обмежують учасників процедури закупівлі від участі у тендері.
Щодо меню
Дата подання: 10 березня 2025 18:26
Дата відповіді: 12 березня 2025 20:07
В меню, що представлено замовником є неточності, а саме:
1. Наявність каш з ячною крупою (ця крупа не дозволена згідно 931наказу) - понеділок обід (для гіпертрофії), вівторок обід - для гіпертрофії, п'ятниця вечеря (для гіпотрофії, нормотрофії, та гіпертрофії), субота обід (для гіпертрофії).
2. П'ятниця обід - нормотрія на обід 2 мясні страви, а саме "Бігос з гречкою та куркою" і "Котлета яловича (асорті) парова" - чи це не помилка?
3. Середа вечеря страва Котлета рибна парова - 0,500кг вихід порції - це не забагато для однієї порції м'ясної страви?
4. Вівторок обід відсутня перша страва "Суп Селянський з вершковим маслом" для дієти гіпотрофії та п'яниця обід "Суп з булгуром та рослинною олією" та неділя обід також відсутня перша страва для гіпотрофії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, інформуємо Вас, що тендерна документація містить лише орієнтовний перелік страв, їх обсяги.
Щодо одиниці виміру послуг
Дата подання: 07 квітня 2025 12:29
Шановний замовник.
В тендерної документації зазначається в якості одиниці виміру послуг - «порція».
При цьому в меню вимагається окремо розцінити вартість сніданку, обіду, полуденка та вечері, а також загальну вартість за день.
А ні в договорі, а ні в технічної специфікації не дається роз’яснення – що мається на увазі під «порція»? Це порція сніданку, порція обіду, порція полуденка та порція вечері? Чи це порція макаронів, каші, супу?
Звертаємо вашу увагу на те, що якщо в тендерній документації під терміном «порція» мається на увазі харчування пацієнтів за день – одиниця послуг при виконанні тендерних умов є неподільною. Тобто, при наданні послуг Виконавець зобов’язаний постачати саме «порції», а не окремо сніданок, окремо обід, окремо полуденок та вечерю – кількість сніданків, обідів, полуденків та вечерь – повинна бути однакова протягом дня – тоді це буде «порція».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-07-003661-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД", Код ЄДРПОУ:41744424
Дата подання: 11 березня 2025 18:46
Дата подання: 11 березня 2025 18:46
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2025 19:01
рішення від 13.03.2025 № 3914.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 19:01
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 21.03.2025 № 726.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 16:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4663.pdf
Дата публікації: 26 березня 2025 12:46
рішення від 25.03.2025 № 4663.pdf
Дата публікації: 28 березня 2025 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесено термін прийому пропозицій продовжено
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2025 09:56
Номер скарги: UA-2025-03-07-003661-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД", Код ЄДРПОУ:41744424
Дата подання: 28 березня 2025 18:44
Дата подання: 28 березня 2025 18:44
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2025 17:35
рішення від 01.04.2025 № 5012.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 17:34
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро