Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція аеротенків – змішувачів 1-6 секцій потужністю 210 000 м3/добу на 3-4 чергах ОС ЛМКП «Львівводоканал»
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2025-03-06-008636-a ● fcef6e544019471da2872ef57044e227
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Бриндак Яна Юріївна 380936468772 bryndak.yana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція аеротенків – змішувачів 1-6 секцій потужністю 210 000 м3/добу на 3-4 чергах ОС ЛМКП «Львівводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 10:18 |
Протокол №25-20Б-2 (Зміни).pdf | |
18 березня 2025 10:18 |
Протокол №25-20Б-2 (Зміни).docx | |
18 березня 2025 10:18 |
Тендерна документація зі змінами.docx |
18 березня 2025 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2025 10:18 |
Протокол №25-20Б-2 (Зміни).pdf
|
|||
18 березня 2025 10:18 |
Протокол №25-20Б-2 (Зміни).docx
|
|||
18 березня 2025 10:18 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит техніччної інформації
Дата подання: 14 березня 2025 11:11
Дата відповіді: 17 березня 2025 14:27
1. До системи біологічного очищення входить певний перелік споруд.
Просимо вказати, перелік споруд та обладнання, що підлягають реконструкції, крім, власне, 6 секцій аеротенків.
2. Просимо надати межу проєктування у письмовій формі та на генеральному плані.
3. Щоб скласти графік виконання проєктних робіт необхідно додаткова інформація:
3.1. Згідно п. 11.2. ПЗ, роботи з реконструкції планується вести в умовах експлуатації будівлі. Яка послідовність та який очікуваний графік посекційної зупинки аеротенків для спорожнення, демонтажних робіт, робіт з обстеження? Як ці роботи координуються з графіком виконання проєктних робіт, отриманням дозволу на будівництво та з будівельно-монтажними роботами у часі?
3.2. Об’єкт, що проєктується, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, який передбачає процедуру ОВД. Для розробки розділу ОВНС і проведення процедури ОВД необхідно виготовити проєкти у розділах Демонтажні роботи, ТХ, КБ та інші. Процедура ОВД займає від 6 до 9 місяців. Згідно чинного законодавствf, проєкт, який відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, подається на розгляд комплексної експертизи лише за наявності висновку з ОВД.
Просимо пояснити алгоритм розрахунку терміну виконання проєктних робіт 9 місяців у тендерній документації, враховуючи терміни виконання робіт, вказаних вище, у п.п. 3.1.- 3.2.
4. Просимо детальніше висвітлити завдання у частині автоматизації, п.24.2.:
4.1. Чи ставить Замовник завдання керування витратами повітродувок? Якщо так, то просимо надати проєкт діючої повітродувної станції. Чи передбачна реконструкція повітродувної станції?
4.2. Яким брендом в частині автоматизації та збору і обміну даними користується Замовник на даний час?
4.3. . Чи передбачена інтеграція АСУ ТП аеротенків пісяля реконструкції до загальностанційної системи керування/моніторингу очисними спорудами? Яка архітекттура існуючої системи керування/моніторингу очисними спорудами?
4.4. П.14.2 містить завдання «Передбачити влаштування моніторингу за вимірювальними системами в приміщенні оперативного персоналу» - Що мається на увазі?
5. Для підготовки пропозиції просимо надати:
5.1. Проєкт діючих споруд, включаючи зміни, якщо такі мали місце.
5.2. Дозвіл на спецводокористування або копію у частині до ГДК на скидання стічних вод
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Нижче надаємо відповіді на задані Вами запитання:
1. До системи біологічного очищення входить певний перелік споруд. Просимо вказати, перелік споруд та обладнання, що підлягають реконструкції, крім, власне, 6 секцій аеротенків.
В завданні на проєктування є чітко розмежовано та вказано об’єкт реконструкції. Будь які інші споруди не враховані, окрім обладнання аеротенків.
2. Просимо надати межу проєктування у письмовій формі та на генеральному плані.
Даний розділ про який іде мова надано та розробляється безпосередньо виконавцями робіт, організацією, яка виграла тендер.
3. Щоб скласти графік виконання проєктних робіт необхідно додаткова інформація:
3.1. Згідно п. 11.2. ПЗ, роботи з реконструкції планується вести в умовах експлуатації будівлі. Яка послідовність та який очікуваний графік посекційної зупинки аеротенків для спорожнення, демонтажних робіт, робіт з обстеження?
Як ці роботи координуються з графіком виконання проєктних робіт, отриманням дозволу на будівництво та з будівельно-монтажними роботами у часі?
Дане питання узгоджується проектувальником та замовником після укладання договору.
3.2. Об’єкт, що проєктується, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, який передбачає процедуру ОВД. Для розробки розділу ОВНС і проведення процедури ОВД необхідно виготовити проєкти у розділах Демонтажні роботи, ТХ, КБ та інші. Процедура ОВД займає від 6 до 9 місяців. Згідно чинного законодавства, проєкт, який відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, подається на розгляд комплексної експертизи лише за наявності висновку з ОВД. Просимо пояснити алгоритм розрахунку терміну виконання проєктних робіт 9 місяців у тендерній документації, враховуючи терміни виконання робіт, вказаних вище, у п.п. 3.1.- 3.2. 4. Просимо детальніше висвітлити завдання у частині автоматизації, п.24.2.
Клас наслідків подано орієнтовно з врахуванням максимального розрахунку. В подальшому розрахунку класу наслідків, Підрядник і Замовник узгоджують в процесі робіт (проєктування). Розроблення ОВД та інші розділи проєкту, зокрема ОВНС, в подальшому будуть узгоджуватись додатковими угодами та внесенням змін до завдання на проєктування.
4.1. Чи ставить Замовник завдання керування витратами повітродувок? Якщо так, то просимо надати проєкт діючої повітродувної станції. Чи передбачна реконструкція повітродувної станції?
Дана інформація буде надано додатково після укладання Договору.
4.2. Яким брендом в частині автоматизації та збору і обміну даними користується Замовник на даний час?
Дана інформація буде надано додатково після укладання Договору.
4.3. . Чи передбачена інтеграція АСУ ТП аеротенків після реконструкції до загально станційної системи керування/моніторингу очисними спорудами? Яка архітектура існуючої системи керування/моніторингу очисними спорудами?
Так, але все ж таки інформація буде надана додатково після укладання Договору – офіційним листом або зверненням.
4.4. П.14.2 містить завдання «Передбачити влаштування моніторингу за вимірювальними системами в приміщенні оперативного персоналу» - Що мається на увазі?
Приймається виключно проектними рішеннями.
5. Для підготовки пропозиції просимо надати: 5.1. Проєкт діючих споруд, включаючи зміни, якщо такі мали місце. 5.2. Дозвіл на спецводокористування або копію у частині до ГДК на скидання стічних вод.
Дана інформація надається після укладання Договору.
Нижче надаємо відповіді на задані Вами запитання:
1. До системи біологічного очищення входить певний перелік споруд. Просимо вказати, перелік споруд та обладнання, що підлягають реконструкції, крім, власне, 6 секцій аеротенків.
В завданні на проєктування є чітко розмежовано та вказано об’єкт реконструкції. Будь які інші споруди не враховані, окрім обладнання аеротенків.
2. Просимо надати межу проєктування у письмовій формі та на генеральному плані.
Даний розділ про який іде мова надано та розробляється безпосередньо виконавцями робіт, організацією, яка виграла тендер.
3. Щоб скласти графік виконання проєктних робіт необхідно додаткова інформація:
3.1. Згідно п. 11.2. ПЗ, роботи з реконструкції планується вести в умовах експлуатації будівлі. Яка послідовність та який очікуваний графік посекційної зупинки аеротенків для спорожнення, демонтажних робіт, робіт з обстеження?
Як ці роботи координуються з графіком виконання проєктних робіт, отриманням дозволу на будівництво та з будівельно-монтажними роботами у часі?
Дане питання узгоджується проектувальником та замовником після укладання договору.
3.2. Об’єкт, що проєктується, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, який передбачає процедуру ОВД. Для розробки розділу ОВНС і проведення процедури ОВД необхідно виготовити проєкти у розділах Демонтажні роботи, ТХ, КБ та інші. Процедура ОВД займає від 6 до 9 місяців. Згідно чинного законодавства, проєкт, який відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, подається на розгляд комплексної експертизи лише за наявності висновку з ОВД. Просимо пояснити алгоритм розрахунку терміну виконання проєктних робіт 9 місяців у тендерній документації, враховуючи терміни виконання робіт, вказаних вище, у п.п. 3.1.- 3.2. 4. Просимо детальніше висвітлити завдання у частині автоматизації, п.24.2.
Клас наслідків подано орієнтовно з врахуванням максимального розрахунку. В подальшому розрахунку класу наслідків, Підрядник і Замовник узгоджують в процесі робіт (проєктування). Розроблення ОВД та інші розділи проєкту, зокрема ОВНС, в подальшому будуть узгоджуватись додатковими угодами та внесенням змін до завдання на проєктування.
4.1. Чи ставить Замовник завдання керування витратами повітродувок? Якщо так, то просимо надати проєкт діючої повітродувної станції. Чи передбачна реконструкція повітродувної станції?
Дана інформація буде надано додатково після укладання Договору.
4.2. Яким брендом в частині автоматизації та збору і обміну даними користується Замовник на даний час?
Дана інформація буде надано додатково після укладання Договору.
4.3. . Чи передбачена інтеграція АСУ ТП аеротенків після реконструкції до загально станційної системи керування/моніторингу очисними спорудами? Яка архітектура існуючої системи керування/моніторингу очисними спорудами?
Так, але все ж таки інформація буде надана додатково після укладання Договору – офіційним листом або зверненням.
4.4. П.14.2 містить завдання «Передбачити влаштування моніторингу за вимірювальними системами в приміщенні оперативного персоналу» - Що мається на увазі?
Приймається виключно проектними рішеннями.
5. Для підготовки пропозиції просимо надати: 5.1. Проєкт діючих споруд, включаючи зміни, якщо такі мали місце. 5.2. Дозвіл на спецводокористування або копію у частині до ГДК на скидання стічних вод.
Дана інформація надається після укладання Договору.
строк підготовки пропозиції
Дата подання: 17 березня 2025 14:44
Дата відповіді: 17 березня 2025 15:34
Шановний Замовнику, у зв'язку з великим обсягом завдання просимо продовжити строк подання пропозиції на 10 днів
Відповідь: Доброго дня.
Ваше звернення було розглянуто, будуть внесені відповідні зміни, а саме буде продовжено строк подачі тендерних пропозицій.
Ваше звернення було розглянуто, будуть внесені відповідні зміни, а саме буде продовжено строк подачі тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техенергохім" |
2 448 240,00
UAH з ПДВ
|
2 448 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕХІНЖИНІРИНГ" |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Галич-Центр" |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техенергохім" #22161169 |
Очікує рішення |
2 448 240,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 16:22 |
Кінець періоду оскарження: | 11 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 11 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відповідно до пп.2 п.50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час оголошення Закупівлі виникла технічна помилка і закупівля була помилково оголошена без проведення аукціону. Враховуючи те, що станом на 31.03.2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій і відповідно неможливо внести зміни після розкриття тендерних пропозицій, необхідно відмінити Закупівлю. Враховуючи вищенаведене, необхідно відмінити Закупівлю на підставі пп.2 п.50 Особливостей. |
Документи:
31 березня 2025 16:22
|
Електронний підпис |
31 березня 2025 16:21
|
Протокол №25-20Б-3 (Відміни).pdf |