Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, робоча станція, стаціонарний ПК, планшетний ПК з захисним чохлом (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних)
Очікувана вартість
3 347 212,00 UAH
UA-2025-03-07-002655-a ● 080150f99f6e491dab7963784c6a3def
Спрощена закупівля
Період уточнень
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Т0330 |
Код ЄДРПОУ: | 38426944 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Лариса Москаленко +380682487420 tend4_36shvp@dsst.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2025 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 347 212,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 736,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
14 штука
Захищений ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Робоча станція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 штука
Стаціонарний персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 штука
Планшетний ПК з захисним чохлом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пункту п. 1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 календарних днів відповідно до поданих Замовнику Постачальником належним чином оформлених документів зазначених у п. 5.4 даного договору. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 10:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 10:34 |
Обгрунтування .docx | |
07 березня 2025 10:34 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 07 березня 2025 12:37
Дата відповіді: 07 березня 2025 16:35
Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати наступне: Для належного захисту інтересів Учасника щодо своєчасної оплати за даними торгами Замовник торгів повинен надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від Президента Україна або Кабінету Міністрів Україна або від Міністерства Фінансів Україна, що підтверджує право замовника проводити закупівлю та сплачувати за товар в рамках укладеного договору. Надати оригінал авторизаційного листа (листів) від казначейської служби України, яка б гарантували своєчасну оплату за поставлений товар в строки передбачені договором!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за приділену увагу до нашої закупівлі. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 р. № 215 "Про затвердження Положення про Державну казначейську службу України" Державна казначейська служба не несе відповідальності за зобов’язаннями Замовника щодо своєчасної оплати за поставлений товар. Крім того, Закон України "Про публічні закупівлі" не встановлює вимоги щодо отримання авторизаційних листів від Президента України, Кабінету Міністрів України для підтвердження правомірності закупівель та забезпечення гарантій оплати.
Фінансування закупівель здійснюється відповідно до бюджетного законодавства, а зобов'язання щодо своєчасної оплати регулюються укладеним договором , а саме в пункті IV проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) зазначений порядок здійснення оплати за даним державним контрактом (договором).
Враховуючи вищевикладене, вважаю за необхідне зазначити, що Ваше звернення позбавлене правового обґрунтування та не передбачає внесення змін в оголошення.
Фінансування закупівель здійснюється відповідно до бюджетного законодавства, а зобов'язання щодо своєчасної оплати регулюються укладеним договором , а саме в пункті IV проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) зазначений порядок здійснення оплати за даним державним контрактом (договором).
Враховуючи вищевикладене, вважаю за необхідне зазначити, що Ваше звернення позбавлене правового обґрунтування та не передбачає внесення змін в оголошення.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро