Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2025-03-06-014140-a ● f20a7a6c476e45c6b7bd4f2efe3ac021
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Вебсайт: | http://khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Контактна особа: |
Павло Монастирський +30382764502 p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 15:04 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 15:04 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2025 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 17:13 |
Дод 2 - техвимоги до предмета закупівлі - зі змінами 1.docx | |
12 березня 2025 17:13 |
Дод 3 - проект договору зі змінами 1.docx | |
12 березня 2025 17:13 |
Дод 4-кваліф вимоги зі змінами 1.docx | |
12 березня 2025 17:13 |
Дод 7 - перелік - Переможець зі змінами 1.doc | |
12 березня 2025 17:12 |
Дод 6-перелік - Учасник - зі змінами 1.doc | |
12 березня 2025 17:12 |
Дод 1 - цінова пропозиція зі змінами 1.docx | |
12 березня 2025 17:12 |
ТД - послуги охорони зі змінами 1.doc | |
12 березня 2025 17:12 |
Дод 5 - Форма про учасника зі змінами 1.docx | |
12 березня 2025 17:12 |
Додаток до протоколу №46-зміни у ТД.pdf | |
11 березня 2025 17:53 |
Додаток до протоколу №43-зміни у ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк надання послуг
Дата подання: 10 березня 2025 09:55
Дата відповіді: 11 березня 2025 08:32
Доброго дня,
Відповідно до вимог ТД учасник повинен надати "розрахунок вартості послуг", для корректного розрахунку учасникам необхідно розуміти термін надання послуг, оскільки припис, що міститься в ТД "з наступного дня після підписання договору" не дає можливості потенційному учаснику зробити відповідний прорахунок, тим самим Замовник не дає учасникам всієї необхідної інформації, яка є необхідною для подачі тендерної пропозиції. Просимо зазначити чіткий термін надання послуг та кількість людино годин охорони для можливості учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерною документацією (додаток 2 до тендерної документації) передбачено вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку вартості послуг охорони. При цьому учасники визначають ціни на послуги, які вони пропонують надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат (страхування, податки і збори і т.п.), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Розрахунок вартості надання послуг охорони визначається від вартості надання послуг однією людиною за одну годину. А фактична сума оплати наданих послуг залежить від фактично відпрацьованих людино-годин на об’єкті та сум доплат за роботу в нічний час і святкові дні. Звертаю увагу учасника, що зазначена вимога розрахунку вартості послуг охорони передбачена пунктом 4.2 проєкту договору, який є додатком 3 до тендерної документації.
При формуванні тендерної документації взято до уваги комерційні пропозиції суб`єктів охоронної діяльності, які визначали вартість надання послуг з охорони із розрахунку вартості надання послуг однією людиною за одну годину.
Розрахунок вартості надання послуг охорони визначається від вартості надання послуг однією людиною за одну годину. А фактична сума оплати наданих послуг залежить від фактично відпрацьованих людино-годин на об’єкті та сум доплат за роботу в нічний час і святкові дні. Звертаю увагу учасника, що зазначена вимога розрахунку вартості послуг охорони передбачена пунктом 4.2 проєкту договору, який є додатком 3 до тендерної документації.
При формуванні тендерної документації взято до уваги комерційні пропозиції суб`єктів охоронної діяльності, які визначали вартість надання послуг з охорони із розрахунку вартості надання послуг однією людиною за одну годину.
Незрозумілі вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 10:48
Дата відповіді: 11 березня 2025 08:38
Шановний Замовник! В складі тендерної пропозиції Ви вимагаєте від учасника надати документи, але не зазначаєете вичерпний перелік їх та не зазначаєте відповідно до чого ці документи повинні бути подані, а саме: припис "для працівників диспечерської служби - документи, передбачені законодавством" - питання: Яким саме Законодавством, нормативно - правовим актом, законом, постановою тощо передбачені документи на працівників диспечерської служби? Дайте посилання на Законодавство документи щодо якого Ви вимагаєте? Дайте вичерпний перелік документів згідно Законодавства на яке Ви посилаєтесь? Внесіть будь ласка зміни в документацію, шляхом приведення її до Закону, яким Ви зобовязані керуватись. І не створюйте підстави для оскарження ще однієї Вашої закупівлі потенційними учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. При підготовці тендерної документації, зокрема вимог до учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію, як от - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, взято за основу вимоги Закону України «Про охоронну діяльність», постанову Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
При цьому відповідно до ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи, передбачені зазначеною вимогою Закону. Цьому положенню вимог законодавства в частині кадрових вимог до персоналу охорони (в тому числі до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження), відповідає і вимога, передбачена пунктами 14 – 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960. Зокрема, освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Тому зазначена освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження повинна бути підтверджена поданням у складі тендерної пропозиції сканованих копій документів у відповідності до п.3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
При цьому відповідно до ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи, передбачені зазначеною вимогою Закону. Цьому положенню вимог законодавства в частині кадрових вимог до персоналу охорони (в тому числі до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження), відповідає і вимога, передбачена пунктами 14 – 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960. Зокрема, освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Тому зазначена освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження повинна бути підтверджена поданням у складі тендерної пропозиції сканованих копій документів у відповідності до п.3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
Неіснуючі документи
Дата подання: 10 березня 2025 10:51
Дата відповіді: 11 березня 2025 17:34
Шановний Замовник! Хочеться поцікавити, коли Ви формуєте документацію Ви ознайомлюєтесь за законодавство сфери діяльності відповідно до якої оголошуєте закупівлю? Чи хочаб питанням/скаргами які вже були підняті в інших закупівлях? В чергових раз хоем у Вас дізнатись, що таке "посвідчення про присвоєння робітничої кваліфікації "охоронник"??? Саме посвідчення, не свідоцтво...бо Ви зазначаєте копія свідоцтва і чере "КОМУ" посвідчення, яке саме посвідчення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
транспортні засоби
Дата подання: 10 березня 2025 11:21
Дата відповіді: 11 березня 2025 17:35
Шановний замовнику! Ваша тендерна документація містить суперечності. Так, ви вимагаєте документальне підтвердженя наявності У ВЛАСНОСТІ транспорту реагування. Одночасно, чинне законодавство дозволяє залучати групи реагування на умовах субпідряду. Ваша тендерна документація теж містить інформацію про можливість залучення субпідрядників. Проте, у випадку залучення транспорту реагування субпідрядника, такий транспорт реагування не буде у власності учасника. Просимо внести зміни до тендерних умов, оскільки при такому формулюванні виконати їх може лише певне коло компаній, що є дискримінацією по відношенню до інших потенційних учасників. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
обсяг закупівлі
Дата подання: 11 березня 2025 21:13
Дата відповіді: 12 березня 2025 16:12
Шановний замовнику! Відповідно до тендерної документації, ви закуповуєте охоронні послуги в кількості 1 послуга. Кількість людино-годин охорони вами не визначено!!! .Одночасно, у розрахунку цінової пропозиції ви вимагаєте від учасників надання відомостей щодо кількості (людино-годин) та ціни за одиницю. Поясніть, яким чином ми маємо визначити кількість людино-годин та здійснити коректний підрахунок? Предметом закупівлі є 1 послуга, тому ми можемо запропонувати вартість саме 1 послуги. Під час оцінки цінових пропозиції має бути однаковий підхід до оцінки. Не вказуючи кількість людино-годин ви змушуєте учасників фантазувати. Так один порахує людино-години з 12 березня (з дати завантаження пропозиції), інший учасник - наприклад з 17 березня (дати аукціону) а третій - взагалі з 1 квітня. В такому випадку при однаковій вартості людино-години їх цінові пропозиції відрізнятимуться, що ставитиме учасників в нерівне становище під час аукціону. Наголошуємо, одиницею закупівлі у вашому випадку є послуга, а не людино-година!!!Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, щоб усі учасники могли приймати участь на рівних умовах
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
для працівників диспетчерської служби – документи, передбачені законодавством
Дата подання: 13 березня 2025 15:15
Дата відповіді: 14 березня 2025 09:11
Шановний Замовник! Відповідно до вимог чинного Законодавства, при формування своєї тендерної документації Ви зобов'язані зазначити читкий перелік документів, що учасник повинен надати при подачі своєї пропозиції. Додатково Замовник не має право встановлювати вимоги, що обмежеють коло потенційних учасників. Потенційний учасник має право звернутися до Замовника за роз'яснення уточненням тих чи інших вимог, що зазначені в тендерній документаці, а Замовник зобов'язаний надати йому чітку відповідь. У зв'язку з чи ми, як потенційний учасник просимо Вас надати чітке роз'яснення щодо наступної вимоги: на підтвердження кваліфікаційному критерію, про наявність працівників надати ".......для працівників диспетчерської служби – документи, передбачені законодавством" - Які саме документи треба надати для виконання цієї вимоги? Відповідь на аналогічне питання Вами не містило чіткої відповіді з переліком. Не надання чіткого переліку, ставить в нерівно становище всім учасників закупівлі, оскільки Ви як Замовник можете по різному трактувати той чи інший наданий документ, а отже пропозиція учасника може бути відхилена через не надання Замовником чіткого переліку документів, що необхідні для подання на підтвердження даному кваліфікаціному критерію, а отже Замовник може несвідомо дискримінувати потенційних учасників. Шановний Замовник просимо Вас внести зміни в документаці та зазначити чіткий перелік документів, що повинене подати учасник на "працівників диспетчерської служби", щоб унеможливити подвійного трактування та можливого оскарження його. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. При підготовці тендерної документації, зокрема вимог до учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію, як от - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, взято за основу вимоги Закону України «Про охоронну діяльність», постанову Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
При цьому відповідно до ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи, передбачені зазначеною вимогою Закону. Цьому положенню вимог законодавства в частині кадрових вимог до персоналу охорони (в тому числі до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження), відповідає і вимога, передбачена пунктами 14 – 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960. Зокрема, освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Чіткого переліку документів, які б підтверджували освітній рівень підготовки персоналу пункту централізованого спостереження, вищезазначена нормативна база законодавства не передбачає.
При цьому відповідно до ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи, передбачені зазначеною вимогою Закону. Цьому положенню вимог законодавства в частині кадрових вимог до персоналу охорони (в тому числі до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження), відповідає і вимога, передбачена пунктами 14 – 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960. Зокрема, освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Чіткого переліку документів, які б підтверджували освітній рівень підготовки персоналу пункту централізованого спостереження, вищезазначена нормативна база законодавства не передбачає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" |
300 960,00
UAH з ПДВ
|
300 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРУК-БЕЗПЕКА" |
363 000,00
UAH з ПДВ
|
363 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕГІОН КОМПЛЕКС" ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛЕГІОН" |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" #44168358 |
Переможець |
300 960,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2025 08:29
|
Послуги охорони.pdf | укладений |
28 березня 2025 08:28
|