Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу
Очікувана вартість
707 000,00 UAH
UA-2025-03-06-003486-a ● 299a8ef06a04406699e2633d678697ff
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01996272 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., м. Золочів, вул.Коновальця Є., будинок 48 |
Контактна особа: |
Ольга Приходько +380666632051 tenderzolcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2025 02:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 15:41 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 15:41 |
Очікувана вартість: | 707 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80700, Україна, Львівська область, м.Золочів, вул.Коновальця Є.,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником безготівково на підставі наданого Виконавцем рахунку та акту наданих послуг за платіжними реквізитами Виконавця, зазначеними у Договорі, впродовж 10 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2025 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2025 14:53 |
Перелік змін від 14.04.2025р.docx | |
14 квітня 2025 14:53 |
Тендерна документацiя)зі змінами від 14.04.2025.doc | |
14 квітня 2025 14:53 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної зі змінами від 14.04.2025.doc | |
06 березня 2025 10:59 |
Тендерна документація.docx | |
06 березня 2025 10:59 |
Проект договору .doc | |
06 березня 2025 10:59 |
Перелік документів та_або інформація, яка подається переможцем.docx | |
06 березня 2025 10:59 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.docx |
14 квітня 2025 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2025 14:53 |
Перелік змін від 14.04.2025р.docx
|
|||
14 квітня 2025 14:53 |
Тендерна документацiя)зі змінами від 14.04.2025.doc
|
|||
14 квітня 2025 14:53 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної зі змінами від 14.04.2025.doc
|
|||
06 березня 2025 10:59 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 березня 2025 10:59 |
Проект договору .doc
|
|||
06 березня 2025 10:59 |
Перелік документів та_або інформація, яка подається переможцем.docx
|
|||
06 березня 2025 10:59 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаціна вимога
Дата подання: 06 березня 2025 13:15
Дата відповіді: 09 березня 2025 21:50
Шановний замовнику, Вами встановлено дискримінаційну вимогу, а саме: " Учасник повинен мати право на провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області.(надати гарантійний лист). Замовник перевіряє дану інформації в ліцензійному реєстрі МОЗ України з медичної практики." Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме на території Львівської області жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики. Ідентичної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні від 11.03.2024 р. №4403-р/пк-пз. Дане рішення було прийнято Комісією по ідентичних вимогах цього ж Замовника – закупівля UA-2024-02-27-004176-а.
Просимо вас прибрати дану дискримінаційну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення.
Щодо встановлення вимоги про місце провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області, зазначаємо наступне:
Зазначена вимога викликана необхідністю забезпечення належної організації процесу надання послуг у межах предмета закупівлі. Основними чинниками є відповідно:
Логістичні аспекти: своєчасна доставка матеріалів (зразків) для дослідження;
Оперативна комунікація між замовником та виконавцем послуг, включаючи при потребі можливість екстреного реагування;
Дотримання часових рамок виконання досліджень, що є критично важливим у контексті медичної практики.
Встановлення територіальної вимоги не дискримінує жодного з потенційних учасників. Відповідно будь-який суб'єкт господарювання, незалежно від його основного місцезнаходження, може відкрити додаткове місце провадження діяльності на території Львівської області відповідно до вимог законодавства, що передбачає включення такого місця до ліцензії.
Отже, зазначена вимога не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів, оскільки встановлюється виходячи з обґрунтованої необхідності забезпечення якісного та своєчасного виконання послуг.
Вимога про провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області є виправданою, обґрунтованою та такою, що забезпечує виконання умов закупівлі відповідно до потреб Замовника.
Дякуємо за Ваше звернення.
Щодо встановлення вимоги про місце провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області, зазначаємо наступне:
Зазначена вимога викликана необхідністю забезпечення належної організації процесу надання послуг у межах предмета закупівлі. Основними чинниками є відповідно:
Логістичні аспекти: своєчасна доставка матеріалів (зразків) для дослідження;
Оперативна комунікація між замовником та виконавцем послуг, включаючи при потребі можливість екстреного реагування;
Дотримання часових рамок виконання досліджень, що є критично важливим у контексті медичної практики.
Встановлення територіальної вимоги не дискримінує жодного з потенційних учасників. Відповідно будь-який суб'єкт господарювання, незалежно від його основного місцезнаходження, може відкрити додаткове місце провадження діяльності на території Львівської області відповідно до вимог законодавства, що передбачає включення такого місця до ліцензії.
Отже, зазначена вимога не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів, оскільки встановлюється виходячи з обґрунтованої необхідності забезпечення якісного та своєчасного виконання послуг.
Вимога про провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області є виправданою, обґрунтованою та такою, що забезпечує виконання умов закупівлі відповідно до потреб Замовника.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 березня 2025 13:24
Дата відповіді: 09 березня 2025 21:53
Шановний замовнику, Вами вставнолена наступна дискримінаційна вимога:"Послуга по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу повинна виконуватися Учасником, який має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики. за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), медична статистика. " Зазначення саме медичної статистики у документі дозвільного характеру є явно дискримінаційним. Провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: медична статистика, абсолютно не відноситься до предмету закупівлі та обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Зазначаємо, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також практики комісії Антимонопольного комітету, дана умова є дискримінаційною. Згідно з частиною першою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо звертатися зі скаргою до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації. Вимога про надання ліцензії або іншого документа дозвільного характеру на здійснення господарської діяльності у сфері медичної практики за зазначеними спеціальностями є виправданою та необхідною з наступних причин:
1. Комплексність та якість послуг
Включення спеціальності "медична статистика" обумовлено тим, що ведення якісної статистики та проведення аналізу є важливою складовою медичної діяльності. Це дозволяє забезпечити контроль якості наданих послуг, узгодженість даних і дотримання стандартів охорони здоров’я.
2. Відповідність потребам закупівлі
Оскільки під час виконання послуг, що є предметом закупівлі, може виникати необхідність у підготовці статистичних звітів, аналізі даних або виконанні інших завдань, пов’язаних із медичною статистикою, наявність відповідного дозволу є цілком обґрунтованою та необхідною умовою.
3. Не дискримінаційний характер вимоги
Встановлення такої вимоги не має дискримінаційного характеру, оскільки отримати відповідну ліцензію може будь-який суб’єкт господарювання, що працює у сфері медичної практики. Ця вимога спрямована виключно на забезпечення відповідності учасників професійним стандартам, що гарантують якісне та своєчасне надання послуг.
4. Відповідність законодавству
Ця вимога повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та не має на меті обмеження конкуренції або прав потенційних учасників. Вона встановлена для забезпечення належної якості та ефективного виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо наявності ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за спеціальністю "медична статистика" не є дискримінаційною, а встановлена для забезпечення виконання умов закупівлі у відповідності до потреб Замовника.
Дякуємо за ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації. Вимога про надання ліцензії або іншого документа дозвільного характеру на здійснення господарської діяльності у сфері медичної практики за зазначеними спеціальностями є виправданою та необхідною з наступних причин:
1. Комплексність та якість послуг
Включення спеціальності "медична статистика" обумовлено тим, що ведення якісної статистики та проведення аналізу є важливою складовою медичної діяльності. Це дозволяє забезпечити контроль якості наданих послуг, узгодженість даних і дотримання стандартів охорони здоров’я.
2. Відповідність потребам закупівлі
Оскільки під час виконання послуг, що є предметом закупівлі, може виникати необхідність у підготовці статистичних звітів, аналізі даних або виконанні інших завдань, пов’язаних із медичною статистикою, наявність відповідного дозволу є цілком обґрунтованою та необхідною умовою.
3. Не дискримінаційний характер вимоги
Встановлення такої вимоги не має дискримінаційного характеру, оскільки отримати відповідну ліцензію може будь-який суб’єкт господарювання, що працює у сфері медичної практики. Ця вимога спрямована виключно на забезпечення відповідності учасників професійним стандартам, що гарантують якісне та своєчасне надання послуг.
4. Відповідність законодавству
Ця вимога повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та не має на меті обмеження конкуренції або прав потенційних учасників. Вона встановлена для забезпечення належної якості та ефективного виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо наявності ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за спеціальністю "медична статистика" не є дискримінаційною, а встановлена для забезпечення виконання умов закупівлі у відповідності до потреб Замовника.
Усунення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 07 березня 2025 17:23
Дата відповіді: 10 березня 2025 17:59
В п.7 Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога щодо забезпечення Учасником збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації (надати гарантійний лист) Слід зазначити, що згідно п. 4 р.Х Порядку проведення паталогоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 р. №1877 р. передбачено, що «Вологий» секційний, біопсійний і операційний матеріали зберігаються в 10 % розчині нейтрального формаліну в медичному архіві ЗОЗ до закінчення патологогістологічних та інших необхідних досліджень, встановлення патологоанатомічного діагнозу. Тобто, встановлена вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року є такою, що протирічить законодавству. Крім того Замовником не передбачено в Тендерній документації послуг по збереженню вологого архіву протягом 1 року та не встановлено порядку оплати за здійснення його збереження, особливо зважаючи на те, що для такого зберігання потребуватимуться значні площі та нестимуться значні витрати. Просимо прибрати дискримінаційну і незаконну вимогу з тендерної документації щодо збереження вологого архіву протягом 1 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації.
Вимога, зазначена в п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, щодо забезпечення збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації є обґрунтованою та встановленою для забезпечення інтересів Замовника з таких причин:
Практика збереження вологого архіву протягом певного періоду (до 1 року) є поширеною та обґрунтованою з точки зору:
Повторної перевірки або уточнення діагнозу в разі виникнення додаткових питань чи необхідності судово-медичної експертизи.
Забезпечення прав пацієнтів та медичного персоналу у випадках розгляду можливих скарг чи суперечок щодо надання медичних послуг.
Виконання медичних протоколів у межах контролю якості досліджень.
Вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року не є дискримінаційною, оскільки встановлює однакові умови для всіх учасників та відповідає потребам Замовника.
Зберігання вологого архіву є важливою умовою, що забезпечує якість та належне виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Дякуємо за Ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації.
Вимога, зазначена в п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, щодо забезпечення збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації є обґрунтованою та встановленою для забезпечення інтересів Замовника з таких причин:
Практика збереження вологого архіву протягом певного періоду (до 1 року) є поширеною та обґрунтованою з точки зору:
Повторної перевірки або уточнення діагнозу в разі виникнення додаткових питань чи необхідності судово-медичної експертизи.
Забезпечення прав пацієнтів та медичного персоналу у випадках розгляду можливих скарг чи суперечок щодо надання медичних послуг.
Виконання медичних протоколів у межах контролю якості досліджень.
Вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року не є дискримінаційною, оскільки встановлює однакові умови для всіх учасників та відповідає потребам Замовника.
Зберігання вологого архіву є важливою умовою, що забезпечує якість та належне виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-06-003486-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:45590114
Дата подання: 10 березня 2025 15:21
Дата подання: 10 березня 2025 15:21
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2025 16:06
рішення від 12.03.2025 № 3780.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 16:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2025 № 4362.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 12:50
рішення від 20.03.2025 № 4362.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ від 20.03.2025 № 4362
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2025 15:02
Номер скарги: UA-2025-03-06-003486-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОБРА ДІАГНОСТИКА", Код ЄДРПОУ:23273396
Дата подання: 10 березня 2025 21:35
Дата подання: 10 березня 2025 21:35
Дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2025 17:22
рішення від 12.03.2025 № 3814.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 17:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2025 № 4391.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 14:39
рішення від 20.03.2025 № 4391.pdf
Дата публікації: 25 березня 2025 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення від 20.03.2025 № 4391
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2025 15:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛМЕДГРУП" |
466 200,00
UAH з ПДВ
|
266 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОБРА ДІАГНОСТИКА" |
549 500,00
UAH з ПДВ
|
267 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
279 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" |
647 500,00
UAH з ПДВ
|
647 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛМЕДГРУП" #39694982 |
Переможець |
266 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 19:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 квітня 2025 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2025 15:12
|
Договір.PDF | укладений |
05 травня 2025 15:12
|