Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Ірина Паєта +542780464 paietaira@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:53 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 13:53 |
Очікувана вартість: | 583 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 918,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг «Виконавця» за цим Договором здійснюється «Замовником» в національній валюті України, щомісячно, протягом 10 робочих днів, з дати підписання актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг та надання рахунку-фактури «Виконавця» шляхом перерахування визначеної Дислокацією-розрахунком та рахунком-фактурою суми грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок «Виконавця» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 11:34 |
Перелік змін Полтавська область.docx | |
01 квітня 2025 11:34 |
Перелік змін Полтавська область.docx | |
01 квітня 2025 11:34 |
охорона 2025 у Полтавській області зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 11:34 |
охорона 2025 у Полтавській області зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 11:34 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 квітня 2025 11:34 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
06 березня 2025 16:28 |
охорона 2025 у Полтавській області.docx | |
06 березня 2025 16:28 |
охорона 2025 у Полтавській області.docx |
01 квітня 2025 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2025 11:34 |
Перелік змін Полтавська область.docx
|
||||||
01 квітня 2025 11:34 |
Перелік змін Полтавська область.docx
|
||||||
01 квітня 2025 11:34 |
охорона 2025 у Полтавській області зі змінами.docx
|
||||||
01 квітня 2025 11:34 |
охорона 2025 у Полтавській області зі змінами.docx
|
||||||
01 квітня 2025 11:34 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
01 квітня 2025 11:34 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
06 березня 2025 16:28 |
охорона 2025 у Полтавській області.docx
|
||||||
06 березня 2025 16:28 |
охорона 2025 у Полтавській області.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник у результаті закупівлі прагне отримати якісні кваліфіковані послуги протягом періоду їх надання від надійного постачальника. Враховуючи, що однією з основних умов для забезпечення охоронних послуг є наявність пункту централізованого спостереження, що відповідає встановленим до цього підрозділу суб'єкта охоронної діяльності вимогам, Замовник зазначив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN 50518:2019 «Пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження об’єктів Замовника». Замовник зазначає, що ним встановлена вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT) задля підтвердження відповідності охоронних послуг, які закуповуються, вимогам щодо якості. На думку Замовника, послуги, які надаються із використанням несертифікованого обладнання, можуть поступатися сертифікованим за якістю та характеристиками. Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ ЕN 50518:2019 поширюється на всі підприємства, незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Замовник вважає, що невпровадження державних стандартів України Скаржником може свідчити про його неспроможність та/або небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості охоронних послуг на ринку за допомогою сертифікованого обладнання. Замовник повідомляє, що виконання вимог щодо відповідності пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019 повинно бути документально підтверджено. Замовник зазначає, що ця вимога відповідає чинному законодавству України в сфері стандартизації, зокрема Закону України «Про стандартизацію», розпорядженню Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації і якості» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Замовник повідомляє, що враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019, узгоджується з вимогами чинного законодавства України, може бути отриманий будь-яким підприємством, незалежно від форми власності, яке займається охоронною діяльністю, тож ця вимога, на думку Замовника, не може вважатися дискримінаційною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
Відповідно до пп1 п12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 зі змінами та доповненнями встановлено, що засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Оскільки зазначені рації потребують отримання дозволів, Замовником і встановлено вимогу щодо надання на підтвердження наявності в Учасника радіостанцій в кількості не менше зазначених працівників (охоронників), потужністю не менше 2 Вт. В якості підтвердження надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації», видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. Керуючись зазначеним вище, відсутня необхідність у внесені змін до тендерної документації.
Учасник повинен мати надійні засоби зв’язку для оперативного реагування на надзвичайні ситуації, координації дій та передачі інформації між постами. Радіостанції з потужністю не менше 2 Вт забезпечують стабільний зв’язок на достатній відстані навіть у складних умовах. Використання персональних радіостанцій для кожного охоронника гарантує швидкий обмін інформацією між співробітниками та керівництвом, що критично важливо для попередження або нейтралізації загроз. У випадках, коли мобільний зв’язок є недоступним або нестабільним (наприклад, на великих територіях чи об’єктах із радіоперешкодами), наявність радіостанцій є необхідною умовою ефективної охорони.
Потужність 2 Вт і більше забезпечує кращий рівень сигналу та дальність зв’язку, що особливо важливо для великих територій або складних умов експлуатації (забудовані території, заводські комплекси тощо).
Таким чином, дана вимога є обґрунтованою з точки зору забезпечення належного рівня безпеки та ефективного функціонування охоронної служби.
Закон «Про публічні закупівлі» не вимагає від замовника вказувати конкретні документи, оскільки учасники зобов'язані підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним вимогам на підставі законодавства України та умов тендерної документації. Тендерна документація зазвичай містить лише загальний перелік необхідних документів. Враховуючи, що документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам, зазвичай вже визначені в нормативно-правових актах, замовник не має додатково вказувати їх в тендерній документації. Учасники можуть легко визначити, які документи повинні подавати, виходячи з вимог, закріплених у законодавстві.
Таким чином, обов'язок замовника вказувати конкретні документи на вимогу тендерної документації не випливає безпосередньо із законодавства про публічні закупівлі. Учасник повинен самостійно подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам тендеру, що вже заздалегідь визначено у законодавстві чи в загальних положеннях тендерної документації.
Дозвіл на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу ультракороткохвильового радіозв'язку (УКХ) — це офіційний документ, який видається уповноваженим органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).
Такий дозвіл потрібен для забезпечення законності експлуатації радіообладнання та уникнення радіозавад іншим користувачам частотного ресурсу.
Експлуатація радіообладнання без дозволу може призвести до адміністративної відповідальності та штрафних санкцій.
Охоронні фірми зобов’язані мати дозвіл на експлуатацію абонентських радіоелектронних засобів ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку.
Відповідно до законодавства України (Закону України "Про радіочастотний ресурс України"), використання радіочастотного ресурсу без відповідного дозволу заборонено.
Наявність дозволів на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку надає Замовнику такі переваги: гарантує, що використання радіообладнання відповідає вимогам чинного законодавства України; гарантує відповідність обладнання стандартам якості та безпеки; підтверджує професійність і відповідальність охоронної фірми перед замовником; знижує ризики розірвання договору через порушення законодавства.
Закон «Про публічні закупівлі» не вимагає від замовника вказувати конкретні документи, оскільки учасники зобов'язані підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним вимогам на підставі законодавства України та умов тендерної документації. Тендерна документація зазвичай містить лише загальний перелік необхідних документів. Враховуючи, що документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам, зазвичай вже визначені в нормативно-правових актах, замовник не має додатково вказувати їх в тендерній документації. Учасники можуть легко визначити, які документи повинні подавати, виходячи з вимог, закріплених у законодавстві.
Таким чином, обов'язок замовника вказувати конкретні документи на вимогу тендерної документації не випливає безпосередньо із законодавства про публічні закупівлі. Учасник повинен самостійно подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам тендеру, що вже заздалегідь визначено у законодавстві чи в загальних положеннях тендерної документації.
Пунктом 15 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником сертифікат відповідності надання послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами головним пунктом централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) Системи управління якістю. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) підтверджує, що система управління якістю підприємства відповідає міжнародним стандартам.
У сертифікаті ISO 9001:2015, як правило, не зазначається код Державного класифікатора продукції та послуг. Натомість у ньому вказується: найменування сертифікованої організації, сфера сертифікації (опис діяльності, яка охоплена системою управління якістю), номер і дата видачі сертифіката, посилання на стандарт ISO 9001:2015, орган сертифікації та його акредитація.
Проте деякі органи сертифікації можуть додатково зазначати код Державного класифікатора для уточнення сфери діяльності підприємства.
Умовами тендерної документації не передбачено зазначення коду Державного класифікатора у вищезазначеному сертифікаті, а отже, наявність чи відсутність у сертифікаті на систему управління якістю коду Державного класифікатора не є порушенням.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 березня 2025 17:30
Дата подання: 06 травня 2025 11:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-25-000003 ● c770be6def3342ce8d581a2ab8ac1b73
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2025 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2025 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.04.2025 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-06-012743-a 06.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 10:49:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Полтавській області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012743-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 17:08:48
Пояснення на запит
Про надання інформації
На запит, який надійшов в електронній системі закупівель від 28.04.2025 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Полтавській області», код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (далі – Закупівля), Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі - міжрегіональне управління) надає пояснення по суті питання першого: «Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Міжрегіональним управлінням сформовані обсяги видатків у бюджетному запиті на 2025 рік на підставі наданих структурними підрозділами пропозицій щодо наявної потреби у закупівлі послуг, з урахуванням моніторингу цін із загальнодоступних джерел та сайтів постачальників та проведених закупівель у попередніх роках. Розрахунками до кошторису на 2025 рік визначений загальний розмір видатків на Закупівлю у сумі 583 650,00 грн.
Керуючись статтею 4 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлю 06.03.2025 включено до річного плану та оприлюднено в електронній закупівель.
Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Положенням про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/05 передбачено, що міжрегіональне управління організовує роботу установ нотаріату, відділів державної виконавчої служби та державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечує і контролює діяльність нотаріального архіву щодо обов’язкового зберігання нотаріальних документів, забезпечує належне зберігання, оформлення та облік книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, пов’язаної з державною реєстрацією актів цивільного стану.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Положення про умови зберігання документів Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02.03.2015 № 296/5 та порядку ведення обліку і звітності про використання бланків, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 № 1578/5 приміщення мають бути захищені від несанкціонованого проникнення засобами обов’язкової охоронної сигналізації.
Таким чином, при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, міжрегіональним управлінням було ретельно вивчене діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів з урахуванням наявної потреби міжрегіонального управління та його структурних підрозділів.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена з урахуванням вимог наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», використовуючи метод порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) суб’єктам охоронної діяльності (цінові пропозиції додаються).
По суті питання другого: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду».
На веб – сайті міжрегіонального управління оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: «https://www.sumyjust.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/oholoshennia-ua-2743-a.pdf».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 16:26:27
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 52-З
Суми
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2025-03-06-012743-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-06-012743-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 06 березня 2025 року), прийняте наказом начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області |
226 152,00
UAH з ПДВ
|
226 152,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
296 016,80
UAH з ПДВ
|
296 016,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
446 394,24
UAH з ПДВ
|
446 394,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області #40109042 |
Рішення скасоване |
226 152,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 13:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 15:06
|
Управління поліції охорони в Полтавській області #40109042 |
Відхилено |
226 152,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 13:33
|
|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" #35439877 |
Відхилено |
296 016,80
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2025 11:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 квітня 2025 00:00
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Очікує рішення |
446 394,24
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2025 10:15
|