Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент).
Очікувана вартість
178 735 080,00 UAH
UA-2025-03-05-014954-a 1e018d843bed475ebafaf898307905c0
Відкриті торги з особливостями    Екологічні вимоги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веремієнко Ліна Михайлівна

380463126330 a3160@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3160
Код ЄДРПОУ: 26614001
Місцезнаходження: 16612, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Прилуцька, 96А
Контактна особа: Веремієнко Ліна Михайлівна
380463126330
a3160@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2025 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 178 735 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 787 350,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125600 штука
Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2025 18:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

08 березня 2025 18:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 березня 2025 18:09
перелік змін 2.docx
08 березня 2025 18:08
Зміни 2 ТД ПЗ1 Дніпропетровська обл. 2025 рік Павлоград.doc
08 березня 2025 18:08
проєкт договоруТД ПЗ1 Павлоград зміни2.doc
07 березня 2025 19:13
перелік змін 1.docx
05 березня 2025 18:51
дод до дог 4(24).docx
08 березня 2025 18:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 19:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2025 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 березня 2025 18:09
перелік змін 2.docx
08 березня 2025 18:08
перелік змін 2.docx
08 березня 2025 18:08
Зміни 2 ТД ПЗ1 Дніпропетровська обл. 2025 рік Павлоград.doc
07 березня 2025 19:13
Зміни 1 ТД ПЗ1 Дніпропетровська обл. 2025 рік Павлоград.doc
05 березня 2025 18:51
ТД ПЗ1 Дніпропетровська обл. 2025 рік Павлоград.doc
08 березня 2025 18:08
проєкт договоруТД ПЗ1 Павлоград зміни2.doc
08 березня 2025 18:07
перелік змін 2.docx
07 березня 2025 19:12
проєкт договоруТД ПЗ1 Павлоград зміни1.doc
05 березня 2025 18:51
проєкт договоруТД ПЗ1 Павлоград.doc
07 березня 2025 19:13
перелік змін 1.docx
05 березня 2025 18:51
дод до дог 4(24).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність кількості поставки
Дата подання: 06 березня 2025 17:15
Дата відповіді: 06 березня 2025 18:58
Доброго дня, шановний замовнику! Пункт 4.4 розділу І тендерної документації містить інформацію про поставку товару: "до 31.03.2025 р. – 41 800 шт; до 30.04.2025 р. – 41 800 шт; до 31.05.2025 р. – 42 000 шт.". Однак Додаток 3 "Технічні вимоги" містить наступну інформацію про умови доставки: "до 31.03.2025 р. – 20 200 шт; до 30.04.2025 р. – 20 200 шт; до 31.05.2025 р. – 20 400 шт." В проєкті договору також зазначена інформація, як в технічному завданні. Просимо Вас привести у відповідність умови поставки (а саме кількість товару).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Будуть внесені зміни до ТД. Дякуємо за звернення.
Строк поставки товару
Дата подання: 08 березня 2025 12:20
Дата відповіді: 08 березня 2025 18:12
Шановний замовнику, доброго дня! В тендерній документації зазначений строк поставки товару: до 31.03.2025 р. – 41 800 шт; до 30.04.2025 р. – 41 800 шт; до 31.05.2025 р. – 42 000 шт. Однак аукціон завершиться 14.03.2025 року. Існує дуже мала ймовірність, що ви оберете переможцем найбільш економічно вигідну пропозицію на наступний робочий день після закінчення аукціону (17.03.2025), оскільки у учасника можуть бути невідповідності в тендерній документації, які підлягають виправленню, або пропозиція підлягатиме відхиленню. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто укладення договору може відбутися пізніше, ніж 31.03.2025, враховуючи терміни розгляду пропозицій, зазначені в законодавстві. Надайте, будь ласка, роз'яснення, яким чином поставка першої партії товару може відбутися 31.03.2025, якщо в цей строк ще скоріш за все не буде укладений договір з переможцем? Просимо Вас привести у відповідність строки проведення закупівлі із строками поставки товару, оскільки поставка товару не може відбутися раніше, ніж буде укладений договір з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Шановний учаснику, внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
партії товару
Дата подання: 08 березня 2025 12:26
Дата відповіді: 08 березня 2025 18:13
Доброго дня! Чи є можливість розділити поставку товару на більшу кількість партій, наприклад, на шість?
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, нажаль, кількість партій не може бути збільшено. Відповідно, учасник повинен враховувати свої спроможності в межах графіків поставки, що вказані в останніх змінах Тендерної Документації. Дострокове виконання графіку – не заборонено. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-24-000090 ● a6d3aa7efec44a0b8ffcab17bcfb985e
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 17-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-03-05-014954-a 05.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-25 10:20:44

Запит щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)», згідно ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 178735080,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-014954-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-27 17:57:32

пояснення

Пояснення
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)», згідно ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 178735080,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-014954-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступну інформацію.
Щодо першого питання
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо.

Відповідь
Обґрунтування розміру бюджетного призначення за КПКВ 2101020/16/1, КЕКВ 2260, код видатків 110, децентралізовані розрахунки на 2025 рік визначено відповідно до:
- довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10;
- витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік;
- довідка про зміни асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18;
- витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік;
- розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423;
- розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначена розпорядженням КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками та розпорядженням КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - шляхом застосування методу порівняння ринкових цін. З цього приводу вжито наступних заходів:
Відправлені запити до підприємств, які займаються постачанням аналогічного товару та брали активну участь на аукціонах, які військова частина А3160 проводила у 2024 році з закупівлі аналогічного товару, (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-011395-a):
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «АЛД ІНЖИНІРІНГ ТА БУДІВНИЦТВО» від 14.02.2025 року №1344;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» від 14.02.2025 року №1342;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «БАРВАСАМ УКРАЇНА» від 14.02.2025 року №1343;
- запит на комерційну пропозицію до ПРАТ «БКБМ» від 14.02.2025 року №1346;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «БУДСТАНДАРТ 2016» від 14.02.2025 року №1352;
- запит на комерційну пропозицію до АТ «ЗЗБК ім. Ковальської» від 14.02.2025 року №1345.
Отримані відповіді, на запити з пропозиціями та цінами на запитувальний товар:
- комерційна пропозиція від ПРАТ «БКБМ» від 14.02.2025 року №402;
- комерційна пропозиція від ТОВ «АЛД ІНЖИНІРІНГ ТА БУДІВНИЦТВО» від 17.02.2025 року №25/2328;
- комерційна пропозиція від АТ «ЗЗБК ім. Ковальської» від 14.02.2025 року;
- ТОВ «БУДСТАНДАРТ 2016» - відповідь не надійшла;
- ТОВ «БАРВАСАМ УКРАЇНА» - відповідь не надійшла;
- ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» - відповідь не надійшла.
За результатами, складений акт моніторингу від 04.03.2025 року, з доставкою до м. Павлоград Дніпропетровської області (+/- 70 км.). Та визначено очікувану вартість, яка є меншою за середню, але, в свою чергу має за мету придбати необхідну кількість товару.
Відповідно, затверджений акт моніторингу очікуваної вартості предмета закупівлі від 04.03.2025 року та оголошена процедура закупівлі ID: UA-2025-03-05-014954-a.
Також, надаємо посилання на сторінку де військовою частиною А3160 розміщено Оголошення про закупівлю відповідно до ст. 30 ЗУ «Про оборонні закупівлі» з 10.07.2024:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SpRphx63UfhItfIjcnL53v8dLYNvXyJ3VLLznKaJ-Kg/edit?gid=1644246025#gid=1644246025
Вищезазначені документи показують хронологію подій та рішень уповноваженої особи військової частини А3160, щодо виконання завдань у закупівлі та прийнятті рішень.
Додатки надаються:
1. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10 – 2 аркуша в форматі pdf;
2. Витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf;
3. Довідка про зміни плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18 – 2 аркуша в форматі pdf;
4. Витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf;
5. Розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками – 13 аркушів в форматі pdf;
6. Розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками - 19 аркушів в форматі pdf;
7. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «АЛД ІНЖИНІРІНГ ТА БУДІВНИЦТВО» від 14.02.2025 року №1344 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
8. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» від 14.02.2025 року №1342 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
9. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «БАРВАСАМ УКРАЇНА» від 14.02.2025 року №1343 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
10. Запит на комерційну пропозицію до ПРАТ «БКБМ» від 14.02.2025 року №1346 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
11. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «БУДСТАНДАРТ 2016» від 14.02.2025 року №1352 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
12. Запит на комерційну пропозицію до АТ «ЗЗБК ім. Ковальської» від 14.02.2025 року №1345 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
13. Комерційна пропозиція від ПРАТ «БКБМ» від 14.02.2025 року №402 – 1 сканований аркуш в форматі pdf;
14. Комерційна пропозиція від ТОВ «АЛД ІНЖИНІРІНГ ТА БУДІВНИЦТВО» від 17.02.2025 року №25/2328 – 1 сканований аркуш в форматі pdf;
15. Комерційна пропозиція від АТ «ЗЗБК ім. Ковальської» від 14.02.2025 року – 2 сканованих аркуша в форматі pdf;
16. Акт моніторингу від 04.03.2025 року – 1 аркуш в форматі pdf.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-27 16:59:53

Запит щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)», згідно ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 178735080,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-014954-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з вимогами додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації передбачено вимогу: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації та Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3».
Згідно з додатком 3 однією з технічних характеристик предмета закупівлі є «клас міцності - С25/30».
Учасником закупівлі ТОВ «АСКБ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, предметом якого є товар з характеристикою «клас міцності - С20/25», чим не дотримано вимогу Замовника в частині характеристик предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не надано учаснику 24 години на виправлення вищевказаної невідповідності?
2. Крім того, встановлено, що Замовником надано 24 години учаснику щодо дозавантаження в електронну систему закупівель Антикорупційної програми згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації.
При цьому відповідно до вимог пункту 43 Особливостей 24 години надається при наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Проте, у вказаному Додатку 2 Замовником передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження відсутності такої підстави для відхилення як «юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)».
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, я зв’язку чим Замовником безпідставно надано 24 години учаснику на виправлення невідповідностей в документах, подання яких не вимагалося Замовником?
3. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 05.03.2025 № 44, передбачалося постачання товару трьома партіями в кількості 41 800 од. до 31.03.2025, 41800 од. до 30.04.2025 та 42000 од. до 31.05.2025.
В подальшому, 08.03.2025, до тендерної документації Замовником внесено зміни в частині обсягів партій постачання предмету закупівлі, зокрема, передбачено постачання предмету закупівлі в обсягах 62800 од. до 30.04.2025 та 62800 од. до 31.05.2025.
Згідно з наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» (на виконання вимог додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації) висновком 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314, виробничі спроможності учасника складають виготовлення 44 одиниць виробів на місяць (що відповідає вимогам щодо обсягів постачання відповідно до першої версії тендерної документації).
Просимо надати пояснення та відповідні підтверджуючі документи, щодо того, яким чином наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» висновок 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314, підтверджує можливість виробництва та постачання ним предмету закупівлі в обсягах 62800 од. до 30.04.2025 та 62800 од. до 31.05.2025 (при цьому, згідно з наданою учасником ТОВ «АСКБ» довідкою від 10.03.2025 вих. № б/н залучення ним субпідрядників (співвиконавців) не передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-29 12:31:27

пояснення (від 29.03.2005 №2593)

Пояснення
Відповідно до проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)», згідно ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 178735080,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-014954-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на задані питання.
Щодо першого питання
1. Згідно з вимогами додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації передбачено вимогу: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації та Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3». Згідно з додатком 3 однією з технічних характеристик предмета закупівлі є «клас міцності - С25/30». Учасником закупівлі ТОВ «АСКБ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, предметом якого є товар з характеристикою «клас міцності - С20/25», чим не дотримано вимогу Замовника в частині характеристик предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не надано учаснику 24 години на виправлення вищевказаної невідповідності?
Відповідь
Замовник прийняв до уваги аналогічний договір учасника та вважає його таким, який відповідає вимогам замовника. В розумінні замовника, клас міцності предмета закупівлі, на пряму залежить від технічного завдання. Якщо учасник зміг виготовити товар з класом міцності бетону - С20/25, то йому нічого не буде заважати виготовити товар з класом міцності бетону - С25/30. Адже виготовлення бетону того чи іншого класу міцності не передбачає наявність в учасника якогось іншого обладнання та/або інших кваліфікованих працівників, а передбачає іншу рецептуру (пропорційність) складових для виготовлення бетону того чи іншого класу міцності.

Щодо другого питання
2. Крім того, встановлено, що Замовником надано 24 години учаснику щодо дозавантаження в електронну систему закупівель Антикорупційної програми згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації. При цьому відповідно до вимог пункту 43 Особливостей 24 години надається при наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Проте, у вказаному Додатку 2 Замовником передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження відсутності такої підстави для відхилення як «юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)».Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, я зв’язку чим Замовником безпідставно надано 24 години учаснику на виправлення невідповідностей в документах, подання яких не вимагалося Замовником?
Відповідь
Відповідно до пункту 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). В додатку 2 до тендерної документації в табличці під назвою «Переможець надає документи відповідно до наступної таблиці:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» в пункті 10 «юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);» замовником зазначено, що Підтвердження не вимагається.
Але у зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі ID: UA-2025-03-05-014954-a перевищує 20 млн. грн, уповноважена особа, для розуміння чи має учасник антикорупційну програму, вирішила запросити інформацію щодо наявності в учасника антикорупційної програми разом з іншими документами зі списку на виправлення недоліків, надавши 24 години для усунення невідповідностей.

Щодо третього питання

3. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 05.03.2025 № 44, передбачалося постачання товару трьома партіями в кількості 41 800 од. до 31.03.2025, 41800 од. до 30.04.2025 та 42000 од. до 31.05.2025.В подальшому, 08.03.2025, до тендерної документації Замовником внесено зміни в частині обсягів партій постачання предмету закупівлі, зокрема, передбачено постачання предмету закупівлі в обсягах 62800 од. до 30.04.2025 та 62800 од. до 31.05.2025.Згідно з наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» (на виконання вимог додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації) висновком 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314, виробничі спроможності учасника складають виготовлення 44 одиниць виробів на місяць (що відповідає вимогам щодо обсягів постачання відповідно до першої версії тендерної документації).Просимо надати пояснення та відповідні підтверджуючі документи, щодо того, яким чином наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» висновок 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314, підтверджує можливість виробництва та постачання ним предмету закупівлі в обсягах 62800 од. до 30.04.2025 та 62800 од. до 31.05.2025 (при цьому, згідно з наданою учасником ТОВ «АСКБ» довідкою від 10.03.2025 вих. № б/н залучення ним субпідрядників (співвиконавців) не передбачено).

Відповідь
Замовник, дослідив документи учасника, та поряд з іншими взяв до уваги документ від 10.03.2025 року №б/н «Лист-гарантія щодо погодження з проектом договору» - зі змісту цього документу ТОВ «АСКБ» погоджується з Проектом договору та його істотними умовами. Одна з істотних умов – кількість товару. Тому, на думку замовника, учасник, приймаючи рішення про участь у процедурі закупівлі зважив усі свої можливості та погодився на умови замовника, що дає змогу вірити учаснику. Крім цього, проектом договору, передбачена відповідальність за неналежне виконання договору. Щодо висновку 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314 – на думку замовника – учасник має розуміти усі існуючі ризики, при виконанні договору та має вжити достатньо заходів, щоб якісно виконати договір, у разі його підписання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКБ" 175 588 800,00
UAH з ПДВ
175 588 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2025 21:59
Електронний підпис
22 березня 2025 21:58
наказ Шевченко.pdf
22 березня 2025 21:58
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2025 21:58
Рішення АСКБ .pdf
22 березня 2025 21:58
Статут + опис.pdf
22 березня 2025 21:58
Рішення АСКБ .pdf.p7s
22 березня 2025 21:58
наказ Шевченко.pdf.p7s
22 березня 2025 21:58
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
22 березня 2025 21:58
Статут + опис.pdf.p7s
22 березня 2025 21:58
Витяг.pdf
22 березня 2025 21:58
Довідка ФО.zip
22 березня 2025 21:58
Довідка ЮО.zip
18 березня 2025 20:58
Електронний підпис
18 березня 2025 18:55
Електронний підпис
18 березня 2025 18:55
Відомості про Учасника.pdf
18 березня 2025 18:55
ГЛ щодо документів.pdf.p7s
18 березня 2025 18:55
ГЛ щодо документів.pdf
18 березня 2025 18:55
ГЛ щодо доставки.pdf.p7s
18 березня 2025 18:55
ГЛ щодо доставки.pdf
12 березня 2025 23:11
Електронний підпис
12 березня 2025 23:11
Електронний підпис
12 березня 2025 23:10
Накази та ГПД.pdf
12 березня 2025 23:10
Висновок .pdf
12 березня 2025 23:10
Аналогічний + вн + відгук.pdf
12 березня 2025 23:10
Рішення учасника 3.pdf
12 березня 2025 23:10
Субпідрядник.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Витяг ЄДР.pdf
12 березня 2025 23:10
Статут + опис.pdf
12 березня 2025 23:10
Рішення учасника 3.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Статут + опис.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Субпідрядник.pdf
12 березня 2025 23:10
ГЛ відповідності.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
наказ Шевченко.pdf
12 березня 2025 23:10
ГЛ відповідності.pdf
12 березня 2025 23:10
Витяг ЄДР.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
наказ Шевченко.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2025 23:10
Накази та ГПД.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Лист-згода.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Відомості про Учасника.pdf
12 березня 2025 23:10
Лист-згода.pdf
12 березня 2025 23:10
Висновок .pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2025 23:10
Витяг ПДВ.PDF.p7s
12 березня 2025 23:10
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКБ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка ЮО.zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка ФО.zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Витяг.pdf

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують факт поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКБ"
#40144878
Переможець 175 588 800,00
UAH з ПДВ
19 березня 2025 20:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 21:26

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-014954-a Вимога Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - підстава для відмови учаснику у участі в процедурі закупівлі п.п. 10, п.47 Особливостей, юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Вимога Додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції* 1. Гарантійний лист від учасника, про те, що Піраміда загороджувальна ПЗ-1 буде супроводжуватись такими документами: технічні умови, або державний сертифікат відповідності ЄСКД, сертифікати якості на сировину для виробництва: щебінь, пісок, цемент, метал. – не надав Учасник 2. Завантаження, доставка на територію складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) – надано з відхиленням від вимоги Замовника. Прийнято рішення відповідно до п.43 Особливостей розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме Учасник має завантажити: - - надати інформацію про наявність (чи відсутність) антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). - гарантійний лист від учасника, про те, що Піраміда загороджувальна ПЗ-1 буде супроводжуватись такими документами: технічні умови, або державний сертифікат відповідності ЄСКД, сертифікати якості на сировину для виробництва: щебінь, пісок, цемент, метал. - завантаження, доставка на територію складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) – надано з відхиленням від вимоги Замовника. - Повторно надати виправлений документ «18_[12-03-2025 23.10.40]Відомості про Учасника» з уточненими даними, зокрема номером телефону контактної особи Учасника для зворотного зв’язку. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.

Документи

19 березня 2025 20:57
Довідка НАЗК
19 березня 2025 20:57
Електронний підпис
13 березня 2025 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2025 20:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКБ"
#40144878
175 588 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2025 20:57
Довідка НАЗК
19 березня 2025 20:57
Електронний підпис
13 березня 2025 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)