Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова (харчова)
Очікувана вартість
528 892,00 UAH
UA-2025-03-07-000727-a 4e206e5987d749a9af473a37d4b026f6
Запит (ціни) пропозицій    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Млавець Інна Анатоліївна

380891650502 MSinternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малостаросільський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 02004864
Місцезнаходження: 20720, Україна , Черкаська обл., Черкаський р-н, село Мале Старосілля, вулиця Виноградська, будинок 30
Контактна особа: Млавець Інна Анатоліївна
380891650502
MSinternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Постачальник (учасник-переможець) не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю (більш детально - розділ ХІІІ Договору).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18889 кілограм
Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20720, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Мале Старосілля, вул. Виноградська, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Продукції. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 березня 2025 09:16
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 3 percent
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 day
Форма забезпечення Можливі значення:
  • Гарантія фінансової установи
  • Іншій формі
  • розділ ХІІІ Договору Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання Можливі значення:
  • рання
  • Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 12 березня 2025 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 460 702,71
    UAH з ПДВ
    460 702,71
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "Романенко Володимир Іванович" 510 003,00
    UAH з ПДВ
    510 003,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "МАЗАНИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 525 114,20
    UAH з ПДВ
    525 114,20
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "Радченко Інна Володимирівна" 526 625,32
    UAH з ПДВ
    526 625,32
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    10 березня 2025 13:37
    Електронний підпис
    10 березня 2025 13:37
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 3 percent
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 day
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Форма забезпечення Гарантія фінансової установи
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    розділ ХІІІ Договору Так

    Публічні документи

    11 березня 2025 16:33
    Електронний підпис
    11 березня 2025 16:33
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 3 percent
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 day
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Форма забезпечення Іншій формі
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    розділ ХІІІ Договору Так

    Публічні документи

    11 березня 2025 19:29
    Електронний підпис
    11 березня 2025 19:29
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 3 percent
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 day
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Форма забезпечення Гарантія фінансової установи
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    розділ ХІІІ Договору Так

    Публічні документи

    11 березня 2025 15:46
    Електронний підпис
    11 березня 2025 15:46
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 3 percent
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 day
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Форма забезпечення Гарантія фінансової установи
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    розділ ХІІІ Договору Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
    #2833615076
    Переможець 460 702,71
    UAH з ПДВ
    12 березня 2025 09:08

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 12 березня 2025 09:08

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
    #2833615076
    460 702,71
    UAH з ПДВ
    Немає