Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Очікувана вартість
285 825 825,00 UAH
UA-2025-03-05-014449-a ● c4b764fa7ac84ef280da12756f9d8905
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Герман Полішко +380969389161 german.polishko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 285 825 825,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Тендерна документація
11 квітня 2025 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 16:09 |
ТД на ОПМ (зі змінами).docx | |
11 квітня 2025 16:09 |
Проєкт Договору.docx | |
11 квітня 2025 16:09 |
Зміни 3 до ТД на ОПМ.docx | |
01 квітня 2025 18:20 |
Зміни 2 до ТД на ОПМ.docx | |
12 березня 2025 18:05 |
Зміни 1 до ТД на ОПМ.docx |
11 квітня 2025 16:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 квітня 2025 16:09 |
ТД на ОПМ (зі змінами).docx
|
||||||||||||
11 квітня 2025 16:09 |
Проєкт Договору.docx
|
||||||||||||
11 квітня 2025 16:09 |
Зміни 3 до ТД на ОПМ.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2025 18:20 |
Зміни 2 до ТД на ОПМ.docx
|
||||||||||||
12 березня 2025 18:05 |
Зміни 1 до ТД на ОПМ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:22
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
З метою участі іноземних виробників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію та долучити сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ISO 9001:2015, який є ідентичним національному стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:23
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
В переліку документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність: броньованої кабіни для перевезення особового складу згідно з ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», клас захисту – не нижче ПЗСА-4, або з рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист днища з рівнем захисту не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист колісних арок не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; скло, що встановлюється на вікна кабіни, повинно відповідати класу не нижче СК 4 «БО» та вимогам ДСТУ 4546:2006 щодо класу тривкості.
З метою участі іноземних виробників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію щодо надання сертифікатів, які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, під час поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:27
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 Замовник вимагає:
Довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
У разі, якщо країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та вартість предмета закупівлі товару(ів) дорівнює або перевищує суми, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі, визначені такими угодами, то учасник має надати у складі тендерної пропозиції виключно сертифікат про походження товару.
Дана вимога значно звужує коло учасників в зв’язку з тим, що в процедурі може взяти участь лише учасники товар яких походить з України або країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди, що не дає можливості взяти участь іншим учасникам товар яких походить з інших країн.
Тому просимо Вас внести зміни та вилучити дану вимогу для розширення потенційного кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:27
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
Пунктом 12 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надання документу, який підтверджує реєстрацію Учасника в уповноважених органах на право здійснення торгівлі транспортними засобами.
Частиною четвертою статті 30 Закону України «Про дорожній рух» передбачено, що підприємства, установи, організації та інші суб'єкти господарювання незалежно від форм власності, які мають право здійснювати оптову або роздрібну торгівлю та оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, зобов'язані вести облік реалізованих транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Порядок оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, визначається Кабінетом Міністрів України. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 № 1200 затверджено Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, (далі – Порядок). Пунктом 7 Порядку передбачено, що суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік у Головному сервісному центрі МВС та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Водночас, транспортний засіб, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам (технічним вимогам) до предмета закупівлі, що містяться у Додатку 1.4. Тендерної документації підпадає під всі ознаки товару військового призначення, що зазначені у списку товарів військового призначення, міжнародні передачі яких підлягають державному контролю, згідно з додатком до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 р. № 1807 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 р. № 1425).
Торгівля товарами військового призначення регулюється Законом України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання» та не передбачає реєстрацію суб’єкта господарювання в уповноважених органах на право здійснення торгівлі транспортними засобами.
Просимо видалити дану умову з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
Пунктом 4 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надання сертифікатів виданих органами з оцінки відповідності, компетенція яких підтверджена шляхом акредитації…
У випадку, коли дані сертифікати видані органами з оцінки відповідності іноземної країни, яка акредитована у відповідності до вимог внутрішнього законодавства країни, де знаходиться такий орган з оцінки відповідності. Чи буде підставою для відмови надання сертифікатів виданих органами з оцінки відповідності іноземної країни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:29
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
Пунктом 1 Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надання довідки за формою щодо інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази. У пункті 3 даної форми передбачено надання інформації про наявні технологічні процеси, необхідні для виконання договору. Просимо надати роз’яснення, які саме технологічні процеси маються на увазі та як у такого процесу визначити кількість та виробника/марку, щоб заповнити всі поля таблички?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:31
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:31
Назва предмету даної закупівлі визначена як «Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ) згідно з ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби». Однак, технічні вимоги до предмету закупівлі підпадають під правовий режим товарів військового призначення за позицією ML6 відповідно до списку товарів військового призначення, міжнародні передачі яких підлягають державному контролю, згідно з додатком до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 р. № 1807.
Зокрема, відповідно до даного Списку товарів військового призначення за позицією ML6.а контролю також підлягають:
b) броньовані машини;
d) аварійно-рятувальні машини і машини для буксирування чи перевезення боєприпасів або комплексів бойових засобів, укомплектовані обладнанням для здійснення вантажно-розвантажувальних операцій.
За порзицією ML6.b контролю підлягають транспортні засоби, які мають усі такі характеристики:
a) виготовлені або оснащені матеріалами чи компонентами, які забезпечують балістичний захист до рівня III або вище (краще) відповідно до стандарту NIJ 0108.01, September 1985, або національного еквівалента цього стандарту;
b) мають трансмісію, яка забезпечує одночасний рух передніх і задніх коліс, у тому числі транспортні засоби, що мають додаткові колеса і можуть нести навантаження незалежно від того, рухаються вони чи не рухаються;
c) загальна вага транспортного засобу (GVWR) більша ніж 4500 кг; та
d) створені або модифіковані для “використання” на бездоріжжі;
Отже, товар, який відповідає технічним характеристикам, що є предметом даної закупівлі має інший ДК 021:2015 35400000-8 Транспортні засоби військового призначення та супутнє приладдя. Просимо в назві предмету закупівлі замінити на коректний код ДК 021:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Звертаємось повторно щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:31
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:19
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
З метою участі іноземних виробників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію та долучити сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ISO 9001:2015, який є ідентичним національному стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Звертаємось повторно щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:32
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:19
В переліку документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність: броньованої кабіни для перевезення особового складу згідно з ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», клас захисту – не нижче ПЗСА-4, або з рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист днища з рівнем захисту не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист колісних арок не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; скло, що встановлюється на вікна кабіни, повинно відповідати класу не нижче СК 4 «БО» та вимогам ДСТУ 4546:2006 щодо класу тривкості.
З метою участі іноземних виробників, прошу Вас внести зміни в тендерну документацію щодо надання сертифікатів, які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, під час поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Звертаємось повторно щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:32
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:20
Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 Замовник вимагає:
Довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
У разі, якщо країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та вартість предмета закупівлі товару(ів) дорівнює або перевищує суми, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі, визначені такими угодами, то учасник має надати у складі тендерної пропозиції виключно сертифікат про походження товару.
Дана вимога значно звужує коло учасників в зв’язку з тим, що в процедурі може взяти участь лише учасники товар яких походить з України або країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди, що не дає можливості взяти участь іншим учасникам товар яких походить з інших країн.
Тому просимо Вас внести зміни та вилучити дану вимогу для розширення потенційного кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Звертаємось повторно щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:36
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:25
Пунктом 4 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надання сертифікатів виданих органами з оцінки відповідності, компетенція яких підтверджена шляхом акредитації…
У випадку, коли дані сертифікати видані органами з оцінки відповідності іноземної країни, яка акредитована у відповідності до вимог внутрішнього законодавства країни, де знаходиться такий орган з оцінки відповідності. Чи буде підставою для відмови надання сертифікатів виданих органами з оцінки відповідності іноземної країни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Звертаємось повторно щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:37
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:25
Пунктом 1 Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надання довідки за формою щодо інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази. У пункті 3 даної форми передбачено надання інформації про наявні технологічні процеси, необхідні для виконання договору. Просимо надати роз’яснення, які саме технологічні процеси маються на увазі та як у такого процесу визначити кількість та виробника/марку, щоб заповнити всі поля таблички?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Звертаємось повторно щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:37
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:21
Назва предмету даної закупівлі визначена як «Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ) згідно з ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби». Однак, технічні вимоги до предмету закупівлі підпадають під правовий режим товарів військового призначення за позицією ML6 відповідно до списку товарів військового призначення, міжнародні передачі яких підлягають державному контролю, згідно з додатком до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 р. № 1807.
Зокрема, відповідно до даного Списку товарів військового призначення за позицією ML6.а контролю також підлягають:
b) броньовані машини;
d) аварійно-рятувальні машини і машини для буксирування чи перевезення боєприпасів або комплексів бойових засобів, укомплектовані обладнанням для здійснення вантажно-розвантажувальних операцій.
За порзицією ML6.b контролю підлягають транспортні засоби, які мають усі такі характеристики:
a) виготовлені або оснащені матеріалами чи компонентами, які забезпечують балістичний захист до рівня III або вище (краще) відповідно до стандарту NIJ 0108.01, September 1985, або національного еквівалента цього стандарту;
b) мають трансмісію, яка забезпечує одночасний рух передніх і задніх коліс, у тому числі транспортні засоби, що мають додаткові колеса і можуть нести навантаження незалежно від того, рухаються вони чи не рухаються;
c) загальна вага транспортного засобу (GVWR) більша ніж 4500 кг; та
d) створені або модифіковані для “використання” на бездоріжжі;
Отже, товар, який відповідає технічним характеристикам, що є предметом даної закупівлі має інший ДК 021:2015 35400000-8 Транспортні засоби військового призначення та супутнє приладдя. Просимо в назві предмету закупівлі замінити на коректний код ДК 021:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2025 15:38
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:21
Пунктом 4 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога надання сертифікатів виданих органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність: броньованої кабіни для перевезення особового складу згідно з ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», клас захисту – не нижче ПЗСА-4, або з рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист днища з рівнем захисту не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист колісних арок не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; скло, що встановлюється на вікна кабіни, повинно відповідати класу не нижче СК 4 «БО» та вимогам ДСТУ 4546:2006 щодо класу тривкості.
З метою збільшення конкуренції, та забезпечення можливості участі у процедурі закупівлі іноземного виробника, просимо до вимоги про надання сертифікатів виданих органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації що містять інформацію про відповідність скла що встановлюється на вікна кабіни додати альтернативний стандарт EN 1063:1999, який є аналогічний ДСТУ 4546:2006, про що зазначено в в самому ДСТУ 4546:2006.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (стаття 5 Закону), а саме: “1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Щодо Переліку кваліфікаційних документів.
Дата подання: 03 квітня 2025 11:24
Дата відповіді: 04 квітня 2025 17:32
Згідно умов ТД (пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 2. «Перелік кваліфікаційних документів» Додатку № 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей» до ТД): Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції «Довідку складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором слід розуміти договір, з постачання ідентичного або тотожного товару, а також договір з постачання товару з подібними або схожими характеристиками
Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати:
- сканований(і) з оригіналу аналогічний(і) договір(ори), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів;
- документи, що засвідчують факт постачання товару за аналогічними договорами, які вказані учасником в Довідці (скановані з оригіналу видаткові накладні / акти приймання-передачі);
- скановані з оригіналу лист(и) - відгук(и) (не менше 1-го) від замовника. що вказані в Довідці про належне виконання договору. Відгук(и) повинні) мати посилання на договір, який виконаний та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.».
Приймаючи до уваги те, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасника процедури закупівлі можуть бути контракти/договори, які, як документи, мають гриф «Для службового користування» (ДСК) або «Таємно», просимо внести зміни у ТД та викласти у наступній редакцій пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 2. «Перелік кваліфікаційних документів» Додатку № 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей» до ТД:
«Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором слід розуміти договір, з постачання ідентичного або тотожного товару, а також договір з постачання товару з подібними або схожими характеристиками.
Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати:
- сканований(і) з оригіналу аналогічний(і) договір(ори), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів або лист щодо згоди замовника за аналогічним договором на пред’явлення цього договору або його частини Замовнику торгів (у разі наявності на договорі або його частині грифу «Для службового користування» (ДСК) або «Таємно»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Замовником буде розглянуто Ваше звернення, в разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Замовником буде розглянуто Ваше звернення, в разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
payment
Дата подання: 05 квітня 2025 17:24
Дата відповіді: 08 квітня 2025 18:47
Your contract is professionally tailored - no words. But there is absolutely no payment terms defined:
- Prepayment?
- L/C (stand-by or documentary)
- Bank Guarantee
- partial prepayment, partial against cargo readiness
- COD (Cash on Delivery) - if so, on which day
Please clarify that matter as it is critical.
Your vehicles are extremely special and must be manufactured for you specially. So, they are not sellable to other buyers in case of your non-performance of payment terms or known possible force major. You didn't forget about your security (UAH 8 million bid bond, 5% P-bond), but you "forgot" to state the seller's security. Please clarify ASAP.
===
Ваш договір професійно складений - немає слів. Але абсолютно ніяких умов оплати не визначено:
- Передоплата?
- Акредитив (стенд-бай або документальний)
- Банківська гарантія
- часткова передоплата, часткова по готовності вантажу
- COD (Cash on Delivery) - якщо так, то в який день
Будь ласка, поясніть це питання, оскільки воно є критичним.
Ваші транспортні засоби є надзвичайно особливими і мають бути виготовлені спеціально для вас. Таким чином, вони не можуть бути продані іншим покупцям у разі невиконання вами умов оплати або можливої непереборної сили. Ви не забули про своє забезпечення (застава 8 млн грн, 5% ПЗ), але «забули» вказати забезпечення продавця. Будь ласка, уточніть якомога швидше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
payment
Дата подання: 08 квітня 2025 18:51
Дата відповіді: 11 квітня 2025 16:11
No, payment terms are absent. Revise please.
Відповідь: Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Closing date
Дата подання: 11 квітня 2025 17:10
Дата відповіді: 14 квітня 2025 17:58
Please extend the closing date to 21.04.2025 without changing the delivery time. As terms have changed and the factory is just closed on Monday it will be too late. They must reconsider terms, then prepare documents. Within two days it is impossible physically. For all parties it would be convenient to bid on all 5 lots of OPM on 21.04.2025. Do it today please or we will get a new delay.
Просимо продовжити термін закриття до 21.04.2025 без зміни часу доставки. Оскільки терміни змінилися, а фабрика просто закрита, у понеділок буде пізно. Вони повинні переглянути терміни, потім підготувати документи. Протягом двох днів це фізично неможливо. Для всіх сторін було б зручно провести торг по всіх 5 лотах ОПМ 21.04.2025. Зробіть це сьогодні, або ми отримаємо нову затримку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення!
Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ) |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 119 094 093,75 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 595 470,47 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1.2. до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% Лот 1 — 3 572 822,80 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят дві тисячі вісімсот двадцять дві гривні 80 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УЗ ОРС ЦЗ ДСНС УКРАЇНИ) Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3572822.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Аукціон
Позиції
15 од
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата доставки:
15 жовтня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" |
111 750 000,00
UAH
|
104 990 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Науково-виробниче об'єднання "Практика" |
119 094 000,00
UAH
|
119 094 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР АРМО ТЕХ" |
114 000 000,00
UAH
|
105 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" #44638778 |
Очікує рішення |
104 990 000,00
UAH
|
18 квітня 2025 15:35
|