Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42686526 |
Місцезнаходження: | 51283, Україна , Дніпропетровська обл., Самарівський район, село Піщанка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Забара Катерина 380569386224 voms.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:58 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2025 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2025 13:54 |
Перелік змін.docx | |
10 березня 2025 13:52 |
ТД Кейтерінг Нова редакція.doc | |
06 березня 2025 16:45 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
06 березня 2025 16:43 |
ТД Кейтерінг.doc |
10 березня 2025 15:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 березня 2025 13:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||
10 березня 2025 13:52 |
ТД Кейтерінг Нова редакція.doc
|
||||||
06 березня 2025 16:45 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
||||||
06 березня 2025 16:43 |
ТД Кейтерінг.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-08-000022 ● 4f1a35c44dbe4442a53b58c73d5d322c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 13:41 |
07.04.2025 № 69
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 69
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-03-06-013135-a 06.03.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11 16:45:01
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-15 16:56:42
Відповідь на запит
У відповідь на ваш Запит про надання пояснень від 11.04.2025 р. повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на вимогу підпункту 1, пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», розміщено на власному веб-сайті Відділу освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, а саме 07.03.2025 року.
Посилання на сторінку власного веб-сайту з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також розміру очікуваної вартості предмету закупівлі:
https://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/12492/685995/sitepage_46/files/obgruntuvannya_keyteringovi_poslugi.pdf
Скрін-шот з веб-сайту з обґрунтуванням (Додаток 1).
2. Розрахунок розміру очікуваної вартості процедури кейтерингових послуг було здійснено на підставі наказів закладів загальної середньої освіти про організацію харчування учнів початкових класів (Додаток 2), фактичної кількості та відвідуваності дітей за січень та лютий 2025 року (Додаток 3) та комерційних пропозицій від потенційних надавачів кейтерингових послуг (Додаток 4).
3. Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовник визначає виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм законодавства.
При складанні технічної специфікації замовником були використані та враховані наступні документи і законодавчі акти:
1). Постанова Кабінету Міністрів України від 23.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
2). Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205.
3). Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м’яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники.
4). Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил».
5). Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
6). Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 щодо медичних оглядів.
7). Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
8). Закон України № 2042-VIII від 18.05.2017 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» (із змінами).
9). Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР».
10). Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2532 від 03.12.2020 «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти».
11). Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2489 від 01.12.2020 «Про внесення змін до методичних настанов щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти».
4. Кількісні показники процедури закупівлі були обраховані на підставі наказів закладів загальної середньої освіти про організацію харчування учнів початкових класів (Додаток 2), а також фактичної кількості та відвідуваності дітей за січень та лютий 2025 року (Додаток 3).
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
973 390,00
UAH
|
973 390,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
995 512,50
UAH
|
995 512,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020" |
995 512,50
UAH
|
995 512,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #2788809967 |
Відхилено |
973 390,00
UAH
|
17 березня 2025 15:56
|
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" #3259703092 |
Відхилено |
995 512,50
UAH
|
18 березня 2025 11:25
|
ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020" #43938589 |
Переможець |
995 512,50
UAH
|
18 березня 2025 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2025 13:43
|
ТОВ ІНТЕР ФУД 2020.pdf | укладений |
31 березня 2025 13:42
|