Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
С_25Т-234_34210000-2 – Кузови транспортних засобів
(Кузов фургон каротажного підіймача)
Очікувана вартість
4 678 758,00 UAH
UA-2025-03-07-002968-a ● c2ecc04909824c8987846024b990f4cd
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Ярослав ОЛІЙНИК +380675934180 yaroslav.oliinyk@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2025 11:42 |
Початок аукціону: | 18 березня 2025 11:42 |
Очікувана вартість: | 4 678 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34210000-2: Кузови транспортних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Кузов фургон каротажного підіймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, DDP склад Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 34211300-9 — Кузови вантажних транспортних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару/Послуг або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 10:44 |
Додаток 4 Проєкт Договору (3).docx | |
07 березня 2025 10:44 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23 (4).xlsx | |
07 березня 2025 10:44 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23 (4).xlsx | |
07 березня 2025 10:44 |
ТД С_25Т-234 Кузов-фургон каротажного підіймача.docx | |
07 березня 2025 10:44 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05 (5).xlsx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-07-002968-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:44357863
Дата подання: 01 квітня 2025 18:09
Дата подання: 01 квітня 2025 18:09
скарга
Вих. № 171 від 01.04.2025 року
До
Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІНО ТРАКС ТРЕЙД"
код ЄДРПОУ: 44357863
Адреса: 04073, Україна, місто Київ, вулиця Кирилівська, будинок 160а, кабінет 802
Замовник: Акціонерне товариство «Укргазвидобування»
код ЄДРПОУ: 30019775
Адреса: 04053, Шевченківський р-н, місто Київ, вулиця Кудрявська, будинок 26/28
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-002968-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-002968-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІНО ТРАКС ТРЕЙД" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015 34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача).
За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –
«Вимогами п. 4 частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації, визначено, що учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажують інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині).
На виконання вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати документ «*Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. (*Вимога не застосовується до учасників, які пропонують товар, країною походження (виробництва) якого є країна(-ни), які(-а) підпадають(-є) під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України)».
На вимогу щодо підтвердження запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника, Учасником надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), зокрема в даному сертифікаті не підтверджено проведення наглядового аудиту 1 року чинності з дати видачі 28 вересня 2023 року, що фактично не підтверджує дійсність сертифікату.
Відповідно до п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, виявлена невідповідність пропозиції учасника щодо необхідних Замовнику технічних, якісних та кількісних характеристик даного предмету закупівлі, не може бути усунена відповідно до п.43 Особливостей.
Підстава відхилення тендерної пропозиції - пункт 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "РІНО ТРАКС ТРЕЙД" процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо 34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача), С_25Т-234, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-002968-a, згідно пункту 44 Особливостей, а саме:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження усіх визначених тендерною документацією документів відповідно до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що зазначені в окремих додатках до цієї тендерної документації (далі – Перелік) в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів відповідно до вимог додатків до цієї тендерної документації), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Вимогами п. 4 частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації, визначено, що учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажують інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині).
На виконання вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати документ «*Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. (*Вимога не застосовується до учасників, які пропонують товар, країною походження (виробництва) якого є країна(-ни), які(-а) підпадають(-є) під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України)».
У складі тендерної пропозиції нами надано усі необхідні документи, які вимагалась тендерною документацією та відповідають її вимогам, в тому числі сертифікат № UA1.QMS.00082-23 зареєстрований в Реєстрі 28 вересня 2023 року дійсний до 27 вересня 2026 року (файл: «ISO 9001 (Maribol)»). Вказаним сертифікатам посвідчено систему управління якістю ТОВ «Мерібол» стосовно виробництва спеціальних та спеціалізованих автомобілів, надання послуг з ремонту обслуговування автомобільної техніки вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Даний Сертифікат повною мірою виконує вимоги тендерної документації, жодні інші документи до сертифікату замовником не вимагалися, а отже не є обов’язковими для їх надання в складі тендерної пропозиції.
Окремо варто зазначити, що жоден документ не є невід’ємною частиною цього сертифіката.
Окрім цього, Замовник, за потреби, міг скористатись можливістю отримання додаткових роз’яснень від учасника торгів, алгоритм якого передбачений п.43 Особливостей, що затверджені Постановою №1178 від 12.10.2022 року, проте не зробив цього.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №241 від 28.03.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІНО ТРАКС ТРЕЙД" та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №241 від 28.03.2025 року на 2 арк.
З повагою,
Директор ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» Даценко Денис Михайлович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2025 19:11
рішення від 03.04.2025 № 5230.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 19:11
інформація про перенесення розгляду скарги від 10.04.2025 № 895.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 17:45
інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 № 6183.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 11:31
Рішення від 18.04.2025 № 6183.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2025 14:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2025 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД |
4 545 000,00
UAH з ПДВ
|
4 545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАФТОАВТОМАТИКА" |
4 678 200,00
UAH з ПДВ
|
4 678 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД #44357863 |
Відхилено |
4 545 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 13:41
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАФТОАВТОМАТИКА" #00142970 |
Очікує рішення |
4 678 200,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 13:41
|