Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 81 «Горобинка» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Кучеренка, 6а (ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
721 999,59 UAH
UA-2025-03-06-002926-a ● fe1ee9e92a594a7bbebd2caac8c75566
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Poltava, Sobornosti Street, 36 |
Контактна особа: |
Марченко Юлія Вікторівна +380532609554 agentdo112@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2025 10:45 |
Очікувана вартість: | 721 999,59 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 81 «Горобинка» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Кучеренка, 6а (ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кучеренка, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 10:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 10:41 |
Тендерна документація.docx | |
06 березня 2025 10:41 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 березня 2025 12:03
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:58
Прошу Вас виключити з Тендерної документації вимогу встановлену в Додатку 4 до Тендерної документації щодо умови, за якої підтверджується наявність досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі, саме: «Інформація про здійснення закупівлі, що зазначена в п. 1.1., має бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасником надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами).»
Вимога щодо зазначення номеру процедури у Prozorro по виконаному аналогічному договору є дискримінаційною по відношенню до Учасників, досвід яких підтверджується договорами не відображеними в системі Prozorro та обмежує коло можливих Учасників.
Позиція Антимонопольного комітету України, щодо такої умови викладена в Рішенні по Скарзі до закупівлі UA-2021-03-04-002913-b: «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук про виконання всіх договорів з обов’язковим посиланням саме на номер процедури у Prozorro, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ... Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Аналогічне рішення АМКУ було прийнято після розгляду скарги до закупівлі UA-2018-08-27-001135-c.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Тож якщо Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати аналогічний договір, а в Учасника виникають додаткові питання щодо того, що саме вважається під даною вимогою - необхідно уточнювати у Замовника, який договір буде вважатися аналогічним, наприклад, поставивши йому уточнююче запитання через систему.
Отже, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для Замовника важливо переконатись у тому, що Учасник має досвід виконання аналогічної послуги, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
У розумінні Замовника, аналогічним вважається договір по предмету закупівлі. Інформація про здійснення закупівлі має бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасником надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами).
Саме так Замовник може побачити вичерпний перелік підтвердних документів залежно від предмета закупівлі, адже наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання.
Документи, які подаються Учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не були порушені принципи здійснення закупівель, які передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Тож якщо Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати аналогічний договір, а в Учасника виникають додаткові питання щодо того, що саме вважається під даною вимогою - необхідно уточнювати у Замовника, який договір буде вважатися аналогічним, наприклад, поставивши йому уточнююче запитання через систему.
Отже, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для Замовника важливо переконатись у тому, що Учасник має досвід виконання аналогічної послуги, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
У розумінні Замовника, аналогічним вважається договір по предмету закупівлі. Інформація про здійснення закупівлі має бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасником надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами).
Саме так Замовник може побачити вичерпний перелік підтвердних документів залежно від предмета закупівлі, адже наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання.
Документи, які подаються Учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не були порушені принципи здійснення закупівель, які передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2025 10:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІСАЯН ШАЛВА ГЕВОРГОВИЧ" |
699 998,78
UAH з ПДВ
|
699 998,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІСАЯН ШАЛВА ГЕВОРГОВИЧ" #3293718616 |
Переможець |
699 998,78
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 11:49
|
82_1_2-1_ПД_ПВР.rtf | зміни до договору |
16 квітня 2025 11:45
|
82_ДЦ_ДЦ.rtf | зміни до договору |
16 квітня 2025 11:45
|
ДУ до договору сад 81.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 11:45
|
ДУ 1 до Д 17-В від 25.03.2025.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2025 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 09:18
|
Договорна ціна | укладений |
25 березня 2025 09:11
|
Підсумкова відомість ресурсів | укладений |
25 березня 2025 09:11
|
Договір в машинозчитувальному форматі | укладений |
25 березня 2025 09:11
|
Договір | укладений |
25 березня 2025 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |