Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлової будівлі (колишньої контори) під АЗПСМ з впровадженням енергозберігаючих заходів по вул. Центральна, 4 в с. Сергіївка Миргородського району Полтавської області (HEAL-W-RFQ-2.3.10)
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2025-03-06-014215-a ● 72efe32bfd434ab588a4a2c52b2b8748
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство охорони здоров'я України |
Код ЄДРПОУ: | 00012925 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Проскурін Микола Олексійович 380960435996 nproskurin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 17:00 |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Міжнародний банк реконструкції та розвитку (МБРР) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція нежитлової будівлі (колишньої контори) під АЗПСМ з впровадженням енергозберігаючих заходів по вул. Центральна, 4 в с. Сергіївка Миргородського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 червня 2025
—
28 лютого 2026
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 20:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 19:05 |
2. Креслення_HEAL-W-RFQ-2.3.10.zip | |
06 березня 2025 18:13 |
4. HEAL-W-RFQ-2.3.10_Serhiyivka_ФОРМИ.docx | |
06 березня 2025 18:13 |
1. HEAL-W-RFQ-2.3.10_Serhiyivka_Запит цінових пропозицій.pdf | |
06 березня 2025 18:13 |
3. HEAL-W-RFQ-2.3.10_ПЕСУ.pdf |
19 березня 2025 20:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2025 19:05 |
2. Креслення_HEAL-W-RFQ-2.3.10.zip
|
|||
06 березня 2025 18:13 |
4. HEAL-W-RFQ-2.3.10_Serhiyivka_ФОРМИ.docx
|
|||
06 березня 2025 18:13 |
1. HEAL-W-RFQ-2.3.10_Serhiyivka_Запит цінових пропозицій.pdf
|
|||
06 березня 2025 18:13 |
3. HEAL-W-RFQ-2.3.10_ПЕСУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Креслення
Дата подання: 19 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 19 березня 2025 20:08
Прохання додати до креслень розділ "Архітектурно будівельні рішення"
Відповідь: Архів "2. Креслення_HEAL-W-RFQ-2.3.10.zip" було доповнено файлом "Том 1 АБ.pdf" та перезавантажено в систему.
Щодо підтверджених зобов’язань
Дата подання: 25 березня 2025 21:14
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:22
Просимо надати роз’яснення щодо кваліфікаційного критерію «фінансова ситуація» у розумінні умов даного запиту цінових пропозицій. Просимо уточнити, які саме підтверджені зобов’язання беруться до уваги при виборі успішного підрядника.
Цей критерій застосовується лише до боргових (кредитних) відносин, які можуть бути в учасника та банку (або фінустанови)?
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію про те, що повинен надати учасник для підтвердження відповідності даного критерію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.2 «Фінансова ситуація» Додатку 1: «Кваліфікаційні критерії до Підрядника» Запиту ціновий пропозицій Учасник торгів має надати заповнені форми та всю необхідну інформацію за останні три (3) фінансові роки, шляхом заповнення форм, наведених у Додатку 3. «Форми цінової пропозиції», а саме форми FIN-1 з додатками, FIN-2, FIN-3 та FIN-4, відповідно до інструкцій/роз’яснень, зазначених в даних формах. У формі FIN-4 учасник торгів зазначає інформацію про свої поточні зобов’язання щодо всіх договорів, які їм було надано, або за якими було отримано лист про наміри або прийняття, або для договорів, для яких спливає строк виконання, але для яких ще не видано кваліфікованого повного свідоцтва про закінчення.
Щодо зазначення графи "Комісійні, винагороди, гонорари"
Дата подання: 25 березня 2025 22:13
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:02
Просимо надати роз’яснення щодо зазначення даних у графі "Комісійні, винагороди, гонорари" форми Цінової пропозиції підрядника. Дані виплати можуть зазначатись із урахуванням виконання зобов’язань учасника (переможця) щодо оплати спеціалістам, якими виконується певна робота (без залучення в штат учасника) та штатним працівникам за результатом виконання повного комплексу робіт. Чи дані виплати несуть за собою оплату інших сторін не трудових або цивільно-правових відносин?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п. 7. «Комісійні, винагороди, гонорари» форми Цінової пропозиції Підрядника Учасник вказує всіх субпідрядників, залучених Учасником до підготовки пропозиції та виконання договору, у разі його присудження, з метою, зокрема, дотримання вимог щодо прийнятності таких субпідрядників згідно пп. 6-12 Запиту цінових пропозицій.
Щодо надання інформації про наявність обладнання
Дата подання: 25 березня 2025 22:13
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:21
Умовами даної закупівлі визначено надання "адекватної інформації, яка чітко демонструє, що Підрядник має можливість задовольнити вимоги до основного обладнання для виконання Договору". Просимо уточнити, що у розумінні замовника є адекватною інформацією для підтвердження встановленому критерію вибору потенційного переможця? Чи достатньо буде надати консолідовану інформацію із переліком обладнання механізмів та інших матеріально-технічних об’єктів нерухомого майна, які будуть задіюватись при виконання робіт на об’єкті будівництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу на п. 19. "Технічна пропозиція" Запиту ціновий пропозицій:
"Технічна пропозиція
19. Підрядник повинен надати технічну пропозицію, яка містить виклад методів роботи, опис обладнання, персоналу, часовий графік та будь-яку іншу відповідну інформацію, достатньо детальний, щоб продемонструвати відповідність його пропозиції вимогам роботи та часу завершення."
Учасник торгів повинен у довільній формі поінформувати Замовника, що, пропозиція учасника торгів, надається з урахуванням виконання всіх вимог Замовника до досвіду, персоналу, фінансової спроможності, технічних характеристик і специфікацій матеріалів та обладнання, механізмів та інших матеріально-технічних об’єктів нерухомого майна, які будуть задіяні при виконання робіт на об’єкті будівництва виклавши це у "Форма технічної пропозиції" Додатку 3 "Форми Цінової Пропозиції" Запиту ціновий пропозицій
"Технічна пропозиція
19. Підрядник повинен надати технічну пропозицію, яка містить виклад методів роботи, опис обладнання, персоналу, часовий графік та будь-яку іншу відповідну інформацію, достатньо детальний, щоб продемонструвати відповідність його пропозиції вимогам роботи та часу завершення."
Учасник торгів повинен у довільній формі поінформувати Замовника, що, пропозиція учасника торгів, надається з урахуванням виконання всіх вимог Замовника до досвіду, персоналу, фінансової спроможності, технічних характеристик і специфікацій матеріалів та обладнання, механізмів та інших матеріально-технічних об’єктів нерухомого майна, які будуть задіяні при виконання робіт на об’єкті будівництва виклавши це у "Форма технічної пропозиції" Додатку 3 "Форми Цінової Пропозиції" Запиту ціновий пропозицій
Щодо погодження умов ПЕСУ
Дата подання: 25 березня 2025 22:30
Дата відповіді: 27 березня 2025 14:28
За умовами закупівлі визначено екологічні, ОБЖ та соціальні аспекти. При цьому зазначено, що ПЕСУ в повному обсязі надається в електронному вигляді окремими файлами. До умов даної закупівлі замовником додатково оприлюднено додатковий файл "3. HEAL-W-RFQ-2.3.10_ПЕСУ.pdf" (на 76 сторінках), в якому міститься повний текст
Плану екологічного і соціального управління.
У нас, як у потенційного учасника, виникло спірне питання відносно встановленої вимоги, на яке ми потребуємо відповіді. Чи повинен учасник, який є претендентом на виконання всього обсягу робіт, що є предметом даної закупівлі, надавати ПЕСУ власного виконання за для реалізації усіх аспектів за визначеним проектом будівництва чи достатньо надати погодження із затвердженим ПЕСУ за визначеним проектом (яке вже визначено замовником)?
Якщо необхідно надавати погодження із затвердженим ПЕСУ, надайте роз’яснення щодо форми його надання.
Якщо необхідно надавати ПЕСУ у власному виконанні, просимо уточнити, які аспекти та зміст має бути обов’язковим має бути у такому документі.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: План екологічного і соціального управління є складовою та невід'ємною частиною договору. Учасник - переможець конкурсу, з яким буде укладено договір, на початковому етапі робіт підготує власну уточнену версію ПЕСУ (ПЕСУ-П). Уточнення будуть вноситися за консультативної підтримки Замовника. Прикладом таких уточнень є розробка схеми будівельного майданчику, на якому потрібно позначити місця для тимчасового накопичення відходів, місця для зберігання обладнання та матеріалів, розташування тимчасових господарчих приміщень, зазначення контактних даних особи, яка відповідатиме за опрацювання скарг, тощо.
Щодо умов оплати
Дата подання: 26 березня 2025 12:38
Дата відповіді: 27 березня 2025 14:24
Шановний замовник, просимо внести уточнення або надати роз’яснення щодо умов закупівлі, в частині істотних умов договору (умов оплати за договором).
Відповідно до п.2.18 проект договору - авансовий платіж становить: 30 % від Акцептованої Суми Договору у валюті Договору та має бути сплачений Підряднику не пізніше ніж 14 днів після надання Підрядником прийнятної банківської гарантії авансового платежу та рахунку-фактури на відповідну суму. Для Підрядника, зареєстрованого в Україні, який вказав ціну своєї пропозиції у валюті іншій, ніж українська гривня, оплата буде здійснюватися в українських гривнях за курсом Національного банку України на дату виставлення рахунку від Підрядника. Авансовий платіж має бути повністю погашений Підрядником впродовж трьох місяців після отримання авансу. Підрядник повинен подати Звіт про використання авансового платежу.
Натомість в умовах оголошення зазначено: Подія - Підписання договору; Тип оплати - Аванс; Період, (днів) - 30; Тип днів - Календарні; Розмір оплати, (%) - 30.
Відповідно до п.39 проекту договору - платежі повинні бути скориговані на суму відрахувань авансових платежів та утримань. Замовник сплачує Підряднику суми, підтверджені Керівником Проєкту, протягом 28 (двадцяти восьми) днів з дати кожного підтвердження. Якщо Замовник затримує платіж, Підряднику сплачуються відсотки за прострочений платіж під час наступного платежу. Відсоткова ставка повинна відповідати переважаючій ставці комерційних кредитів для кожної з валют, в яких здійснюються платежі.
Натомість в умовах оголошення зазначено: Подія - Виконання робіт; Тип оплати - Пiсляоплата; Період, (днів) - 30; Тип днів - Календарні; Розмір оплати, (%) - 70.
Поросимо надати роз’яснення з цього приводу, якими умовами, при укладенні договору, буде керуватись замовник в частині строків оплати авансу та за результатом виконання робіт.
У разі встановлення невідповідності в частині невідповідності істотних умов договору, просимо внести відповідні зміни до умов закупівлі.
Дякуємо за коректну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться за процедурою та згідно документації Світового банку. Система електронних закупівель Prozorro не в повній мірі адаптована для відображення всіх вимог Запиту цінових пропозицій. Система Prozorro використовується винятково для публікації оголошення, розміщення тендерної документації Замовника, отримання пропозицій та інформування про статус закупівлі. Положення завантаженого Запиту цінових пропозицій, зокрема, умови оплати в проекті договору, мають переважну силу над інформацією, яка вказана в електронній системі закупівель.
Щодо неповноти інформації предмету Закупівлі, а саме у Відомості обсягу робіт до Тендерної документації Замовника
Дата подання: 26 березня 2025 13:59
Дата відповіді: 27 березня 2025 12:27
Просимо надати уточнення та внести зміни з приводу цього до тендерної документації, а саме до Відомості № 2: Обсяг робіт:
Загальнобудівельні роботи Розділ "Підлоги" ТИП 2
- поз.90,92 - відсутні відомості щодо видів та обсягів робіт, а саме поз. 90 - улаштування ізометрії з плівки поліетиленової, поз. 92 - улаштування стяжок цементних.
Відповідь: Зазначені позиції 90 та 92 у Відомості № 2: «Обсяг робіт» Запиту ціновий пропозицій позначені «***» через відсутність відомостей щодо видів та обсягів робіт у «Кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва», на основі якого формувалася Відомості № 2: «Обсяг робіт» Запиту ціновий пропозицій. Учасник торгів заповнює Відомість № 2: «Обсяг робіт» відповідно до зазначеної форми Запиту ціновий пропозицій № HEAL-W-RFQ-2.3.10. У разі виявлення додаткових робіт/матеріалів, під час реалізації договору, такі зміни будуть вноситись додатковими угодами з відповідним погодженням та покриті за рахунок коштів на покриття ризиків/непередбачуваних ситуацій.
Зміни до Запиту ціновий пропозицій з цього приводу вноситись не будуть.
Зміни до Запиту ціновий пропозицій з цього приводу вноситись не будуть.
Щодо уточнення інформації про надання ПЕСУ
Дата подання: 27 березня 2025 15:59
Дата відповіді: 27 березня 2025 17:28
Шановний замовник! Ми, як потенційний учасник, просимо надавати більш чіткі відповіді (роз’яснення) на запити, які мають відношення до умов даної закупівлі, зокрема вимог, які визначені запитом цінових пропозицій (спрощеної закупівлі) з метою подання пропозицій, які будуть вами прийматись до розгляду та оцінки.
Керуючись вашим роз’ясненням щодо Плану екологічного і соціального управління та вимоги про надання інформації за даним об’єктом (керуючись текстом запиту) хто повинен надавати свій план ЕСУ, лише підрядник чи учасник, яким надається пропозиція до кінцевого строку подання пропозицій.
Також просимо уточнити, що у вашому розумінні є надання ПЕСУ в повному обсязі надається в електронному вигляді окремими файлами.
Ваша відповідь є важливою для створення рівноправних умов усіх зацікавлених учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: План екологічного і соціального управління (ПЕСУ) є складовою частиною Запиту цінових пропозицій. Запит цінових пропозицій складається з трьох окремих електронних файлів, одним з яких є План екологічного і соціального управління. Ця редакція ПЕСУ буде додана в якості додатку до договору, який буде укладено за результатом процедури закупівель. ПЕСУ визначає обов’язкові вимоги, які мають бути дотримані під час проведення робіт і, відповідно, витрати щодо його виконання мають бути враховані в пропозиціях всіх учасників торгів. Учасник, чию пропозицію буде акцептовано та з яким буде укладено договір (Підрядник), на початку робіт за участі Замовника на початковому етапі робіт підготує уточнену версію ПЕСУ (ПЕСУ-П), яка буде обов’язковою для дотримання під час виконання договору.
Щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 06:54
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:50
Шановний Замовник, в п.1.4. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до Підрядника» зазначена наступна вимога: У разі відсутності вищезазначених сертифікатів, наявність внутрішньої політики та процедур для управління ESHS. Підрядник повинен заповнити Форму ESHS, наведену в Додатку 3, та додати дійсні сертифікати ESHS.
Просимо надати роз’яснення, у випадку коли учасник має дійсні сертифікати ISO 14001:2015; ISO 45001:2018, ISO 9001:2015, чи зобов’язаний він заповнювати Форму ESHS, наведену в Додатку 3 та подавати її в складі тендерної пропозиції? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, Підрядник повинен заповнити Форму ESHS, наведену в Додатку 3 Запиту ціновий пропозицій № HEAL-W-RFQ-2.3.10, та додати дійсні сертифікати ESHS.
Щодо роз’яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 07:38
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:55
Шановний Замовник, в п.1.5. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до Підрядника» зазначена наступна вимога: підрядник повинен надати відповідний кваліфікований персонал для заповнення посад, вказаних нижче у таблиці, на разі, мова йде про представника з питань охорони навколишнього середовища, здоров’я, безпеки (EHS) та з охорони праці.
Просимо надати роз’яснення, на якій посаді згідно Національного класифікатору України "Класифікатор професій" має перебувати представник з питань охорони навколишнього середовища, здоров’я, безпеки (EHS) та з охорони праці, щоб його кандидатуру було визнано прийнятною в контексті вимог цієї тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога про досвід не прив'язана доконкретних посад, які визначені у Національному класифікаторі України "Класифікатор професій". Запитуваний досвід повинен співвідноситися з роботою, яку фахівець буде виконувати для забезпечення вимог Плану екологічного і соціального управління.
Щодо роз’яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 08:14
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:52
Шановний Замовник, в підпункті «f» п. 26 Запиту цінових пропозицій, зазначена наступна вимога: цінові пропозиції повинні супроводжуватися відповідною довіреністю, що уповноважує підписанта на підписання та подання цінової пропозиції від імені Підрядника.
Просимо надати роз’яснення, в якій формі (проста, нотаріально посвідчена, рішення загальних зборів учасників тощо) має бути оформлена вище зазначена довіреність, щоб належним чином підтверджувала повноваження підписанта на підписання та подання цінової пропозиції від імені Підрядника? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Форма довіреності у довільній формі, з печаткою підприємства, якщо директор/керівний орган уповноважує відповідальну особу від підприємства подавати цінову пропозицію. Також, це може бути наказ підприємства, рішення загальних зборів, тощо. Нотаріального засвідчення довіренність не потребує.
Щодо роз’яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 11:28
Дата відповіді: 31 березня 2025 12:56
Шановний Замовник, в підпункті «f» п. 26 Запиту цінових пропозицій» зазначена наступна вимога: цінові пропозиції повинні супроводжуватися відповідною довіреністю, що уповноважує підписанта на підписання та подання цінової пропозиції від імені Підрядника.
Просимо надати роз’яснення, в якій формі має бути оформлена вище зазначена довіреність, щоб належним чином підтверджувала повноваження підписанта на підписання та подання цінової пропозиції від імені Підрядника. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Форма довіреності у довільній формі, з печаткою підприємства, якщо директор/керівний орган уповноважує відповідальну особу від підприємства подавати цінову пропозицію. Також, це може бути наказ підприємства, рішення загальних зборів тощо. Нотаріального засвідчення довіренність не потребує.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" |
378 651,41
USD з ПДВ
|
378 651,41
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" |
554 644,00
EUR з ПДВ
|
554 644,00
EUR з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВА" |
12 706 074,08
UAH з ПДВ
|
12 706 074,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПМП ІМПУЛЬС" |
13 191 030,00
UAH з ПДВ
|
13 191 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" #42697606 |
Очікує рішення |
378 651,41
USD з ПДВ
|
04 квітня 2025 17:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" #41503688 |
Очікує рішення |
554 644,00
EUR з ПДВ
|
04 квітня 2025 17:00
|
ТОВ "КВА" #39720797 |
Очікує рішення |
12 706 074,08
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 17:00
|
ПП "ПМП ІМПУЛЬС" #21254756 |
Очікує рішення |
13 191 030,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 17:00
|