Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові віконні блоки та двері
Очікувана вартість
384 000,00 UAH
UA-2025-03-06-010481-a ● 39d3aa336baf4942877917cc03d86e8f
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПІЛКА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 36136520 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Гагаріна Юрія, буд. 18 |
Контактна особа: |
Наталія Михальчинець +380668219021 nataliyamykhalchinets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2025 00:05 |
Очікувана вартість: | 384 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Металопластикові віконні блоки та двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 17:05 |
ТД-2025 зі змінами.pdf | |
18 березня 2025 17:05 |
Внесення змін до ТД.docx | |
11 березня 2025 11:38 |
ТД-2025 зі змінами.pdf | |
11 березня 2025 11:38 |
оголошення.pdf | |
11 березня 2025 11:38 |
Внесення змін до ТД.docx | |
06 березня 2025 15:17 |
ТД-Празька 31 (1).pdf | |
06 березня 2025 15:17 |
ТД-Празька 31 (1).pdf |
18 березня 2025 17:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2025 17:05 |
ТД-2025 зі змінами.pdf
|
||||||
18 березня 2025 17:05 |
Внесення змін до ТД.docx
|
||||||
11 березня 2025 11:38 |
ТД-2025 зі змінами.pdf
|
||||||
11 березня 2025 11:38 |
оголошення.pdf
|
||||||
11 березня 2025 11:38 |
Внесення змін до ТД.docx
|
||||||
06 березня 2025 15:17 |
ТД-Празька 31 (1).pdf
|
||||||
06 березня 2025 15:17 |
ТД-Празька 31 (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 07 березня 2025 14:14
Дата відповіді: 11 березня 2025 11:38
Добрий день, шановний Замовнику! Кількість конструкцій у оголошенні про закупівлю складає 21 шт, у технічній специфікації заявлено 16 шт. Де вказана вірна кількість консрукцій?
Відповідь: Доброго дня, зміни до ТД внесено.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 березня 2025 12:12
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:06
Шановгий Замовник, у Вас предметом закупівлі є конструкції, а Ви вимагаєте надання сертифікатів ISO які не відносяться до предмета закупівлі. Ця вимога була визнана АМКУ як дискримінаційна в своєму рішенні №3063-р/пк-пз від 27.02.2025. Вимагаємо прибрати цю вимогу, бо будемо звертатись в АМКУ
Відповідь: Доброго дня, вимогу усунено.
уточнення
Дата подання: 18 березня 2025 22:16
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:57
Додатком 2 встановлена вимога щодо надання протоколу у довільній формі, щодо паспорту об'єкту, за підписом попередньо у Замовника, з цього приводу питання:
1. Цей протокол подається у складі пропозиції чи Учасником-переможцем?
2. Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він у складі своєї пропозиції не надасть такий протокол?
3. Що повинно бути відображено в протоколі?
4. Хто є відповідальною особою з боку Замовника для підписання такого протоколу? Надайте ПІБ, посаду, діючий номер телефона на який ця особа відповідає, її графік роботи
5. Що таке паспорт об'єкту? І як це пов'язано з відкритими торгами з посиланням на норми діючого законодавства в сфері закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. І хоча частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації учасників, частина 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При складанні тендерної документації замовник зважив наступні параметри, які можуть завадити виконання учасником вимог тендерної документації: - Невизначений матеріал стін в прорізи яких будуть улаштовуватися конструкції - Невизначений матеріал та кількість оздоблювальних матеріалів з якого виконані укоси - Невизначений конструктив самих проризів - Значна моральна застарілість будинку. Все перераховане може вказувати на те , що Учасник не зможе з ряду причин виконати умови тендерної пропозиції без попереднього огляду та складання паспорту об’єкта ( металопластикові конструкції по факту будуть більшими, у деяких місцях учасник не зможе взагалі встановити конструкції, демонтаж старих конструкцій приведе до значних пошкоджень оздоблювальних матеріалів та інше), що може вплинути на збільшення кошторисної вартості об’єкта, або взагалі призведе до невиконання учасником умов тенедерної пропозиції. Спираючись на вищезазначене Замовник вважає що дана вимога не є дискримінаційною.
надання протоколу підписаного Замовником- це дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 23:02
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:57
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 13.08.2021 №18643 5. Рішення від 15.09.2021 №21047 6. Рішення від 06.09.2022 №5702 7. Рішення від 29.04.2022 № 4172 8. Рішення від 22.02.2022 № 3635 9. Рішення від 10.04.2023 №4466 10. Рішення від 10.04.2023 № 4470 11. Рішення від 10.04.2023 № 4456 12. Рішення від 26.06.2023 № 9320 13. Рішення від 26.06.2023 №9329. 14. Рішення від 26.03.2024 № 5479 15. Рішення від 05.04.2024 № 6152 Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с. Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорістьна всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, в тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупвлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Данні вимоги ніяким чином не прушують законодавство України та необмежують учасників. Відповідно до їнформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у Додатку Тендерної документації всі посилання на конкретну марку виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати “або еквівалент”. Таким чином, Замовником здійснюється закупвля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2025 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
276 564,00
UAH з ПДВ
|
276 564,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" #45023887 |
Очікує рішення |
276 564,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2025 00:05
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 12:57 |
Кінець періоду оскарження: | 06 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Тендерна документація складено без урахувань змін Особливостей. |
Документи:
26 березня 2025 12:57
|
Електронний підпис |
26 березня 2025 12:56
|
протокол.pdf |