Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Сумській області
Очікувана вартість
336 250,00 UAH
UA-2025-03-06-011398-a ● 2985a5a2c2d243f4869b83d557958f84
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Ірина Паєта +542780464 paietaira@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:05 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:05 |
Очікувана вартість: | 336 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 681,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Сумській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Сумська область, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, за адресами розташування структурних підрозділів Східного міжрегіонального управління юстиції у Сумській області (вказані в Додатку 2 до тендерної документації).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг «Виконавця» за цим Договором здійснюється «Замовником» в національній валюті України, щомісячно, протягом 10 робочих днів, з дати підписання актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг та надання рахунку-фактури «Виконавця» шляхом перерахування визначеної Дислокацією-розрахунком та рахунком-фактурою суми грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок «Виконавця». | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 13:57 |
Перелік змін Сумська область.docx | |
01 квітня 2025 13:57 |
Перелік змін Сумська область.docx | |
01 квітня 2025 13:57 |
охорона 2025 у Сумській області зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 13:57 |
охорона 2025 у Сумській області зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 13:57 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 квітня 2025 13:57 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
06 березня 2025 15:44 |
охорона 2025 у Сумській області.docx | |
06 березня 2025 15:44 |
охорона 2025 у Сумській області.docx |
01 квітня 2025 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2025 13:57 |
Перелік змін Сумська область.docx
|
||||||
01 квітня 2025 13:57 |
Перелік змін Сумська область.docx
|
||||||
01 квітня 2025 13:57 |
охорона 2025 у Сумській області зі змінами.docx
|
||||||
01 квітня 2025 13:57 |
охорона 2025 у Сумській області зі змінами.docx
|
||||||
01 квітня 2025 13:57 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
01 квітня 2025 13:57 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
06 березня 2025 15:44 |
охорона 2025 у Сумській області.docx
|
||||||
06 березня 2025 15:44 |
охорона 2025 у Сумській області.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 березня 2025 09:41
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:22
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «У зв’язку із необхідністю проведення технічного обслуговування системи охоронно- тривожної сигналізації, надати сертифікат відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію.».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони.
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації.
Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони.
Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони.
Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників.
У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 березня 2025 09:42
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:22
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони.
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації.
Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони.
Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони.
Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників.
У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник у результаті закупівлі прагне отримати якісні кваліфіковані послуги протягом періоду їх надання від надійного постачальника. Враховуючи, що однією з основних умов для забезпечення охоронних послуг є наявність пункту централізованого спостереження, що відповідає встановленим до цього підрозділу суб'єкта охоронної діяльності вимогам, Замовник зазначив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN 50518:2019 «Пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження об’єктів Замовника». Замовник зазначає, що ним встановлена вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT) задля підтвердження відповідності охоронних послуг, які закуповуються, вимогам щодо якості. На думку Замовника, послуги, які надаються із використанням несертифікованого обладнання, можуть поступатися сертифікованим за якістю та характеристиками. Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ ЕN 50518:2019 поширюється на всі підприємства, незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Замовник вважає, що невпровадження державних стандартів України Скаржником може свідчити про його неспроможність та/або небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості охоронних послуг на ринку за допомогою сертифікованого обладнання. Замовник повідомляє, що виконання вимог щодо відповідності пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019 повинно бути документально підтверджено. Замовник зазначає, що ця вимога відповідає чинному законодавству України в сфері стандартизації, зокрема Закону України «Про стандартизацію», розпорядженню Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації і якості» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Замовник повідомляє, що враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019, узгоджується з вимогами чинного законодавства України, може бути отриманий будь-яким підприємством, незалежно від форми власності, яке займається охоронною діяльністю, тож ця вимога, на думку Замовника, не може вважатися дискримінаційною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник у результаті закупівлі прагне отримати якісні кваліфіковані послуги протягом періоду їх надання від надійного постачальника. Враховуючи, що однією з основних умов для забезпечення охоронних послуг є наявність пункту централізованого спостереження, що відповідає встановленим до цього підрозділу суб'єкта охоронної діяльності вимогам, Замовник зазначив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN 50518:2019 «Пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження об’єктів Замовника». Замовник зазначає, що ним встановлена вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT) задля підтвердження відповідності охоронних послуг, які закуповуються, вимогам щодо якості. На думку Замовника, послуги, які надаються із використанням несертифікованого обладнання, можуть поступатися сертифікованим за якістю та характеристиками. Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ ЕN 50518:2019 поширюється на всі підприємства, незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Замовник вважає, що невпровадження державних стандартів України Скаржником може свідчити про його неспроможність та/або небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості охоронних послуг на ринку за допомогою сертифікованого обладнання. Замовник повідомляє, що виконання вимог щодо відповідності пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019 повинно бути документально підтверджено. Замовник зазначає, що ця вимога відповідає чинному законодавству України в сфері стандартизації, зокрема Закону України «Про стандартизацію», розпорядженню Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації і якості» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Замовник повідомляє, що враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019, узгоджується з вимогами чинного законодавства України, може бути отриманий будь-яким підприємством, незалежно від форми власності, яке займається охоронною діяльністю, тож ця вимога, на думку Замовника, не може вважатися дискримінаційною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-06-011398-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Код ЄДРПОУ:43160866
Дата подання: 10 березня 2025 17:30
Дата подання: 10 березня 2025 17:30
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі:
«Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції на 2025 рік у Сумській області
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2025 16:40
рішення від 12.03.2025 № 3770.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 16:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 № 4257.pdf
Дата публікації: 20 березня 2025 12:07
рішення від 19.03.2025 № 4257.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2025 14:07
Номер скарги: UA-2025-03-06-011398-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Код ЄДРПОУ:43160866
Дата подання: 18 квітня 2025 17:01
Дата подання: 18 квітня 2025 17:01
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи від 14.04.2025 №50/2025
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2025 16:07
Рішення від 22.04.2025 №6315.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2025 16:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2025 №6804.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2025 13:56
Рішення від 29.04.2025 №6804.pdf
Дата публікації: 02 травня 2025 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення від 29.04.2025 №6804-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2025 13:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
207 060,00
UAH з ПДВ
|
207 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
301 976,64
UAH з ПДВ
|
301 976,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Рішення скасоване |
207 060,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 16:09
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 квітня 2025 00:00
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Відхилено |
207 060,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2025 08:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 травня 2025 00:00
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Переможець |
301 976,64
UAH з ПДВ
|
08 травня 2025 15:46
|