Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦОВ-25Т_027_ЗЦ: Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 370г, банка консервна
Очікувана вартість
40 393,33 UAH
UA-2025-03-06-012368-a ● 0ecf3a9e7d014046beeb53600c21addd
Запит (ціни) пропозицій
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
06 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43902290 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Байдачна Тетяна Юріївна 380679823771 tatauz2909@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ.
Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ.
Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Строк поставки ТОВАРУ – партіями, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання.
Місце поставки ТОВАРУ, кількість: 800 шт., у т.ч.: м.Хмільник – 400 шт., м.Трускавець – 200 шт., с. Клубівка Хмельницької обл. – 70 шт., с.Суховоля Львівської обл. – 100 шт., м.Харків - 30 шт.
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ.
Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Строк поставки ТОВАРУ – партіями, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання.
Місце поставки ТОВАРУ, кількість: 800 шт., у т.ч.: м.Хмільник – 400 шт., м.Трускавець – 200 шт., с. Клубівка Хмельницької обл. – 70 шт., с.Суховоля Львівської обл. – 100 шт., м.Харків - 30 шт.
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
296 кілограм
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 370г, банка консервна, ДСТУ 4274
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 березня 2025 16:15 |
Договір молоко згущене проєкт.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Вид |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | 370 | грам |
Масова частка жиру |
Можливі значення:
|
|
Підсолоджувач |
Можливі значення:
|
|
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 4274 | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТАПРОД" |
39 746,88
UAH
|
39 746,88
UAH
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТАПРОД" #45147061 |
Очікує рішення |
39 746,88
UAH
|
12 березня 2025 08:00
|